معرفی و دانلود کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن: چرا فکر کردنتان، آغاز و پایان رنج است؟

عکس جلد کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن: چرا فکر کردنتان، آغاز و پایان رنج است؟
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن: چرا فکر کردنتان، آغاز و پایان رنج است؟

کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن نوشته‌ی جوزف انگوین، مروری بر قدرت ذهن و روش پروش قدرت تفکر برای رسیدن به اهداف است. مهم نیست چه کسی هستید و تا‌به‌حال چگونه زندگی کرده‌اید، با خواندن این کتاب می‌توانید قدرت ذهنتان را مهار کنید و زندگیتان را آن‌طور که می‌خواهید بسازید.

درباره‌ی کتاب هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن

ذهن ما قدرتمندترین و مهم‌ترین عامل در کنترل و کیفیت تجربه‌ی زیست انسانی ماست. انسان‌ها دید متفاوتی به زندگی دارند و این از تفاوت عملکرد و نگرش ذهنیشان نشئت می‌گیرد. ما می‌توانیم در یک زمان و یک مکان یکسان حضور داشته باشیم و اتفاقات مشابهی را تجربه کنیم، ولی در نهایت افکار و احساسات متفاوتی داشته باشیم. این افکار و احساسات تأثیر پررنگی در زندگی ما دارند و در تصمیم‌گیری‌های ما دخیل هستند. از این رو پرداختن به مکانیزم‌های تفکر و شیوه‌ی درک اتفاقات پیرامون، می‌تواند بسیاری از ابهامات ما را برطرف و راه شاد زیستن را برای ما هموار کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن

کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن (Don't Believe Everything You Think) نوشته‌ی جوزف انگوین (Joseph Nguyen) کتابی در زمینه‌ی خودسازی است که خوانندگانش با درک مفاهیم آن، به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند. نویسنده‌ی کتاب باور دارد که طرز کار ذهن قابل‌تغییر و قابل‌دستکاری است و هرکس می‌تواند با اصلاح شیوه‌ی فکر کردنش، آن‌طور که می‌خواهد زندگی را درک کند. حوادث و اتفاقات زندگی قابل‌پیش‌بینی نیستند، ولی درک ما از آن‌ها و اثری که بر ما می‌گذارند تحت کنترل خودمان هستند و با پرورش قدرت ذهن، توانایی مهار احساسات منفی را پیدا خواهیم کرد.

کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن با تنظیم مسیرِ فکر، راه رسیدن به موفقیت‌های زیادی را هموار می‌کند. کم شدن استرس و اضطراب، رسیدن به خودشناسی، رشد در کسب‌وکار و رسیدن به درآمد بیشتر، ساختن روابط سالم‌تر، رهایی از اعتیاد و عادات مخرب از نتایج درکِ درست مطالب این کتاب هستند. این کتاب اثر پررنگی در بهبود تجربه‌ی انسانی و سازگاری با مشکلات و سختی‌های زندگی دارد. ازآنجاکه که فکر کردن ریشه‌ی اصلی تمام رنج‌هاست، تربیت ذهن به خصوص در سنین پایین، می‌تواند زندگی آسان‌تری را برای ما به ارمغان بیاورد.

کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن نوشته‌ی جوزف انگوین، توسط نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده است. سهیلا مختاری این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و حامد بیطرفان گویندگی آن را به عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن

  • جوزف انگوین یک راهنمای ساده برای زندگی شادتر ارائه کرده است. اگرچه من کتاب‌های مشابهی در این دسته‌بندی خوانده‌ام که همین اطلاعات را منتقل می‌کنند، ولی آقای انگوین به گونه‌ای این مفاهیم را ملکه‌ی ذهن می‌کند که دیگران این کار را انجام نمی‌دهند. (لارا اسپولن)
  • این کتاب مشارکتی شگفت‌انگیز در حوزه‌ی آگاهی انسان است. انبوهی از اطلاعات مفید در این کتاب کوچک و ساده ارائه شده است. اگر به دنبال روش‌های قدرتمند برای ادغام تمرین‌های آگاهیِ ذهن در زندگی روزمره‌تان هستید، از این کتاب کمک بگیرید. (کِلی لاو)

کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو، برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی روانشناسی و خودسازی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن: چرا فکر کردنتان، آغاز و پایان رنج است؟ می‌شنویم

ما در جهانِ فکر زندگی می‌کنیم نه واقعیت. سیدنی بانکس یک بار گفت: «فکر واقعیت نیست. بااین‌حال از طریق فکر است که واقعیت‌های ما خلق می‌شود.» هر کدام از ما با درک خودمان از دنیا زندگی می‌کنیم که با درک نفر کناریمان خیلی متفاوت است. مثلاُ شما می‌توانید در یک کافی‌شاپ نشسته باشید، بحران دهه‌ی چهل زندگیتان را تجربه کنید و از اینکه نمی‌دانید در زندگی چه کنید به شدت دچار استرس شده باشید. درحالی‌که به نظر می‌رسد باقی افراد همگی زندگیشان را تحت کنترل دارند و در همان حال، شخص کناری شما با خوشحالی از خوردن نوشیدنیِ تازه‌دم‌شده‌ی خودش لذت می‌برد و با خوشحالی به آدم‌ها نگاه می‌کند. شما هر دو در یک کافی‌شاپ هستید، یک بو را استشمام می‌کنید و دورتان افراد غریبه‌ی یکسانی وجود دارند. اما نگاه شما به دنیا کاملاً متفاوت است. خیلی از ما حوادث یکسانی را پشت سر می‌گذاریم یا در زمان یکسان در یک مکان هستیم با این حال تجارب کاملاً متفاوتی از دنیا داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: ریشه‌ی اصلی رنج
16 دقیقه
فصل دوم: ریشه‌ی اصلی تمام رنج‌ها
3 دقیقه
فصل سوم: چرا اصلاً فکر می‌کنیم؟
9 دقیقه
فصل چهارم: افکار در برابر فکر کردن
9 دقیقه
فصل پنجم: آیا نیاز به مثبت فکر کردن داریم؟
5 دقیقه
فصل ششم: تجربه‌ی انسانی
10 دقیقه
فصل هفتم: چطور دست از فکر کردن بکشیم؟
5 دقیقه
فصل هشتم: دوام آوردن در جهان بدون تفکر
24 دقیقه
فصل نهم: اهداف، رویاها و جاه‌طلبی‌ها
10 دقیقه
فصل دهم: عشق بی‌قیدوشرط و خلقت
7 دقیقه
فصل یازدهم: تجربه‌ی آرامش، لذت، عشق و کمال
6 دقیقه
فصل دوازدهم: هیچ‌چیزی خوب یا بد نیست
8 دقیقه
فصل سیزدهم: بدون فکر کردن چه کنیم؟
19 دقیقه
فصل چهاردهم: چطور بینشتان را دنبال کنید؟
8 دقیقه
فصل پانزدهم: ایجاد فضایی برای معجزات
5 دقیقه
فصل شانزدهم: زندگی در فکر نکردن
6 دقیقه
فصل هفدهم: حالا چه؟
25 دقیقه
خلاصه‌ی فکر نکردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن: چرا فکر کردنتان، آغاز و پایان رنج است؟
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویحامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن

Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب بطور صریح نمیگه ولی مکر را بصورت ضمنی بیان میکنه که سهم ضمیر ناخودآگاه از هوش انسان نود و نه و نود و نه صدم درصد است (برخلاف تصور نود و یا نود و پنج درصد) و به عبارتی بخش خودآگاه را به درصد ناچیزی تقلیل میده. البته این تقسیم بندی را درمورد امور خلاقانه بیان می‌کند. سعی کرده اصطلاحاتی به غیر از اصطلاحات موجود زمینه عرفان و روانشناسی را بکار بگیره که از یک جایی به بعد آزاردهنده میشه. چون ضرورتی نداره و فقط بیان مفاهیم اولیه با یک اسم دیگر است.
اما پیام اصلی کتاب توقف روند فکر جهت دستیابی به احساسات بهتر است. درمجموع کتاب خوبیه ولی میتونست از تعریف‌های اولیه بی‌مورد بگذره و بجاش از مفاهیم تثبیت شده ذن و مدیتیشن و یا نوروساینس ارجاع بده و موارد کاربردی بیشتری از پیام اصلی کتاب بین کند. در ضمن صدای راوی هم خوب است. ترجمه هم خوبه نسبتا.
محسن ربیعی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
توجه به تفکرات و ذهنیات منفی و بها دادن به آن‌ها می‌تواند زندگی حال و آینده هر فردی را خراب و نابود کند. در این کتاب به افراد گوشزد می‌شود که هر ایده و فکری که به ذهن آن‌ها می‌رسد را نباید جدی بگیرند و راه های مفید و ساده‌ای برای نهادینه کردن این تغییر در ذهن افراد ارائه‌ می‌دهد.
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
علت اصلی هر رنجی توی دنیا وابسته شدن هستش. شما به هر چیزی که نامحدود وابسته بشی چون یک وقتی ازش جدا میشی برات رنج میاره حتی فکر جدا شدنش. این رو از بودا یاد نگرفتم، از اندیشه اسلام خوندم
David GHanbari
۱۴۰۲/۸/۱۵
بسیار عالی بود. افکار بعنوان یک الهام درونی و فکر کردن بعنوان یک فعل مورد بررسی قرار گرفته‌اند و نقش این در آرامش درونی واکاوی گردید. توصیه میکنم مطالعه شود.
علیرضا جوادپور
۱۴۰۲/۸/۱۹
از کتابهایی هست که حتما و حتما باید در زندگی اون رو خوند و ازش بهره برد. یکی از بهترین‌ها در زمینه شناخت خویشتن و رشد فردی.
اسما جعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب خیلی خوب بود من که واقعا لذت بردم و استرس و اضطراب‌هام کمتر شدن
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن

برای دریافت کتاب صوتی هر آنچه فکر می‌کنی را باور نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.