معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد: توصیه‌ای قلبی برای موقعیت‌های دشوار زندگی

عکس جلد کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد: توصیه‌ای قلبی برای موقعیت‌های دشوار زندگی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد: توصیه‌ای قلبی برای موقعیت‌های دشوار زندگی

تصور کنید که برای چند لحظه موفق شده‌اید از همه‌ی بایدها و فشارهای زندگی خلاص شوید؛ عالی نمی‌شد؟ پما چودرون در کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد به شما وعده می‌دهد که با عمل کردن به توصیه‌هایش به چنین احساسی خواهید رسید. این کتاب که از پرفروش‌ترین عنوان‌ها در کتاب‌های مربوط به بودیسم تبتی در سایت آمازون است، مجموعه‌ای دستورالعمل‌هایی شجاعانه و آرامش‌بخش را براساس آموزه‌های شرقی در برمی‌گیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد

«ما معمولاً احساس می‌کنیم مشکل بزرگی وجود دارد و باید آن را حل کنیم. دستورالعمل این است که دست از این کار بردارید. کاری نامأنوس انجام دهید. هر کاری انجام دهید، به‌جز هجوم به راه و روش همیشگی.»

پما چودرون (Pema Chodron) در کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد (When Things Fall Apart)، شجاعت و نترس بودن را به مخاطبانش می‌آموزد. او که اعتقاد دارد مشکلات و رنج‌ها، بخشی جدایی‌ناپذیر و حتی مهم و ارزشمند از زندگی هستند، توصیه می‌کند که از این دشواری‌ها فرار نکنیم، همان‌جا که هستیم بمانیم، آن‌ها را بپذیریم و به این طریق به قدرت و آرامشی مافوق تصورمان دست پیدا کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد

این سؤال برای هر کسی در مقطع‌های خاصی از زندگی‌اش به وجود می‌آید که چطور با اضطراب، افسردگی و خشمی که ما را تا آستانه‌ی فروپاشی می‌کشاند، مقابله کنیم و در برابر آن، به اصطلاح دوام بیاوریم. پاسخ پما چودرون به این سؤال برگرفته از سنت‌ها و اندیشه‌های کهن بودایی و شرقی است. او در کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد، برخلاف انتظار اغلب افراد پاسخ می‌دهد که نباید به دنبال حذف کردن رنج‌ها از زندگی خود و نادیده گرفتنشان باشید. پما چودرون اعتقاد دارد که هر رنجی، درواقع فرصتی برای تعالی و ترقی فرد است.

در کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد می‌آموزیم که چطور با ترس‌هایمان مواجه شویم، شجاعانه به آن‌ها نفوذ کرده و حتی ارتباطی نزدیک و دوستانه با آن‌ها برقرار کنیم. پما چودرون از این صحبت می‌کند که چطور از کوچک‌ترین چیزهایی که در زندگی و اطراف ماست برای رسیدن به آرامش استفاده کرده و حتی ترس‌ها و مشکلات را بدل به منبع لذت و آرامش کنیم. کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای متین بختی و براساس ترجمه‌ی مرجان میری لواسانی منتشر کرده. نسخه‌ی متنی کتاب را هم انتشارات افکار به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد

  • به نظر می‌رسد آنچه که پیام پما چودرون در کتاب وقتی همه چیز فرو می‌پاشد را این‌قدر نافذ می‌کند، فارغ از ابعاد مذهبی و معنوی آن، گستردگی و جهان‌شمول بودن آن باشد. هر کدام از ما دل‌شکستگی را تجربه کرده‌ایم، اما به قول پما چودرون نحوه‌ی مواجهه‌ی ما با آن است که هرچه بیشتر لذت بردن از زندگی را ممکن می‌سازد. (مجله‌ی The Oprah)

  • این کتابی است که در موقعیت‌های چالش‌برانگیز زندگی به کارتان خواهد آمد. این کتاب نشان می‌دهد که چطور در مواجهه با درد، نسبت به خودتان و دیگران مهربان و دل‌سوز باشید. (مجله‌ی Lion’s Roar)

  • پما چودرون یکی از آن معلمان معنوی است که حکمت و خردی کهن و باستانی را برای مواجهه با شکست‌ها و موفقیت‌های روزانه‌مان به ما عرضه می‌کند. (نشریه‌ی Spirituality & Health)

  • کتاب پما چودرون انباشته از توصیه‌هایی در باب چگونگی کنار آمدن با سختی‌های زندگی مدرن، مانند ترس، ناامیدی، خشم و احساس نداشتن کنترل بر زندگی است. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از خواندن و شنیدن کتاب‌های مربوط به حوزه‌ی بودیسم، مدیتیشن و مدیریت ذهن و افکار لذت می‌برید، گوش سپردن به کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد: توصیه‌ای قلبی برای موقعیت‌های دشوار زندگی می‌شنویم

ما دنیا را به‌طور کامل تجربه نمی‌کنیم، مگراینکه مشتاق باشیم هیچ‌چیز را نگه نداریم. سامایا به این معنی است که جلوی هیچ‌چیز را نگیریم، راه فراری تدارک نبینیم و در جست‌وجوی انتخابی دیگر نباشیم؛ اینکه فکر نکنیم فرصت کافی داریم تا کارها را بعداً انجام دهیم. این تعالیم خطاب به کسانی است که وقت زیادی برای تلف کردن ندارند. چه از آن آگاه باشیم، چه نباشیم، این شامل همه‌ی ماست. از نقطه‌نظر این تعالیم، اینکه فکر کنیم فرصت فراوانی داریم تا کارها را بعداً انجام دهیم، بزرگ‌ترین افسانه، مهم‌ترین گرفتاری شخصی و مهلک‌ترین زهر است. این موضوع، به اضافه‌ی تمایل مستمر و شدید ما به سعی در فرار از آنچه که داریم انجام می‌دهیم، بر درک، افکار و رفتار ما سایه می‌افکند. اگر بدانیم امشب قرار است کور شویم، برای آخرین‌بار به هر پر کاهی، به هر شکلی از ابر، به ذره‌ی غبار، به رنگین‌کمان، به هر دانه‌ی باران، به هر چیز واقعاً مشتاقانه نگاه می‌کنیم. اگر بدانیم که فردا قرار است کَر شویم، برای تک‌تک صداهایی که می‌شنویم، ارزش فراوانی قائل می‌شویم. تعالیم واجریانا سعی دارد به ما نهیب بزند تا هوشیار باشیم که چقدر فرصت کم و تولد انسان چقدر باارزش و گران‌بهاست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
14 دقیقه
یک: صمیمیت با ترس
16 دقیقه
دو: وقتی همه‌چیز فرومی‌پاشد
19 دقیقه
سه: همین لحظه‌ی فعلی، آموزگاری تمام‌عیار است
18 دقیقه
چهار: با هرچه که هست، آرام‌وقرار پیدا کنید
19 دقیقه
پنج: هیچ‌وقت خیلی دیر نیست
18 دقیقه
شش: آزار نرسانیم
20 دقیقه
هفت: ناامیدی و مرگ
17 دقیقه
هشت: هشت دارمای دنیوی
20 دقیقه
نه: شش نوع تنهایی
15 دقیقه
ده: کنجکاوی درباره‌ی هستی
26 دقیقه
یازده: بدون خشونت و چهار مارا
12 دقیقه
دوازده: رشد کردن
22 دقیقه
سیزده: بسط و گسترش حلقه‌ی هم‌دردی
20 دقیقه
چهارده: عشقی که نمی‌میرد
13 دقیقه
پانزده: برخلاف میل رفتار کردن
30 دقیقه
شانزده: سفیران صلح
14 دقیقه
هفده: نظرات
17 دقیقه
هجده: دستورالعمل‌های شفاهی محرمانه
20 دقیقه
نوزده: سه شیوه برای کار کردن با آشفتگی
23 دقیقه
بیست: شگرد نداشتن انتخابی دیگر
15 دقیقه
بیست‌ویک: تغییر مسیر چرخه‌ی رنج به‌طور کامل
11 دقیقه
بیست‌ودو: مقصد، راه است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد: توصیه‌ای قلبی برای موقعیت‌های دشوار زندگی
نویسنده
مترجممرجان میری لواسانی
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد

Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۹/۲۰
عالی بود برای من که هیچ وقت نتونستم شکست و تو زندگیم قبول کنم و با وجود جدا شدن و یاد گرفتم که چطور به خودم آزار نرسانم با خوندن این کتاب تونستم بپذیرم که باید همه چیز از اول ساختن و قبول کرد. و این کتاب به من کمک بزرگی کرد من واقعا از خوندن این کتاب تجربه‌های زیادی یاد گرفتم ممنونم کتابراه عزیزم
نســـیــم
۱۴۰۲/۷/۵
خیلی کتاب خوب و اثربخشیِبه نظرم پر از آرامش برای مواقع دشوار گویندگی انقدر زیبا و حرفه‌ای است که قشنگ میشه تصور کرد که از قلب نویسنده نوشته شده تا به قلب خواننده و شنونده بنشیند ممنون از خانم متین بختی عزیز برای این ایجاد ارتباط
ساسان قزل پیچاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
از بیشتر کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده اند، خیلی بهتره، ساده نوشته شده ساده صحبت میکنه کلمات برجسته نداره و هر شخصی با هر سطح آگاهی که داره میتونه استفاده کنه.
Amin Ostovan
۱۴۰۳/۱/۲۵
زندگیم رو عوض کرد. اگه زندگی براتون سخته و فشار میاره، گوش و دل بدین به این کتاب تا نجاتتون بده.
masoud madhoosh
۱۴۰۲/۹/۴
هم ترجمه هم خوانش بسیار عالی. کتاب بسیار ارزشمندی بودبسیار لذت بردم واستفاده کردم تشکر از کتاب راه
حسین زارع زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتابی مفید و پر کاربرد در زندگی
عاطفه صالحی
۱۴۰۲/۹/۲۹
کتاب جالبی است توصیه میشود بخوانید
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد

برای دریافت کتاب صوتی وقتی همه چیز فرو می‌پاشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.