معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست

دیو لاکهانی که نویسنده‌ی موفق کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی فروش و کسب‌وکار است، کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست را به مخاطبان عرضه کرده تا آن‌ها در زمانی که بازار در رکود قرار دارد و مشتری‌های زیادی وجود ندارند بتوانند کسب‌وکار خود را از ورشکستگی نجات دهند و فروش خوبی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست

فعالیت در بازار و فروش موفق، چیزی فراتر از یک مهارت است و می‌توان گفت که یک هنر محسوب می‌شود. کسی که بتواند درک درستی از نیازهای مشتری داشته باشد و شکل صحیح برقراری ارتباط با او را نیز بداند بی‌گمان چندین قدم از رقبایش جلوتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند شما در بازار عمده‌فروشی مشغول به فعالیت باشید یا خرده‌فروشی، کسب‌وکارتان فروش و اجاره‌ی املاک باشد یا یک تجارت خانگی و کوچک پخت شیرینی، هر کس که با مردم در ارتباط است و تلاش می‌کند تا بابت فروش محصول یا خدماتی آن‌ها را راضی به پرداخت پول کند، نیاز به دانستن علم روز فروش و بازاریابی دارد. اگر در پیگیری جدیدترین روندهای بازار و تغییراتی که اتفاق افتاده تنبلی کنید، دیر یا زود ناچار به تغییر حیطه‌ی شغلی خود خواهید شد.

دیو لاکهانی (Dave Lakhani) که مدیر موسسه‌ی بیزینسی بولداَپروچ است و تاکنون کتاب‌های زیادی را نیز در حوزه‌ی موفقیتِ کسب‌وکار به رشته‌ی تحریر درآورده، به شما کمک می‌کند تا در یادگیری این رموز و تغییرات با سرعت بیشتری پیش بروید. او که طی این سال‌ها به کسب‌وکارهای فراوانی مشاوره و آموزش داده، چکیده‌ی تجاربش را در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست (How To Sell When Nobody's Buying) گردآوری کرده تا با ارائه‌ی استراتژی‌ها و راهکارهایی منحصربه‌فرد، شما را در بالا بردن میزان فروشتان یاری کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست

دیو لاکهانی در ابتدای کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست به این موضوع اشاره می‌کند که بازار، درست مانند یک آدم زنده مدام در حال تغییر است و این وظیفه‌ی یک فروشنده‌ی کاربلد است که این تغییرات را همیشه دنبال کند و از آن‌ها مطلع باشد. برای مثال روندهای بازار در قرن بیستم متفاوت بودند و مردم نیز به شکلی متفاوت خرید می‌کردند، برای همین شیوه‌های تبلیغ و فروش نیز شباهتی به امروز نداشت. بعد از آن و در ابتدای دهه‌ی 2000 میلادی،‌ با فراگیر شدن تکنولوژی و استفاده‌ی گسترده‌ی مردم از تلفن همراه و اینترنت، باز هم موج جدیدی از تغییر در الگوی خرید مردم به وجود آمد که دستورالعمل‌های فروش را تغییر داد. حالا با همه‌گیر شدن استفاده از شبکه‌های مجازی در میان مردم، باز هم شکل و شیوه‌ی فروش تغییری اساسی کرده و برای همین، باید به دنبال راهی تازه و خلاقانه برای فروش محصولات به مشتریان بود.

علاوه بر تغییر سلیقه و سبک زندگی، اتفاقات دیگری نیز وجود دارند که بر میزان و شکل خرید مردم تأثیر می‌گذارند. برای مثال با رکود اقتصادی‌ای که پس از همه‌گیری ویروس کرونا و اتفاقاتی چون حمله‌ی روسیه به اوکراین برای همه‌ی مردم به وجود آمد، فروشندگان نیاز داشتند تا خود را با این شرایط تازه تطبیق دهند و بتوانند در چنین وضعیتی نیز، مشتریان خود را حفظ کنند. در کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و تمرین‌ها دست پیدا می‌کنید که کسب‌وکارتان را متحول می‌کنند. شما با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور خود را با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده مطابقت دهید و نسبت به تغییرات تازه، منعطف باقی بمانید.

کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست توسط محمد فاریابی، خلیل رضوی و حمیرا زیرک به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی پروا توکلی بوده است. نشر صوتی کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده.

کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست می‌شنویم

اکثر فروشندگان به مراتب غیررسمی یا درهم‌برهم لباس می‌پوشند تا کاملاً مطابق انتظار حضار برخورد کنند. آن‌ها احساس می‌کنند کسب‌وکار با لباس غیررسمی تا اندازه‌ای خوب است ولی عملاً این‌طور نیست. وقتی بهتر از هم‌سالانم، بهتر از رقبا لباس می‌پوشم و مدام این کار را انجام می‌دهم، در اجتماع برجسته خواهم بود. وقتی اعضای شرکت، مدیرعامل خود را تلویزیون می‌بینند و وقتی شما شخصاً با آن‌ها ملاقات می‌کنید، لباس فرم ویژه‌ی مدیریتی را می‌پوشند. لباس‌های فرم سبب واکنش ناخودآگاه در ما می‌شوند. مشروط بر اینکه نسبت به نوع لباس فرم، به روش معینی واکنش نشان دهیم؛ نوع واکنش در برابر فردی که کت‌وشلوار پوشیده با فردی که شلوار جین یا بلوز یقه مردانه پوشیده است فرق می‌کند. خود را برای موفقیت آماده کنید، لباس بهتری بپوشید و خودتان بیشتر متوجه خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی کتاب
24 دقیقه
فصل صفر: فوراً شروع کنید
39 دقیقه
فصل یک: واقع‌گرا باشید و متمرکز شوید
14 دقیقه
فصل دو: دیده شوید
35 دقیقه
فصل سه: ارتباط برقرار کنید
24 دقیقه
فصل چهار: دیجیتالی شوید
28 دقیقه
فصل پنج: خلاق باشید
46 دقیقه
فصل شش: متقاعد کنید
26 دقیقه
فصل هفت: سود کنید
20 دقیقه
فصل هشت: تاثیرگذار باشید و نفوذ کنید
22 دقیقه
فصل نه: وادار کنید تا بفروشند
19 دقیقه
مصاحبه _ فصل ده: اندیشه‌های نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست
نویسنده
مترجممحمد فاریابی، خلیل رضوی، حمیرا زیرک
راویپروا توکلی
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.