معرفی و دانلود کتاب صوتی کار

عکس جلد کتاب صوتی کار
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار

آیا فکر می‌کنید محیط کار و فعالیت مداوم باعث کسالت و هدر رفتن زندگی‌تان می‌شود؟ لارس اسوندسن فیلسوف نروژی در کتاب صوتی کار، درباره فلسفه و معنای کار در دنیای حاضر سخن می‌گوید و به بسیاری از دغدغه‌های ذهنی شما پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب صوتی کار:

کار یکی از اصلی‌ترین و جهانی‌ترین خصوصیات زندگی بشر است و تقریبا همه مردم پاره‌ای از عمر و زندگی خود را در محل کارشان می‌گذرانند. البته گاه این موضوع با کسالت و خستگی همراه است و رضایت درونی در پی ندارد. اگر شما هم دچار چنین احساساتی شده‌اید و فکر می‌کنید کاری که انجام می‌دهید به دور از علایق‌تان است، کتاب کار (Work) از منظری فلسفی به بسیاری از سوالات و دغدغه‌های پیرامون این موضوع پاسخ داده است.

این طرز تفکر نسبت به کار البته سابقه‌ای طولانی‌ دارد و بعضی از فیلسوفان یونان باستان نیز کار کردن را نوعی نفرین و بلای وحشتناک می‌دانستند. با این حال براساس پژوهش‌های علمی کار کردن باعث افزایش طول عمر می‌‌شود و می‌تواند به عنوان یک منبع حیات و شکل دهنده هویت اجتماعی شناخته شود.

لارس اسوندسن در کتاب حاضر به شما یادآوری می‌کند که بار دیگر دیدگاهی جدید نسبت به کار کردن و محیط کار پیدا کنید و درباره تفاوت اوقات فراغت و کار بیشتر بدانید. در نهایت باید دانست که برای جلوگیری از سرخوردگی و دلزدگی از کار کردن باید به کاری خلاقانه روی آورد که حسی شبیه اوقات فراغت را برای شما به ارمغان بیاورد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کار:

- قدرت منحصر به فرد اسوندسن این است که براساس بینش و بنیادی فلسفی می‌نویسد و این خود دلیلی بر خرید و خواندن این کتاب است. (Poul Aarøe Petersen)

- این کتاب به معرفی دقیق و سرگرم کننده برخی از اساسی‌ترین سوالاتی پرداخته که انسان در تمام دوره‌های تاریخی بیشترین زمان را صرف آن کرده است. (Ingar Kaldal)

کتاب صوتی کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید بسیاری از امور زندگی را از منظری فلسفی نگاه کنید، کتاب کار از مجموعه تجربه و هنر زندگی را از دست ندهید.

لارس اسوندسن را بیشتر بشناسیم:

یکی از فیلسوفان و اندیشمندان برجسته دوران معاصر، لارس اسوندسن (Lars Svendsen) نام دارد. او استاد نروژی دپارتمان فلسفه در دانشگاه برگن است و تاکنون توانسته با نوشتن کتاب‌ها و مقالات فلسفی، خود را به عنوان فردی صاحب نظر معرفی کند. حتی در سال 2008 موفق شد به خاطر تحقیقات برجسته خود، برنده جایزه Meltzer شود. آثار اسوندسن به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه و برخی از آن‌ها عبارتند از: «فلسفه ترس، فلسفه تنهایی، فلسفه آزادی، کار و...»

در بخشی از کتاب صوتی کار می‌شنویم:

در سال‌های اخیر این بحث دائم شنیده می‌شود که ما بیش از اندازه کار می‌کنیم و حجم بالای کاری که باید انجام بدهیم ما را از پا می‌اندازد و حتی باعث مرگ زودرس ما می‌شود.

احتمالا حق با نیویانگ خواننده و آهنگساز راک است که می‌خواند: بهتر یک باره از پا درآییم تا اینکه ذره ذره آب شویم. به نظر من اکثر ما ترجیح می‌دهیم هیچ کدام از این دو اتفاق نیفتد و به جای آنکه با سگ دو زدن‌های مداوم از پا دربیاییم، عمری شیرین و طولانی داشته باشیم.

آیا کار باعث مرگ زودرس ما می‌شود؟ آیا واقعا تا این حد کار می‌کنیم؟ برخلاف ادعاهای معمول، ما عملا کمتر از گذشته کار می‌کنیم و کاری که می‌کنیم برای سلامت جسمی و ذهنی‌مان حتی مفید هم هست. کار امروزی اکثر ما در قیاس با ساعت‌های کاری 200 سال پیش یا حتی همین 50 سال پیش نیمه وقت محسوب می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه
40 دقیقه
فصل اول: از نفرین تا تکلیف؛ تاریخچه مختصر فلسفه کار
49 دقیقه
فصل دوم: کار و معنا
21 دقیقه
فصل سوم: توزیع کار
42 دقیقه
فصل چهارم: کار و تفریح
36 دقیقه
فصل پنجم: مدیریت شدن
27 دقیقه
فصل ششم: دستمزد
34 دقیقه
فصل هفتم: کار در عصر وفور
18 دقیقه
فصل هشتم: پایان کار
22 دقیقه
فصل نهم: زندگی و کار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار
نویسنده
مترجمفرزانه سالمی
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات گمان
ناشر صوتینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار

Javad Abtahi
۱۴۰۳/۱/۷
به نظر من نویسنده سعی کرده کلیات رو درباره کار بیان کنه و نباید انتظار داشت که مارو از سردرگمی شغلی خارج کنه، صرفا خود فلسفه کار کردن و موضوعات مرتبط باهاش رو اومده بررسی کرده مثل تفریح، تعادل کار و زندگی و غیره. در کل به نظرم کتابیه که خوندش ارزش داره به خاطر فلسفه ای که راجع به کار بیان می کنه ولی برای خودم که دچار سردرگمی شغلی بودم مسئله ای ازم حل نکرد.
Asma
۱۴۰۱/۹/۱۸
این کتاب دیدگاه من نسبت به داشتن شغل در زندگی عوض کرد. قبل از آن نمی‌توانستم دلیل و انگیزه. ای برای کار کردن داشته باشم و سختی‌های آن را تحمل کنم.
این فلسفه‌ی کاربردی به سوالات ذهنی من پاسخ داد.
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۱۲
این کتاب مانند کتب اسوندسون فلسفه ملال و تنهایی جالب بود. کار در بغصی فصو ل کتاب غایت زندگی تلقی شده است
وحید گلی فروشانی
۱۴۰۲/۵/۲۵
از اینکه متوجه بشیم کار خودش ابزاریست برای رسیدن به هدف.
و گاهی ابزاریست برای ابزار کردن آدمها...
سعید خسروی
۱۴۰۰/۲/۱۴
پیرامون این کتاب فقط این راخوب میدانم مطالعه آن درزندگیت بسیارتاثیرگذارخواهدبود.
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۰/۶/۲
سلام با گوش کردن به این کتاب اگر سود نبرید ضرر هم نخواهید کرد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار

برای دریافت کتاب صوتی کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.