معرفی و دانلود کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

عکس جلد کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند
قیمت:
۶۳۰۰۰ 44100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

راه‌های زیادی برای شناختن آدم‌ها وجود دارد. ست استیونز دیویدویتس در کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند برای این کار به سراغ یک راهکار نامتعارف می‌رود. انتخاب او تاریخچه‌ی جست‌وجوی انسان‌ها در اینترنت است. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و همچنین به‌عنوان کتاب سال مجله‌ی اکونومیست برگزیده شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

ست استیونز دیویدویتس (Seth Stephens Davidowitz) در کتاب همه دروغ می‌گویند (Everybody lies) معتقد است همه‌ی ما در سطوح مختلف، آگاهانه یا ناخودآگاه، مرتکب رفتار مذموم دروغ‌گویی می‌شویم. گاهی برای منفعت شخصی، گاهی برای خیر و صلاح طرف مقابل، و گاهی حتی بدون هیچ دلیل قانع‌کننده. هنوز بیست دقیقه از مسیرمان مانده است، ولی وقتی می‌پرسند: «پس کی می‌رسی؟» می‌گوییم تا ده دقیقه‌ی دیگر آنجا هستم. «بحث پولش نیست اما...» در اکثر مواقع یعنی دقیقاً و در وهله‌ی اول مسئله‌ی مالی برایمان اهمیت دارد. دروغ گفتن حتی در روزمره‌ترین تعاملات ما هم وجود دارد. چند بار ازتان پرسیده‌اند: «خوبی؟» و شما گفته‌اید: «بله ممنون» در حالی که واقعاً حتی نزدیک به خوب هم نبوده‌اید؟ این رفتار ناپسند گویی جزء لاینفک تعاملات ما در زندگی شده است. دروغ‌گویی برای برخی مصادیق فراوانی دارد و برای عده‌ای به مثال آخر محدود می‌شود. چیزی که غیر قابل انکار است این است: همه دروغ می‌گویند. با این اوصاف، چگونه به حقایق دست پیدا کنیم؟

استیونز سؤالات مهمی را در این‌باره مطرح می‌کند و در پاسخ آن‌ها مکاشفاتی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به ما در درک بهتر خود و زندگی‌مان کمک کند. او با تکیه بر مطالعات و آزمایش‌هایی درباره‌ی این‌که واقعاً چگونه زندگی می‌کنیم و چگونه فکر می‌کنیم، با روش‌های جذاب و اغلب خنده‌داری نشان می‌دهد به ما ثابت می‌کند که دنیا یک آزمایشگاه بسیار بزرگ است.

استیونز معتقد است انسان‌ها صریح‌ترین و حقیقی‌ترین وجهه‌ی خود را در خلوت خود با موتورهای جست‌وجوی اینترنت به نمایش می‌گذارند. شاید بتوان گفت مصداق مدرن آیات کتاب‌های آسمانی که می‌گویند در روز جزا دست‌ها و پاها و چشم‌های ما علیه ما شهادت خواهند داد، داده‌های اینترنت است. ما رازهایی پیش اینترنت داریم که فاش شدنشان حتی برای نزدیک‌ترین آدم‌های زندگی‌مان هم ممکن است تبعات سنگینی به همراه داشته باشد. اگر داده‌هایی که با اینترنت در میان گذاشته‌ایم، در دسترس همگان قرار بگیرد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. این کتاب صوتی ما را به چالش می‌کشد تا در مورد اینکه چگونه دیدن انسان‌ها و جهان اطرافمان به گونه‌ای متفاوت بیندیشیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی خرد و حکمت زندگی

کتاب‌های منتشرشده در مجموعه‌ی خرد و حکمت زندگی، یکی از بهترین کتاب‌هایی هستند که امکان فهم مطالب فلسفی را برایتان امکان‌پذیر کرده و شما را به تأمل و اندیشیدن دعوت می‌کنند. آثاری که ذیل عنوان مجموعه‌ی نامبرده در نشر گمان منتشر می‌شوند، ابهت هراس‌آمیز آثار فلسفی را کاهش می‌دهند و پیشنهادهای کوچکی را برای تفکر در زندگی روزمره یا موضوعات رایج دنیای پیرامون ارائه می‌کنند.

این مجموعه در تلاش است که فهم بهتر و دقیق‌تر زندگی را برای مخاطبان خود امکان‌پذیر کرده و با پاسخ به پرسش‌های معمولی اما مهم و حیاتی، چراغ پرفروغی را در زمینه‌ی عقل و خرد روشن کند. از مجموعه‌ی خرد و حکمت زندگی می‌توانید کتاب‌های دیگری همچون «مصائب زندگی صادقانه»، «فسلفه دوستی»، «اندر مزایای تنبلی» و همچنین «فلسفه تنهایی» را مطالعه کنید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

- کتاب سال اکونومیست
- کتاب سال PBS NewsHour
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب آمازون در دسته‌ی تجارت و رهبری
- نامزد جایزه‌ی گودریدز در بخش کتاب‌های علم و فناوری

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

- نگاهی بی‌سابقه به روان مردم. (استیون پینکر)

- کتابی جذاب، تکان‌دهنده، گاهی ترسناک، و از همه مهم‌تر روشنگرانه. (Tim Wu)

- اگر می‌خواهید بفهمید که در دنیا و یا در سر دوستانتان چه می‌گذرد، این کتاب را از دست ندهید. (Peter Orszag)

- کتابی هیجان‌انگیز برای کسانی که به‌شدت درمورد ماهیت انسان و تجزیه و تحلیل اطلاعات کنجکاو هستند. (Library Journal)

- کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند یک کاوش حیرت‌انگیز هوشمندانه و شیطنت‌آمیز است درباره‌ی آنچه داده‌های بزرگ درباره‌ی زندگی روزمره به ما می‌گویند. ست استیونز دیویدویتس داستان‌گوی داده‌هاست. (استیون لویت، نویسنده)

- استیون دیویدویتز، محقق سابق اطلاعات در گوگل، چهار سال گذشته را صرف بررسی داده‌های جست‌وجوی اینترنتی کرده است. چیزی که او دریافت کرد این بود که داده‌های جست‌وجوی اینترنتی ممکن است مانند یک چراغ علاءالدین جادویی برای پاسخ سؤلات ما درباره‌ی درک ماهیت واقعی بشریت باشد. (نیویورک پست)

کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و فناوری علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ست استیونز دیویدویتس بیشتر آشنا شویم

ست استیونز دیویدویتس دانش‌آموخته‌ی فلسفه و اقتصاد است و با نیویورک تایمز نیز همکاری‌هایی داشته است. عمده‌ی شهرتش به سبب نگارش کتاب همه دروغ می‌گویند به دست آمده؛ این اثر جوایز فراوانی برای ست استیونز به ارمغان آورد و با اقبال گسترده‌ای مواجه شد.

در بخشی از کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند می‌شنویم

یک جمعه‌ی به‌خصوص در هر ماه هست که ساعت شش صبح در بیشتر خیابان‌های منهتن پرنده پر نمی‌زند. فروشگاه‌های دو طرف خیابان‌ها بسته‌اند. حفاظ‌های امنیتی آهنی پایین کشیده شده‌اند و اپارتمان‌های بالایشان در تاریکی و سکوت فرو رفته‌اند. از طرف دیگر همه‌ی چراغ‌های ساختمان مؤسسه‌ی بانکداری سرمایه‌گذاری جهانی گلدمن ساکس در جنوب منهتن روشن است. و هزاران کارمند سوار بر آسانسورها به طرف میز کارشان می‌روند. تا ساعت هفت بیشتر میزها پر شده‌اند. هر روز دیگر در چنین ساعتی این بخش از شهر هم کاملاً خواب‌آلود بود. با این حال در این صبح جمعه‌ی به‌خصوص، انرژی و هیجان در هوا موج می‌زند. در این روز اطلاعاتی از راه می‌رسد که بازار سرمایه را به‌شدت متأثر خواهد کرد. این اطلاعات چند دقیقه پس از انتشار در سایت‌های خبری گزارش می‌شوند و در گلدمن ساکس و صدها بنگاه مالی دیگر، به محض انتشار، درموردشان با صدای بلند بحث و تبادل نظر می‌شود و موشکافی می‌شوند. اما این روزها بیشتر تراکنش‌های مالی واقعی در چندهزارم ثانیه صورت می‌گیرند. گلدمن ساکس و بنگاه‌های مالی دیگر برای دسترسی به کابل‌های فیبر نوری که زمان جابه‌جایی اطلاعات از شیکاگو به نیوجرسی را چهارهزارم ثانیه کاهش می‌دهد، از هفده به سیزده هزارم ثانیه، ده‌ها میلیون دلار خرج کرده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
2 دقیقه
متن پشت جلد یک
1 دقیقه
متن پشت جلد دو
8 دقیقه
یادداشت مجموعه
17 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
پیش‌گفتار
52 دقیقه
درآمد
43 دقیقه
فصل اول: شمّ خراب
25 دقیقه
فصل دوم: آیا فروید حق داشت؟
48 دقیقه
فصل سوم: تعبیری نوین از داده - بخش یک
29 دقیقه
فصل سوم: تعبیری نوین از داده - بخش دو
32 دقیقه
فصل سوم: تعبیری نوین از داده - بخش سه
50 دقیقه
فصل چهارم: اکسیر حقیقت دیجیتال - بخش یک
57 دقیقه
فصل چهارم: اکسیر حقیقت دیجیتال - بخش دو
49 دقیقه
فصل پنجم: نمای نزدیک - بخش یک
53 دقیقه
فصل پنجم: نمای نزدیک - بخش دو
30 دقیقه
فصل ششم: کل جهان یک آزمایشگاه است - بخش یک
50 دقیقه
فصل ششم: کل جهان یک آزمایشگاه است - بخش دو
35 دقیقه
فصل هفتم: کلان داده‌
33 دقیقه
فصل هشتم: هرچه داده بیش، دردسرش بیشتر
32 دقیقه
مؤخره: چند نفر کتاب را تا آخر می‌خوانند؟
8 دقیقه
یادداشت مؤلف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه دروغ می‌گویند
نویسنده
مترجمریحانه عبدی
راویمحسن میرزایی
ناشر چاپیانتشارات گمان
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ 44100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

فوآد شبانی
۱۴۰۲/۹/۲۵
مصیبت ترامپ دوبار تکرار خواهد شد! حتما میپرسید چرا؟ من هم تا زمانی که این کتاب را مطالعه نکرده بودم نمی‌دانستم...
ولی امروز نیک میدانم! دلیلش خلاصه میشود در عنوان همین کتاب. «همه دروغ می‌گویند»
وقتی میخواستم این کتاب را بخرم اصلا فکر نمی‌کردم فحوای ان با جامعه شناسی سیاسی ارتباط مستقیم داشته یا
باشد اصلا ربطی به علم داده کاوی داشته باشد! بیشتر به آن به چشم یک کتاب روانشناسی رفتاری نگاه میکردم تا اینکه وقتی آنرا خواندم فهمیدم جریان فراتر از این حرفهاست.
انتخابات آمریکا به زودی برگزار خواهد شد و شما به حرف من ایمان می‌آورید!
امروز در جامعه هدف پژوهشگر این کتاب یعنی آمریکا دروغ امپراطوری پرقدرتی دارد!
هر کس دروغگوی بهتری بود به قدرت خواهد رسید.
این نمود یک جامعه توتالیتر امپریالیستی لیبرال است.
اگر از من سوال کنید نماد تمامیت خواهی حاکمیت امپریالیستی آمریکا چیست به شما خواهم گفت سلطنت فریب و دروغ!
آمریکا امروز مهد دموکراسی نیست.
آمریکا امروز چونان گرگی است در پوستین گوسپند! آمریکا امروز غایت یک حکومت فاشیست توتالیتر است که پوستین دموکراسی به آن دارد!
رباتی انسان نما که استخوانهایش فلزی است و مشت‌اش آهنین ولی لبخند فریبای انسان گونه میزند تا با دروغ و کنید همه را اسیر شعار آزادی و دموکراسی قراضه خود کند.
SH
۱۴۰۱/۱۰/۳
سلام
اسم و موضوع کتاب اصلا با هم خوانى نداشت ٠٠٠
هرچه تعداد افراد بیشتری از جامعه تلاش کنند از سطحی‌نگری عبور کرده و برای درک واقعیت تلاش کنند آن جامعه سریع‌تر به سمت تغییرات بنیادین پیش خواهد رفت. جهان‌بینی‌ای که با نگاه به داده‌ها، مخصوصاً داده‌کلان و تحلیل آن شکل می‌گیرد جایی جلوتر از نوک را
دماغش خواهد دید و در نتیجه به درک واقعی‌تری از جهان پیرامون دست پیدا خواهد کرد. نویسندگان همه دروغ می‌گویند نیز عینک جدیدی را در اختیارمان گذاشته‌اند، عینکی که می‌تواند ما را به قدرت درک کارکرد جهان و پیش‌بینی آینده مجهز کند….
عرفان احمدی
۱۴۰۲/۱/۵
بنظرم جدا از امار‌ها و موضوعیت‌های کلیش دقیقا حقیقت ما حتی با خودمونم رو راست نیستیم... در هیچ زمینه‌ای حتی به خودمونم نظر واقعیمونو نمیگیم
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
این کتاب بر خلاف نظر بقیه نامش به محتواش کاملا میخورد و در مورد تحلیل‌های بیگ دیتا هست که بسیار جالب بود
علی مشرفی
۱۴۰۱/۱۱/۹
کتاب خیلی خوبی بود. نامش مرتبط ولی غلط انداز است. البته خیلی زیاد بود و حال و روز ما بی حوصله‌ها را بی خیال شده بود.
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۹/۲۵
حقیقی تلخ و در عین حال واقعی... که هیچ کس تمایل به طرح موضوع ندارد.
گر پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
شکوفه عصاره
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بهترین کتابی بود که درباره علم اقتصاد و جامعه خوندم. عالی
یلدا سیفی نسب
۱۴۰۳/۱/۸
واقعا کتاب ارزشمندیه
عباس روشن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تجربه جالبی بود، خیلی استفاده کردم
بنیامین
۱۴۰۲/۳/۲۰
واقعا
کتاب قشنگ و بسیار پیچیده است
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

برای دریافت کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.