معرفی و دانلود کتاب صوتی فلسفه تنهایی

عکس جلد کتاب صوتی فلسفه تنهایی
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فلسفه تنهایی

تنهایی چیست؟ چه کسی و چه چیزی روی آن تاثیر می‌گذارد؟ چرا شکل می‌گیرد و چگونه از بین می‌رود؟ آیا این احساس امری خوشایند است یا ناراحت کننده؟ لارس اسوندسن در کتاب صوتی فلسفه تنهایی، قرار است به تمامی این سوالات پاسخ دهد و به شما نشان دهد که همه انسان‌ها در دوره‌ای از زندگی خود تنها بوده‌اند.

درباره کتاب صوتی فلسفه تنهایی:

برای بسیاری از انسان‌ها مردن آن هم به تنهایی یکی از ترسناک‌ترین اتفاقاتی‌ به شمار می‌رود که ممکن است برایشان پیش بیاید. به صورت کلی پرداختن به ماهیت تنهایی امری دشوار است؛ چرا که به صورت ظاهری جهان امروزی شدیدا اجتماعی شناخته می‌شود و درواقع نباید هیچ کس این احساس به او دست بدهد. بنابراین لارس اسوندسن در کتاب صوتی فلسفه تنهایی (A Philosophy of Loneliness)، اولین جلد از مجموعه خرد و حکمت زندگی تلاش کرده تا این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کند.

کتاب فلسفه تنهایی به شما نشان می‌دهد که امروزه مردم در هر جایی که حضور دارند، تنهایی نیز حس می‌شود؛ فرقی ندارد که شما در مکانی ساکت یا آرام باشید یا در یک فضای شلوغ و پر سروصدا. در هر صورت این احساس عمیق انسانی جنبه‌های مثبت و منفی دارد که این کتاب ارزشمند به خوبی آن را شرح داده است.

اسوندسن با بهره گیری از آخرین تحقیقات در زمینه فلسفه، روانشناسی و علوم اجتماعی به ریشه و فلسفه تنهایی پرداخته و ویژگی‌های روانشناختی و اجتماعی آن را بررسی می‌کند. همچنین او به اهمیت دوستی و عشق می‌پردازد و از تاثیر تنهایی بر روی کیفیت زندگی انسان‌ها و سلامت جسمی و روانی‌شان می‌گوید.

حتی نویسنده در این کتاب صوتی فلسفه تنهایی استدلال می‌کند؛ مشکل اصلی جامعه مدرن امروزی، تنهایی بیش از حد انسان‌ها نیست بلکه مسئله نبود خلوت بسیار کم آدم‌ها با خودشان است؛ اینکه لحظاتی مخصوص برای خود داشته باشند و بتوانند به چیزهای عمیق‌تری همچون معنای زندگی فکر کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فلسفه تنهایی:

- لارس اسوندسن کتابی نوشته که مفهوم تنهایی را با استفاده از دانش و خرد توضیح می‌دهد. (جفری کاسکی، نویسنده کتاب Arts of Wonder: Lachanting Secularity)

- در این کتاب اسوندسن موضوع تنهایی را آنقدر پیچیده توصیف نمی‌کند که قابل فهم نباشد. در نتیجه توهمات زیادی را که ممکن است در مورد درک این موضوع داشته باشیم، از بین می‌برد. (مجله بین المللی PopMatters)

کتاب صوتی فلسفه تنهایی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به مسائل فلسفی علاقه مند هستید و می‌خواهید دیدگاه‌های متفاوت را درباره تنهایی و اشکال مختلف آن بدانید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

لارس اسوندسن را بیشتر بشناسیم:

یکی از فیلسوفان و اندیشمندان برجسته دوران معاصر، لارس اسوندسن (Lars Svendsen) نام دارد. او استاد نروژی دپارتمان فلسفه در دانشگاه برگن است و تاکنون توانسته با نوشتن کتاب‌ها و مقالات فلسفی، خود را به عنوان فردی صاحب نظر معرفی کند. حتی در سال 2008 موفق شد به خاطر تحقیقات برجسته خود، برنده جایزه Meltzer شود. آثار اسوندسن به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه و برخی از آن‌ها عبارتند از: «فلسفه ترس، فلسفه تنهایی، فلسفه آزادی، کار و...»

در بخشی از کتاب صوتی فلسفه تنهایی می‌شنویم:

آدم‌های تنها بیشتر خودشان دلشان می‌خواهد تنها باشند چون نمی‌خواهند بهای روحی و روانی با دیگران بودن را بپردازند. آن‌ها به آدم‌ها آلرژی دارند و ازشان زیادی متاثر می‌شوند. دیوید فاستر والاس

آدم‌های تنها چه کسانی هستند و جمعیت‌شان چقدر است. پاسخ به این سوال هیچ راحت نیست؛ چرا که تنهایی برخلاف تک و تنها افتادن پدیده‌ای ذهنی و روحی است و سنجش آن براساس معیارهای عینی ممکن نیست. بنابراین باید از معیار و محک ذهنی بهره برد و عدد و آماری که به دست می‌آید، مشخصا بستگی به معیاری دارد که ملاک سنجش‌مان قرار می‌‌دهیم.

بدیهی‌ترین روش این است که از خود مردم بپرسیم که احساس تنهایی می‌کنند یا هیچ وقت احساس تنهایی کرده‌اند یا نه. اما حتی وقتی می‌خواهیم آدم‌های تنها و غیرتنها را از همدیگر تشخیص بدهیم، باز هم به هیچ وجه نمی‌توانیم خط فارقی میان‌شان بکشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
یادداشت مجموعه تجربه و هنر زندگی
29 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
فصل اول: جوهر تنهایی
38 دقیقه
فصل دوم: تنهایی به مثابه احساس
36 دقیقه
فصل سوم: چه کسانی تنها هستند؟
25 دقیقه
فصل چهارم: تنهایی و اعتماد
58 دقیقه
فصل پنجم: تنهایی، دوستی و عشق
41 دقیقه
فصل ششم: فردگرایی و تنهایی
67 دقیقه
فصل هفتم: انزوا
26 دقیقه
فصل هشتم: تنهایی و مسئولیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فلسفه تنهایی
نویسنده
مترجمشادی نیک رفعت
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات گمان
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فلسفه تنهایی

سهیلا محبعلی
۱۴۰۱/۱/۲۹
میتونم بگم یکی از بهترین کتابهایی بود که خواندم و توصیه میکنم حتما خوانده شود چون تاثیر بسیار زیادی در نوع نگرش انسان به زندگی و مسئله تنهایی دارد و احساس انسان را نسبت به تنهایی تغییر میدهد با سپاس بسیار از کتابراه
فاروق خالدی
۱۴۰۱/۷/۷
افتضاح بود افتضاح مخصوصا راوی کتاب که خیلی بی روح داشت میخوند انگار فقط داره میخونه تا کتاب تموم بشه واقعا که صداش برام حکم قرص خواب اورو داشت خیلی زجر کشیدم تا به پایان رسوندم
Masoum Ghafari
۱۴۰۱/۶/۴
محتوای کتاب را نپسندیدم. انتظار متن فلسفی عمیقی داشتم ولی بیشتر تکه‌های پراکنده به شیوه ژورنال نویسی بود تا یک متن یکدست و عمیق. اجرا را هم نپسندیدم. البته با متن متناسب بود.
الهام شفیع ابادی
۱۴۰۰/۲/۲۹
خیلی فلسفی نبود. چون ذهنمو با سوال درگیر نکرد. یه جورایی ارائه امار و جمع اوری مفاهیم محتلف تنهایی بود. اما نکات جالبی داشت.
. Matinof
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
به محض اینکه دیدم‌این کتاب وارد کتاب صوتی شده از خوشحالی جیغ کشیدم و فورا خریدمش و حالا هم دارم گوش می‌دمش. توروخدا بقیه کتاب‌های انتشارات گمان رو هم بیارید
فائزه رنجبر
۱۴۰۲/۷/۲۱
آگاهی شرط دونستن موقعیت و حال خودمون هست، این کتاب به دور از جبهه گیری مارو از تنهاییامون آگاه میکنه و این قدم بزرگی هست برای شناخت فردی.
زینب زمانی
۱۴۰۰/۵/۳۱
در مجموع کتاب خوبی بود …کلی مطلب ازش یاد گرفتم…البته برای کتاب صوتی کمی سنگین بود و همش باید نکته برداری میکردم تا کل مطلب یه فصل جا بیفته برام.
Majd 1999
۱۴۰۲/۷/۷
محتوا بد نیست، ولی این زیاد از حد بودن منبع‌های هر مطلب کتاب رو مثل خوندن پایان نامه کرده نه یک کتاب
Abbas Mohebbi
۱۴۰۰/۲/۱۱
کتاب بیشتر نقل وقول از دیگرا ن است واز همون اول مشخصه میخاد به چه نتیجه‌ای برسه. و فقط درازه گویی میکنه
. .
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
این کتاب رو به صورت متن چاپی مطالعه کردم دقیقا عنوان کتاب رو به خوبی مورد بررسی قرار داده واقعا مفید بود
Ramin Saffari
۱۴۰۲/۷/۲۸
بسیار بسیار مفید و برای درک شرایطی که ممکنه هرکسی درگیر شده باشه خیلی خوب بحث و بررسی شده
شهناز زمانی
۱۴۰۰/۵/۲۶
بعد از خوندن این گتاب، تنهایی نه تنها عذاب اور نیست، بلکه بسیار لذت بخشه
Nooshafrin Mohammadi
۱۴۰۰/۲/۳۰
خیلی کتاب خوبی بود کتابی که تنهایی آدم و به رخ میکشه و میگه این تنهایی چه مزایا و معایبی داره
Morvarid s
۱۴۰۰/۱/۳۱
سلام. من همین امروز این کتاب صوتی رو تهیه کردم و خیلی هیجان زده هستم برای گوش کردن بهش. وقتی تموم شد نظرمُ دوباره میگم☺
مروا هستم ✌️
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود، راویش رو نمیگم، محتوا خوب بود، و اینکه مطالبی که میگه ارزش شنیدن داره.
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فلسفه تنهایی

برای دریافت کتاب صوتی فلسفه تنهایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.