معرفی و دانلود کتاب صوتی کانگورو کوچولو

عکس جلد کتاب صوتی کانگورو کوچولو
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کانگورو کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کانگورو کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کانگورو کوچولو

کتاب صوتی کانگورو کوچولو نوشته‌ی اوا مونتنگون از مجموعه‌ی مبارک، درباره‌ی کانگورویی است که می‌خواهد به عنوان هنرمند در سیرک مشغول به کار شود اما شیر که رئیس آن‌جاست او را نمی‌پذیرد و فکر می‌کند که به درد تمیزکاری می‌خورد تا این‌که همین کانگورو او را از دردسر بزرگی نجات می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی کانگورو کوچولو (The story of a little Kangaroo) چیست؟

کانگورو از کشور دوری آمده و دنبال این است تا آرزوی همیشگی خود را برآورده کند؛ او همیشه دلش می‌خواست که تبدیل به یک هنرمند بشود. کانگورو برای رسیدن به این هدف پیاده‌روی طولانی‌ای می‌کند تا به سیرک برسد اما رئیس سیرک جناب شیر فکر می‌کند که کانگورو فقط به درد نظافت می‌خورد. از طرف دیگر، فرزند جناب شیر که بیرون از سیرک مشغول بازی است توسط یک پرنده دزدیده می‌شود و... .

کتاب صوتی کانگورو کوچولو مناسب چه کسانی است؟

اوا مونتنگون (Eva Montengon) داستانی دوست‌داشتنی برای کودکان دبستانی نوشته است و آن‌ها را با مفهوم مهمی مانند قضاوت نکردن دیگران از روی ظاهر آشنا می‌سازد.

مجموعه کتاب‌های مبارک:

داستان‌های این مجموعه ساده و آموزنده‌ هستند و به موضوعات اخلاقی، علمی، تخیلی و... می‌پردازند. این قصه‌ها خلاقیت کودکان را تقویت می‌کنند و بر افزایش قدرت تخیل و تصویرسازی آن‌ها تأثیر مثبتی دارند.

در بخشی از کتاب صوتی کانگورو کوچولو می‌شنویم:

پسر جناب شیر در چمنزار بازی می‌کنه. اون با دویدن خودش رو سرگرم می‌کنه و می‌خواد که یه مارمولک بزرگ رو رام کنه. یه شلاق کوچولو به دست می‌گیره و صدای اون رو درمیاره. اون دیده که رام‌کننده‌ی حیوون‌ها توی سیرک معمولاً این کارو انجام میدن.

شیر کوچولو پسر رئیس حتماً یه رام‌کننده‌ی بزرگ خواهد شد چون تصمیم گرفته تمرینات سخت خودش رو شروع کنه. اون فریاد زد: «هی مارمولک! هی، هی!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کانگورو کوچولو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کانگورو کوچولو
نویسنده
مترجممنصوره محمودی
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات اسحاق
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کانگورو کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کانگورو کوچولو

برای دریافت کتاب صوتی کانگورو کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.