معرفی و دانلود کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا

عکس جلد کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا

کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا شاهکار ریچارد براتیگان نویسنده نام‌دار آمریکا است. راوی در این رمان نحوه صید قزل‌آلا در آمریکا را با وصف مکان‌های مختلف ماهیگیری و نیز نشان دادن فرهنگ آن و ذهنیتی که آمریکایی‌ها درباره آن دارند نشان می‌دهد.

کتاب صید قزل‌آلا در آمریکا (Trout Fishing in America)، رمانی عجیب و متعلق به ادبیات پسامدرن که در آن "براتیگان" با طنزی غریب، روایت خطی را مدام می‌شکند و در ساختاری سفرنامه‌وار می‌کوشد تا تمامی مظاهر و مبانی آمریکای نوین را به نقد بکشد: روابط خانوادگی، مناسبات اجتماعی، دغل‌کاری‌های سیاسی، زندگی طبقه‌ی متوسط، طبیعت و محیط زیست و رویاهای آکنده از جاه‌طلبی ملت آمریکا؛ همه و همه دستمایه‌ی طنز ریچارد براتیگان (Richard Brautigan) هستند.

اگر چه صید قزل‌آلا موضوع اصلی رمان است اما براتیگان در ضمن نشان دادن نحوه ماهیگیری در رودهای آمریکا به نشان دادن نوع زندگی و ذهنیت مردم آمریکا نیز توجه دارد. نویسنده با دقت و وسواس خاصی جزئیات مراحل ماهیگیری را توصیف کرده است. او همچنین آدم‌های شکست خورده الکلی و لاابالی را به خوبی به تصویر کشیده و به مکالمات روزمره آن‌ها نیز پرداخته است. این آدم‌ها نقشی در حوادث مهم جامعه ندارند و به حاشیه می‌روند.

ریچارد براتیگان نویسنده‌ای است که با نقش دادن به شخصیت‌های داستانش آن‌طور که همه‌چیز طبیعی به نظر می‌رسد ماندگار شده است.

راوی حکایت می‌کند که قزل‌آلا هنگام صید شدن به قورباغه شباهت داشت چون او در هنگام صید کردن آن هنوز به درستی متوجه شکستگی پشت ماهی نشده است. وقتی صید ماهی به پایان می‌رسد با دیدن درست‌تر آن راوی پی می‌برد که قزل‌‌آلا گوژپشت است. تشبیه جالبی که براتیگان در ادامه این بخش از رمان آورده همانندی مزه قزل‌آلای گوژپشت به بوسه اسمرالدا می‌باشد. رمان پر است از تشبیهاتی که بر جذابیت آن افزوده و نثر براتیگان را متفاوت کرده است نثری که تخیل خوب وی را نشان می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
31 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
23 دقیقه
بخش چهارم
25 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
بخش ششم
21 دقیقه
بخش هفتم
27 دقیقه
بخش هشتم
26 دقیقه
بخش نهم
26 دقیقه
بخش دهم
26 دقیقه
بخش یازدهم
11 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا
نویسنده
مترجمپیام یزدانجو
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا

Mahdi Zamani
۱۳۹۸/۴/۲۵
امتیاز یک دادم چون با کتاب ارتباط برقرار نکردم نه اینکه کتاب ضعیفی است.
علی شادکام
۱۳۹۷/۱۱/۵
شما فقط چند صفحه با صید قزل آلا در آمریکا فاصله دارید
توکا عبداللهی
۱۴۰۲/۲/۲
عاشق جهان سورئالش شدم
فوق العاده بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا

برای دریافت کتاب صوتی صید قزل‌آلا در آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.