معرفی و دانلود کتاب طراحی ارزش پیشنهادی: چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد

برای دانلود قانونی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی: چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد

برای یک مدیر یا صاحب کسب‌و‌کار موفق، بیش از تولید یک محصول، جذب مشتری نسبت آن اهمیت دارد. الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برناردا و آلن اسمیت نویسندگان کتاب طراحی ارزش پیشنهادی، به شما کمک می‌کنند محصولاتی تولید کنید که مورد توجه و استقبال مشتریانتان قرار بگیرد. با بهره‌گیری از آموزه‌های این کتاب پرفروش می‌توانید رونق بی‌نظیری را به کسب‌وکار خود ببخشید.

درباره‌ی کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

تولید بدون نیاز و استقبال مشتری، شبیه به یک صندلی بدون پایه است! بنابراین با همین یک مثال ساده و تک‌خطی، می‌توان به اهمیت مشتری و توجه و درخواست او نسبت به محصولات و خدمات پی برد. حتما تابه‌حال کسب‌وکارهایی را دیده‌اید که مدت زمان بسیار طولانی و با وسواس به تکمیل محصولات و خدمات خودشان می‌پردازند و برای این کار هزینه‌های بسیار بالایی صرف می‌کنند؛ تا اینجا همه‌چیز عالی و بی‌عیب‌ونقص و حتی ستودنی به‌نظر می‌رسد. اما آنچه در این میان مشکل‌ساز می‌شود، عدم توجه مدیران و صاحبان مشاغل به نیازهای مشتری است!

درواقع تولید بهترین و لوکس‌ترین محصولات، بدون آنکه نظر مشتریان خود را بدانید و یا از آن‌ها نظرسنجی کنید، بیهوده و بسیار کم‌سود خواهد بود. در همین راستا، الکساندر استروالدر (Alexander Osterwalder)، ایو پیگنیور (Yves Pigneur)، گرگ برناردا (Greg Bernarda) و آلن اسمیت (Alan Smith) کتاب راهنمای کاربردی‌ای را طراحی کرده‌اند که به مخاطبان حوزه‌ی کارآفرینی و مشاغل کمک می‌کند ارزشی را از سوی مشتری برای محصول خود دریافت کنند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند آنچه را که تولید و ارائه می‌کنند، با درخواست و تقاضای بالای مشتری به فروش برسانند.

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی (Value Proposition Design) شما را با انواع فرایندها و ابزارهای مورد نیاز برای تولید محصولات مورد نیاز مشتری آشنا کرده و مسیر رسیدن به موفقیت شغلی، سود و درآمد را برایتان هموار می‌کند.

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی با آموزش صحیح فرایند ساده‌ی طراحی ارزش برای مشتریان، شما را به‌طور کامل با مجموعه‌ی نیازهای آن‌ها آشنا می‌کند.

این کتاب مصور بهترین منبع برای همه‌ی کسانی است که از آزمون و خطاهای تئوری و سنتی خسته شده‌ یا با پیاده‌سازی آن‌ها به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده‌اند. بنابراین، اگر دوست دارید در کسب‌وکار خود بهترین باشید و برای کسب ثروت بیشتر تلاش کنید، خواندن این اثر برای شما ضروری است.

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی با ترجمه‌ی بابک وطن‌دوست، حسام‌الدین ساروقی، مینا نجفیان و اصغر عطایی به همت نشر آریانا قلم منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

  • نویسندگان این کتاب پرفروش بین‌المللی به‌خوبی بیان می‌کنند که چگونه می‌توان ارزش‌های پیشنهادی را طوری ایجاد کرد که مشتریان نتوانند در برابر آن از خود مقاومتی نشان دهند. (آمازون)
  • کتاب طراحی ارزش پیشنهادی به شما یاری می‌رساند تا با چالش اصلی هر کسب‌وکار مقابله کنید: ایجاد محصولات و خدمات متقاعد‌کننده‌‌ای که مشتریان خواهان خرید آن‌ها باشند. (مجله‌ی پابلیشر)

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی تولیدکنندگان، طراحان محصول، استراتژیست‌های تجاری، مدیران کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها، که دوست دارند شیوه‌های مؤثر و قطعی جذب مشتری و دستیابی به سود را بیاموزند، مخاطبان این کتاب هستند.

با نویسندگان کتاب طراحی ارزش پیشنهادی بیشتر آشنا شویم

الکساندر استروالدر و آلن اسمیت دو نویسنده‌ی کتاب و همچنین از بنیان‌گذاران یک شرکت تخصصی در زمینه‌ی طراحی، آزمایش و مدیریت استراتژی‌ها هستند. آن‌ها درباره‌ی هر آنچه در تجارت و فعالیت‌های بیزنسی مورد نیاز است را به مخاطبان خود می‌آموزند و تاکنون توانسته‌اند بسیاری از افراد را در مسیر موفقیت شغلی راهنمایی کنند.

دکتر ایو پیگنیور از دیگر نویسندگان این اثر، از جمله اساتید برجسته‌ی در دانشگاه لوزان است که در زمینه‌ی مدیریت و شناخت سیستم‌های اطلاعاتی فعالیت می‌کند.

همچنین گرگ برناردا با دارا بودن مدرک تخصصی در رشته‌های استراتژی و نوآوری از دیگر نویسندگان مطرح و کارآزموده‌ی این کتاب به‌شمار می‌رود.

نویسندگان این اثر همگی از استادان رشته‌های مرتبط با کسب‌وکار به شمار می‌روند و راهنمایی‌های آن‌ها تاکنون روشنی‌بخش مسیر کاری عده‌ی زیادی بوده است.

در بخشی از کتاب طراحی ارزش پیشنهادی می‌خوانیم

از طریق انجام آزمایش‌هایی که شواهدی فراتر از پیش از آنکه ‌پژوهش اولیه‌ از مشتری به ارمغان می‌آورد، ثابت کنید که کدام کارها؛ دردسرها و منفعت‌ها بیشترین اهمیت را برای مشتری دارند، تنها پس از اینکه این کار انجام گرفت، باید ارزش پیشنهادیتان را مبنای مراحل بعد قرار دهید. با انجام این کار از اتلاف وقت روی محصولات و خدماتی که مشتریان توجهی به آن‌ها ندارند جلوگیری می‌کنید.

با کارها، دردسرها و منفعت‌ها آغاز کنید

در بخش طراحی، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را از نظر گذراندیم که به درک ‌بهتر مشتریان می‌انجامند. در این فصل یک گام فراتر می‌گذاریم. هدف از «آزمایش دایره» این است که با استفاده از شواهد تأیید کنیم که طرح‌های پروفایلمان؛ پژوهش اولیه‌مان؛ مشاهداتمان و بینش‌هایمان از مصاحبه‌ها صحیح بوده‌اند. می‌خواهیم با قطعیت بیشتری بدانیم که مشتریان واقعاً به چه کارها؛ دردسرها و منفعت‌هایی اهمیت می‌دهند. پیش از آنکه بر ارزش پیشنهادیتان متمرکز شوید؛ در اختیار داشتن شواهدی درباره کارها؛ دردسرها و منفعت‌های مشتری بسیار اثربخش است، در صورتی که کار را با آزمایش ارزش پیشنهادیتان آغاز کنید؛ هیچ‌گاه نخواهید دانست که آیا مشتریان شما ارزش پیشنهادیتان را پس می‌زنند یا اینکه کارها؛ دردسرها؛ منفعت‌های نامربوطی را نشانه گرفته‌اید. اگر درباره اینکه کارها؛ دردسرها و منفعت‌هایی برای مشتریان مهم است؛ شواهدی داشته باشید؛ احتمال بروز این مسئله کمتر می‌شود.

این بدان معناست که باید راه‌های خلاقانه‌ای برای آزمایش ترجیحات مشتری بیابید بدون آنکه به استفاده از محصولات یا حداقل‌های قابل قبول روی آورید. به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از ابزارهایی که در مخزن آزمایش هستند می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی ارزش پیشنهادی: چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد
نویسنده، ، ،
مترجمبابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-600-7677-07-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

نارین احمدی
۱۴۰۲/۱/۱۷
فوق العادست، به خصوص قسمت‌های qr کد که خیلی به فهم موضوع کمک میکرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

برای دریافت کتاب طراحی ارزش پیشنهادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.