معرفی و دانلود کتاب فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر

عکس جلد کتاب فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر

اسرار ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی در دسترس‌تان است! اشلی کانتلی در کتاب فنگ شویی به عنوان یک تفسیر تازه از این هنر باستانی، راهنمایی ساده و مفید ارائه می‌دهد و امیدوار است مانند زمانی که خودش یادگیری آن را شروع کرد به شما نیز کمک کند.

درباره کتاب فنگ شویی:

برنامه 11 مرحله‌ای اشلی کانتلی (Ashley Cantley) شامل ایده‌ها و اقدامات اصولی همراه با تمرینات توضیحی برای ساخت خواسته، بیدار کردن شهود، تمیز و مرتب کردن و متوازن ساختن و البته تقویت انرژی در خانه‌تان است. اما کتاب فنگ‌شویی (High-vibe feng shui) مجموعه‌ای از قوانین نیست! فرآیند کانتلی برای از بین بردن موانع، تعیین اهداف و زندگی کردن در حال طراحی شده تا با خواسته‌ها، تجربیات و سبک هر کسی همخوانی داشته باشد.

این کتاب درباره سبک و طراحی خانه متوسط شما نیست. اشلی فضای اطرافتان را به گونه‌ای رنگ‌آمیزی می‌کند که حس کنید چیزی عمیقاً به روش زندگی کردنتان متصل شده است. زندگی‌تان وقتی تغییر می‌کند که به فضای اطرافتان دقت و توجه کافی داشته باشید، آن را متعادل و بهتر کنید و عناصر طبیعی را برای تمیز کردن و مرتب کردن محیط اطراف به کار ببرید تا دوباره انرژی جریان یابد. او از ابزارهایی مثل پاک‌سازی با گل‌های خوشبو و التیام ارتعاش صوتی استفاده می‌کند تا بتوانید فضاهای رویایی‌تان را بسازید. فرآیند اشلی نشان می‌دهد چطور از مراحل شکوفایی عبور کنید، تجلی‌های شما نتیجه هماهنگ شدن با جهان است و در درون خودتان و فضایی که در آن زندگی می‌کنید، آغاز می‌شود.

رویکرد جدید اشلی نسبت به فنگ‌شویی فرآیند شهودی را از طریق تمرینات هدایت شده می‌پذیرد، ساختارهای مفیدی که سخت نیستند و بر اساس روند انرژی طراحی شده‌اند. این کتاب زیبا می‌تواند افزونه‌ای فوق‌العاده روی میز قهوه‌تان باشد.

اشلی بر این باور است که همه چیز در اطراف شما پتانسیل تأثیرگذاری بر حس و حال و انرژی‌تان را دارد. این راهنمای صمیمانه درباره فنگ‌شویی کمک می‌کند تا موانع انرژی در محیط را از بین ببرید، در جریان خودتان زندگی کنید و به حس رضایت بی‌نهایت برسید.

نکوداشت‌های کتاب فنگ شویی:

- باور دارم موفقیت شما در عادات روزانه شماست و برای اینکه فضا آرامش را منعکس کند کمینه‌گرایی کلید اصلی است. ممنونم اشلی برای تابش انرژی‌ات در جهان. (لورین اورتس بوستیک، رئیس مجموعه Skinny Confidential)

- فضای موفق داخلی فقط نباید ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه باید احساس خوبی منعکس کند و به ساکنان خود حس آرامش و تازگی بدهد. فنگ‌شویی با ارتعاش بالا به مردم کمک می‌کند به این تعادل برسند و جریان انرژی را برای تجربیات بهتر و دسترسی به اهداف درونی‌شان بسازند. (مارتین بولارد، طراح داخلی سرشناس، نویسنده و شخصیت تلویزیونی)

- در اصل فنگ‌شویی درباره ایجاد تعادل و ارزیابی فضا برای التیام خانه و خودتان است. اشلی کانتلی رویکرد فنگ‌شویی را مدرن‌سازی و تعدیل کرده تا جالب‌تر و آسان‌تر شود و برای هر کسی که قصد تغییر فضا و زندگی‌اش را داشته باشد، قابل استفاده شود. (هیثر آسکینوزی، رئیس موسسه Energy Muse)

کتاب فنگ شویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان نظم ایجاد کنید و فضای خانه و روحیه خودتان را تغییر دهید، این کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب فنگ شویی می‌خوانیم:

دقیقاً بدانید چه می‌خواهید و چرا. سفر کردن موضوع دقیقی نیست. شاید به معنی یک ساعت سفر تا رسیدن به خانه پسرعمویت باشد، این سفره، درسته؟ مثال بهتر: سفر به برکنریج، کلرادو با خانواده‌ام دسامبر امسال. حالا جهان و ضمیر نیمه آگاه می‌داند دقیقاً چه چیزی به تو بدهد. بعد از خودت بپرس چرا چنین سفری می‌خواهی. دلیلش کمک می‌کند تمرکزت را بیشتر کنی و در زمان انتظار آزاردهنده ناامید نشوی. به هر حال، یاد بگیری عاشق زمان انتظار شوی! هر چه بهتر و بهتر هدفت را اعلام کنی، زمان انتظار کوتاه‌تر و کوتاه‌تر می‌شود.

وقتی خواسته‌هایت را می‌گویی، همیشه مثبت باش و همیشه نیات خود را به گونه‌ای بگو که انگار در حال وقوعند یا قبلاً اتفاق افتادند. اگر بگویی می‌خواهم با پسرم به تعطیلات بروم، داری می‌گویی که خواسته‌ای نداری و جهان چنین برداشت می‌کند. همیشه خواستار چیزی هستی. در عوض، خواسته‌هایت را با فعل گذشته یا فعل حال بگو. استفاده از فعل گذشته باعث می‌شود ضمیر نیمه آگاه باور کند به چیزی که می‌خواستی رسیدی. پس اگر بگویی: ممنونم که سفرم به برکنریج را دیروز رزرو کردی، ضمیر نیمه آگاه باور خواهد کرد که درست است و تو برای محقق شدنش کارهای موثری انجام خواهی داد. یا خواسته‌ات را به زمان حال بگو: خیلی خوشحالم که یک هفته با پسرم در ماه دسامبر امسال در برکنریج هستم. قدردانی کردن سریع‌ترین راه برای قرار گرفتن در ارتعاش انرژی مثبت است. وقتی خواسته‌ات را با عباراتی مثل خیلی ممنونم یا خیلی خوشحالم یا واقعاً قدردان هستم شروع کنی، در حالت ارتعاش بالا قرار می‌گیری.

حالا بیا دوباره به فهرست باورهای محدودکننده نگاه کن و این باورها را به خواسته‌های قدرتمند تبدیل کن. باید دقیقاً بدانی چرا چنین خواسته‌هایی داری و آن‌ها را به زمان حال یا گذشته بگویی. فهرست خود را به دو یا سه مورد که واقعاً حس خوبی برایت دارند کاهش بده. خواسته‌هایت را هر چقدر که می‌شود برای خودت تکرار کن تا واقعی به نظر برسند، آن‌ها را بنویس و به جایی بفرست که هر روز می‌بینی. تو در حال تغییر الگوها یا عادات قدیمی و محقق ساختن خواسته‌هایت هستی.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مرور کلی
پیشگفتار
مقدمه
فنگ شویی مثل جادو عمل می‌کند
بخش یک: طرز فکر و آماده‌سازی خانه
گام 1: باورهای محدودکننده‌ات را بیاب و بشناس
گام 2: تشریفات فعال‌سازی شخصی خودت را بساز
گام 3: قدرت درون‌یابی‌ات را بیدار کن
گام 4: تمیز یا مرتب کن
گام 5: پالایش انرژی
بخش دو: جعبه ابزار فنگ‌شویی تو
گام 6: نقشه انرژی را با فضای خودت هماهنگ بساز
گام 7: عناصر پنج‌گانه در خانه‌ات
گام 8: جعبه ابزار فنگ‌شویی خودت را بساز
بخش سه: فضایت را تغییر بده
گام 9: از بین بردن موانع متداول انرژی
گام 10: فضای اطرافت را متعادل و بهتر کن
گام 11: نقاط مهم خانه و ترفندهای تقویت انرژی
بخش چهار: ادامه دگرگونی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات211
زبانفارسی
شابک978-964-233-347-9
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فنگ شویی

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۱۰
من عاشق فنگ‌شویی هستم ودر این مورد کتاب‌های زیادی مطالعه کردم، ولی این کتاب کامل تر وبه زبان ساده تر به این موضوع پرداخته، این کتاب درباره سبک و طراحی خانه متوسط شما نیست. اشلی فضای اطرافتان را به گونه‌ای رنگ‌آمیزی می‌کند که حس کنید چیزی عمیقاً به روش زندگی کردنتان متصل شده است. زندگی‌تان وقتی که و تغییر می‌کند به فضای اطرافتان دقت توجه کافی داشته باشید، آن را متعادل و بهتر کنید و عناصر طبیعی را برای تمیز کردن و مرتب کردن محیط اطراف به کار ببرید تا دوباره انرژی جریان پیدا کنه، او از ابزارهایی مثل پاک‌سازی با گل‌های خوشبو و التیام ارتعاش صوتی استفاده می‌کند تا بتوانید فضاهای رویایی‌تان را بسازید. فرآیند اشلی نشان می‌دهد چطور از مراحل شکوفایی عبور کنید، تجلی‌های شما نتیجه هماهنگ شدن با جهان است و در درون خودتان و فضایی که در آن زندگی می‌کنید، آغاز می‌شود.
رویکرد جدید اشلی نسبت به فنگ‌شویی فرآیند شهودی را از طریق تمرینات هدایت شده می‌پذیرد، ساختارهای مفیدی که سخت نیستند و بر اساس روند انرژی طراحی شده‌اند. این کتاب زیبا روبه تمام کسانی که به محیط خانه ومحل کارشون اهمیت میدن توصیه میکنم 🙏🙏🙏🙏
linda moohamadi
۱۴۰۱/۸/۲۹
در کتب ایران باستان هم به نظم و جایگاه اشیا در خانه اشاره شده، یکی از بهترین راههای جذب ثروت و عشق و زیبایی و شادی در خانه، به چیدمان وسایل خانه بستگی داره، نحوه خواب، قاب عکسهای آویزان شده در خانه و... در این کتاب عنوان شده که هر چیزی باید سر جای خودش قرار بگیره تا به نوعی جاذبی برای انرژی‌های چون مختلف باشه، همونجور که کائنات بر اساس نظم آفریده شده اند، انرژی آن‌ها نیز برای مکانهای منظم جریان می‌یابد، من خوندن این کتاب ذو به تمام دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم،
متین صالحی
۱۴۰۰/۵/۱
من اکثر کتاب‌های فنگ شویی رو مطالعه کردم اما این کتاب ایده‌های نو و جدیدی ارائه کرده بود که در کتاب‌های قبلی نبود. به فنگ شویی از یه دیدگاه تازه نگاه کرده بود. فوق العاده کاربردی میتونه باشه- فنگ شویی با موسیقی و سنگ و اسانس!!! خیلی جالب بود و به اطلاعاتم افزوده شد، ترجمه روان هست و لذت بردم در کل... سپاس از شما
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۱/۲/۱۹
با سلام کلا من کتابهایی که راجع به آیین فنگ شویی نوشته میشه خیلی علاقمندم و حتما میخونم.. نویسنده این کتاب راهکارهایی ک ارائه میده خیلی جالبه مثلا از عناصر پنچ گانه ک شامل آب و آتش و فلز چوب و زمین هست مثالهای خوبی آورده.. وخیلی تاکید میکنه که تعادل بین این عناصر باعث رویدادهای خوبی تو زندگی میشه.. توصیه میکنم حتما علاقمندان ب فنگ شویی بخونن
فاطمه زارعی
۱۴۰۲/۹/۱۲
خیلی از چیزا تو فنگ شویی خیلی خرافاتی هست... مثلا گفتن ذکر‌های یهودی برای خارج کردن انرژی ناپاک، کریستال‌ها، و....
به نظرم به جای این کتاب اگه حلیله المتقین رو بخونیم از صدتا فنگ شویی بهتره...
من از این کتاب صرفا جهت استفاده از رنگ‌ها و چیدمان منزل استفاده کردم....
مهسا رایان
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتابی بسیار مفید برای کسانی که تازه فنگ شویی رو شروع کردن هست
فهیمه عالمی
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتاب بی نظیره
کسی که دوست داره علم فنگشویی یا بگیره خیلی کمک می‌کنه
ممنونم
غزل پوراسدی
۱۴۰۰/۶/۲
برای شروع فنگشویی اطلاعات عالی داشت
دوست داشتم و خوندمش و راضیم
Somayeh Roohagh
۱۴۰۲/۱/۱۳
کتاب خیلی خلاصه نوشته شده و وارد جزییات نشده و کلی سوال تو ذهن خواننده ایجاد می‌کنه که بی جواب می‌مونه.
حیدر نیکنهاد
۱۴۰۰/۵/۳
ساده، مطابق با سبک زندگی امروزی و کاربردی
شقایق امیری
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب روون و خوبیه و حس میکنم خیلی واقعی تر و کاربردی تر از اطلاعات موجود از فنگش شویی در بازار هست
Ziba Sharifi
۱۴۰۱/۵/۶
مطالب کتاب رو نپسندیدم چون کاملا به بیراهه رفته بود
ممنون از مترجم و ممنون از کتابراه
maryam masjedi
۱۴۰۰/۵/۱
یک پاکسازی تمام عیار ذهن و جسم و محیط
A.R S.N
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کتاب جالبی است و جالب از آن به کار بستن نظرات و لذت رسیدن به نتیجه آن است
سمیه قاسمی
۱۴۰۰/۵/۱
بسیارعالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب فنگ شویی

برای دریافت کتاب فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.