معرفی و دانلود کتاب قدرت جذب پول: چگونه پول را جذب کنیم؟

عکس جلد کتاب قدرت جذب پول: چگونه پول را جذب کنیم؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت جذب پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت جذب پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت جذب پول: چگونه پول را جذب کنیم؟

کتاب قدرت جذب پول اثر ژوزف مورفی اثری در حوزه‌ی خودیاری است که درباره‌ی اهمیت ثروت در زندگی، چگونگی رسیدن به آن و چرایی لزوم تغییر ذهن برای رسیدن به پول بحث می‌کند. گفتنی‌ست نویسنده‌ی این اثر از مشهورترین نویسندگان قرن بیستم در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی است.

درباره‌ی کتاب قدرت جذب پول

بسیاری از ادیان و ایدئولوژی‌های مختلف دائماً در تلاشند تا انسان را قانع کنند باید ریاضت بکشد و جلوی زیاده‌خواهی‌ها و تمایلاتش را بگیرد. هرکدام از این باورها هم دلایلی برای دفاع از حرف خود دارند؛ اما کتاب قدرت جذب پول به قانع‌کننده‌ترین شکل ممکن حرف کاملاً متفاوتی را بیان می‌کند و با تمام قناعت کردن‌ها و ریاضت‌کشیدن‌هایی از این دست مخالفت می‌‌کند. پیام نویسنده‌ی این اثر بسیار ساده است: «شما سزاوار پولدار بودن (و نه ریاضت کشیدن) هستید.»

ژوزف مورفی معتقد است همه‌ی ما باید زندگی‌خوب، آرام و پر از رفاهی داشته باشیم و به معنای واقعی کلمه زندگی کنیم. در فقر و بدبختی و رنج و بیماری‌های جسمانی و روانی هیچ رستگاری و ثوابی نیست و در حقیقت هدف ما باید از میان بردن رنج و فقر و بیماری از چهره‌ی زمین باشد و نه پذیرفتن یا عادی نشان دادن این مشکلات. هر انسانی لیاقت دارد که بخواهد در تمام ابعاد زندگی‌اش شکوفا شود و در مسیر زندگی، خودش را بشناسد و دوست داشته باشد؛ پس همین کار را انجام بدهید و ثروتمند و شاد زندگی کنید.

حالا با پذیرفتن این فلسفه و پذیرش این که ما می‌توانیم به کم قانع نباشیم، چگونه باید به این شکوفایی برسیم و از هر نظر ثروتمند شویم؟ پیشنهاد ژوزف مورفی این است که دقیقاً اطراف اموری باشیم که می‌خواهیم در زندگیمان وجود داشته باشند: با کسانی دوست شویم که ثروتمند هستند؛ در مورد ثروت و پول مطالعه کنیم؛ به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم و همیشه بیشتر از نیازمان پول در اختیار داشته باشیم. کتاب قدرت جذب پول با همین نکات ساده، راه رسیدن به ثروت و رفاهی که لایق‌تان است را به شما نشان می‌دهد و در طول کتاب نیز تلاش می‌کند تا به شما یادآوری کند که لیاقت بهترین‌ها را دارید و چرا عوض کردن نگاهتان به ثروت، اولین قدم اما بزرگترین قدم در رسیدن به آن است.

کتاب قدرت جذب پول (How to Attract Money) نوشته‌ی ژوزف مورفی (Joseph Murphy) در سال 1955 منتشر شد و به‌سرعت با استقبال مخاطبان کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی مواجه شد. این کتاب در سال‌های اخیر با ترجمه‌های متفاوتی به بازار آمده است. یکی از به‌روزترین ترجمه‌های آن برگردانِ آرزو شریف‌پور است که انتشارات طاهریان آن را در سال 1401 منتشر کرده. کتاب قدرت جذب پول در ایران با استقبال مواجه شد و نظر مثبت مخاطبانش را برانگیخت.

کتاب قدرت جذب پول برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی کتاب قدرت جذب پول علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی و موفقیت مالی هستند.

با ژوزف مورفی بیشتر آشنا شویم

ژوزف مورفی از نویسندگان مشهور ایرلند است که در سال 1898 زاده شد. او مروج مکتب «ذهن تازه» بود که در علوم الهیاتی و علوم دینی پایه داشت. ژوزف مورفی در خانواده‌ای مذهبی متولد شده بود و به همین دلیل به تحصیلات دینی پرداخت. در میانه‌ی تحصیلات، به مذهب یسوعی گروید و حتی برای مقام روحانیت برگزیده شد، اما دست رد به این عنوان زد تا وقتش را صرف جست‌و‌جوی ایده‌های تازه کند. پس از اتفاقات مختلف و گشتن در میان ادیان و باورها و دریافت مدرک دکترایش در رشته‌ی روان‌شناسی، در نهایت به سمت جنبش «ذهن تازه» گرایش پیدا کرد که پیام آن نگاه تازه به زندگی، مثبت‌گرایی و فکر کردن به خوبی‌ها به جای گناه و عذاب بود.

ژوزف مورفی بیش از پنجاه اثر از خود به جای گذاشته که مشهورترینِ این آثار کتاب «قدرت ذهن ناخودآگاه» است که درست پس از انتشار وارد فهرست پرفروش‌ها شد. او پس از سال‌ها نویسندگی و تلاش برای ترویج نگاه تازه به زندگی، در سال 1981 و در هشتاد‌وسه‌سالگی درگذشت.

در بخشی از کتاب قدرت جذب پول می‌خوانیم

آیا این احساس حیرت‌انگیز نیست که شب سرتان را به روی بالش قرار دهید و احساس کنید که کاملاً آرامش دارید و قلبتان سرشار از حسن نیت برای تمام جهانیان است؟ برخی افراد هستند که به شیوه اشتباه و از طریق پایمال کردن حق دیگران، حیله، فریب و کلاه‌برداری پول جمع می‌کنند. چه ارزشی دارد؟ گاهی اوقات این کار در نتیجه بیماری جسمانی یا ذهنی است، گناه مجموعه‌ای از بی‌خوابی‌ها یا ترس‌های پنهان را به همراه دارد. به همین صورت یک فرد به من گفت: "به دیگران حکم‌فرمایی کردم. آنچه می‌خواستم را بدست آوردم، اما در نتیجه انجام دادن این کارها سرطان گرفتم. " درک کرده بود که ثروت خود را از راه اشتباه بدست آورده است.

می‌توانید ثروتمند و کامیاب شوید بدون آنکه به دیگران صدمه بزنید. بسیاری از افرادی که همیشه در حال سرقت از خودشان هستند؛ آن‌ها از خودشان دزدی می‌کنند: آرامش ذهنی، سلامتی، شادمانی، روحیه، خوشحالی و رضایت خاطر را از خودشان می‌دزدند. ممکن است بگویند که هرگز دزدی نکرده‌اند، اما آیا این مسئله حقیقت دارد؟ هر زمانی که دیگران را می‌رنجانیم، یا به آن‌ها حسادت می‌کنیم، یا به ثروت یا موفقیت آن‌ها غبطه می‌خوریم در حال دزدی از خودمان هستیم. بعلاوه باید این ویژگی‌ها را به طور نافذ و قاطع از وجودتان بیرون کنید. اجازه ندهید این ویژگی‌ها وارد ذهنتان شود. با استفاده از افکار و احساسات درست و به جا آن‌ها را از ذهن و فکر خویش خارج سازید.

به خاطر دارم در روزهای ابتدایی جنگ در مورد زنی می‌خواندم که ساکن دهکده بروکلین در ایالت متحده بود، از فروشگاهی به فروشگاه دیگری می‌رفت تا تمام قهوه‌ای که می‌توانست را بخرد. می‌دانست قرار است قهوه جیره‌بندی شود. وجودش را ترس فرا گرفته بود که ممکن است آنچه باقی می‌ماند برای او کافی نباشد. مقدار زیادی از آنچه می‌توانست را خریداری کرد، سپس آن را در زیرزمین انبار کرد. هنگام عصر برای عبادت به کلیسا رفت، وقتی برگشت سارقان در را شکسته بودند و نه تنها قهوه بلکه ظروف نقره، پول، جواهرات و سایر چیزهایش را نیز دزدیده بودند.

فهرست مطالب کتاب

ثروتمند بودن حق شماست
مسیر رسیدن به ثروت
در مورد دکتر ژزف مورفی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت جذب پول: چگونه پول را جذب کنیم؟
نویسنده
مترجمنیلوفر شریف پور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-284006-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت جذب پول

علی بیات
۱۴۰۳/۲/۲
این کتاب با توجه به اهمیت ثروت در زندگی و راه‌های رسیدن به ثروت و لازمه تغییر ذهن برای رسیدن به پول مطالب با ارزشی را بیان می‌نماید. نویسنده در این کتاب با اعتقاد به داشتن زندگی خوب، آرام و پر از وفور نعمت و رفاه برای همه، ایمان به توانایی‌ها و عوض کردن نگاه هر کس را رمز موفقیت مالی او می‌داند. توصیه می‌گردد با داشتن نگرشی نو نسبت به جذب پول و ثروت برنامه ریزی نمایید.
الهه ی ناز
۱۴۰۲/۵/۳
توی ابن کتاب گفته باورداشته باشید که می‌توانید ثروتمند باشید. و این جمله رومحور کتاب قرار داده که آب را به شهد تبدیل کن. یعنی که از هرفرصتی برای ثروتمند شدن استفاده کن
Miladsajedi
۱۴۰۲/۷/۳
خوب بود ولی کتاب ضمیر ناخودآگاهش خیلی قوی تر بود
شهاب
۱۴۰۳/۱/۲۲
عالی بود حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قدرت جذب پول

برای دریافت کتاب قدرت جذب پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.