معرفی و دانلود کتاب قصه فقر به سر رسید: چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم؟

عکس جلد کتاب قصه فقر به سر رسید: چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه فقر به سر رسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه فقر به سر رسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه فقر به سر رسید: چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم؟

فقیر بودن بس است! با خواندن این کتاب مصمم خواهید شد که به فردی ثروتمند تبدیل شوید. کتاب قصه فقر به سر رسید مجموعه‌مقالاتی از رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی است که شما را از فقر می‌رهاند و برای متولد شدن در زندگی جدید یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب قصه فقر به سر رسید

شاید تاکنون به این فکر نکرده‌اید که ثروتمند شدن چقدر آسان است. احتمالاً تصورتان همیشه این بوده که رسیدن به موفقیت نیازمند قدم‌های بزرگ و کارهای خارق‌العاده است؛ اما کتاب قصهٔ فقر به سر رسید به شما می‌آموزد که چه راه ساده‌ای در پیش رو دارید. این اثر که حاصل سال‌ها تجربه‌ از رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی است، راهنمایی مفید و ارزشمند برای ثروتمند شدن به‌شمار می‌رود.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) و کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) معتقدند در دنیای امروز، ثروتمند‌ها به ثروت بیشتری دست پیدا می‌کنند؛ زیرا رازورمز این کار را می‌دانند. کتاب قصهٔ فقر به سر رسید نیز همان اثری است که راز موفقیت و ثروت را در اختیار شما می‌گذارد تا از آن استفاده کنید.

دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی است. در چنین جهانی، ارزهای دیجیتال نیز از شهرت و استقبال کم‌نظیری برخوردار شده‌اند. این بستر برای کسانی که از هوش اقتصادی برخوردارند و دانش کافی در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری دارند، به فرصتی تبدیل شده است تا دارایی خود را افزایش دهند. در کتاب قصه فقر به سر رسید می‌آموزید چگونه کسب‌وکار خود را راه بیندازید و به درآمدی برسید که هیچ‌گاه حتی به آن فکر نمی‌کردید. دیگر باید زندگی در فقر را کنار بگذارید و زندگی جدیدی را شروع کنید. این کتاب با ارائه‌ی موضوعاتی چون «سه راه برای افزایش اعتماد به نفس مالی»، «مشاوره بگیرید اما خودتان فکر کنید»، «سه دلیل برای ایجاد یک کسب‌وکار» و «هفت راه برای شروع یک کسب‌وکار بدون ترک شغل» شما را آماده‌ی شروع کسب‌وکاری جدید و درآمدزا می‌کند.

کتاب قصه فقر به سر رسید مناسب چه کسانی است؟

کتاب قصه فقر به سر رسید به تمام کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند طعم ثروت و موفقیت را در زندگی خود بچشند و کسب‌وکاری جدید را آغاز کنند.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، زوج شناخته‌شده‌ای هستند که در زمینه‌ی آموزش راه‌های رسیدن به ثروت فعالیت دارند. کتاب رابرت کیوساکی به نام «پدر پولدار، پدر بی‌پول» همان اثری بود که او را به شهرت جهانی رساند و به نویسنده‌ای مطرح تبدیل کرد. از دیگر کتاب‌های رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی می‌توان به «هزینه‌ها را درز نگیرید»، «رازهای غلبه بر باورهای محدودکننده»، «شاهراه کارآفرینی» و «کسب‌وکار در قرن بیست و یکم» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب قصه فقر به سر رسید

  • ما باید مالک ثروت و دارایی خودمان باشیم نه اینکه ثروت و دارایی مالک ما باشد
  • آنچه لازم است پیکار با فقر نیست، بلکه درک و فهم و شناخت نیروهای مولد ثروت اهمیت زیادی دارد.
  • من آفریننده خداوندی دولتمند و مهربانم، پس باید دل و جرئتش را داشته باشم که همواره توانگر باشم.
  • همه باید توانگر باشند، زیرا توانگری به آن‌ها آزادی عمل می‌دهد؛ توانگری برای رشد و کمال معنوی یک ضرورت است.

در بخشی از کتاب قصه فقر به سر رسید می‌خوانیم

من مثل فالگیرهای دوره گرد یک گوی بلورین ندارم و تظاهر نمی‌کنم که می‌دانم شرط‌بندی روی هر نامزد ریاست‌جمهوری یا شکلی از حکومت واقعاً آینده پیش‌فرض این هزاره‌ها را تغییر می‌دهد یا خیر.

با این حال، یک چیز را می‌دانم این است که مطمئن‌ترین راه برای پیشرفت همان چیزی است که همیشه بوده است: درک قوانین بازی پول و توانایی اینکه تا جایی که می‌توانید با آنها بازی کنید.

امروزه، هزاره‌ها به طور فزاینده‌ای در بازی پول و سرمایه‌گذاری بازنده هستند. سؤال این است که چگونه می‌توانند برنده شوند؟

حقیقتی که هرگز تغییر نخواهد کرد این است که همیشه در زندگی و تجارت برنده و بازنده وجود دارد؛ اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تفاوت بین این دو چیست؟ آیا این فقط شانس است یا چیز دیگری در کار است؟

در تجربه من، یک ویژگی متمایز وجود دارد که برندگان از آن برخوردارند و بازنده‌ها از آن برخوردار نیستند (یک نوع نگاه خاص به جهان). این بدان معنا نیست که برندگان هرگز شکست نمی‌خورند. همه ناخواسته کارهایی را در زندگی انجام می‌دهند؛ اما تفاوت بین بازنده‌ها و برنده‌ها اغلب در نحوه برخورد آنها با شکست است؛ بنابراین موفقیت با طرز فکر شروع می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آموزش در مقابل مشاوره: تفاوت را بدانید
سه راه برای افزایش اعتماد به نفس مالی
جریان نقدی چیست و چرا جریان نقدی همیشه پادشاه است؟
مشاوره بگیرید اما خودتان فکر کنید
سه دلیل برای ایجاد یک کسب و کار
مبارزه و مواجهه با ترس برای آزادی مالی
بودجه‌بندی پول به روش زن پولدار
سه دلیل برای اینکه هر زنی باید ترس را بپذیرد
آیا نسل هزاره‌ها، بازندۀ بازی هستند؟
هفت راه برای شروع یک کسب و کار بدون ترک شغل
آموزش‌های نخ‌نمای مالی
شما به نیروی کمکی نیاز دارید!
چرا ثروتمندان بازی پول را در هر شرایطی انجام می‌دهند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه فقر به سر رسید: چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم؟
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-284-253-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه فقر به سر رسید

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، این بار هم با هیجان از کارهایشان که به درآمد و ثروت رسیده‌اند را در کتاب قصه فقر به سر رسید بیان می‌کنند. البته کتاب مجموعه مقالاتی است که به خوبی ترجمه نشده است. به علاوه، ترجمه ناخوب، مجموعه مقالات، خط روند خاص و پشت سرهمی را دنبال نمی‌کند و یک گسستگی موضوعی در آن فکر دیده می‌شود. میکنم، اگر بگوییم که راهکار ارائه نمی‌دهند، ما نیز، کمی دچار هیجان و کم دقتی شدیم. اینکه برای بالا بردن مهارت سوادمالی به آموزش نیاز داریم؛ اینکه در ابتدای راه کمی از خرید اضافی و احساسی دوری کنیم؛ اینکه در مواقع بحران‌های اقتصادی احساسی و هیجانی عمل نکنیم و با فکر و اندیشه و دانش اقدام کنیم؛ مانند خریدن سهام در بورس ایران! اینکه زنان هم با عزت نفس و پذیرش فراوانی لایق ثروتمند شدن هستند و هزاران اینکه که من نکته برداری کردم، آموزه‌هایی از این کتاب است. سپاس از کتابراه بازم سوادمالی برامون بذار. سپاس.
هستی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
معمولی بود، ‌ی سری نکته‌های کلیدی رو بیان می‌کرد که شاید برای کسی که ابتدای مسیر آموزش مالیشه تازگی داشته باشه ولی خیلی عمیق نشده بود در هیچکدوم از مطالب. مثلا‌ی اشاره‌ی گذرا به ترفند پانزی کرده بود.
ترجمه‌اش هم میتونست کمی بهتر باشه در کنار گرافیک و کادربندی کتاب
بعضی توصیه هاش هم در ایران خیلی
کاربردی نیست، مثلا توصیه به سرمایه گذاری در بورس و سهام و.. که ممکنه اینجا نتیجه‌ی خوبی نداشته باشه. یا تشویق خواننده به تبدیل ارز و دلار به چیزی با ارزش تر در حالی که تو ایران خرید دلار از روش‌های حفظ ارزش دارایی هات محسوب میشه.
سید محمد محمودی هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
یکی از بهترین نکات کتاب این است که می‌گوید اگر می‌خواهید پولدار شوید، اکنون زمان آن است که بازی پول را شروع کنید. آنچه را که می‌توانید ذخیره کنید، یاد بگیرید و چیزهای بیشتری بیاموزید تا زمانی که زمانش رسید، آماده حرکت خود خواهید بود.
«من آفریننده خداوندی دولتمند و مهربانم، پس باید دل و جرئتش را
داشته باشم که همواره توانگر باشم
دیگر اینکه به شما می‌آموزد مالک کسب و کار خود باشید و خود کارفرمای خود باشید نه کارمند دیگران
مهدی صیاد
۱۴۰۱/۱۱/۱
مجموعه کتاب‌های رابرت کیوساکی در مورد کارآفرینی و امور مالی هست. خوندن کتاب‌هاش برای افرادی که به دنبال موفقیت مالی هستند بسیار انگیزه بخش هست. البته این کتاب مجموعه مقالاتی هست که به نظر میرسه از سایت پدر پولدار برداشته شده و ترجمه کردن و نمیتونه راه حل ارائه بده. ولی اگر به دنبال انگیزه هستند میتونه براتون مفید باشه‌. با آرزوی شادی و تندرستی.
ایمان اسماعیلیان
۱۴۰۲/۱/۱
هدف این اساتید آن است که شما بعد از خواندن کتاب فوق واقعاً به این نتیجه برسید که امروز در همین لحظه و همین‌ جا قصهٔ فقر را به سر رسانید و باید سهم و دین خود را در به ثمر رسیدن این ادعا ادا کنید. پس آستین بالا زده و اولین قدم‌ها را در فراگیری مفاهیم طلایی مالی محکم بردارید و به نمادی از موفقیت برای نسل‌های آتی تبدیل شوید.
المیرا مهدوی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
به نظرم ترجمه کامل نبود کتاب مانند ورکشاپ‌هایی بود که معرفی دوره دارند، فقط به مباحث اشاره کوتاهی شده بود راه حلی نداشت و تشویق به بازارهای سهامی و ارز و ایجاد املاک و مستغلات بود در این بین مثال‌های کوتاهی از افراد زده شده بود.
میشه گفت کتابی برای تبلیغ انتشارات طاهریان برای خرید کتاب‌های رابرت کیوساکی بود.
نسترن علی زاده
۱۴۰۲/۱/۱۱
درکل کتابهایی که در حوزه اقتصاد نوشته میشن هرچقدرم بخوان نکات و موارد مهم کسب و کار رو توضیح بدهند باز ناقص هست و لازم هست که ما چند کتاب توی این حوزه بخونیم اما باز این کتاب هم مثل کتابهای دیگه تا جاییکه توانسته کمک‌های خودش رو لحاظ کرده و به نظرم خوندنش ضرری ندارد
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
کتاب متوسطی بود و برخلاف سایر کتاب‌های این دو بزرگوار، مجموعه مقالاتی بود که متاسفانه از ترجمه و ویرایش خوب هم بی‌بهره بود. برای افراد تازه‌کار میتواند تازگی داشته باشد اما کارا بودن راهکار‌های ارائه شده، با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر مورد شک است. با تشکر از کتابراه عزیز
دانیال مداح
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
این یک کتاب خوبی هست، اما‌ای کاش جزییات بیشتری در هر فصل راجب مسائل مختلف گذاشته میشد تا درکمون از حرف‌های نویسنده افزایش پیدا میکرد. راجب گوناگون چیز‌ها صحبت شده اما کلی بودن و جزییات زیاد به کار نبرده شده.
اما برای مطالعه و افزایش دانش خوبه موفق باشید
زهرا کریمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتابهای رابرت کیوساکی در مورد کسب درآمد و درآمدزایی است منتها هیچوقت راه حل عملی ارائه نمیده بلکه داستان وار ماجرای پولدار شدن فردی که قصد دارد به پول برسد را بیان میکند. پدر پولدار و پدر بی پول هم مطابق همین کتاب بود. به نظرم یکیشون رو بخونید کافیه.
مرضیه دردشتی
۱۴۰۱/۱۱/۳
سلام. وقتتون بخیر. کتاب قصه فقر به پایان رسید. کتاب ۷وبی بود. اطلاعات با ارزشی در مورد سرمایه‌گذاری و چگونگی گذشتن از موانع ثروت رو یاد داده است ولی مشکل بزرگ این کتاب، ترجمه خیلی رد بد آن بود. امیدوارم در کتاب‌های بعدی این مشکل حل شود.
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب رو ک کامل خوندم از مطالعش راضی بودم از فصل‌های اولش راضی نبودم اما فصل‌های بعد انگیزشی بود ممنون از کتابراه بابت ارائه کتاب‌های جالب کتاب درحد انگیزه دادنه دنبال راهکار و اینا هستید خیلی راهکار انچنانی نداره.
الهه ی ناز
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
اصلا محتوای خوبی نداشت من کتاب رو تا اخرخوندم اما هیچ چیزی ازش یادنگرفتم بسیار بی محتوا بود. تا اخرمنتظر بودم یه مطلب مهمی رو بگه اما هیچ. خیلی هم ناگهانی و پراکنده موضوع رو به پایان رسوند. اصلا جالب نبود
niki
۱۴۰۲/۱/۲
راستش را بگویم من عاشق کتاب‌هایی برای رسیدن به موفقیت و ثروت هستم. این کتاب می‌توند انگیزه شما را برای دسترسی به ثروت دوچندان کند و شما را با نکات کلیدی این مبحث آشنا می‌سازد. اگر چه ترجمه این کتاب آنچنان هم دقیق نیست.
TaHa
۱۴۰۱/۱۱/۵
کتابی از رابرت کیوساکی، کیم کیوساکی که نقش آفرینی موفقیت مالی رو ارائه می‌کنه ولی ترجمه کامل نمود و اینکه کامل راه حل برای تجربه پولدار بودن رو نمی‌ده ولی برای انگیزه و اعتماد به نفس دادن خوبه، موفق باشید.
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب قصه فقر به سر رسید

برای دریافت کتاب قصه فقر به سر رسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.