معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌ات را ببوس

عکس جلد کتاب قورباغه‌ات را ببوس
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورباغه‌ات را ببوس

کتاب قورباغه‌ات را ببوس نوشته‌ی برایان تریسی و کریستینا تریسی، به شما کمک می‌کند دلایل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید.

همه‌ی ما برای رسیدن به شادی و سلامتی و زندگی خوب مانع یا موانعی داریم. باید بفهمیم قورباغه‌ی زندگی ما چیست که با آن روبه‌رو شویم. بزرگترین مانع در زندگی هر فرد دیدگاه ذهنی منفی است که نسبت به خود و محیط اطرافش دارد. هر روز باید احساس خوشحالی داشته باشید و از موهبات الهی شکرگذار باشید شما باید حقیقت‌ها و ویژگی‌های درونی و بیرونی خود را بشناسید و شک و تردیدهایی که بیشتر آن‌ها واقعی نیستند را کنار بگذارید. ذهن شما شبیه یک باغ است که اگر در این باغ گل پرورش ندهید علف‌های هرز زمین‌تان را پر می‌کنند اگر به طور آگاهانه افکار مثبت را پرورش ندهید افکار منفی جایگزین آن‌ها می‌شود. برای اینکه خوشبخت باشید باید توصیف خود را از آن داشته باشید. برای آشنایی با چگونگی تعیین هدف و شناخت موانع برای رسیدن به هدف، کتاب قورباغه‌ات را ببوس (Kiss your frog) را مطالعه کنید و از نکات آن استفاده کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب قورباغه‌ات را ببوس می‌خوانیم:

هدف شما در زندگی این است که برای بیشترین زمان ممکن شاد و خوشحال باشید و از لحاظ احساسی آزاد باشید. هدف شما باید خلاص شدن از شر موانع منفی و دست‌و‌پا گیر قدیمی باشد که همانند وزنه‌ای سنگین شما را از رسیدن به موفقیتی که برای شما ممکن است، باز می‌دارد.

احتمالا مهم‌ترین اصل موفقیت و شادمانی در قانون بخشش نهفته است. این قانون می‌گوید سلامت ذهنی شما دقیقا همان‌قدری است که می‌توانید آزادانه ببخشید، فراموش کنید و اجازه دهید که هر نوع تجربه منفی از شما دور شود. البته منظور این نیست که نمی‌توانید از تجارب ناخوشایند درس‌های ارزشمند بیاموزید اما باید گندم را از کاه جدا کنید. درس‌های هر تجربه را با جان و دل می‌آموزید و بقیه را رها می‌کنید. جان. اف. کندی گفته است همیشه دشمنانم را می‌بخشم اما هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کنم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: هفت حقیقت درباره‌ی شما
فصل دوم: شاهزاده خوش‌قیافه‌تان را تصور کنید
فصل سوم: رو در رو با قورباغه‌تان مواجه شوید
فصل چهارم: حوض پر از قورباغه‌های زشت را تمیز کنید
فصل پنجم: باتلاق را خشک کنید
فصل ششم: از بچه قورباغه‌ها تا قورباغه‌ها
فصل هفتم: با اطمینان به جلو حرکت کنید
فصل هشتم: بر قورباغه‌های زشتتان بوسه‌ی خداحافظی بزنید
فصل نهم: از قورباغه خود توقع بهترین‌ها را داشته باشید
فصل دهم: گذشته را رها کنید
فصل یازدهم: در جستجوی زیبایی در قورباغه‌ها باشید
فصل دوازدهم: هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورباغه‌ات را ببوس
نویسنده،
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قورباغه‌ات را ببوس

محمد اسماعیلی
۱۳۹۶/۱۲/۸
کتاب بسیار تاثیرگذار و جالبی بود. لذت بردم
مجید قاسمی
۱۴۰۲/۱/۹
دوستان کتاب جالبیه پیشنهاد میکنم
مهدی ناصری
۱۴۰۰/۶/۱۹
عالی بود مرسی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب قورباغه‌ات را ببوس

برای دریافت کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.