معرفی و دانلود کتاب ما تمامش می‌کنیم

عکس جلد کتاب ما تمامش می‌کنیم
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما تمامش می‌کنیم

داستانی عاشقانه که تا مدت‌ها در یاد شما باقی خواهد ماند!... در کتاب ما تمامش می‌کنیم، اثر تحسین‌شده و پرفروش کالین هوور، داستان زندگی زنی جوان به نام لیلی روایت شده، که پس از آشنایی با مردی جذاب و ثروتمند، درگیر وقایع عاطفی پرسوزوگدازی می‌گردد. گفتنی است که اثر پیش رو، در سال 2016 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب عاشقانه‌ی گودریدز شده است.

درباره کتاب ما تمامش می‌کنیم

بشر، از همان نخستین روزی که با موهبت زبان آشنا شد، شروع به خلق داستان‌ها و روایاتِ خیالی کرد؛ و از همان نخستین روزی که داستان‌گویی را آغاز نمود، به روایات عاشقانه بیش از همه گرایش نشان داد. گویی داستان‌های عاشقانه، که از دیرباز تا به امروز روایت شده و می‌شوند، چیزی را درباره‌ی انسانیت ما آشکار می‌کنند؛ نکته‌ای یا حقیقتی را، که چه بسا در قالب هیچ اندرز و موعظه‌ای بیان نشود: در هیچ قالبی جز در قالب داستان.

به راستی عشق چیست، و چرا انسان چنین در برابر آن احساس ضعف می‌کند؟ این پرسش دیرینه دستمایه‌ی تمام داستان‌هایی بوده که ما به عنوان «داستان عاشقانه» می‌شناسیم. کتاب ما تمامش می‌کنیم (It Ends with Us) نیز، از آنجا که رمانی عاشقانه است، از این قاعده مستثنی نیست.

این اثر نوشته‌ی کالین هوور، داستان‌نویس مطرح و پرفروش اهل آمریکاست. خانم هوور در این کتاب خواندنی داستانی را روایت کرده که به زعم بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران، در عین تلخی، آکنده از امید و شورِ زندگی است.

قهرمان کتاب ما تمامش می‌کنیم لیلی نام دارد. او زنی جوان است که به تازگی و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، از زادگاه خود به شهر بوستون عزیمت کرده، و در سر رؤیای بنا نهادن زندگی‌ای یکسره تازه را می‌پروراند؛ زندگی‌ای که در آن تلخی‌های ایام گذشته به هیچ وجه امکان تکرار نیابد. واقعیت این است که لیلی، تا رسیدن به موقعیت فعلی خود بالا و پایین‌های بسیاری را از سر گذرانده. او بیش از هر چیز خواستار آرامش و سکون است؛ آرامش و سکونی که تنها به بهای دوری از دیگران به دست می‌آید. با این همه، گویی تقدیر چنین رقم خورده که لیلی هرگز طعم آرامش را نچشد. او این واقعیت را زمانی می‌فهمد که با مردی به نام رایل کینکید آشنا می‌شود. رایل یک جراح مغز و اعصابِ موفق و ثروتمند است. لیلی به مرور در دام عشق این مرد گرفتار می‌آید، و این حادثه زندگی او را دستخوش تغییرات عدیده‌ای می‌سازد. در این گیرودار، پیدا شدن سروکله‌ی عشقِ سابق لیلی، بر بغرنجیِ وضعیت می‌افزاید...

معرفی و دانلود کتاب ما تمامش می‌کنیم

کتاب ما تمامش می‌کنیم توسط ساناز کریمی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر میلکان به انتشار رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب ما تمامش می‌کنیم

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در بخش داستان و رمان عاشقانه

نکوداشت‌های کتاب ما تمامش می‌کنیم

  • کالین هوور در کتاب ما تمامش می‌کنیم به مخاطبین خود یادآوری می‌کند که عشق ماهیت شکننده‌ای دارد، و از بسا اشک و آه و افسوس برساخته شده است. هر فردی که قلبی در سینه دارد، باید این اثر را مطالعه کند. (Kami Garcia, #1 New York Times bestselling author)

  • کتاب ما تمامش می‌کنیم یک رمان عاشقانه‌ی معمولی و عادی نیست. این اثر در عین این‌که قلب شما را می‌شکند، وجودتان را انباشته از امید و هیجان می‌کند. شما این کتاب را در حالی به پایان خواهید برد که همزمان اشک می‌ریزید و لبخند می‌زنید! (Sarah Pekkanen, International bestselling author of Perfect Neighbors)

  • کتاب ما تمامش می‌کنیم یک رمان دلخراش است که چنگال‌هایش را مثل عقابی تیزگام در قلب شما فرو می‌کند، و تا مدت‌ها پس از پایان شما را رها نمی‌کند. کالین هوور استاد ارائه‌ی داستان‌های احساسی است. (Anna Todd)

  • کتابی باشکوه و تأثیرگذار که تا همیشه در یاد مخاطب باقی خواهد ماند. (USA Today)

  • هواداران داستان‌های کالین هوور و دوست‌داران شخصیت‌های متضاد و پیچیده‌ی این نویسنده، با شوق و ذوقی وافر کتاب تازه‌ی او، ما تمامش می‌کنیم، را مطالعه خواهند کرد. (RT Book Reviews)

  • رمان ما تمامش می‌کنیم یکی از قدرتمندترین کتاب‌های سال 2016، و یکی از درخشان‌ترین، صادقانه‌ترین، الهام‌بخش‌ترین و زیباترین آثار داستانی‌ای است که من تا به حال خوانده‌ام. (Aestas Book Blog)

کتاب ما تمامش می‌کنیم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات روز آمریکا و دوست‌داران داستان‌های عاشقانه، دو گروه از مخاطبین اصلی کتاب ما تمامش می‌کنیم از کالین هوور به شمار می‌روند.

با کالین هوور بیشتر آشنا شویم

کالین هوور (Colleen Hoover) به سال 1979، در شهر تگزاس آمریکا متولد شد. او در سال 2011 نخستین کتاب خود را با نام «بسته» به انتشار رساند؛ رمانی خواندنی که خیلی زود نام نویسنده‌اش را بر سر زبان‌ها انداخت و به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بدل شد.

برخی از مشهورترین آثار کالین هوور (Colleen Hoover) عبارتند از: «عقب‌نشینی»، «ما شروعش می‌کنیم»، «این دختر» و «اگر حقیقت این باشد».

در بخشی از کتاب ما تمامش می‌کنیم می‌خوانیم

نیم ساعت طول می‌کشه تا از ماشینم برم تو آپارتمانم. دو بار با لوسی تماس گرفتم، ببینم می‌تونه کمکم کنه؛ ولی تلفنشو جواب نداد. وقتی وارد خونه می‌شم، از این‌که می‌بینم رو مبل دراز کشیده و موبایلش دم گوششه یه‌کم اذیت می‌شم. در رو پشت‌سرم می‌کوبم و اون یه نگاه بهم می‌ندازه. می‌پرسه: «چی شده؟»
برای حفظ تعادلم، دستمو به دیوار می‌گیرم و رو یه پا می‌رم سمت راهروی بین اتاقا. «مچ پام پیچ خورد.»

وقتی به در اتاقم می‌رسم، می‌گه: «ببخش تلفنو جواب ندادم! دارم با اَلِکس حرف می‌زنم! می‌خواستم باهات تماس بگیرم.» داد می‌زنم و بهش می‌گم: «مشکلی نیست!» و بعد در رو پشت‌سرم می‌کوبم. می‌رم تو حموم و چند تا مسکن قدیمی رو که قبلاً تو یکی از قفسه‌ها گذاشته بودم، پیدا می‌کنم. دو‌تاشو می‌ندازم بالا و بعد ولو می‌شم رو تختم و زل می‌زنم به سقف. باورم نمی‌شه، برای یه هفته‌ی تموم تو این آپارتمان باید حبس شم. تلفنمو برمی‌دارم و واسه مامانم پیام می‌فرستم. مچ پام پیچ خورده. حالم خوبه. می‌تونم لیست یه سری چیزا رو برات بفرستم تا از فروشگاه واسم بخری؟

تلفنمو می‌ندازم رو تختم. از زمانی‌که مامانم اومده این‌جا، این اولین‌باره خدا رو شکر می‌کنم که تقریباً نزدیک من زندگی می‌کنه. درواقع بودنش اون‌قدرا هم بد نبوده. حالا که پدرم فوت کرده، بیشتر مامانمو دوست دارم. می‌دونم همه‌ی اینا به این خاطره که از مامانم متنفر بودم؛ چون هیچ‌وقت پدرمو ترک نکرد. هر چند وقتی پای مامانم وسط می‌آد این انزجار بیشتر رنگ می‌بازه؛ ولی وقتی به پدرم فکر می‌کنم، دوباره همون احساسات قبل رو دارم. این خوب نیست که هنوز این‌قدر نفرت از پدرم رو تو دلم نگه دارم؛ ولی به درک. اون مزخرف بود. با من، با مامانم، با اطلس.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما تمامش می‌کنیم
نویسنده
مترجمساناز کریمی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک4-461-254-622-978
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما تمامش می‌کنیم

M.s
۱۴۰۲/۴/۲۸
کتاب خوبی بود بعضی چیزاش برام جالب بود بعضی چیزام جالب نبود در کل با درگیری فیزیکی زن و شوهر کاملا مخالفم ولی اینکه لیلی خیلی متوقع بود برام جالب نبود چون در دومورد از درگیری هاشون مقصر اصلی لیلی بود که با صحبت کردن با اطلس موجب شد که حس خیلی بدی به رایل بده و درنهایت رایل برخرد خشنی کرد که فکر هر میکنم مردی در چنین شرایطی آروم نمیشینه و بعداز درگیری هم کاملا رایل مقصر اصلی جلوه داده شد و از اینکه در امریکا خلاف اون چیزی که ما شنیدیم تعهد خیلی براشون مهمه برام جالب بود و البته اولین بار نبود که درباره تعهد زوج اروپایی یا آمریکایی چنین سطح بالایی از تعهد نسبت به هسر رو میخونم و خیلی جاها بر مبنای منطق تصمیم گیری میکردن نه احساس اینم خیلی عالیه و در آخر وقتیکه متوجه شدم شاکله اصلی داستان مرتبط به زندگی واقعی نویسنده است بیشتر از کتاب خوشم اومد و دوست داشتم یادداشت نویسنده رو قبل از شروع داستان میخوندم اینجوری برام جذابیت بیشتری داشت این دومین کتابی بود که از کالین هوور میخوندم و هردوشون خوب بودن خوشم اومد با آرزوی موفقیت برای نویسنده مترجم و کلیه کسانیکه در کتابراه زحمت میکشند
Khodamokhodam Kh
۱۴۰۲/۱۲/۱
توجه خطر لو رفتن داستان! این کتاب به نظر من از ان دست کتاب های فمنیستی مثبته. کتاب در مورد زنی هست که با مردی ازدواج می‌کنه که از دوران کودکیش آسیب جدی دیده (کشتن سهوی بردارش با اسلحه) و این آسیب باعث شده شخصیتش دچار تزلزل بشه و این امر با ازدواج با شخصیت زن داستان هم اثر گذاشته و او را عصبی کرده و با سو ظنی که به زنش پیدا کرده اورا مورد ازار و اذیت فیزیکی قرار داده. زن علی رغم علاقه‌ای که بهش داره و باردار بودنش از مرد جدا میشه. سیر کلی داستان این هست ولی حواشی داستان در جلد دوم موضوع اصلی هست. مثل کمکی که شخصیت زن داستان به پسری بی خانمان در نوجوانی کرده و علاقه‌ای که بینشون به وجود میاد و حمایتی که بعداً این پسر از دختر میکنم در ماجرای طلاقش و... در کل داستان زیبایی است که به زنان میگه نباید زیر بار کتک خوردن بروند و اگر همسری این چنینی دارند باید خودشون رو نجات بدهند. داستان پردازی و توصیفات خیلی خوب بود. از روند کلی داستان لذت بردم. دست مترجم عزیز که عالی ترجمه کرده بودند هم درد نکنه
Amiram
۱۴۰۲/۵/۵
کالین هوور به زیبایی هرچه تمام تونسته که کارکتر‌ها داستان رو به رخ بکشه و برای خواننده این کتاب ذهنیتی کامل و زیبا خلق کنه...
به نظر من این کتاب یکی از جریان متفاوت تری نسبت به عشق و احساس بین انسان هارو نشون داد.!
و چیزی که برتری نوشته‌های نویسنده در این کتاب رو با بقیه متمایز کرده٫ نشون دادن
مصمم بودن و ترسیدن از گرفتن تصمیم درست٫همزمان با منطق و احساسات بود.
گاهی اوقات تصمیم‌های از سر دلسوزی و احساسات و یا توجه نکردن به اینکه تصمیم غلت و یا ریسک بدون پیش بینی اینده ممکنه روی زندگی دیگران تاثیر مهمی بزاره ممکنه و سرنوشتون عوض کنه تاوان سنگینی به همراه داره و مسئول این تصمیم ما هستیم.
و به نظر شخص خدم تمامی مفهوم این کتاب و هدف کالین از نوشتن به خوبی توصیف شده بود.
Lina
۱۴۰۲/۲/۲
فکر میکنم تا به امروز جذاب‌ترین کتابیه ک خوندم و حس میکنم شباهت موبه‌موش به زندگیم باعث شده این کتاب رو اینقدر زیاد دوست داشته باشم و چند دور بخونمش و می‌دونم ک کالین صدای منو نمیشنوه و اینو نمی‌بینه اما همیشه با خودم اینو تکرار میکنم ک ازت ممنونم ک این کتاب رو نوشتی و با اینکه شباهت شوکه‌برانگیزی به زندگی من و مامانم داره اما ازش درس‌های زیادی هم گرفتم چیزای زیادی از این کتاب فهمیدم و از خوندن کلمه به کلمش لذت بردم:) مطمئنم ک این کتاب و نویسنده خارق‌العادش لیاقت اینقدر توجه زیاد از طرف کاربران و خوانندگان رو دارن!
الهام نظاری
۱۴۰۲/۴/۲۳
رمان جذابی بود، ویترین زیبا و چیدمان جالب و پرنقش و نگاری از اتفاقاتی که مثل مخمل ذهن و خیال رو قلقلک میده و دلت میخواد دنبالش کنی و توی اون فضای جذاب و عاشقانه بمونی. اما پشت این جذابیت واقعیت‌های زشتی از جامعه مردسالار و زن ستیز عنوان شده که اتفاقا خاص فرهنگ یا ملیت به خصوصی نیست و به عنوان یک زن در هر نقطه از زمین که زندگی کنید حداقل یکبار با این مسایل روبه رو بودین. دیدگاه نویسنده و راهکارهایی که به زنان آسیب دیده میده و امیدی که برای رهایی از ظلم و ستم به قشر آسیب دیده در این کتاب وجود داشت واقعا دوست داشتم. خوندنش رو به همه توصیه میکنم.
شایلی
۱۴۰۲/۲/۷
البته که میخوام نظرمو بنویسم
کتاب خوب و آموزنده‌ای هست با اینکه کوتاه و خلاصه بود
من کتابها و رمان‌های زیادی خوندم اگر بخوام مقایسه کنم خب نوشته‌های قوی تری از این کتاب وجود داره اما این رمان در نوع خودش خیلی خوب بود داستان متفاوت و نتیجه گیری منطقی و عاقلانه و قلم پخته‌ای داشت. میتونه تاثیر روی
مثبتی افکار و رفتارمون داشته باشه..
این رمان شخصیت پردازی عالی داشت و انقدر جذاب هست ک دلتون بخواد تا اخر بخونیدش
فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۵/۲
داستان جالب و پرکششی بود، موضوعش هم آشناست، خشونت بر علیه زنان، که در هر کشور و هر طبقه اجتماعی که باشید حتما تا به حال نمونه‌ای رو دیدید و یا شنیدید. نویسنده پایان خوبی رو برای این داستان رقم زد، به نظر من هم باید هر زنی همیشه در زندگیش با انتخاب‌ها و تصمیمات عاقلانه در محیطی امن و پر از آرامش زندگی کنه و اجازه نده تا جوامع و افراد زن ستیز این آرامش رو بر هم بزنند. با تشکر از کتابراه
Mahya Marjani
۱۴۰۲/۲/۱۷
خیلی خوبه که همیشه تو همه چیز اول فکر کرد، سعی کرد شرایط رو درک کرد و بعد قضاوت کرد، نظر داد ویا عمل کرد، ولی این خیلی آرمانیه، نمیگم نیست اما خیلی کمه. شرایط، اعتماد به نفس، شجاعته آدمها با هم فرق داره و به یک اندازه نیست. کتاب رو دوست داشتم به خاطر شجاعت و تصمیم گیریه قاطع، شاید نه قطعا درست یا غلط، که قضاوته زندگیی که نکردیش و توش نبودی شدنی نیست، اما قطعا قاطع و شجاعانه.
بارانا ...
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب تاثیر گذاری بود، جایی خوندم که میگن دختر یا زندگیش مثل مادرش میشه یا 180درجه بر عکسش، زندگی زناشویی لیلی شباهت به مادرش داشت اما لیلی با شجاعت مسیرش رو تغییر داد، برای لیلی احساس امنیت خیلی مهم بود چیزی که در زندگی با رایل گاهی اصلا نبود و لیلی خیلی خوب تونست خودش رو الویت زندگیش قرار بده و علی رغم این که رایل رو دوست داشت تصمیم به ترکش بگیره
شقایق قدسی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتاب خوبی بود.
البته هیچ وقت نمیشه کودک از پدر و مادرش تماما خاطرات خوبی داشته باشه چون بزرگ تر‌ها هم امکان اشتباه دارند و در این دنیا هیچ کسی کامل نیست کودک هم باید از زمان خردسالی یاد بگیرد بدی‌های کسی را به خوبی هایش ببخشد.
البته در مورد والدینی که گرفتار مصرف بی رویه الکل و اعتیاد و مشکلات روانی هستند موضوع فرق دارد و جدایی بهترین راه حل است.
Fateme Edrissi
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب آغاز رومانتیک و عاشقانه‌ای دارد
بسیار جذاب و دلنشین
اما وقتی وارد داستان پس از ازدواج میرود بشدت شکل فیمینستی به خودش میگیره
به عنوان یک خواننده متاهل واقعیت آزار زن توسط همسر را رد نمیکنم، موافق موندن با همچین مردی هم نیستم اما وقتی نویسنده میگه همسر در کودکی گذشته تاریک دارد و با علم به
این موضوع رفتارهاش را بد میداند بدون اینکه کمک کنه تا کسی ک دوستش دارد بهتر بشه این اصلا منصفانه نیست
محمد صادق ملیانی
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتابی برای نشان دادن خشونت خانگی که برای بعضی از خانم‌ها تحمیل میشود... شاید داستان قابل پیش بینی بود ولی نویسنده خیلی ساده و زیبا خواننده رو با شخصیت لیلی درگیر احساسات میکرد... به نظرم سخنان پایانی نویسنده هم که شرح زندگی خودش بود خیلی تامل برانگیز بود.... کاش هیچ وقت خشونتی بر علیه زنان جهان دیده نشه..
نه بر خشونت علیه زنان..
Fatemehmohsenian
۱۴۰۲/۴/۹
بنظرمن لیلی نباید اینطوری بارایل رفتارمیکرد هردفه که چیزی از لیلی پیدامیگرد باید عصبانی میشد ولی لیلی به نفع خودش استفاده میکرد از سادگی وعاشق یودن رایل استفاده میکرد دیگه نمیگفت این بخاطر اینکه من هنوز خاطراتشو نگهداشتم عصبانی شده فقط واکنش عصبانیت رایل رودرنظرمیگرفت و میخاست ولش کنه درحالی ک تقصیرکاراون بود.... ‌😑🖤
ام البنین زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالییییی و بسیار زیبا کتابی از زندگی دختری که شاهد رنج مادر خویش در کنار پدری خشن بوده، پدری که ادعای عاشقی داشت اما دچار اختلال بود و بدبینی
نمی توانست خشم خود را کنترل کند... و البته مادری که هیچ وقت نتوانست از این رابطه آسیب زننده خارج شود.. و حال این دختر در رابطه‌ای شبیه به همان رابطه، قرار می‌گیرد و....
مهتاب علی بیک
۱۴۰۲/۲/۲۲
شاید باید از نزدیک بعضی مسائل را تجربه کرد تا بتوان حس لیلی شخصیت داستان را درک کرد. قضاوت درباره‌ی چرایی تصمیمات لیلی کار ساده‌ای نیست ودر عین حال معتقدم که نباید با کوله بار خاطرات دیگری و عشقی که هنوز در دل وجود دارد وارد رابطه‌ای جدید شد
مشاهده همه نظرات 69

راهنمای مطالعه کتاب ما تمامش می‌کنیم

برای دریافت کتاب ما تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.