معرفی و دانلود کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده

عکس جلد کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده

گشت‌وگذاری جذاب در دنیای قصه‌های پریان... در کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده، اثر مشترک هالی بلک و تونی دیتر لیزی، دنباله‌ی ماجراهای جارد، سیمون و ملوری را پی خواهید گرفت؛ سه قهرمان کوچکی که حالا با وقوف کامل بر رازهای جادوییِ نهفته در خانه‌ی اسپایدرویک، به فکر مقابله با نیروهای سحرآمیزِ خطرناکِ حاکم بر این خانه افتاده‌اند. لازم به ذکر است که مجموعه رمان‌های ماجراهای اسپایدرویک یکی از پرفروش‌ترین داستان‌های کودک و نوجوانِ نیویورک تایمز به شمار می‌روند.

درباره کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده

رمان ماجراهای اسپایدرویک:‌ سنگ بیننده (The Seeing Stone) دومین مجلد از مجموعه رمان‌های پنج جلدیِ ماجراهای اسپایدرویک (The Spiderwick Chronicles) به شمار می‌رود. هالی بلک و تونی دیتر لیزی در سری کتاب‌های پرفروشِ نامبرده، به نقل رویدادهای هیجان‌انگیزی پرداخته‌اند که در خانه‌ای جنگلی به نام خانه‌ی اسپایدرویک رخ می‌دهد. این خانه در اصل به یکی از بستگان دور سه قهرمان کوچک کتاب، یعنی جارد، سیمون و ملوری تعلق داشته است. در جلد اول که عنوان ماجراهای اسپایدرویک: کتاب راهنما را بر خود داشت، با سرگذشت این قهرمانان دوست‌داشتنی آشنا شده‌اید. حتماً به خاطر دارید که در کتاب اولِ مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک، جارد و سیمون به چه شکلِ عجیب و غریبی به وجود کتابخانه‌ای مرموز در خانه‌ی اسپایدرویک پی بردند، و بعد از آن، با یافتن کتابی سحرانگیز در این کتابخانه‌ی رازآلود، چه ماجراهای نفسگیری را پشت سر گذاشتند.

داستان کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ سنگ بیننده حول محور ربوده شدن سیمون به دست «گابلین‌ها» می‌گردد؛ همان موجودات پریان‌مانندی که در جلد اولِ مجموعه با برخی از هنرنمایی‌های شومشان مواجه شده‌اید! حالا، سیمون به دست آن‌ها دزدیده شده و در محلی نامعلوم به سر می‌برد. در این نقطه اختلاف نظری اساسی میان خواهر و برادر او شکل می‌گیرد: جرد به درستی متقاعد شده که مفقود شدن برادرش ارتباطی مستقیم به گابلین‌ها دارد. ملوری امّا چندان در این باره مطمئن نیست. اگرچه خیلی طول نمی‌کشد که فرضیه‌ی برادرش را تأیید کند. آخر، چندی پس از گم شدن سیمون، گابلین‌های اجنه‌شکل به جرد و ملوری نیز هجوم می‌آورند! حالا بر عهده‌ی ایشان است که ضمن فرار از دست این دشمنان پیشبینی‌ناپذیر و خطرناک، نقشه‌ای برای نجات برادر خود از چنگال آن‌ها نیز، طرح کنند...

کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ سنگ بیننده به قلم محمد قصاع به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات افق در دسترس مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

درباره مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک از پنج رمان فانتزی دنباله‌دار به قلم هالی بلک و تونی دیتر لیزی تشکیل شده است. تمام عناوینی که ذیل مجموعه‌ی مورد بحث به انتشار رسیده‌اند، دربردارنده‌ی داستان‌هایی تخیلی و ماجراجویانه‌اند که شخصیت‌های اصلی‌شان اعضای کوچک خانواده‌ای به نام «گریس»اند. مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک، از زمان انتشار اولیه در سال 2003، نقدهای مثبت فراوانی را برانگیخته و رکورد فروش خیره‌کننده‌ای را از خود به جا گذاشته است. عناوین پنج‌گانه‌ی مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک به ترتیب از این قرار است:

ماجراهای اسپایدرویک: کتاب راهنما
ماجراهای اسپایدرویک: سنگ بیننده
ماجراهای اسپایدرویک: راز لوسیندا
ماجراهای اسپایدرویک: درخت چوب‌آهنی
ماجراهای اسپایدرویک: خشم مولگراث

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

مارک واترز، کارگردان نام‌آشنای اهل آمریکا، در سال 2008 فیلمی تماشایی بر اساس مجموعه داستان‌های ماجراهای اسپایدرویک ساخت. این اثر جذاب ضمن برانگیختن تحسین مخاطبین عام و خاص، جوایزی چند را نیز برای خالقین خود به ارمغان آورد. فیلم سینمایی ماجراهای اسپایدرویک از سایت آی. ام. دی. بی نمره‌ی 6.5 (از 10)، و از سایت روتن تومیتوز نمره‌ی 81 (از 100) را دریافت نموده است.

افتخارات مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

- حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
- برنده‌ی جایزه‌ی Flicker Tale (بخش ادبیات کودک)

نکوداشت‌های کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2: سنگ بیننده

- مجموعه کتاب‌های ماجراهای اسپایدرویک با ماجراهای معمایی، شخصیت‌های گیرا و سبک گوتیکِ روایتشان، به شدت مورد توجه خوانندگان خود قرار خواهند گرفت. (New York Times Book Review)

- سری کتاب‌های ماجراهای اسپایدرویک بیش از آنچه می‌پندارید به دنیای افسانه‌ها و داستان‌های پریان شباهت دارند! (Amazon)

کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2: سنگ بیننده مناسب چه کسانی است؟

کودکان و نوجوانانِ علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی، بی‌شک از مطالعه‌ی کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ سنگ بیننده، اثر مشترک هالی بلک و تونی دیتر لیزی، لذت فراوانی خواهند برد.

با نویسندگان کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2: سنگ بیننده بیشتر آشنا شویم

هالی بلک (Holly Black) متولد سال 1971 و اهل کشور آمریکاست. شهرت او بیش از همه مرهون عناوین ادبی‌ای است که برای مخاطبین کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر درآورده است؛ آثاری خواندنی که عمدتاً ذیل ژانر فانتزی و ماجراجویی طبقه‌بندی می‌شوند. از میان افتحارات ادبیِ نسبتاً پرشمار هالی بلک می‌توان به توفیق وی در کسب جایزه‌ی «جان نیوبری»، جایزه‌ی «آندره نورتون» و سرانجام، جایزه‌ی «بهترین کتاب گودریدز در ژانر فانتزی» اشاره کرد.

تونی دیتر لیزی (Tony DiTerlizzi) زاده‌ی سال 1969 و اهل کالیفرنیای آمریکاست. او نیز همچون هالی بلک در زمینه‌ی داستان‌نویسی فعالیت دارد. اگرچه دیتر لیزی در دو حیطه‌ی تصویرسازی و بازی‌سازی نیز دستی بر آتش دارد.

از میان آثار مطرح هالی بلک و تونی دیتر لیزی، می‌توان به دو مجموعه رمان خواندنی با عناوین پیش رو اشاره نمود: «ماجراهای اسپایدرویک» و «مجیستریوم».

در بخشی از کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده می‌خوانیم

تیمبل‌تاک از میان چمن‌ها از سایه‌ای به سایه‌ی دیگر جهید. ملوری در حالی‌که پشت به سیمون بود، هنوز داشت بر ضد دیوار انبار قدیمی کالسکه تمرین شمشیربازی می‌کرد. جارد پشت او رفت و سیم هدفون روی گوش‌های خواهرش را گرفت و کشید و آن را از روی سرش کنار زد. ملوری چرخید و نوک شمشیر تمرین را روی سینه‌ی او گرفت و گفت: «چیه؟»

- بختک‌ها سیمون را گرفتند و بردند!

چشم‌های ملوری باریک شدند. او به چمن‌های اطرافش نگاه کرد و پرسید: «بختک‌ها؟»

تیمبل‌تاک با صدایی که مثل جیغ پرندگان بود، گفت: «باید عجله کرد. نباید وقت تلف کرد.» جارد به انبار کالسکه اشاره کرد که جن خانه‌دار کوچک آن‌جا منتظرشان بود و گفت: «بیا. قبل از این‌که آن‌ها ما را بگیرند.»

ملوری فریاد زد: «سیمون!»

جارد گفت: «ساکت شو.» و بازوی او را گرفت و داخل انبار کالسکه کشید و در را پشت سرش بست و گفت: «آن‌ها صدایت را می‌شنوند.»

ملوری پرسید: «کی صدایم را می‌شنود؟ بختک‌ها؟»

جارد توجهی به او نکرد.

هیچ‌کدام از آن‌ها قبلاً داخل این انباری نیامده بودند. توی انبار بوی گازوئیل و کپک می‌داد. چادر برزنتی بزرگی خودرو قدیمی سیاهی را پوشانده بود. تمام دیوارها پوشیده از قفسه بودند، قفسه‌هایی پر از قوطی‌های فلزی و بطری‌های بزرگ نیمه‌پر از مایعی قهوه‌ای و زرد. حتی اتاقک‌هایی وجود داشتند که مدت‌ها پیش اسب‌ها را در آن نگهداری می‌کردند. گوشه‌ای، تعدادی جعبه و صندوق روی هم چیده شده بودند.

فهرست مطالب کتاب

1- بیش از یک گربه گم می‌شود
2- چند چیز گرفته می‌شود، از جمله یک امتحان
3- سرانجام ملوری فرصتی یافت تا از شمشیرش استفاده کند
4- جارد و ملوری چیزهای زیادی پیدا می‌کنند، اما نه چیزی که به‌دنبالش می‌گشتند
5- سرنوشت گربه‌ی گمشده کشف می‌شود
6- جارد مجبور می‌شود انتخاب سختی انجام دهد
7- سیمون تلاش زیادی می‌کند و حیوان خانگی خارق‌العاده‌ای پیدا می‌کند
درباره‌ی تونی دیترلیزی
درباره‌ی هالی‌بلک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده
نویسنده،
مترجممحمد قصاع
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-964-369-426-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده

برای دریافت کتاب ماجراهای اسپایدرویک 2:‌ سنگ بیننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.