معرفی و دانلود کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی

عکس جلد کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی
قیمت:
۱۰۰۰۰ 7000 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی

در کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی، اثر هالی بلک و تونی دیتر لیزی، مخاطب دنباله‌ی ماجراهای هیجان‌انگیزی خواهید بود که اعضای کوچک خانواده‌ی گریس در خانه‌ی اسپایدرویک از سر می‌گذرانند. نقطه‌ی ثقل روایت در اثر پیش رو، ماجرای مشکوک مفقود شدن ملوری است. کتاب حاضر چهارمین مجلد از مجموعه‌‌ی «ماجراهای اسپایدرویک» به شمار می‌رود. گفتنی‌ست که مجموعه‌ی نامبرده یکی از عناوین داستانی پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4:‌ درخت چوب آهنی

در خانه‌ی اسپایدرویک «معمولی» کلمه‌ای نامعمول است! در این خانه هیچ رویدادی معمولی نیست. هر صدایی که از خانه‌ی اسپایدرویک برمی‌خیزد پیام از واقعه‌ای شوم دارد. هر سایه که بر دیوار می‌افتد می‌تواند دال بر حمله‌ی قریب‌الوقوعِ پلیدی‌ها باشد. اعضای این خانه نیز به نوبه‌ی خود، افرادی غیرعادی‌اند؛ قهرمانانی کوچک که نه سرِ سازش با دشمنان را دارند، و نه خیالِ ترک کاشانه‌ی خویش را در سر می‌پرورند. آری، منزل قدیمی اسپایدرویک مدت‌هاست که تحت تصرف نیروهای اهریمنی و خبیث درآمده است. نیروهایی در قامتِ جادوگران بدهیبت و زشت‌کردار؛ موجودات پریان‌مانندِ افسون‌گر؛ یاران غارِ اهریمن‌های بزرگ و کوچک. ساکنان این خانه اما هیچ ترسی از رویارویی با این لشکرِ بدکاره‌ی بی‌رحم ندارند...

ماجراهای اسپایدرویک (The Spiderwick Chronicles) عنوانِ مجموعه‌ای از رمان‌های فانتزی خواندنی و مهیج است که نخستین بار به سال 2003 روانه‌ی بازار کتاب شد. هالی بلک و تونی دیتر لیزی در این سریِ جذاب زندگی قهرمانان کوچکِ خانواده‌ی گریس، یعنی جارد، سیمون و ملوری را شرح داده‌اند؛ سه خواهر و برادر خردسال که پس از اقامت در خانه‌ای طلسم‌شده، موسوم به خانه‌ی «اسپایدرویک»، با ماجراهای خطرخیز و شگفت‌انگیزی مواجه می‌گردند. کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ درخت چوب آهنی (The Ironwood Tree) که هم‌اینک نسخه‌ی الکترونیکی آن را در دست دارید، چهارمین مجلد از مجموعه‌ی پنج جلدیِ ماجراهای اسپایدرویک به شمار می‌رود.

در کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ درخت چوب آهنی مخاطب وقایعی هولناک خواهید بود. عمده‌ی این وقایع حول محور مفقود شدن ملوری می‌گردد. آیا باز نقشه‌ای پلید از سوی اجنه در کار است؟ کسی نمی‌داند. اما به هر حال، آنچه مسلم است، ناپدید شدن ناگهانی ملوری، و لزومِ صرفِ تلاش برای یافتن اوست. این اما همه‌ی ماجرا نیست؛ واقعه‌ی شوم دیگری نیز در کار است. داستان از این قرار است که آب شهر به واسطه‌ی ماده‌ای سمی آلوده شده، و جان بسیاری بر اثر این موضوع، در معرض خطر تباهی قرار گرفته است. آیا میان مفقود شدن ملوری و این اتفاق، رابطه‌ای وجود دارد؟ باید منتظر ماند و دید...

کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ درخت چوب آهنی توسط محمد قصاع به فارسی ترجمه شده و از سوی نشر افق در دسترس مخاطبین نوجوان قرار گرفته است.

درباره مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک از پنج رمان فانتزی دنباله‌دار به قلم هالی بلک و تونی دیتر لیزی تشکیل شده است. تمام عناوینی که ذیل مجموعه‌ی مورد بحث به انتشار رسیده‌اند، دربردارنده‌ی داستان‌هایی تخیلی و ماجراجویانه‌اند که شخصیت‌های اصلی‌شان اعضای کوچک خانواده‌ای به نام «گریس»اند. مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک، از زمان انتشار اولیه در سال 2003، نقدهای مثبت فراوانی را برانگیخته و رکورد فروش خیره‌کننده‌ای را از خود به جا گذاشته است. عناوین پنج‌گانه‌ی مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک به ترتیب از این قرار است:

ماجراهای اسپایدرویک: کتاب راهنما
ماجراهای اسپایدرویک: سنگ بیننده
ماجراهای اسپایدرویک: راز لوسیندا
ماجراهای اسپایدرویک: درخت چوب‌آهنی
ماجراهای اسپایدرویک: خشم مولگراث

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

مارک واترز، کارگردان نام‌آشنای اهل آمریکا، در سال 2008 فیلمی تماشایی بر اساس مجموعه داستان‌های ماجراهای اسپایدرویک ساخت. این اثر جذاب ضمن برانگیختن تحسین مخاطبین عام و خاص، جوایزی چند را نیز برای خالقین خود به ارمغان آورد. فیلم سینمایی ماجراهای اسپایدرویک از سایت آی. ام. دی. بی نمره‌ی 6.5 (از 10)، و از سایت روتن تومیتوز نمره‌ی 81 (از 100) را دریافت نموده است.

افتخارات مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک

- حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
- برنده‌ی جایزه‌ی Flicker Tale (بخش ادبیات کودک)

نکوداشت‌های کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4:‌ درخت چوب آهنی

- مجموعه کتاب‌های ماجراهای اسپایدرویک با ماجراهای معمایی، شخصیت‌های گیرا و سبک گوتیکِ روایتشان، به شدت مورد توجه خوانندگان خود قرار خواهند گرفت. (New York Times Book Review)

- سری کتاب‌های ماجراهای اسپایدرویک بیش از آنچه می‌پندارید به دنیای افسانه‌ها و داستان‌های پریان شباهت دارند! (Amazon)

کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4:‌ درخت چوب آهنی مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانِ طرفدار داستان‌های فانتزی و دوست‌داران رمان‌های مهیج و ماجراجویانه، بی‌شک از مطالعه‌ی کتاب ماجراهای اسپایدرویک:‌ درخت چوب آهنی، اثر مشترک هالی بلک و تونی دیتر لیزی، لذت فراوانی خواهند برد.

با نویسندگان کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4:‌ درخت چوب آهنی بیشتر آشنا شویم

هالی بلک (Holly Black) متولد سال 1971 و اهل کشور آمریکاست. شهرت او بیش از همه مرهون عناوین ادبی‌ای است که برای مخاطبین کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر درآورده است؛ آثاری خواندنی که عمدتاً ذیل ژانر فانتزی و ماجراجویی طبقه‌بندی می‌شوند. از میان افتحارات ادبیِ نسبتاً پرشمار هالی بلک می‌توان به توفیق وی در کسب جایزه‌ی «جان نیوبری»، جایزه‌ی «آندره نورتون» و سرانجام، جایزه‌ی «بهترین کتاب گودریدز در ژانر فانتزی» اشاره کرد.

تونی دیتر لیزی (Tony DiTerlizzi) زاده‌ی سال 1969 و اهل کالیفرنیای آمریکاست. او نیز همچون هالی بلک در زمینه‌ی داستان‌نویسی فعالیت دارد. اگرچه دیتر لیزی در دو حیطه‌ی تصویرسازی و بازی‌سازی نیز دستی بر آتش دارد.

از میان آثار مطرح هالی بلک و تونی دیتر لیزی، می‌توان به دو مجموعه رمان خواندنی با عناوین پیش رو اشاره نمود: «ماجراهای اسپایدرویک» و «مجیستریوم».

در بخشی از کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی می‌خوانیم

سیمون تا لبه‌ی قفس خزید و گفت: «این کار درست نیست. آن‌وقت شما چه چیزی می‌خواهید بخورید؟ اگر گیاهان اکسیژن تولید نکنند، چگونه می‌خواهید نفس بکشید؟»

جارد به سیمون لبخند زد. گاهی وقت‌ها بد نبود که آدم برادر دوقلوی دانشمندی داشته باشد.

اخم کورتینگ بیش‌تر و عمیق‌تر شد. گفت: «یعنی شما تکذیب می‌کنید که ما کوتوله‌ها بهترین صنعتگرانی هستیم که تاکنون دیده‌اید؟ شما فقط با دیدن سگ شکاری من می‌توانید برتری ما را ببینید. بدن نقره‌ای او از هر پوستی دوست‌داشتنی‌تر است. این سگ سریع‌تر است، نیازی به غذا ندارد، دهانش کف نمی‌کند و بچه نمی‌زاید.» او با پایش آرام لگدی به سگ زد. سگ چرخید، بعد اندامش را کمی کشید و دوباره خوابید.

جارد گفت: «فکر نکنم سیمون چنین منظوری داشت.» اما ورود شش کوتوله که جعبه‌ی شیشه‌ای درازی را روی شانه‌های‌شان حمل می‌کردند، حرفش را قطع کرد.
جارد که ناگهان دلش فرو ریخت، آهسته گفت: «ملوری!» جعبه شبیه تابوت بود.
سیمون با چهره‌ای رنگ‌پریده پرسید: «با خواهر ما چه‌کار کرده‌اید؟ او نمرده است، مگر نه؟»
شاه کوتوله‌ها لبخندی زد و گفت: «برعکس. او هرگز نخواهد مرد. با دقت بیش‌تری نگاه کنید.»
کوتوله‌ها جعبه‌ی شیشه‌ای را روی پایه‌ی سنگی و حجاری شده‌ای، نزدیک قفس جارد و سیمون گذاشتند.

فهرست مطالب کتاب

دعوا و نبردی تن به تن وجود دارد
خانم بلک و آقای دیترلیزی عزیز
دوقلوهای گریس سه‌تا می‌شوند
سیمون معمایی را حل می‌کند
بچه‌ها درختی پیدا می‌کنند که شبیه هیچ درخت دیگری نیست
جارد و سیمون، زیبای خفته را بیدار می‌کنند
سنگ‌ها حرف می‌زنند
خیانتی غیرمنتظره وجود دارد
درباره‌ی تونی دیترلیزی
درباره‌ی هالی‌بلک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی
نویسنده،
مترجممحمد قصاع
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-369-428-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 7000 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی

برای دریافت کتاب ماجراهای اسپایدرویک 4: درخت چوب آهنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.