معرفی و دانلود کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3

عکس جلد کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3

مژگان کلهر در کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 به دانش‌آموزان پایه‌‌ی اول ابتدایی کمک می‌کند تا دروس کتاب فارسی را به‌شیوه‌ای تازه و سرگرم‌کننده تمرین کنند. این اثر کمک‌آموزشی موفق همچنین به نوسوادان کمک می‌کند تا ترس از روبه‌رو شدن با واژگان تازه را کنار بگذارند و در روخوانی جمله‌های بلند مهارت بیشتری پیدا کنند. این کتاب برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی رشد در سال 1399 بوده است.

درباره‌‌ی کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3

قصه‌ها و داستان‌ها همیشه یکی از جذاب‌ترین راه‌های تقویت مهارت روخوانی برای نوآموزان هستند. مژگان کلهر، نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی، در کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 دروس زبان فارسی پایه‌ی اول دبستان را به شیوه‌ای خلاقانه با دنیای شیرین قصه‌ها پیوند می‌زند و بستر جذابی برای بالابردن توانایی کتاب‌خوانی برای کودکان فراهم می‌آورد.

هدف کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 و دیگر جلد‌های مجموعه‌ی خواندنی «کلاس‌اولی کتاب‌اولی» تمرین و تکرار حروف الفبا و مرور درس‌های کتاب فارسی اول به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و مفرح است. با این روش، شاهد اثر دوچندانی در میزان یادگیری نوآموزان خواهیم بود؛ چرا که با ترکیب آموزش و سرگرمی، نه‌تنها نوآموزان از مرور چندباره‌ی درس‌های کتاب فارسی خسته نخواهند شد بلکه مشتاقانه برای مرور واژه‌های تازه در یک داستان پرکشش و باخبر شدن از ادامه‌ی ماجرا لحظه‌شماری خواهند کرد. به‌این‌ترتیت، کودک نوسواد در کنار آشنایی با عبارت‌های جدید و پیچیده‌تر، در روان‌خوانی جمله‌های طولانی‌ نیز توانایی بیشتری به‌دست خواهد آورد. همچنین خواندن سطر‌های داستان مامان خرگوشه و گرگ گنده به فرزندان کمک می‌کند تا بر املای صحیح کلمات مروری داشته باشند و در ادامه با چالش کمتری در رونویسی رو‌به‌رو شوند. این اثر کمک‌آموزشی پرفایده براساس درس‌های 11 تا 13 کتاب فارسی اول دبستان طراحی شده و به‌طور ویژه بر روخوانی واژگان دارای حروف «ک» و «گ» تاکید دارد. خطوط درشت و خوانا و همچنین صداگذاری کلمات تازه نیز در این مسیر نیز به کمک مخاطبان کوچک خواهد آمد تا روخوانی راحت‌تری از این داستان پرماجرا داشته‌ باشند. همچنین تصویر‌گری‌های جذاب و دیدنی مهدیه صفائی‌نیا در کنار روایت پندآموز این قصه، تجربه‌ی شیرینی در دنیای کتاب‌خوانی برای مخاطبان رقم خواهد زد. این کتاب با یاری یکی از ناشرین برتر کشوری یعنی انتشارات افق به دست کودکان فارسی‌زبان می‌رسد.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی براساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است. این تصاویر درکنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر با قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و در ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام بخشی از جلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر پرفایده را به کودکان پایه‌ی اول دبستان که دروس 11 تا 13 کتاب فارسی را پشت‌سر گذاشته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 می‌خوانیم

مامان خَرگوشه او را کِنار زد و رَفت تو. به دور وَ وَرَش نِگاه کرد. رویِ دیوار سَرِ یک موش وَ سنجاب آویزان بود.

مامان خَرگوشه گُفت: «خجالت نِمی‌کِشی موش وَ سَنجاب می‌خوری؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-837-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3

برای دریافت کتاب مامان خرگوشه و گرگ گنده - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.