معرفی و دانلود کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

عکس جلد کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

استیو هاروی در کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن در مورد مفهوم عشق، صمیمیت، تعهد و رابطه از نظر مردان صحبت می‌کند. او سعی دارد به زنان کمک کند تا رابطه‌ای موفق با مردان شکل دهند و آن را حفظ کنند. این کتاب دو میلیون جلد فروش داشته، جزو لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده، جایزه‌ی ایمیج برده و دو فیلم با اقتباس از آن ساخته شده است.

درباره‌ی کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

بسیاری از زنان نسبت به رابطه ای که در آن هستند یا می‌خواهند تشکیل دهند، نگرانند و احساس می‌کنند شاید درک تمام و کمالی از مردی که مقابل‌شان است، ندارند. در این شرایط احتمالاً احساس بدی پیدا می‌کنند و شاید حتی تصور کنند شرایط برایشان قابلِ‌کنترل نیست. اما استیو هاروی (Steve Harvey) معتقد است که مردان پیچیده نیستند و فقط به شیوه‌ای که زنان انتظار دارند رفتار نمی‌کنند. هاروی تصور می‌کند دلیل اینکه گاهی رابطه‌ی بین زنان و مردان به ثمر نمی‌نشیند و کامل نمی‌شود به ناشناس بودن مردان برای زنان برمی‌گردد. زنان مردان را به اندازه‌ای که باید نمی‌شناسند و نمی‌دانند توی سرشان چه می‌گذرد؛ همین امر باعث بروز اختلافات می‌شود. او عقیده دارد کافی است زنان با دیدی بازتر و از دریچه‌ی مردان به اتفاق نگاه کنند تا مسأله حل شود.

در کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن (Act Like a Lady, Think Like a Man) هاروی در وهله‌ی اول مردان و طرز فکرشان را تشریح می‌کند و به زنان می‌شناساند: اینکه چه چیزهایی به آن‌ها انگیزه می‌دهد، در مورد عشق چه فکری می‌کنند و نیازهای اصلی‌شان چیست. بعد از آن در مورد رفتارهای مردان صحبت می‌کند. رفتارهایی مثل اینکه چرا به آن‌قدر مادرشان وابسته‌اند و چرا ممکن است خیانت کنند. هاروی پس از نشان دادن مردان، بخش پایانی کتابش را به زنان اختصاص می‌دهد و سعی می‌کند با طرح پرسش و تمرین دادن کمک‌شان کند رابطه‌شان با مرد موردعلاقه‌شان را بهتر کنند.

کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن را گیسو ناصری ترجمه و نشر لیوسا منتشر کرده است. استیو هاروی در این کتاب رابطه را به یک بازی تشبیه می‌کند. بازی‌ای که معتقد است اگر زنان به خوبی مردان را بشناسند و با ساختار فکری و رفتاری‌شان آشنا شوند، حتماً درش پیروز می‌شوند و می‌توانند به رؤیاهاشان برسند. او با کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن می‌خواهد قواعد این بازی را به زنان بیاموزد، به‌شیوه‌ای که نحوه‌ی فکر کردن مردان را یاد بگیرند، حرکت‌شان را حدس بزنند و قبل از آن‌ها واکنش نشان دهند. به این شکل، مثل مردان فکر کرده‌اند و مثل زنان رفتار کرده‌اند.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

فیلم سینمایی «مانند یک مرد فکر کن» (2012) ساخته‌ی تیم استوری از روی این کتاب اقتباس شده. در این فیلم کمدی‌رمانتیک کریس براون، تیم هارت و استیو هاروی- در نقش خودش- بازی می‌کنند. فیلم در دنیا حدوداً 100 میلیون دلار فروش کرد و برنده‌ی 3 جایزه از جمله، جایزه‌ی حلقه‌ی منتقدین فیلم زن شد. سال 2014 قسمت دوم فیلم ساخته شد که نسبت به فیلم اول موفقیت کمتری بدست آورد.

جوایز و افتخارات کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

  • شماره‌ی 1 لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی ایمیج به سال 2010 در بخش آثار ادبی

نکوداشت‌های کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

  • مسحورکننده! (جوی بِهار، برنامه‌ی لری کینگ لایو)
  • راهنمایی شوخ و جامع برای آدم‌های امروزی. (هفته‌نامه‌ی پابلیشرز)
  • پر از اصول، قاعده و نکته و روایت‌هایی شوخ و امیدبخش از زندگی و دوستی استیو هاروی. کتاب به خوانندگانش درباره‌ی تفاوت‌های بین زن و مرد و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن، اطلاعاتی واقعی می‌دهد. (هفته‌نامه‌ی نیویورک بیکون)

کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب به همه‌ی زنانی که می‌خواهند در مورد مردان بیشتر بدانند و رابطه‌ی موفقی شکل دهند توصیه می‌شود.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

برودریک استیون هاروی سینیور (متولد 1957)، بازیگر، مجری، کمدین و نویسنده، از مشهورترین و محبوب‌ترین چهره‌های حال حاضر سینما، رادیو و تلویزیون آمریکاست. او برنده‌ی چندین جایزه از جمله جایزه‌ی ایمیج و دِی‌تایم اِمی شده. نام استیو هاروی در تالار مشاهیر آمریکا و پیاده‌روی مشاهیر هالیوود نیز ثبت شده است.

او بنیاد خیریه‌ی استیو و مارجوری هاروی را تأسیس کرده و به بچه‌های بی‌بضاعت کمک می‌کند و برای دانشگاه آ‌ن‌ها کمک هزینه‌ی تحصیلی فراهم می‌آورد.

هاروی تاکنون چهار کتاب منتشر کرده که همگی در لیست پرفروش‌ها بوده‌اند: کتاب «صاف و پوست‌کنده صبحت کن»، «مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن» و «پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار» دیگر آثار او هستند.

در بخشی از کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن می‌خوانیم

ز نظر مرد، این چند کلمه به اندازه‌ى چند جمله دردسرآفرین است، به‌خصوص اگر زنى آن را آغاز کند و مرد به آن پایان دهد. اینکه مردى از دهان زنى بشنود که لازم است با هم صحبت کنند، یعنى اینکه اتفاق بدى افتاده و یک نفر کار خطایى انجام داده است، یا اینکه زن واقعا قصد دارد در مورد موضوع مهمى با او صحبت کند. البته باید اعتراف کنم که هیچ مردى کامل نیست و همه چیز را نمى‌داند، به‌خصوص اگر شما به‌جاى توضیح اینکه او چه کار خلافى کرده است، فقط سرش فریاد بکشید. در این صورت بدتر گیج خواهد شد. این را هم اضافه کنم که ما اصلاً از بحث‌هاى طولانى خوشمان نمى‌آید و ترجیح مى‌دهیم که طى چند جمله موضوع مورد بحث را تمام کنیم.

هیچ مردى خوشش نمى‌آید که با همسرش بر سر مسائل بیهوده و جزئى صحبت کند. هرگز! چنین چیزى در خون ما نیست. کمتر پیش مى‌آید که مردان صحبت کنند. آن‌ها بیشتر شنونده هستند. در واقع آن‌ها هرگز دق دلى خود را خالى نمى‌کنند، بلکه بیشتر ترجیح مى‌دهند که به اوضاع توازن بدهند و همه چیز را به حالت اولیه و خوب خود برگردانند. ما به‌خوبى آگاه هستیم که این وضعیت براى شما خوشایند نیست، زیرا گاهى واقعا دلتان مى‌خواهد که در مورد موضوع پیش آمده با یک نفر صحبت کنید، یا بهتر بگویم، به دنبال گوشى شنوا هستید که ساعت‌ها به سخنان شما یا درددلتان گوش دهد. ولى اگر حقیقت را بخواهید، این کار را فقط دوستان همجنس خودتان انجام مى‌دهند. آن‌ها مى‌توانند به سخنان شما گوش دهند و با جملاتى محبت‌آمیز و تأکید و تأیید سخنانتان، تا حدى باعث آرامش خاطرتان شوند. حتى در برخى موارد براى‌تان در خصوص تجربیات خودشان هم سخنرانى خواهند کرد و این گفتگوها گاهى ساعت‌ها به طول مى‌انجامد.

فهرست مطالب کتاب

آنچه لازم است شما در مورد مردان و روابط. صحیح با آن‌ها بدانید
بخش اول. تیم فکرى مردان
1. چه چیزى به مردان انگیزه مى‌دهد
2. «عشق ما با عشق شما فرق دارد»
3. سه موردى که هر مردى به آن نیاز دارد
4. «ما به گفتگو نیاز داریم» و به عبارت دیگر، این همان
بخش دوم. چرا مردان این کارها را انجام مى‌دهند؟
5. به ترتیب اولویت
6. گرفتن ماهى در برابر نگه داشتن آن
7. پسرهاى مامانى
8. «چرا مردان خیانت مى‌کنند؟»
بخش سوم. کتابچه‌ى بازى چگونه در این بازى. برنده شوید
9. مردان به معیارهاى زندگى احترام مى‌گذارند،. البته به بعضى از آنها
10. پنج سؤالى که هر زنى قبل از اینکه ارتباطش عمیق شود،. باید بپرسد
11. قانون نود روزه. به خواسته‌هاى خودتان احترام بگذارید
12. اگر بخواهید بعد از اینکه به عنوان همسر آینده‌تان
13. زنان قوى، مستقل و تنها
14. چگونه مى‌توان حلقه‌ى ازدواج را به‌دست آورد
15. پاسخ‌هاى سریع به سؤالاتى که ممکن است در. ذهن هر یک از شما باشد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-340-181-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

Fathishiraz📍
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
نکته جالبی که کتاب داشت حس نمیکردی فرهنگ ما با اون‌ها متفاوت هست، چیزهایی که میگفت را در مردان ایرانی هم مشاهده میکنی،
فکر میکنم کل کتاب را بتوانم اینطور خلاصه کنم
قرار نیست کسی را تغییر بدی فقط باید ادراک خودت را بالا ببری و مسایل را از دید طرف مقابل برسی کنی
افسانه سربلند
۱۴۰۲/۳/۱۷
کتاب پر محتوایی بود و به نظرم برای هر آدمی که مهارت کافی در ارتباط زناشویی نداره لازمه و نیازه که حتی چند باری خونده بشه تا به درستی عمل کرد.
نیلوفر نیلوفری
۱۴۰۱/۹/۲۶
من دو بار این کتاب رو مطالعه کردم تا جزییاتش در ذهنم برای همیشه ماندگار بشه بنظرم‌همه‌خانم‌ها باید این کتاب رو مطالعه کنن ممنون از کتابراه
زهرا کردی
۱۴۰۲/۹/۶
کتاب مفید و‌ کاربردی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

برای دریافت کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.