معرفی و دانلود کتاب مرد گمشده

عکس جلد کتاب مرد گمشده
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرد گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرد گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرد گمشده

یکی از برترین رمان‌های جنایی دهه اخیر! کتاب مرد گمشده داستان مرگ نابهنگام کامرون و تلاش‌های برادر او برای یافتن قاتل است. این اثر تحسین‌شده و جایزه برده در میان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و روایت متفاوت جین هارپر، این نویسنده برنده جایزه قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

معرفی کتاب مرد گمشده

ناتان، کامرون و باب سه برادر هستند که در همسایگی همدیگر به دامداری مشغولند. رابطه آن‌ها مانند همه فرزندان یک خانواده عشقی آمیخته با حسادت اما خیرخواهانه بود، تا زمانی که مرگ غیرمنتظره کامرون پای احتمالاتی بعید را به میان می‌آورد.... کتاب مرد گمشده، رمان خواندنی جین هارپر در ژانر معمایی-جنایی است که از دیدگاه ناتان و در دل طبیعتی بکر و وحشی روایت می‌شود. در این روایت پرکشش، متوجه می‌شویم کامرون یک روز برای چک کردن قسمتی از مراتع خانه را ترک گفته و حالا بدن بی‌جان او، در مرز میان زمین‌ها و منطقه متروکه پیدا شده است. پلیس که احتمال قتل را می‌دهد بیشتر از هر چیز به همسایگان او مشکوک است، اما شواهدی برای دستگیری هیچکس ندارد و به همین دلیل ناتان تصمیم می‌گیرد پاسخی برای سوال‌های خود بیابد.

او در اولین اقدام به خانه کامرون می‌رود و با همسر، دختران، مادرش و همینطور کارمندانی بهت‌زده مواجه می‌شود. تماشای شوک و غم آن‌ها ناتان را به گذشته می‌برد. چه کسی ممکن است دست به چنین جنایت وحشیانه‌ای بزند؟ عشق سابق، کارگری شاکی یا رقیبی بدخواه؟ در شرایطی که خود او یکی از مظنونین اصلی پرونده است آیا می‌تواند راهی برای حل معما پیدا کند؟ تلاش‌های ناتان برای یافتن پاسخ موقعیت‌هایی دشوار، نفس‌گیر و پرتعلیق خلق می‌کند که توانسته کتاب مرد گمشده را در لیست افتخارات و جوایز معتبری مانند ITW Thriller و نامزد جایزه بهترین کتاب جنایی گودریدز را برای جین هارپر به ارمغان آورد و نام او را در میان جنایی‌نویسان کارکشته جهان ثبت کند.

جوایز و افتخارات کتاب مرد گمشده

- برنده جایزه ITW Thriller
- برنده جایزه Ned Kelly
- نامزد جایزه‌ بهترین کتاب جنایی لس‌آنجلس‌تایمز
- نامزد جایزه بهترین کتاب جنایی گودریدز
- قرار گرفتن در لیست پرفروش‌های ساندی‌تایمز
- قرار گرفتن در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب مرد گمشده

- به لحاظ داستان‌گویی در اوج قرار دارد. (Associated Press)
- بهترین کتاب نویسنده تا امروز. (Liane Moriarty)
- در ژانر جنایی یک شاهکار است. (People)

کتاب مرد گمشده مناسب چه کسانی است؟

دوست‌داران ادبیات جنایی و معمایی بی‌شک شیفته‌ی این اثر خواهند شد.

با جین هارپر بیشتر آشنا شویم

جین هارپر (Jane Harper) نویسنده پرفروش و برنده جایزه استرالیایی است. او مهارت بالایی در نوشتن داستان‌های جنایی-معمایی دارد و توانسته محبوبیت بالایی در میان منتقدان و خوانندگان مختلف به دست آورد. هارپر که از انجمن نویسندگان جنایی بریتانیا، خنجر طلایی را دریافت کرده، با انتشار کتاب مرد گمشده لیست بلند دیگری از جوایز و افتخارات را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است که از آثار دیگر او تاکنون کتاب «نیروی طبیعت» و «خشکسالی» به فارسی برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب مرد گمشده می‌خوانیم

ناتان که لباس‌هایش را پوشید، خانه ساکت بود. از پنجره سوفی و لو را دید که در باغ بازی می‌کردند، لیز هم تماشایشان می‌کرد. حتی از آن فاصله، افتادگی شانه‌هاش را متوجه می‌شد و خمیدگی ستون فقرات تحلیل‌رفته‌اش را. اثری از السا نبود. نه در آشپزخانه بود، جایی که کتی تنها مشغول نظافت بود، نه در دفترش. ناتان وارد هال شد و نگاهی به زاندر انداخت که هنوز خواب بود. آرام صورتش را روی بالش گذاشته بود، صورتش از دیشب بچه‌گانه‌تر به نظر می‌رسید.

در را بست. آن طرف هال اتاق دخترها بود. وقتی بچه بودند آن‌جا اتاق کمرون بود. ناتان ایستاد، یاد تمام آن صبح‌هایی افتاد که با چشم‌های خواب‌آلود و پف‌کرده در را باز می‌کرد و با برادرش روبه‌رو می‌شد. کمرون از وقتی آقای خانه شد در اتاق اصلی انتهای هال می‌خوابید. البته کمرون و السا. لیز به اتاق کوچک‌تری کنار دخترها رفته بود، می‌گفت آن‌جا راحت‌تر است.

در اتاق خواب اصلی باز بود، ‌ ناتان رفت و سرک کشید. به نظر نمی‌رسید تکه‌های بزرگ مبلمان از زمانی که اتاق به پدر و مادرشان تعلق داشت عوض شده باشند، اما فضای پشت‌آن‌ها برایش ناآشنا بود. یک نفر، احتمالاً السا، دیوارها را رنگ زده بود و عکس دخترها و چند نفر دیگر به آن‌ها آویزان بود. به اتاق رسیده بودند، اما ناتان سعی کرد انگشتش را روی دیوار بگذارد حس آشفتگی در آن موج می‌زد. تخت مرتب شده بود، اما با بی‌دقتی، و تورفتگی‌های عمیق روی بالش‌ها نشان از خواب شبانه‌ی ناآرامی می‌داد. ناتان حدس زد دایره‌های روی میز کنار تخت، طرف السا، باید جای فنجان‌های قهوه‌ باشد. قوطی مُسکن با درِ باز وسط آن‌ها قرار داشت. چند قرص کنار فنجان‌ها ریخته شده بود.

ناتان نگاهی به سمت اتاق دخترها انداخت، بعد به بطری روی میز. کمی مکث کرد و وارد شد، تخته‌های کف اتاق زیر چکمه‌هایش سروصدا می‌کردند. قرص‌ها را جمع کرد، توی قوطی ریخت و درِ آن را بست. برچسب رویش را خواند. استامینوفن معمولی بود، اما تعداد قرص‌های داخل بطری زیاد بود. مدتی ایستاد، بعد قوطی را همان‌جا که بود، گذاشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرد گمشده
نویسنده
مترجممیثم فرجی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-9582-75-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرد گمشده

م احسانی
۱۴۰۲/۱/۹
در بعضی جاها کسل کنندست اما قاتل غافلگیر میکنه خواننده رو.. برای یکبار خوندن بد نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مرد گمشده

برای دریافت کتاب مرد گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.