معرفی و دانلود کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

عکس جلد کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

روایتِ قتل‌هایی فجیع که با انگیزه‌های جنسی انجام می‌شوند...! در کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی، با قلم پرکشش و ژورنالیستی هارولد شکتر، ماجرای قتل‌هایی زنجیره‌ای را می‌خوانیم که قربانیان آن‌ها کودکانی بی‌گناه بوده‌اند. قتل‌هایی که گفته می‌شود از وقایع آمریکا در سال 1937 نشأت گرفته بوده‌اند.

درباره‌ی کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

گاهی هراس از وقوع یک حادثه، باعث می‌شود خودمان را در دام‌هایی بیندازیم که آسیب‌های جبران‌ناپذیری دارند. همین موضوع، از دلایل اصلی یکی از قتل‌هایی‌ست که ماجرای آن را در کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی (Panic: Bloodlands Collection) می‌خوانیم. هارولد شکتر (Harold Schechter) در این جلد از مجموعه کتاب‌های مشاهیر مرگ، ماجراهای چند قتل زنجیره‌ای را به شیوه‌ای هیجان‌انگیز و گیرا آورده که شباهت‌هایی با یکدیگر دارند. داستان قتل‌هایی که در این کتاب می‌خوانیم، همگی دارای یک وجه مشترک هستند: این‌که از انحراف جنسی نسبت به کودکان نشأت گرفته‌اند. کارشناسان منشأ این انحرافات را وقایعی می‌دانستند که مردم آمریکا در آن روزها از سر می‌گذراندند. آن‌ها معتقد بودند رکود اقتصادی و شرایط نابسامانی که به دنبال آن در جامعه حاکم شده بود، باعث ایجاد موجی از اضطراب میان مردم و به ویژه جوانان شده بود. این اضطراب جاری در جامعه، در پی خود، ناهنجاری‌هایی را به وجود آورده بود که این دست انحرافات جنسی نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. دومینویی که در آخر به قتل زنجیره‌ای کودکان می‌رسید و مقتول‌‌هایی که نهایتاً مورد تجاوز قاتلان قرار می‌گرفتند.

خشم اجتماعی ناشی از وقایعی که در هر جامعه‌ای اتفاق می‌افتند، قطعاً دلیل خوبی برای بروز بسیاری از مشکلاتی‌ست که برای افراد به وجود می‌آیند. زمانی که یک ناهنجاری اجتماعی در حال گسترش در جامعه‌ای باشد، طبیعتاً پیامدهای روانی‌ای را به دنبال خواهد داشت که گاهی جبران‌ناپذیرند. با این وجود نمی‌توان این خشم و فشارها را توجیهی برای بسیاری از اتفاقات در نظر گرفت؛ به‌خصوص اگر پای حوادثی در میان باشند که جان افراد را نشانه می‌گیرند. در بخشی از کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی، از کارشناسانی می‌خوانیم که در زمان وقوع کودک‌کشی‌ها، قتل‌های زنجیره‌ای و به دنبال آن تجاوزهای سال 1937، بروز چنین وقایع و انحرافاتی را ناشی از عواملی مانند مشکلات اقتصادی می‌دانستند.

معرفی و دانلود کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

«روزی نیست که خبر یکی از این جنایات وحشتناک را در روزنامه‌ها نخوانیم. واقعاً می‌ترسم روزی یکی از این آدم‌های وحشی جگرگوشه‌هایمان را به دام بیندازد.» موج جنایت‌هایی که در شهرهای مختلف به وجود آمده بود، اخبار نگران‌کننده‌ای که زندگی خانواده‌ها را تحت تاثیرات جدی قرار می‌داد و فشاری که از رکود اقتصادی به آن‌ها وارد می‌شد، بازی روانی‌ای در کشور به راه انداخته بود. ترسی که به جان پدر و مادرها افتاده بود حتی باعث مختل شدن ریتم زندگی‌هایشان شده بود. اما اگر بدانید که این اختلالات تا کجاها پیش رفته بود و چه تاثیرات وحشتناکی روی وضعیت روانی افراد گذاشته بود، قطعاً شگفت‌زده می‌شوید. این تنها گوشه‌ای از یکی از ماجراهای قتل‌هایی‌ست که در کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی می‌خوانید.

هارولد شکتر در کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی، وقایع را با جزئی‌نگری بررسی کرده و آن‌ها را با بیانی دقیق برای خوانندگان آورده است. این کتاب توسط امیر مرزبان ترجمه شده و انتشارات خوب آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مشاهیر مرگ

در هر جلد از کتاب‌های مجموعه‌ی مشاهیر مرگ (Bloodlands Collection)، ماجراهای قتل‌هایی را می‌خوانیم به صورت جداگانه مربوط به یک دوره‌ی زمانی خاص هستند. قاتلانی که در عناوین متعلق به این مجموعه معرفی می‌شوند، هر کدام هدف و شیوه‌ی کشتار متفاوتی دارند. هارولد شکتر در این مجموعه کتاب، این دست حوادث را در قرن‌های 19 و 20 آمریکا بررسی می‌کند و با توصیفی دقیق، مخاطبین این ژانر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این مجموعه در 6 جلد با عناوین پیش رو به انتشار رسیده است: «قتل روی عرشه»، «سلاخ‌خانه‌ی کوچک شهر»، «آدم‌کش شاعر»، «بچه‌کشی»، «قاتل آجری» و «پیاده‌روی مرگ».

کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های جنایی و پلیسی علاقه‌مندید و خواندن پرونده‌های جنایت‌های واقعی برای شما جذاب است، این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی می‌خوانیم

پس از انتخاب هیئت‌منصفه، که به درازا کشید، دادگاه کار خود را جمعه 13 اوت آغاز کرد و افرادی که دایر را حین صحبت با سه قربانی کوچک و بردنشان به‌سمت بالدوین‌هیلز دیده بودند، به جایگاه شهود فرا خوانده شدند. سپس اعترافات چهل‌و‌هشت‌صفحه‌ای دایر به‌طور کامل برای ثبت در سوابق قرائت شد و تصاویر وحشتناک سردخانه، از کودکانی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به هیئت‌منصفه نشان داده شد.

روان‌پزشکانی که از طرف وکیل دایر معرفی شده بودند، شهادت دادند «سن عقلی او در حد یک کودک نه یا ده‌ساله‌ی بی‌سواد است. فقط بلد است تا ده بشمارد.» از او تست هوش گرفتند. در این تست از او خواستند معنای چند کلمه را بگوید و نتایج را ثبت کردند:
مژه: «چیزی که روی چشم است.»
عجله: «وقتی کسی را دوست نداری.»
مریخ: «وقتی منظوری داری.»
خصوصیت: «عاشق بودن.»
گران‌بها: «وقتی مغرور نیستی.»
نامتناسب: «پراحساس یا همچین‌چیزی.»
نیلوفر: «کسی که دیوانه است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی
نویسنده
مترجمامیر مرزبان
ناشر چاپینشر خوب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7543-49-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

رضا ارشدی
۱۴۰۳/۱/۹
اولین کتابی بود که از سری کتاب‌های مشاهیر مرگ خوندم. خیلی خلاصه بود و میتونست بهتر توضیح بده. نتیجه گیری خاصی هم نداشت فقط مثل یک مقاله چند داستانو تعریف کرد که از نظر زمانی متعلق به یک زمان بودند. شاید هم باید تمام کتابهای این مجموعه رو مطالعه کرد و به یک نتیجه گیری رسید. کتاب عکسهای خوبی داشت.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی

برای دریافت کتاب مشاهیر مرگ: بچه‌کشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.