معرفی و دانلود کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

عکس جلد کتاب میشل اوباما چه کسی است؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

مگان استاین در کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ سرنوشت تأثیرگذارترین بانوی اول سابق ایالات متحده را به تصویر می‌کشد. این اثر شما را با جزئیات زندگی این زن قدرتمند آشنا می‌سازد.

درباره‌ی کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

میشل اوباما اولین بانوی آمریکایی - آفریقایی است که در سال 2018 به عنوان زن تحسین شده‌ی آمریکا شناخته شد؛ تا پیش از آن، هیلاری کلینتون در این جایگاه قرار داشت. وی در سن 28 سالگی با رئیس جمهور پیشین آمریکا، باراک اوباما ازدواج کرد. میشل اوباما (Michelle Obama) در دوره‌ی هشت ساله‌اش فعالیت‌های زیاد در زمینه‌ی محیط زیست و زنان انجام داده است و همه او را با همین عملکردهای اثربخش در این عرصه‌ها می‌شناسند. اکنون مگان استاین (Megan Stine) قصد دارد تا فراز و نشیب‌های زندگی این بانوی موفق و فعالیت‌هایش را در کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ (Who is Michelle Obama) بازگو کند.

با میشل اوباما بیشتر آشنا شویم:

در یک روز آفتابی، زن بلند قامت و زیبای آمریکایی - آفریقایی‌تبار روی چمن پشت کاخ سفید ایستاده بود و به جمعی از کودکان و نوجوانان که از مدارس اطراف آمده بودند لبخند می‌زد. او یک حلقه را برداشت و شروع به چرخاندن آن به دور کمر کرد. جمعیت تماشا می‌کردند و شخصی شروع به شمردن کرد: "نود و هشت… نود و نه… صد… صد و یک…". او قبل از اینکه متوقف شود به 142 بار رسید. او حتی می‌توانست بیشتر ادامه دهد!

این زن گفت: "من می‌توانم برای همیشه حلقه را تاب بدهم." او حتی می‌دانست که چگونه در یک لحظه دو حلقه را بچرخاند. بچه‌ها هم سعی کردند با او همگام شوند. همه حاضران مشغول تفریح بودند؛ اما این سرگرمی هدف مهمی نیز داشت. حلقه چرخان راهی برای کمک به بچه‌ها در کسب شادی و حفظ سلامتی بیشتر بود. راستی آن زن با روحیه در کاخ سفید چه کسی بود؟ او میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده بود!

کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانانی که به مطالعه سرگذشت افراد مشهور و موفق علاقمند هستند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ می‌خوانیم:

جهشی خواندن کلاس دوم، یک سنت خانوادگی رابینسون بود. هر دو والدین میشل کلاس دوم را رد کرده بودند (همینطور برادرش کریگ).

میشل به سختی درس خواند و او نیز کلاس دوم را نیز رد کرد!

در مدرسه ابتدایی دولتی براین مور، میشل از همه درس‌ها نمره A را گرفت؛ اما یک معلم از میشل به مادرش شکایت کرد و گفت میشل معمولی است. مادرش فقط خندید. ماریان رابینسون گفت: "بله او معمولی است، اما ما تصمیم گرفتیم که او را به هر حال نگه داریم! "

وقتی میشل به کلاس ششم رسید، برای برنامه تیزهوشان انتخاب شد. این بدان معنی است که او می‌تواند برخی از کلاسها را در یکی از کالج‌های مجاور شرکت کند! او در رشته زیست‌شناسی تحصیل کرد و حتی یاد گرفت که چگونه یک موش را کالبد شکافی کند. وی همچنین در آن سال فراگیری زبان فرانسه را آغاز کرد.

بعد از مدرسه، میشل از عمه بزرگ خود که در طبقه پایین زندگی می‌کرد، درس پیانو گرفت. او بدون اینکه هیچ وقت یادآوری شود، دروس پیانو خود را تمرین می‌کرد. مادرش گفت: "او مدت طولانی پیانو تمرین می‌کرد تا زمانی که به او بگویند که متوقف شود! "

مارتا داندریج یک بیوه جوان ثروتمند با دو کودک بود که در سال 1759 با جورج واشینگتون ازدواج کرد. مارتا خیلی جورج را دوست داشت و او را در همه جا همراهی می‌کرد. هنگامی که او رهبر اصلی در جنگ انقلابی بود، مارتا با او بود. او حتی به دنبال او در سردخانه‌های زمستانی پوشیده شده در برف زندگی کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: یک خانواده صمیمی
فصل 2: گرفتن نمرات عالی
فصل 3: دیدار با باراک
فصل 4: انتخاب کردن
فصل 5: یک خانوادۀ جدید
فصل 6: سیاست
فصل 7: مسابقه برای ورود به کاخ سفید
فصل 8: بانوی اول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میشل اوباما چه کسی است؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-284-129-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میشل اوباما چه کسی است؟

برای دریافت کتاب میشل اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.