معرفی و دانلود کتاب نامحدود

عکس جلد کتاب نامحدود
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامحدود

جیم کوییک متخصص عملکرد ذهن و مغز در کتاب نامحدود، راهکارهای خارق‌العاده‌ای را به شما می‌آموزد تا بتوانید خلاقیت بالقوه خود را به فعلیت تبدیل کنید و از مهارت‌های مغزتان بیشترین بهره را ببرید. این کتاب توانسته افتخارات مختلفی به دست آورد و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال قرار بگیرد.

درباره‌ی کتاب نامحدود:

تصور کنید غولی وجود دارد و چراغ جادویی همراهش هست. حالا این غول چراغ جادو نزد شما آمده و در کمال ناباوری پیشنهاد داده تا یکی از آرزوهایتان را برآورده کند؛ اما تنها یک آرزو. انتخاب شما کدام‌یک از آرزوهایتان خواهد بود؟ قطعاً درخواست می‌کنید بدون هیچ حد و مرزی آرزو داشته باشید!

خبر خوب این است که آرزوی شما، البته تا اندازه‌ای برآورده شده است. جیم کوییک (Jim Kwik) در کتاب نامحدود (Limitless)، همانند غول چراغ یادگیری شماست و می‌تواند آرزوی یادگیری‌تان را برآورده سازد. فرقی نمی‌کند موضوع آرزوی شما چیست یا قصد دارید چه چیزی را بیاموزید. او می‌تواند با تقویت توانایی‌های یادگیری امکان آموختن هر چیزی را برای شما به وجود آورد.

با خواندن این اثر یاد می‌گیرید که چطور سریع‌تر، بهتر و مؤثرتر بیاموزید و آن را در تمام چیزها اعمال کنید. هنگامی که بر انگیزه و طرز تفکرتان تسلط یابید، دیگر یادگیری زبان چینی، بازاریابی، موسیقی و هنرهای رزمی آنقدرها هم سخت نخواهد بود! اگر واقعاً بدانید چطور هوشمندانه‌تر بیاموزید، دیگر هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. شما به ابرقهرمان ذهنی خود تبدیل می‌شوید. هرچیزی امکان دارد، زیرا نامحدود هستید.

نویسنده در توضیحی مفصل به شما یاد می‌دهد در زندگی مدرن پنج خائن اصلی وجود دارد که اجازه نمی‌دهند پیشرفت کنید. اطلاعات فراوان دیجیتالی، گیجی دیجیتالی، نسیان دیجیتالی و برداشت و نتیجه‌گیری دیجیتالی! دستانتان را در دست جیم کوییک بگذارید و با توصیه‌های آزموده‌شده‌ی او یاد بگیرید تا بر تبعات منفی دنیای دیجیتال غلبه کنید. کتاب نامحدود می‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند.

جوایز و افتخارات کتاب نامحدود:

- جزء فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- از پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب نامحدود:

- این کتاب مکاشفه‌ای در زمینه‌ی یادگیری محسوب می‌شود. (دکتر رودی تانزی، محقق بیماری آلزایمز)

- هیچ قرص نبوغی وجود ندارد، اما جیم به شما فرآیند پرورش مغز را آموزش می‌دهد. (دکتر مارک هایمن، رئیسِ دپارتمانِ راهبرد و نوآوری در مرکز پزشکی کلینیک کلیولند، نویسنده‌ی 12 کتاب پرفروشِ نیویورک تایمز)

- جیم کوئیک می‌داند که چگونه از من به عنوان یک انسان حداکثر بهره را ببرد. (ویل اسمیت)

- به کسی بیشتر از جیم کوویک و برنامه‌های او برای بهینه سازی عملکرد مغز اعتماد ندارم. (دکتر دانیل آمن، نویسنده)

- به عنوان فردی که تمام زندگی خود را به دنبال دانش بوده است، من با آغوش باز پذیرای آنچه جیم در این کتاب آموزش می‌دهد هستم. زمانی که شما می‌آموزید که چطور یاد بگیرید، همه چیز ممکن است و جیم بهترین راهنما برای این کار است. (کوینسی جونز)

کتاب نامحدود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید، از ظرفیت‌های نامتناهی خود استفاده کنید و به اهداف بیشتری در زندگی دست یابید، از مطالعه‌ی این اثر غافل نشوید. کتاب نامحدود به شما کمک می‌کند تا به طرز نامحدودی یادگیری و خلاقیت خود را افزایش دهید.

با جیم کوییک بیشتر آشنا شویم:

او یکی از مشهورترین متخصصان در زمینه‌ی یادگیری سریع، بهبود حافظه و بهینه‌سازی مغز است. احتمالاً مسئله‌ای که جیم کوییک را به سمت تحقیق در زمینه‌ی یادگیری و بهبود عملکرد مغز سوق داد، آسیب مغزی‌ای بود که در دوران کودکی در مدرسه برای او اتفاق افتاد. او تمام زندگی خود را وقف کمک به دانش‌آموزان، سالمندان، مربیان و کارآفرینان کرده تا بتوانند از ذهن خود استفاده‌ی بیشتری کنند.

او بنیانگذار شرکت Kwik Learning و متخصص در حوزه تندخوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع در سراسر جهان است. جیم کوییک به عنوان یک مربی مجرب و حرفه‌ای تکنیک‌های سرگرم‌کننده‌ای را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد تا از ویژگی‌های قدرتمند ذهن خود استفاده کنند. همچنین او با سازمان‌های جهانی همچون Google ،Virgin ،Nike ،Zappos ،GE ،Harvard ،NYU و... همکاری می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب نامحدود:

- برای متحول‌ساختن دنیایمان نیازی به جادو نیست. تمام نیرویی که به آن نیاز داریم، همواره در درون خودمان است.
- تنها راهِ پیروزی این است که هرچیزی را سریع‌تر از دیگران بیاموزی.
- نه‌تنها از تمام توانمندی‌های ذهن خود استفاده خواهم کرد، بلکه قرض هم خواهم گرفت.
- کسی که سؤال می‌پرسد، نمی‌تواند پاسخ‌ها را نادیده بگیرد.
- آنچه نمی‌دانید، شما را به مشکل نخواهد انداخت. آنچه یقین دارید می‌دانید، اما واقعیت ندارد، برایتان دردسرساز خواهد شد.
- در زندگی هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر آنکه شما بسازید.
- فقط یک دروغ بزرگ وجود دارد؛ اینکه ما محدود هستیم، اما تنها محدودیت‌های ما همان‌هایی هستند که باورشان کرده‌ایم.

در بخشی از کتاب نامحدود می‌خوانیم:

در ظاهر به نظر می‌رسید که رائه کاملاً یک فرد مثبت بود- کسب‌وکار خودش را به پیش می‌برد، یک رسانه اجتماعی موفق را هدایت می‌کرد و از بودن در کنار افرادی با ایده‌های بزرگ که به ممکن‌شدنی‌هایی ورای تصور عموم باور داشته داشتند، لذت می‌برد. وقتی‌که صاحب دختر شد، فهمید آن‌طور که همیشه گمان می‌کرده، فرد مثبت‌اندیشی نبوده است. کم‌کم ذهنیتش تغییر کرد. ابتدا واکنشش نسبت به کارهایی که دخترش انجام می‌داد، جلب توجه می‌کرد. به‌جای آنکه باور داشته باشد می‌تواند بر عملکرد دخترش تأثیر بگذارد، گمان می‌کرد که «او همین است که هست.» وقتی‌که همسرش سعی می‌کرد چیزهای جدیدی را به دخترشان بیاموزد، رائه متوجه می‌شد که حس بدی دارد، انگار که دلش می‌خواهد دخترش را از حس ناامیدیِ پس از نیاموختن مطلبی جدید نجات دهد. خود را با فکری که در همان لحظه به ذهنش رسید، آرام کرد، «شاید او برای یادگیری این مطلب خیلی کوچک است.»

یک روز همسرش به او گفت، «تو واقعاً فکر می‌کنی که او نمی‌تواند یاد بگیرد و هیچ وقت نمی‌تواند از جایی که اکنون قرار گرفته است، به جلو حرکت کند؟» جوابش قطعاً «نه» بود. او عاشق دخترش بود و دختر کوچولویش زرنگ و کنجکاو بود و هر روز یک چیز جدید یاد می‌گرفت... معلوم بود که این نظر مخالف، بیشتر با حقیقت جور درمی‌آمد...، اما باز هم رائه می‌شنید که باوری در اعماق وجودش نجوا می‌کند، «نه، او همین است که هست.» واقعیت این بود که رائه در رابطه با دخترش درگیر ذهنیت قفل‌شده‌ای بود.

چنین باورهایی تاحد باورناپذیری نافذ هستند. تعداد کمی از ما به‌طور آگاهانه درمورد محدودیت‌های خود یا محدودیت‌های بقیه می‌اندیشیم، اما درست جایی که عمیقاً با شادی ما در ارتباط است، درز می‌کنند؛ در کار، زندگی خانوادگی و ارتباط با فرزندانمان. اگر باور داشته باشیم که پیشرفت غیرممکن است، در واقعیت هم غیرممکن خواهد شد. اگر در گام نخست به عملی‌شدن کاری باور نداشته باشید، عملی‌کردن آن بسیار سخت خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: ذهنت را آزاد کن!
1: نامحدودشدن
2: چرا این مسئله اهمیت دارد؟
3: ذهن نامحدود شما
4: چگونه این کتاب (یا هر کتابی) را بخوانیم و به ذهن بسپاریم؟
فصل دوم: ذهنیت نامحدود (پرسشِ چه چیز؟)
ذهنیت: ذهن - یت (اسم)
5: کنکاش باورهایمان
6: هفت دروغ درمورد یادگیری
فصل سوم: انگیزه‌ی نامحدود (پرسشِ چرا؟)
انگیزه: انگیز - ه (اسم)
7: قصد
8: انرژی
9: گام‌های ساده و کوچک
10: جریان
فصل چهارم: راهکارهای نامحدود (پرسشِ چگونه؟)
راهکار: راه. کار (اسم)
11: تمرکز
12: مطالعه
13: حافظه
14: تندخوانی
15: اندیشیدن
کلام آخر
برنامه‌ی ده‌روزه‌ی شروع به روش کوییک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامحدود
نویسنده
مترجمنرگس محمدی
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-622-7714-29-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامحدود

فاطمه عربپور
۱۴۰۱/۹/۲۲
وقتی داریم کتاب رو مطالعه می‌کنیم واقعا باورمون میشه ذهن مون نامحدوده و هر کسی تاثیر مثبت شو روی معزش و زندگیش احساس میکنه. برای کسایی که می‌خوان زمان ذخیره کنند پیشنهاد می‌کنم از فصل سه شروع کنندو برای یادگیری بهتر می‌تونین به صورت رایگان فیلم هاشو توی تلگرام ببینید. در کل کتاب بی نظیری هسته. کتاب حافظه نامحدود آقای کوین هورسلی هم ترفندهای حافظه‌اش کاربردی ترند.
سوگند فیروزی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
فوق‌العاده، بشدت کامل و عالی
از وقتی شروع به خوندن میکنید تغییرات رو در خودتون متوجه میشید
Ali King
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود ولی‌ای کاش تمرین‌هایی هم راجب حافظه و تندخوانی داشت ولی بازم به نظر من عالی بود
Nahid Hosseyni
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
مطالبی انگیزه بخش و رهاکننده از محدودیت ذهنی دارد که دید وسیع ترس فراهم میکند
صادق احمدی
۱۴۰۱/۶/۱۲
کتاب مفیدی بود از نظر من ارزش یک بار خوندن رو داره
داوود صفایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
این کتاب رو کامل متوجه نشدم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب نامحدود

برای دریافت کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.