معرفی و دانلود کتاب نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟

عکس جلد کتاب نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟

کتاب نترس باش اثر نویسنده‌ی موفق دنیای خودیاری، جین کیس است. نویسنده در این کتاب با بیانی روشن به مخاطب می‌آموزد چگونه از حباب ترس‌ها عبور کرده و خود را برای رسیدن قله‌های موفقیت آماده کند. او در کتاب خود از پنج اصل برای شجاعت نام می‌برد و برای درک بهتر، داستان زندگی افراد بزرگی را که با ترس‌های خود روبه‌رو شدند و از این سد عبور کردند، برایتان روایت می‌کند. این اثر، یکی از آثار پرفروش لس‌آنجلس تایمز نیز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب نترس باش

ترس از بزرگ‌ترین موهبت‌های زندگی‌ست. در حقیقت، اگر ترس وجود نداشت، زندگی انسان هزاران سال قبل به پایان رسیده بود. اما چه کسی را می‌شناسید که حتی یک‌بار از ترس خود بابت شروع یک فعالیت تازه، گله نکرده باشد؟ حقیقت آن است که با شروع زندگی مدرن، ترس بیش از گذشته به تاروپود زندگیمان وارد شده و دست‌وپای بسیاری از افراد را برای فراتر رفتن از قلمروی امن خود بسته است. این بار جین کیس (Jean Case) در کتاب محبوب خود یعنی نترس باش (Be fearless) رمز عبور از ترس‌ها آموزش می‌دهد.

هر فردی با ترس‌های کوچک و بزرگ در زندگی روبه‌رو است و در بسیاری موارد، دیگران راهکارهایی را برای عبور از این ترس‌ها پیشنهاد می‌دهند. اما گاهی این راهکارها به نتیجه‌ی مطلوبی ختم نمی‌شوند و به راه‌حلی دقیق‌تر و کارآمدتر ناز دارند. جین کیس در این کتاب،تمامی راه‌ها و فنون بی‌باکی را در پنج اصل ساده و کلی خلاصه کرده است و آن‌ها را به شیوه‌ای جذاب و با زبانی داستانی بیان می‌کند. با استفاده از این پنج اصل کلیدی، خواهید توانست ترس‌های بی‌مورد خود را کنار گذاشته و در مسیر موفقیت حرکت کنید. جین کیس طی سالیان طولانی تجربه در محافل مختلف و با بررسی سرگذشت و زندگی دیگران، به پنج ویژگی شگفت‌انگیز در میان تمامی افراد جرئت‌مند دست یافته است. این پنج ویژگی در اصل، راه ورود آن‌ها به تغییرات بزرگ زندگیشان است.

نویسنده در این کتاب، گام‌به‌گام مخاطب را با خودش همراه می‌کند و به این شکل می‌آموزید چگونه همچون مردان و زنان بزرگ دنیا، مخاطرات زندگی را بپذیرید، جسور باشید، از شکست‌ درس بگیرید و از حباب ترس خود عبور کنید. او برای درک بهتر موضوع، داستان‌های زندگی افراد مختلفی را روایت می‌کند: از داستان تلاش‌های جین گودال در فرایند‌ جانورشناسی و کشف رفتار شامپانزه‌ها تا ماجرای زندگی آشپز معروف، خوزه آندرس و تصمیم او برای تغییرات بزرگ آشپزخانه‌اش. شما نیز می‌توانید برای به‌دست‌آوردن پنج کلید رهایی از ترس و شنیدن قصه‌ی زندگی افرادی که جرئت‌مندی را الگوی اصلی زندگی خود کرده‌اند، با کتاب نترس باش همراه شوید.

این کتاب برای اولین بار در سال 2019 وارد نشر بازار جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت نشر برآیند و با ترجمه‌ی فاطمه شریفی، احمدرضا کرمی و سید داود شجیعی در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب نترس باش

  • از جمله کتاب‌های پرفروش لس‌آنجلس تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب ملی

نکوداشت‌های کتاب نترس باش

  • رهبرانی که به دنبال یک نقشه‌ی راه الهام‌بخش برای تغییر در شرایط چالش‌برانگیز امروزی هستند، باید به طورجدی این کتاب را مطالعه کنند. (Forbes)

  • این کتاب جذاب، داستان‌های افراد عادی‌ای را روایت می‌کند که در نهایت با کارهای خارق‌العاده‌‌شان باعث تعجب دیگران و حتی خودشان شده‌‌اند! (Neil Blumenthal)

  • کتاب جین کیس خوش‌آمدگوی هر کسی است که فکر می‌کند با شغلش به مشکل برخورده. (مجله‌ی بیزنس اینسایدر)
  • جین کیس که خود یک بشردوست، سرمایه‌گذار و از پیشگامان حوزه‌ی اینترنت و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار است، از اهمیت پذیرش رویکردی بی‌باک‌تر برای نوآوری و ایجاد پیشرفت‌های تحول‌آفرین دفاع می‌کند. (Leaders Magazine)

کتاب نترس باش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهادی ارزنده و جذاب برای تمامی علاقه‌مندان دنیای موفقیت و خودسازی‌ست. اگر ترس را بزرگ‌ترین عامل دست نیافتن به رویاهای خود می‌دانید، بهتر است این کتاب را بخوانید.

با جین کیس بیشتر آشنا شویم

جین کیس (متولد 1959) نویسنده و مدرس ویژه‌ی خودیاری در آمریکاست. او بیش از همه به عنوان اولین رییس زن انجمن نشنال جئوگرافیک شناخته می‌شود. او علاوه بر کسب این امتیاز در تاریخ 131 ساله‌ی این انجمن، به‌عنوان یکی از تاجران، سرمایه‌گذاران موفق و همچنین نیکوکاران شناخته شده است. ویژگی اصلی کاری کیس در طی سال‌ها فعالیت، میزان توجه و اهمیت او به مقوله‌ی جرئت‌مندی و کمک به افراد برای رهایی از ترس‌ها در راه موفقیت است. او طی دو دهه فعالیت در این خصوص، سرانجام اهداف خود را در قالب راه‌اندازی موسسه‌ای به نام Case Foundation دنبال کرد. در کنار موارد گفته شده، جین کیس، افتخار عضویت در آکادمی هنر و علوم آمریکا، حضور در هیئت مشاوره‌ی صندوق شتاب‌دهنده‌ی اعتماد مغز و ابتکار تاریخ زنان آمریکایی اسمیتسونین را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب نترس باش

  • یکی از نقاط قوت من دقیقاً این بود که بسیار کم می‌دانستم. (برایان چسکی)
  • به خاطر داشته باشید که همیشه به بالا و ستاره‌ها نگاه کنید، نه به پایین و جلوی پایتان. (استیون هاوکینگ)
  • زندگی یا ماجراجویی جسورانه است یا هیچ‌چیز دیگری نیست. (هلن کلر)
  • مؤثرترین راه برای انجام‌دادن کاری، این است که آن را انجام دهیم! (آملیا ارهارت)

در بخشی از کتاب نترس باش می‌خوانیم

آیا شما ایده‌ی بزرگ یا اقدام بزرگی در سر دارید که مدام فکر شما را درگیر کرده است؟ چه می‌شود اگر از جایی که هستید شروع کنید و اقدام بزرگ خود را پیش ببرید؟ چیزی که نیاز دارد این است که داشته‌های خود را ارزیابی کرده و از آن‌ها برای پیشبرد ایده‌ی خود استفاده کنید. از همین‌جا آغاز کنید.

رئیس‌جمهور کِنِدی اعلام کرد امریکا به ماه می‌رود. من بسیار کوچک بودم و آن روز را به خاطر نمی‌آورم، اما زندگی در دنیایی که ایده‌ی سفر به ماه را مطرح می‌کرد به خاطر دارم، همچنین کلمات ماندگار کِنِدی را به یاد می‌آورم که می‌گفت ما این کار را انجام می‌دهیم «نه به‌دلیل آسانی آن‌ها، بلکه به این دلیل انجام می‌دهیم که دشوارند». امروزه ما از اصطلاح «پرتاب به ماه» برای تشریح هر ایده‌ی بزرگ و جسورانه‌ای استفاده می‌کنیم. با وجود این، نمی‌دانم که تا چه اندازه اهمیت انجام اقدام بزرگی را که کِنِدی در 1961 انجام داد، درک کرده‌ایم.

فرود آمدن روی ماه اتفاقی بزرگ بود که ناممکن به نظر می‌رسید. فنّاوری امریکا در آن زمان آن‌قدر کم بود که حتی نمی‌توانست این کار بزرگ را تصور کند. هنگامی که رئیس‌جمهور ضرورت اجرایی‌شدن این پروژه را اعلام کرد، ما حتی مواد لازم برای ساخت راکت را نداشتیم، چه برسد به فنّاوری و اجزای سبک‌وزن برای فضاپیمایی که بتواند به ماه برود. ما نه قابلیت کوچک‌کردن سیستم‌های موردنیاز برای جای‌گیری در فضای محدود فضاپیما را داشتیم و نه وسایل ارتباطی پیشرفته‌ای که بتوانیم کپسول فضاپیما را در فضا ردیابی کنیم. حتی دانش ریاضی یا فیزیک کافی نداشتیم که بتواند به ما بگوید چگونه یک فضاپیما را به‌سمت ماه پرتاب کنیم و سپس آن را برگردانیم. اما همان‌طور که رئیس‌جمهور کِنِدی گفت: «ما انتخاب کردیم که در این دهه به ماه برویم.» ما انتخاب کردیم و انجامش دادیم.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
پیشگفتار
مقدمه: بیا و نترس باش!
داستان من: پشت سرگذاشتن شهر نرمال
بخش اول: اقدامات بزرگ انجام بده!
اول: از جایی که هستی آغاز کن!
دوم: بی‌پروا باش
سوم: فرضیات را کنار بگذارید
چهارم: همه‌ی زوایا را در نظر بگیر
پنجم: حالا برو و اقدام بزرگ خود را انجام بده
بخش دوم: سختی بکش
ششم: سختی بکش!
هفتم: برای تعالی، ریسک را در آغوش بگیر
هشتم: از جایی که دیگران توقف کرده‌اند، آغاز کن
نهم: ریسک کن یا پشیمان شو
دهم: حالا برو و قلمروی شجاعت را پیدا کن
بخش سوم: به شکست اهمیت بده
یازدهم: به شکست اهمیت بده
دوازدهم: مانند بزرگان زیاد شکست بخور
سیزدهم: غلبه بر ناممکن‌ها
چهاردهم: چشم‌انداز بلندمدت داشته باش
پانزدهم: حالا برو و از شکست‌هایت درس بگیر
بخش چهارم: از حباب آسایش خود فراتر برو
شانزدهم: نقاط کور را از بین ببر
هفدهم: مشارکت‌های ناممکن بساز
هجدهم: یکدیگر را بیشتر درک کنید
نوزدهم: اهرم مشارکت برای رشد
بیستم: حالا برو تلاش کن و از حباب آسایش خود خارج شو
بخش پنجم: اجازه بده فوریت بر ترس پیروز شود
بیست‌ویکم: لحظه‌ها را دریاب
بیست‌ودوم: نخستین نفر باش که واکنش نشان می‌دهد
بیست‌وسوم: بیش از اندازه فکر و تحلیل نکن، دست‌به‌کار شو!
بیست‌وچهارم: حالا برو و اولین نفر باش
سخن پایانی
بازگشت به نرمال
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟
نویسنده
مترجمفاطمه شریفی، احمدرضا کرمی، سید داود شجیعی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-600-6466-80-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نترس باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نترس باش

برای دریافت کتاب نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.