معرفی و دانلود کتاب صوتی نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟

عکس جلد کتاب صوتی نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟
قیمت:
۶۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟

شاید اوضاع اقتصادی یا مشکلات خانوادگی را مانع اصلی آرزوهایمان بدانیم اما در حقیقت ترس‌های ما دشمن درجه یک اهدافمان هستند؛ اما خب، جای نگرانی نیست چون جین کیس در کتاب صوتی نترس باش، شاه‌کلید مبارزه با ترس‌ها را در اختیارتان قرار داده است. این کتاب راهنمایی است برای هر کسی که می‌خواهد با دور ریختن نگرانی‌ها به موفقیت در زندگی برسد. اثر حاضر به عنوان پرفروش‌ترین کتاب لس‌آنجلس تایمز معرفی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی نترس باش

مطمئن باشید اولین کسی نیستید که از قدم برداشتن برای آرزوهای خود می‌ترسد و قطعاً آخرین نفر هم نخواهید بود. ترس‌ها و نگرانی‌هایی که فقط از ذهنمان سرچشمه می‌گیرند و اصلا علت بیرونی ندارند، بزرگترین مانع ما برای موفقیت‌های کوچک و بزرگ هستند. با شنیدن کتاب صوتی نترس باش (Be Fearless)، نوشته‌ی جین کیس (Jean Case)، افراد بسیاری را خواهید شناخت که دقیقاً مشکل شما را داشته‌اند اما یاد گرفتند که ذهنیت خود را درمورد شکست تغییر بدهند و خود را برای آغازی دوباره آماده کنند. اگر بی‌صبرانه منتظرید که به این گروه از انسان‌ها ملحق شوید، فقط کافی است یک‌بار هم که شده داستان زندگی ایشان را بشنوید.

جین کیس به شما نشان می‌دهد که فقط با رعایت 5 اصل، زندگیتان دگرگون خواهد شد. البته که برای غلبه بر ترس‌ها لازم است اصول پنجگانه را بارها‌و‌بارها تمرین کنید اما مطمئن باشید وقتی در این راه به مهارت برسید، دیگر از هیچ شکستی نمی‌ترسید.

همه‌ی ترس‌های ما به این تصور غلط برمی‌گردد که شکست احتمالی در راه رسیدن به هدفمان، ما را برای همیشه از پا می‌اندازد. به خاطر همین است که هرچقدر هم در زندگی آدم هدفمندی باشیم، به خاطر ترس از موفق نشدن، اصلا قدمی به جلو برنمی‌داریم. تصور کنید که بپذیریم شکست هم مانند غذا خوردن یا خوابیدن یکی از بخش‌های اجتناب‌نا‌پذیر زندگی است. آیا با‌این‌وجود هنوز هم تلخ و ترسناک است؟ اگر هنوز هم برای برداشتن اولین قدم به سوی آرزوهایتان ترس و دلهره دارید، بهتر است هرچه زودتر شنیدن کتاب صوتی نترس باش را به خود هدیه دهید.

فاطمه شریفی، احمدرضا کرمی و سید داود شجیعی این کتاب را به فارسی برگردانده‌اند. انتشارات برآیند نیز چاپ آن را به عهده داشته. کتاب حاضر باصدای پروین یاری و از سوی نشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نترس باش

  • اگر احساس می‌کنید در حرفه‌ی خود گرفتار شده‌اید، اصول پنجگانه‌ی جین کیس برای شما کاربردی خواهد بود. این کتاب مملو از نمونه‌های الهام‌بخش از داستان‌های موفقیت است. (مجله فوکوس)
  • کتابی الهام‌بخش از یک رهبر الهام‌بخش! جین کیس به‌عنوان یک پیشگام فناوری و بشردوست در این عرصه حضور داشته و این کتاب او پر از داستان‌ها و توصیه‌هایی است که شما را تشویق می‌کنند تا جسورانه‌تر ریسک کنید. (آدام گرانت)
  • کتاب جین کیس خوش‌آمدگوی هر کسی است که فکر می‌کند با شغلش به مشکل برخورده. (مجله‌ی بیزنس اینسایدر)
  • جین کیس به عنوان یک بشردوست، سرمایه‌گذار و پیشگام در اینترنت و سرمایه‌گذاری، در کتاب خود از اهمیت پذیرش رویکردی شجاعانه‌تر برای نوآوری و ایجاد پیشرفت‌های تحول‌آفرین حمایت می‌کند. (مجله‌ی رهبران)

کتاب صوتی نترس باش برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به همه‌ی علاقمندان کتاب‌های روانشناسی و همچنین مشتاقان موفقیت شخصی و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

با جین کیس بیشتر آشنا شویم

جین کیس، متولد 1959، نویسنده و فعال انسان‌گرای آمریکایی است. همچنین به عنوان رئیس هیئت مدیره‌ی مجله‌ی نشنال جئوگرافیک فعالیت داشته. این نویسنده به پاس فعالیت‌های بشردوستانه‌ی خود جوایزی از جمله: امریکن اسپریت در سال 2020 و نیز دکترای افتخاری از دانشکده‌ی بشردوستانه‌ی دانشگاه ایندیانا از آن خود کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی نترس باش می‌شنویم

بعدازظهر یکی از روزهای سال 2005 در سالن انتظار مرکز مشاوره‌ی دکتر باربارا ونداهلن نشسته بودم. همانطور که زمان سپری می‌شد از هیجان آرام و قرار نداشتم. من زودتر از ساعت مقرر به محل ملاقاتمان رسیده بودم. دکتر باربارا یکی از دوستان و همچنین مشاور خانوادگی ما بود که به داشتن قلبی رئوف و مهارت در کارش شهرت داشت. وقتی چند روز قبل او را در یک رویداد دیدم، به من گفت: «ایده‌ای به ذهنم رسیده و دوست دارم آن را با هم انجام بدهیم.» از من خواست به دیدارش بروم تا آن ایده را بررسی کنیم. وقتی این حرف را شنیدم بسیار کنجکاو شدم. بنابراین در آنجا نشسته بودم تا ببینم می‌خواهد درباره‌ی چه موضوعی صحبت کند.

خیلی زود در باز شد و باربارا به گرمی از من استقبال کرد. او با این جمله که «من مشکلی دارم»، حرف‌هایش را آغاز کرد و به من گفت:«همکارانم نیز چنین مشکلی دارند!» هفته‌های متوالی او از زنان و مردان ارتشی و خانواده‌هایشان تماس‌هایی دریافت می‌کرد که درخواست مشاوره داشتند. به دلیل اوج گرفت مبارزه با تروریسم در افغانستان و عراق، حدود دویست هزار نفر از نیروهای نظامی، به خدمت فراخوانده شده بودند تا در ماموریت‌های چندگانه شرکت کنند. باربارا شرح داد که زندگی در چنین محیط‌هایی آسیب‌هایی را بر اشخاص وارد می‌کند که حتی پس از بازگشت به خانه‌هایشان از آثارش در امان نیستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه اول
نمونه دوم
4 دقیقه
سخن ناشر
2 دقیقه
سخن مترجم
10 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
داستان من
41 دقیقه
بخش اول - قسمت اول - اقدامات بزرگ انجام بده
25 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم - بی‌پروا باش
29 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم - فرضیات را کنار بگذارید
16 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم - همه زوایا را در نظر بگیر
8 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم - حالا برو و اقدام بزرگ خود را انجام بده
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم - سختی بکش
20 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم - برای تعالی، ریسک را در آغوش بگیر
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشتم - از جایی که دیگران توقف کرده‌اند، آغاز کن
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت نهم - ریسک کن یا پشیمان شو
6 دقیقه
بخش دوم - قسمت دهم - حالا برو و قلمروی شجاعت را پیدا کن
22 دقیقه
بخش سوم - قسمت یازدهم - به شکست اهمیت بده
18 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوازدهم - مانند بزرگان زیاد شکست بخور
15 دقیقه
بخش سوم - قسمت سیزدهم - غلبه بر ناممکن‌ها
18 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهاردهم - چشم‌انداز بلندمدت داشته باش
5 دقیقه
بخش سوم - قسمت پانزدهم - حالا برو و از شکست‌هایت درس بگیر
18 دقیقه
بخش چهارم - قسمت شانزدهم - از حباب آسایش خود فراتر برو
26 دقیقه
بخش چهارم - قسمت هفدهم - مشارکت‌های ناممکن بساز
31 دقیقه
بخش چهارم - قسمت هجدهم - یکدیگر را بیشتر درک کنید
18 دقیقه
بخش چهارم - قسمت نوزدهم - اهرم مشارکت برای رشد
4 دقیقه
بخش چهارم - قسمت بیشتم - حالا برو تلاش کن و از حباب آسایش خود خارج شو
17 دقیقه
بخش پنجم - قسمت بیست‌ویکم - اجازه بده فوریت بر ترس پیروز شود
17 دقیقه
بخش پنجم - قسمت بیست‌ودوم - نخستین نفر باش که واکنش نشان می‌دهد
25 دقیقه
بخش پنجم - قسمت بیست‌و سوم - بیش از اندازه فکر و تحلیل نکن
6 دقیقه
بخش پنجم - قسمت بیست‌چهارم - حالا برو و اولین نفر باش
5 دقیقه
سخن پایانی - بازگشت به نرمال
23 دقیقه
تقدیر و تشکر
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نترس باش: چگونه ترس‌هایمان را کنار بگذاریم و به موفقیت دست یابیم؟
نویسنده
مترجمفاطمه شریفی، احمدرضا کرمی، سید داود شجیعی
راویپروین یاوری
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نترس باش

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۳۰
با درود خدمت دوستان گرامی، کتاب نترس باش میشه گفت کتاب خوبی بود و اصل مطلب را نویسنده بیان داشته‌اند. باید در نظر گرفت که میشه این کتاب را به دو بخش تقسیم کرد البته نظر شخصی بنده است که: بخشی در نورد افراد و سیاست مداران معروف در کشور آمریکا را شامل میشه که به زندگی شخصی و تجارب و دست آوردهاشون و و اشاره داشته بخشی دیگر همین مبحث نترس باش که به نوعی با در نظر گرفتن محوریت موفقیت شکست با بیان داستان‌ها و زندگی شخصی خودشون اشاره می‌کنه که ثابت قدم باشید و باورهاتونو تقویت کنید، از شکست نترسیم و به جاش اونو قدم اول موفقیت محسوب کنیم. باید برای رسیدن به اهدافمان بتونیم برنامه‌ای مشخص داشته باشیم و با در نظر گرفتن پیامدهای آن تا آخرش تلاش کنیم. کتاب خوبی بود و ترجمه‌ی خوب و خوانش بسیار رسایی داشتند راوی. سپاس از تیم خوب کتابراه
فرشته اکبری
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
تو کتاب مطرح می‌کنه که فرق بین فرد موفق با ناموفق فقط تلاش، نترسیدن از شکست و استفاده از شکست به عنوان پله‌های موفقیت، سماجت برای موفقیت، ریسک کردن شجاعت به معنا نترسیدن نیست بلکه رفتن تو دل ترسه.
کتاب نمونه آدمای موفق رو مطرح می‌کنه و نشون میده که هر کسی می‌تونه نترس باشه
mohsen
۱۴۰۱/۱۱/۷
دقیقا زده وسط خال نویسنده ۲ راه بیشتر نداریم یا راضی بشیم به همینی که هستیم یا ریسک رو با عشق در آغوش بگیریم و پا به منطقه نا امن زندگیمون بزاریم
Sarah soroh
۱۴۰۲/۵/۵
نترس بودن را تجربه می‌کنم و به زندگی‌ام معنا میبخشم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نترس باش

برای دریافت کتاب صوتی نترس باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.