معرفی و دانلود کتاب نیمار، پسری از برزیل

عکس جلد کتاب نیمار، پسری از برزیل
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیمار، پسری از برزیل

کتاب نیمار، پسری از برزیل، نوشته‌ی مایکل پارت، زندگی‌نامه‌ی نیمار جونیور یا به گفته‌ی برزیلی‌ها پله‌ی دوم، که قلب مردم دنیا را تسخیر کرده، روایت می‌کند. زندگی پرفرازونشیب پسری که در کودکی سختی‌های زیادی را از سر گذرانده، اما در نهایت به موفقیتی چشم‌گیر دست می‌یابد؛ او اکنون ستاره‌ی فوتبال دنیاست.

درباره‌ی کتاب نیمار، پسری از برزیل

نویسنده در این اثر به سراغ روایت زندگی پسری رفته که علی‌رغم تمام مشکلاتی که در زندگی درگیر آن‌هاست، آرزوی بزرگی دارد، آرزویی مشابه با آرزوی پدرش. به نظر می‌رسد عشقی که به توپ و فوتبال دارد و نبوغ و استعداد بی‌نظیرش را از پدرش به ارث برده باشد. کتاب نیمار، پسری از برزیل (The Wizard Neymar)، داستان زندگی نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (Neymar da Silva Santos Junior)، ستاره‌ی فوتبال جهان را، در راه به دست آوردن جایگاهی که امروز دارد روایت کرده است؛ داستانی پرفرازونشیب از پا به توپ شدن این ستاره‌ی مشهور که از بخش‌های فقیرنشین برزیل شروع شده بود، تا ورود او به بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان و راهی که برای خود به قلب‌های دوستداران فوتبال باز کرده است.

معرفی و دانلود کتاب نیمار، پسری از برزیل

نیمار جونیور که از کودکی و به واسطه‌ی فوتبالیست بودن پدرش، و نیز عشق بی‌اندازه‌ی مردم برزیل به فوتبال، به این ورزش علاقه‌مند شده بود، حالا یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان، و گران‌ترین بازیکن لیگ عربستان است. او پس از طی مسیری از باشگاه سانتوس، به بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، در حال حاضر برای باشگاه الهلال عربستان بازی می‌کند. نیمار از 18 سالگی وارد تیم ملی برزیل شد و با پیراهن شماره 10، که پیش‌تر متعلق به «پله» بود، طرفداران تیم را به قدری شگفت‌زده کرد که لقب «پله‌ی دوم» را به او دادند. مایکل پارت در کتاب نیمار، پسری از برزیل، راوی ماجرای مسیر موفقیت پِله‌ی دوم است و آن را با جزئیاتی که از احتمالا از آن‌ها بی‌خبر هستید، بیان کرده. این ستاره‌ی برزیلی که اولین بازی رسمی خود را در 17 سالگی و در تیم سانتوس انجام داده، بارها لقب بهترین بازیکن و بهترین گلزن را از آن خود کرده است.

اثر حاضر الهام‌بخش بسیاری از کسانی است که رویای دستیابی به بهترین‌ها و بالاترین جایگاه‌ها را در سر می‌پرورانند. ایسن اثر را با ترجمه‌ی ماشاءالله صفری و به‌کوشش نشر گلگشت می‌خوانید.

درباره‌ی مجموعه کتاب قهرمان نوجوان

مایکل پارت (Michael Part)، نویسنده‌ی این اثر، با هنری که در زمینه‌ی زندگی‌نامه‌نویسی دارد، به سراغ ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا، مانند رونالدو، مسی و نیمار رفته و زندگی‌نامه‌ی آن‌ها را در قالب یک مجموعه تحت عنوان «Soccer Stars» آورده است. «رونالدو، ظهور یک برنده» و «قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی» دو جلد از این مجموعه‌اند و کتاب نیمار، پسری از برزیل که آن را پیش رو داریم، جلد دیگری از این زندگی‌نامه‌هاست. از دیگر بازیکنان مطرح دنیا که پارت به داستان زندگی آن‌ها پرداخته می‌توان به کیلیان امباپه، توماس مولر، محمد صلاح و ادن هزارد اشاره کرد. انتشارات گلگشت این کتاب‌ها را در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان «مجموعه کتاب قهرمان نوجوان» منتشر کرده است.

کتاب نیمار، پسری از برزیل برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام نوجوانان، دوستداران فوتبال و افرادی که به خواندن زندگی‌نامه‌ها علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نیمار، پسری از برزیل می‌خوانیم

9 ﻣﺎرس 2009، ﻧﯿﻤﺎر روی ﻧﯿﻤﮑﺖ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮد و ﻧﻤﯽداﻧﺴﺖ آﯾﺎ ﺑﺎزی ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد ﯾﺎ نه. ﻣﺮﺑﯽ ﺟﺪﯾﺪش، واﮔﻨﺮ ﻣﺎﻧﺴﯿﻨﯽ، ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽﮔﻔﺖ. ﭼﻨﺪ روز ﭘﯿﺶ ﺑﻮد ﮐﻪ باشگاه سانتوس او را ﺑﻪ ﺗﯿﻢ اﺻﻠﯽ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮐﺮده ﺑﻮد. ﺑﻌﺪ از ﺷﻨﯿﺪن ﺧﺒﺮ، ﭘﺎی ﭼﻨﺪ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﺑﺮای او داﺷﺖ: «ﻣﺮاﻗﺐ ﺧﻮدت ﺑﺎش، ﺑﺰرﮔﺘﺮﻫﺎی ﺗﯿﻢ ﻣﯽﺧﻮاﻫﻨﺪ از ﺗﻮ ﻓﯿﺠﻮدا درﺳﺖ ﮐﻨﻨﺪ.» ﻓﯿﺠﻮدا ﯾﮑﯽ از ﻏﺬاﻫﺎی ﻣﻠﯽ ﺑﺮزﯾﻞ اﺳﺖ، آﺷﯽ از ﻟﻮﺑﯿﺎ و ﮔﻮﺷﺖ. ﻧﯿﻤﺎر ﻣﯽداﻧﺴﺖ ﮐﻪ ﭘﺪرش ﺷﻮﺧﯽ می‌کند. اﻣﺎ ﻗﻄﻌﺎ ﻧﻤﯽﺧﻮاﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺎرش ﺑﻪ ﻧﺸﺴﺘﻦ دورن دﯾﮕﯽ ﺑﺰرگ روی آتش بکشد.

ﺑﻪ ﺳﮑﻮﻫﺎ ﻧﮕﺎه ﻣﯽﮐﺮد وﻟﯽ ﻧﻤﯽﺗﻮاﻧﺴﺖ آن‌ﻬﺎ را ﺑﺒﯿﻨﺪ. ﻣﯽداﻧﺴﺖ ﭘﺪر و ﻣﺎدر و ﺧﻮاﻫﺮش روی ﺻﻨﺪﻟﯽﻫﺎی ﺟﺎﯾﮕﺎه پاکامو ﻧﺸﺴﺘﻪاﻧﺪ. ﯾﮑﯽ از اﺳﺘﺎدﯾﻮمﻫﺎی سائوپائولو. ﺳﺎﻧﺘﻮس ﺑﺎ اوسته ﺑﺎزی داﺷﺖ، ﺗﯿﻤﯽ از ایتاپولیس، ﻣﺤﻠﻪای ﮐﻮﭼﮏ درﻣﺮﮐﺰ ﺳﺎﺋﻮﭘﺎئولو. ﺻﺪای ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان را ﻣﯽﺷﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎمش را ﻓﺮﯾﺎد ﻣﯽزدﻧﺪ، اﻣﺎ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽرﺳﯿﺪ مانسینی آن‌ها را ﻧﺎدﯾﺪه ﻣﯽﮔﯿﺮد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیمار، پسری از برزیل
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-5948-82-3
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیمار، پسری از برزیل

پارمیدا خدابخشی
۱۴۰۳/۱/۳۰
فوق العاده بود و با نثری روان نوشته شده و تمام جزئیات در ان بکار رفته بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نیمار، پسری از برزیل

برای دریافت کتاب نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.