معرفی و دانلود کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان تألیف دنیس کاسپر، آنتونی فاوچی، استفان هاوزر، دن لونگو، لری جیمسون و جوزف لوسکالزو کامل‌ترین و جامع‌ترین منبع دروس تخصصی دانشجویان پزشکی مقاطع کارورزی و رزیدنتی در زمینه‌ی درمان سرطان است.

درباره‌ی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان (Harrison’s Principle of Internal Medicine) به معرفی سرطان و موضوعاتی از قبیل درمان سرطان، درمان سرطان موضعی، درمان سیستمیک سرطان، مقاومت به درمان‌های سرطان و مراقبت حمایتی در طول درمان سرطان می‌پردازد. کتاب حاضر یکی از دو منبع اساسی آزمون‌های جامع پیش‌کارورزی و دستیاری پزشکی است. دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری هرچه دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب مراجعه می‌کنند.

انتشارات تیمورزاده مسئولیت انتشار ترجمه‌ی اسماعیل شهابی، محمد مصلح آبادی و مهدیه مهرپوری از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی (Harrison's Principles of Internal Medicine) راهنمای جامعی بیماری‌های داخلی است. این مجموعه کتاب که فصل‌های مختلف یک کتاب واحد است از مهم‌ترین کتاب‌های درسی در حوزه‌ی پزشکی داخلی محسوب می‌شود. کتاب اصول طب داخلی هاریسون اولین بار در سال 1950 منتشر شد و ویرایش‌های متفاوتی از آن در سال‌های مختلف به چاپ رسیده است. این کتاب موضوعات گسترده‌ای مانند بیماری‌هایی با ویژگی بالینی، مبنای فیزیولوژیک و اپیدمولوژیک علائم و نشانه‌های بیماری‌ها و نتایج کارآزمایی بالینی را پوشش می‌دهد.

تینسلی راندولف هاریسون (Tinsley Randolph Harrison) ویرایش 5 نسخه‌ی اولیه‌ای این کتاب را به عهده داشته است. نقش مهم او در شکل‌گیری مطالب اصول طب داخلی باعث شد تا نسخه‌های بعدی آن به‌عنوان کتاب هاریسون شناخته شود. «پزشکی حرفه‌ای»، «تجلیات کاردینال و ارائه بیماری‌ها»، «فارماکولوژی (داروشناسی)»، «انکولوژی و خون‌شناسی»، «داروی مراقبت‌های بحرانی» و پزشکی مشاوره» بخشی از سرفصل‌های کتاب هاریسون است که انتشارات تیمورزاده در قالب کتاب‌های متفاوتی منتشر کرده است.

افتخارات مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی
  • شناخته‌شده‌ترین کتاب پزشکی در سراسر جهان
  • عنوان اصلی فهرست Doody's در سال 2019
  • ترجمه به بیش از 14 زبان مختلف

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی دانشجویان پزشکی، به ویژه متقاضیان آزمون‌های پیش‌کارورزی و رزیدنتی که داوطلب ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند، منبعی مفید و کاربردی باشد.

با نویسندگان کتاب اصول طب داخلی هاریسون بیشتر آشنا شویم

دنیس کاسپر (Dennis Kasper) متولد فوریه 1943، میکروبیولوژیست و ایمونولوژیست آمریکایی است. او استاد پزشکی و پروفسور ایمونولوژی در دانشکده پزشکی هاروارد است. دکتر کسپر به دلیل تحقیقاتش در زمینه‌ی تعاملات میکروبیوم و سیستم ایمنی شناخته می‌شود. او نقشی کلیدی در استفاده از بیولوژی مولکولی مدرن برای بررسی ارتباط بین میکروب‌ها و سیستم ایمنی داشته است.

آنتونی فاوچی (Anthony Fauci) متولد دسامبر 1940، پزشک، دانشمند و ایمونولوژیست آمریکایی است که از سال 1984 تا 2022 مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی (NIAID) بوده است. دکتر فاوچی در دوران همه‌گیری کرونا به‌عنوان مشاور ارشد پزشکی رئیس‌جمهوری آمریکا فعالیت داشته است.

استفان هاوزر (Stephen Hauser) متولد دسامبر 1949، متخصص نورولوژی و ایمونولوژی آمریکایی است. او استاد گروه نورولوژی در دانشگاه سانفرانسیسکو و متخصص مکانیسم‌های ایمنی و مولتیپل اسکلروزیس در دانشگاه سانفرانسیسکو است. فعالیت‌های او کمک بسیاری به شناخت و درمان بیماری ام اس داشته است. دکتر هاوزر در سال 2013 جایزه‌ی شارکو را از فدراسیون بین‌المللی مولتیپل اسکلروزیس و جایزه‌ی محقق علوم اعصاب جاکوب جاویتز را دریافت کرده است.

دن لونگو (Dan Longo) استاد پزشکی دانشکده‌ی پزشکی هاروارد، پزشک ارشد بریگام و بیمارستان زنان و معاون سردبیر مجله پزشکی نیوانگلند است.

لری جیمسون (Larry Jameson) معاون ارشد و رئیس اجرایی سیستم بهداشت دانشگاه پنسیلوانیا و یکی از چهره‌های برجسته‌ی آموزش پزشکی در دانشگاه‌های آمریکا است. او ویراستار مقالات و کتاب‌های مرجع مهمی در زمینه‌های مختلف پزشکی بوده است.

جوزف لوسکالزو (Joseph Loscalzo) رئیس دپارتمان پزشکی و پزشک ارشد بریگام، بیمارستان زنان و هرسی است. او استاد تئوری و عمل پزشکی در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد نیز هست.

در بخشی از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان می‌خوانیم

هدف از درمان بیولوژیک این است که اثر متقابل بین تومور و میزبان را طوری تغییر دهیم که شرایط به نفع میزبان شود. از لحاظ فرضی، منحنی‌ دوز پاسخ رویکردهای بیولوژیک، باید به‌صورت زنگوله‌ای باشد که در آن بیشترین اثرات بیولوژیک در دوزهای کمتر از MTD دیده می‌شود. با روش‌های آزمون و خطایی که به‌صورت تجربی انجام شده، معلوم شده که تعدادی از رویکردهای درمانی بیولوژیک ممکن است اثرات ضدتوموری داشته باشند. ولی به‌طور تقریبی همه‌ی آن‌ها وقتی حداکثر فعالیت خواهند داشت که با حداکثر دوز قابل تحمل (MTD) داده شوند. به‌عنوان یک گروه، درمان‌های بیولوژیک باید از عوامل مؤثر بر اهداف مولوکولی که در درمان‌های بیولوژیک استفاده شده و نیاز به پاسخ فعال (یعنی بروز مجدد ژن‌های خاموش) در یک قسمت از سلول تومور یا قسمتی از میزبان (یعنی فعالیت‌های ایمونولوژیک) دارند، افتراق داده شوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 103e
اصول درمان سرطان
معرفی سرطان
درمان سرطان
درمان سرطان موضعی
درمان سیستمیک سرطان
مقاومت به درمان‌های سرطان
مراقبت حمایتی در طول درمان سرطان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسماعیل شهابی، محمد مصلح آبادی، مهدیه مهرپوری
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-600-238-532-1
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان

برای دریافت کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): اصول درمان سرطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.