معرفی و دانلود کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان نوشته‌ی دنیس کاسپر، آنتونی فاوچی، استفان هاوزر، دن لونگو، لری جیمسون و جوزف لوسکالزو است که در سه فصل به سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه و سرطان پستان می‌پردازد.

درباره کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان

دنیس کاسپر (Dennis Kasper)، آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، استفان هاوزر (Stephen Hauser)، دن لونگو (Dan Longo)، لری جیمسون (J. Larry Jameson) و جوزف لوسکالزو (joseph loscalzo) با همراهی و همکاری یکدیگر اقدام به تألیف کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان نموده‌اند. آن‌ها در این کتاب به بررسی موضوعاتی چون درمان سرطان سر و گردن، اپیدمیولوژی، تشخیص سرطان، غربالگری، مرحله‌بندی سرطان و درمان سرطان می‌پردازند. لازم به یادآوری است که کتاب حاضر از منابع مهم آزمون‌های جامع پیش‌کارورزی و دستیاری پزشکی است.

کتاب حاضر را اسماعیل شهابی، محمد مصلح آبادی و مهدیه مهرپوری که از دانشجویان دکترای تخصصی هماتولوژی و بانک خون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند ترجمه کرده‌اند و انتشارات تیمورزاده آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون (Harrison's Principles of Internal Medicine) در واقع فصل‌های مختلف یکی از مهم‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی پزشکی داخلی هستند. کتاب‌ اصول طب داخلی نخستین بار در سال 1950 به چاپ رسید. در این کتاب به موضوعات مختلفی همچون مبنای فیزیولوژیک و اپیدمولوژیک بیماری‌های مختلف، بیماری‌هایی با ویژگی بالینی، علائم و نشانه‌های مختلف بیماری‌ها و... پرداخته می‌شود.

افتخارات مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی
  • شناخته‌شده‌ترین کتاب پزشکی در سراسر جهان
  • ترجمه‌شده به بیش از 14 زبان مختلف

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از دانشجویان و یا از اساتید رشته‌ی پزشکی هستید و یا در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان می‌خوانیم

در افراد سیگاری خطر بروز سرطان ریه در مقایسه با افرادی که هرگز سیگار نکشیده‌اند 10 برابر بیشتر است. یک مطالعه توالی‌یابی گسترده نشان می‌دهد که به‌ازای مصرف هر 15 نخ سیگار یک جهش ژنتیکی ایجاد می‌شود. خطر ابتلا به سرطان در کسانی که سیگار را ترک کرده‌اند نسبت به کسانی که به سیگار کشیدن ادامه می‌دهند کمتر است. کسانی که سیگار را ترک کرده‌اند نسبت به آن‌هایی که هرگز سیگار نکشیده‌اند با خطر 9 برابری در بروز سرطان و کسانی که هنوز هم سیگار می‌کشند با خطر 20 برابری ابتلا به سرطان ریه مواجه هستند. میزان کاهش خطر با طول دوره‌ای که فرد سیگار را ترک کرده ارتباط مستقیم دارد با این حال کسانی که حتی در گذشته‌های دور سیگار می‌کشیدند، نسبت به کسانی که هرگز لب به سیگار نزده‌اند بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 106: سرطان سر و گردن
درمان سرطان سر و گردن
فصل 107: نئوپلاسم‌های ریه
اپیدمیولوژی
تشخیص زودهنگام و غربال‌گری
تظاهرات بالینی
تشخیص سرطان ریه
مرحله‌بندی سرطان ریه
درمان سرطان سلول غیرکوچک ریه
درمان سرطان سلول کوچک ریه
خلاصه
فصل 108: سرطان پستان
اپیدمیولوژی
ارزیابی توده‌های پستان در مردان و زنان
بیماریابی
مرحله‌بندی
درمان سرطان پستان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسماعیل شهابی، مهدیه مهرپوری، محمد مصلح آبادی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-238-534-5
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان

برای دریافت کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سرطان سر و گردن، نئوپلاسم‌های ریه، سرطان پستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.