معرفی و دانلود کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک بخشی از کتاب «اصول طب داخلی هاریسون» است که درباره‌ی سرطان‌شناسی، انواع تومورها و عوارض آن بحث می‌کند.

درباره‌ی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک

سرطان، یکی از بیماری‌های پرخطر در قرن حاضر است و یکی از علل شایع مرگ‌ومیر محسوب می‌شود. یک پزشک متخصص خوب شاید بتواند با تشخیص به‌موقع و درمان کارآمد به فرد کمک کند که کمترین آسیب را از این بیماری ببیند؛ اما بیمار حتی پس از درمان بیماری، ممکن است دچار عوارض ناشی از تومور یا درمان آن شود و مشکلات دیگری پیدا کند. پس سرطان‌شناسی فقط به شناخت تومور و درمان آن محدود نمی‌شود، و درمان سندرم‌های پارانئوپلاستیک را هم در برمی‌گیرد. کتاب اهاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک (Harrison's Principles of Internal Medicine) با گردآوری نتایج مهم‌ترین مقالات علمی در این زمینه و تجربیات نویسندگان در کنار هم، منبعی قدرتمند و جامع برای پزشکان است تا در زمینه‌ی سرطان به یک متخصص تبدیل شوند. نویسندگان کتاب آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، لری جیمسون (J. Larry Jameson)، دنیس کاسپر (Dennis Kasper) و... از پزشکان مطرح طب داخلی هستند.

کتاب انکولوژی سندرم های پارانئوپلاستیک: اندوکرینولوژیک هماتولوژیک، نئوپلازی در طی حاملگی شامل فصولی درباره‌ی سندروم‌های پارانئوپلاستیک، اندوکرینولوژیک، هماتولوژیک، نورولوژیک، تیموس و نئوپلازی در حاملگی است و همین‌طور درباره‌ی پیامدهای طولانی‌مدت سرطان و درمان آن مطالب خوبی دارد.

کتاب با جداول، نمودارهای و تصاویر متعدد، به درک مفاهیم کمک شایانی می‌کند. ترجمه‌ی کتاب انکولوژی سندرم های پارانئوپلاستیک: اندوکرینولوژیک هماتولوژیک، نئوپلازی در طی حاملگی را اسماعیل شهابی، محمد مصلح‌آبادی و مهدیه مهرپوری انجام داده‌اند و نشر تیمورزاده آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

کتاب‌ اصول طب داخلی هاریسون، از سال 1950، دهه‌هاست که به عنوان معتبرترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی شناخته می‌شود و چند سال یک بار، در چاپ جدید خود، پیشرفت‌های علمی و روش‌های جدید تشخیص و درمان را نیز به مطالب قبلی اضافه می‌کند. این کتاب که همه‌ی حوزه‌های طب داخلی، از بیماری‌های عفونی تا بیماری‌های اعصاب را در خود جای داده است، پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی پزشکی داخلی در آمریکاست. صدها پزشک موفق در طول دهه‌ها در نوشتن و ویرایش محتوای این مجموعه همکاری کرده‌اند. هماتولوژی، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های کبد و مجاری صفراوی، بیماری‌های انکولوژی تعدادی از عناوین دیگر مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون است که در ایران به چاپ رسیده.

جوایز و افتخارات کتاب اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی پزشکی داخلی در آمریکا
  • معتبرترین مرجع پاتوبیولو‌ژی برای همه‌ی پزشکان داخلی
  • امتیاز پنج ستاره در سایت منابع پزشکی دودیز (DOODY’S)

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای همه‌ی دانشجویان پزشکی، متخصصان انکولوژی، متخصصان داخلی و کسانی که در زمینه‌ی سرطان تحقیق می‌کنند مناسب است.

در بخشی از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک می‌خوانیم

درمان بر اساس مرحله‌‌ٔ بیماری مشخص می‌شود. برای بیماران با تومورهای کپسول‌دار و مرحله 1 بیماری، رزکسیون کامل تیموس برای عاج 96 درصد از بیماران کفایت می‌کند. برای بیماران با بیماری مرحله 2 رزکسیون کامل و متعاقب آن پرتوتابی 60-30 Gy به محل تومور اولیه می‌تواند کمک‌کننده باشد. هرچند ارزش پرتوتابی در این مورد مشخص نشده است. پیش‌گویی‌کننده مهم بقای طوانی مدت سیستم مرحله‌بندی Masaoka و کامل بودن رزکسیون است. برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله 3 و 4 استفاده از شیمی‌درمانی نئواد جوانت متعاقب جراحی رادیکال با یا بدون پرتودرمانی اضافی و شیمی‌درمانی تحکیمی اضافی با بقای عالی همراه بوده است. از رژیم‌های شیمی‌درمانی که مؤثرتر هستند به‌طور کلی می‌توان به ترکیبات پاتینیوم (سیس پاتین یا کربوپاتین) و یک انتراسایکلین اشاره کرد. به نظر می‌رسد که اضافه کردن سیکلوفسفامید، وینکریستین و پردنیزون میزان پاسخ درمانی را بهبود می‌بخشد. میزان پاسخ 50 تا 93 درصدی در یک سری از بیماران گزارش شده است. تک رژیم دارویی که در درمان مؤثرتر باشد شناسایی نشده است. هیچ کارآزمایی بالینی کنترل‌شده و تصادفی فاز III گزارش نشده است. درصورتی‌که جراحی پس از شیمی‌درمانی نئوادجوانت قادر به رزکسیون بیماری باقی‌مانده نباشد پرتوتابی (60-50 Gy) می‌تواند در کاهش میزان عود کمک‌کننده باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 121: سندرم‌های پارانئوپلاستیک: اندوکرینولوژیک هماتولوژیک
فصل 122: سندرم‌های نورولوژیک، پارانئوپلاستیک و انسفالیت اتوایمیون
فصل 123: تیموس
فصل 124: نئوپلازی در طی حاملگی
فصل 125: پیامدهای طولانی مدت سرطان و درمان آن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسماعیل شهابی، محمد مصلح آبادی، مهدیه مهرپوری
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-238-539-0
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک

برای دریافت کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): سندرم‌های پارانئوپلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.