معرفی و دانلود کتاب هشتک میلیاردرها: بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی

عکس جلد کتاب هشتک میلیاردرها: بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هشتک میلیاردرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هشتک میلیاردرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هشتک میلیاردرها: بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی

رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب هشتک میلیاردرها بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی را به شما ارائه می‌دهند و با راهکارهای خود کمک می‌کنند تا وضیعت مالی‌تان را ارتقا دهید. گفتنی‌ست ابوالفضل طاهریان ریزی این مطالب مفید را از منابع معتبر مختلف ترجمه و گردآوری کرده است.

درباره کتاب هشتک میلیاردرها

یکی از مسئولیت‌های مهم ما در زندگی، ارتقاء و بالا بردن وضعیت مالی‌مان است. هوش مالی به ما کمک می‌کند که مسئولیت مالی زندگی خود را به عهده بگیریم و نسبت به آینده‌ی روشن خانواده و جامعه تأثیر پررنگ‌تری را داشته باشیم.

برای درک دقیق عملکرد یک میلیاردر باید شریک اندیشه‌های وی شد از این رو باید چشم‌هایمان را عادت دهیم که مثل آن‌ها به مسائل مالی نگاه کنیم. برای رسیدن به این نگرش باید تمرین کنیم و باورهای اشتباه و بدوی در مورد پول و ثروت را به فراموشی بسپاریم.

در بازی زندگی اغلب پیشرفت‌های اقتصادی و علمی مرهون زحمات ثروتمندان است. آن‌ها نگاهی فرا پولی به مسائل مختلف دارند بنابراین بهتر و عالی‌تر می‌توانند نقش خود را ایفا کنند. همه دوست دارند همانند یک میلیارد در آسایش و امنیت زندگی کنند ولی حتی یک روز یا حتی یک ساعت هم توان فکر یا عمل کردن مانند آن‌ها را ندارند. در حالیکه برای رسیدن به بهشت اول باید از جهنم مشکلات گذر کرد. در کتاب هشتک میلیاردرها سعی گردیده از مطالب تدوینی توسط رابرت و کیم کیوساکی چراغ راهی به شما ارائه شود تا به شکلی کاربردی با توانمندی‌های متعدد و رو به رشد میلیاردرهای دنیا آشنا شوید.

کتاب هشتک میلیاردرها مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به دنبال کسب ثروت و متحول کردن زندگی مالی خود هستند، از کتاب هشتک میلیاردرها بهره فراوان خواهند برد.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی آمریکایی - ژاپنی، شهرت خود را مدیون کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. او در طول زندگی خود به فعالیت‌های مختلفی پرداخته که تجارت، آموزش، سرمایه‌گذاری و... بخشی از آن را تشکیل می‌دهند.

کتاب‌های کیوساکی در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند و در تمام کشورها، ازجمله ایران، با استقبال خوانندگان مواجه شده‌اند. «ارتقای هوش مالی»، «دانشکده کسب‌وکار»، «راهنمای ثروتمند شدن» تنها بخشی از کتاب‌های این نویسنده‌ی پرفروش هستند.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت پدر پولدار است و در نگارش برخی کتاب‌ها با رابرت کیوساکی همکاری داشته است. دغدغه‌ی کیم معطوف به سواد مالی زنان است و عقیده دارد که «وقتی پای پول درمیان باشد، زنان آموخته‌اند که به همسرانشان، اعضای خانواده یا دولت وابسته باشند، درحالی‌که باید خودشان این مسئولیت را بر عهده بگیرند.»

جملات برگزیده کتاب هشتک میلیاردرها

- در اهداف سرمایه‌گذاری خود شفاف باشید.
- هنری فورد اعتقاد داشت برای انسان سخت‌ترین کار فکر کردن است.
- تورم باعث ناآرامی جهانی خواهد شد. دلیل این امر آن است که وقتی مردم از جان خود می‌ترسند، برای آن‌ها می‌جنگند.
- متأسفانه، بیشتر مردم از بدهی برای خرید چیزهایی مانند اتومبیل، خانه، تعطیلات و سایر بدهی‌ها استفاده می‌کنند؛ بنابراین هر چه بیشتر قرض می‌گیرند فقیرتر و بدبخت‌تر می‌شوند.

در بخشی از کتاب هشتک میلیاردرها می‌خوانیم

وقتی صحبت از بدهی به میان می‌آید، دو نوع بدهی وجود دارد: بدهی بد و بدهی خوب. وقتی مشاور مالی شما به شما می‌گوید که از بدهی خودداری کنید، به این معنی است که از بدهی بد خودداری کنید.

بدهی‌های بد به شکل قرض گرفتن پول برای خرید تلویزیون و رفتن به تعطیلات، قرض گرفتن از یک کارت اعتباری در خانه شخصی شما و غیره است.

دور ماندن از بدهی‌های بد توصیه خوبی است، اما مشکل این است که مشاور مالی شما در مورد بدهی خوب به شما چیزی نمی‌گوید.

بدهی خوب، بدهی است که برای خرید دارایی‌هایی مانند ملک اجاره‌ای استفاده می‌شود.

وقتی از پول بانک برای خرید املاک و مستغلات استفاده می‌کنید، از پول کمتری برای تضمین یک دارایی استفاده می‌کنید، تنها با پرداخت پیش‌پرداخت به جای قیمت کامل و مستأجر با مبلغ اجاره بدهی شما را می‌پردازد در حالی که مالک دارایی هستید و سود ببرید.

وقتی صحبت از مالیات می‌شود، ثروتمندان می‌دانند که دولت‌ها کدهای مالیاتی را برای تشویق انواع خاصی از سرمایه‌گذاری‌ها می‌نویسند. اگر دولت‌ها از شما می‌خواهند که مسکن ارزان‌قیمت بسازید، مالیات شما را کاهش می‌دهند. اگر بخواهند اکتشاف نفت را تشویق کنند، به شما کاهش مالیات می‌دهند. اگر بخواهند اشتغال بالاتری داشته باشند، به شما کاهش مالیات می‌دهند.

راز این است که بیشتر مزایای مالیاتی برای کمک به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌شود. با آموزش مالی مناسب، شما نیز می‌توانید از تخفیف مالیاتی استفاده کنید تا نه تنها ثروتمندتر شوید، بلکه هیچ مالیاتی نیز پرداخت نکنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اسرار ثروتمندان: چاپ پول و سه عامل دیگر سرقت ثروت
جریان نقدی در مقابل سود سرمایه
مانند یک سرمایه‌گذار موفق املاک و مستغلات فکر کنید
سه نوع آموزش
کارآفرین کوچکی که می‌توانست
چهار ستون سواد مالی
کوارتربک تیم مالی خود باشید
چرا ثروتمندان روز کارگر را جشن نمی‌گیرند؟
چگونه ریسک را به بهترین دوست خود تبدیل کنیم؟
چرا فقط شکرگزار بودن کافی نیست؟
قدرت تمرین
از ترس تا آسایش مالی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هشتک میلیاردرها: بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-284-247-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هشتک میلیاردرها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هشتک میلیاردرها

برای دریافت کتاب هشتک میلیاردرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.