معرفی و دانلود کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

عکس جلد کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید، اثر نویسنده‌ی نام‌دارِ دنیای کسب‌وکار، برایان تریسی، راهنمایی‌ست جامع و مناسب برای استفاده‌ی بهینه از امکانات، صرفه‌جویی در زمان و به دست‌آوردن بیشترین بازدهی از توانایی‌ها. این کتاب به تمامی کسانی که می‌خواهند به‌واسطه‌ی استعداد‌های خود کسب درآمد کنند کمک می‌کند تا اصول دنیای پرفرازونشیب موفقیت را فراگیرند.

درباره‌‌ی کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

مهم‌ترین دارایی شما چیست؟ پول؟ رقم حساب بانکی؟ سرمایه و پس‌انداز؟ برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب محبوب و تحسین‌شده‌ی خود، یعنی: همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید (Earn what you’re really worth) به شما جواب نه می‌دهد!

مهم‌ترین دارایی شما، و همان‌چیزی که هیچ‌وقت از دست نخواهید داد، توانایی‌ شماست. توانایی‌هایی که می‌توانند شما را به سمت اهداف بزرگ، آرزو‌ها و حتی کسب درآمد بالا هدایت کنند. درست همین حالا افراد زیادی حاضرند برای توانایی‌های شما پول پرداخت کنند! توانایی، همان ثروتی است که می‌تواند روز‌به‌روز گسترش یابد و سرمایه‌ی بیشتری را به حساب شما واریز کند. اما ا یادتان باشد فقط شما هستید که تصمیم می‌گیرید این دارای ارزشمند را از رکود دربیاورید. شما می‌توانید آن را به حال خود رها کنید، یا زمان و کار خود را به‌گونه‌ای سامان دهید که بیشترین درآمد زندگی خود را داشته باشید. اما سوال مهم‌ این است: چگونه؟

کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید، شما را از داشتن دغدغه‌ی آینده‌ای نامعلوم رهای می‌کند. برایان تریسی با استفاده از اصول و راهکار‌هایی که حاصل سالیانِ طولانی آزمایش و تلاش در جهان تجارت هستند، به شما می‌آموزد که چگونه از دورریزِ مال خود جلوگیری کنید و از پیشرفت خود در زندگی حرفه‌ای مطمئن شوید. خواندن این کتاب، راهنمای دقیقی‌یست برای کسانی که در دنیای رقابت تنگاتگِ تجاری فعالیت می‌کنند و یا صاحبان مشاغلی که می‌خواهند پیشرفت و ارتقا را در بازار خود ببیند. علاوه‌بر این‌ها، کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید، می‌تواند چراغ‌های زیادی بر سر راه دانشجویان و افرادی که تازه به دنیای کار وارد می‌شوند، رو‌شن کند. این کتاب همین‌طور، به تمامی افرادی که در مسیر حرفه‌ای خود با مشکل و شکست مواجه‌اند کمک می‌کند تا از تکرار اشتباهات خود دور شوند و نگاه دوباره‌ای به چشم‌انداز خود داشته باشند.

نسخه‌ی فارسی کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید، با همت انتشارات لیوسا و با ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی در دسترس علاقه‌مندان و فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

  • برایان تریسی، این کتاب را با رویکردی کلاسیک و برای افزایش سریع درآمد شما در هر شغل یا شرکتی نوشته است. (Tony Robbins از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)
  • تریسی یک برنامه تضمینی، اثبات‌شده و گام‌به‌گام به شما ارائه می‌دهد تا ظرفیت‌های واقعی خود را بروز دهید و بیش از آن‌چه فکر می‌کردید درآمد کسب کنید. (Jack Canfield نویسنده‌ی مجموعه‌ی معروف سوپ جوجه برای روح)
  • این کتاب سریع و کاربردی، حاوی روش‌ها و تکنیک‌های اثبات شده‌ای‌ست که می‌توانید بلافاصله از آ‌ن‌ها برای دو برابر کردن بهره‌وری، عملکرد و در نهایت، درآمد خود استفاده کنید. (David Bach از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و حوزه‌ی تجارت)

کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، یک پیشنهاد ویژه‌ برای تمامی افرادی است که می‌خواهد از توانایی‌ها، استعداد، زمان و امکانات خود با اصولی‌ترین و پربازده‌ترین روش ممکن و برای دست‌یافتن به اهداف مالی خود بهره ببرند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی (متولد 1944) از نویسندگان نامدار دنیای تجارت و موفقیت است. تریسی در شرق آمریکا به‌دنیا آمد و ادامه‌ی زندگی را در کالیفرنیای آمریکا گذراند؛ تریسی مثل بسیاری از افرادی که در حرفه او فعالیت می‌کنند، زود‌تر تحصیل را ترک کرد و تصمیم گرفت درس‌های زندگی را همراه با کسب تجربه بیاموزد. بنابراین برای رسیدن به این هدف بلافاصله راهی سفر شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در نقاط مختلف دنیا آغاز کرد.

مطالعات و دیده‌های او طی این سفر‌ها تجربیات نابی را برایش به ارمغان آورد. این نویسنده، در طول سال‌ها از این تجربیات برای آموزش و تالیف کتاب‌های موفقیت استفاده‌ کرد، اما قبل از آن، استفاده از اصول راهبردی موفقیت، تریسی را به کسب ثروت میلیونی رساند. برایان تریسی اکنون صاحب سه شرکت تجاری بزرگ ا‌ست و همراه همسر و فرزندانش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

جملات برگزیده کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

  • نبوغ، یعنى یک درصد الهام و نودونه درصد کار سخت. با این حساب، نابغه، شخص بااستعدادى است که تمام تکالیفش را به انجام رسانده است.
  • لذت‌بخش‌ترین غافلگیرى در زندگى شما زمانى رخ مى‌دهد که ناگهان به ارزش خود پى مى‌برید.
  • هر طرح و نقشه‌اى، مشتى خطر و هزینه دارد، اما همه‌ى این خطرها و هزینه‌ها بسیار کمتر از آنى است که بابت بى‌تحرکى و منفعل بودن مى‌پردازیم.
  • تنها وقتى به امنیت شغلى دست مى‌یابید که کارتان را به‌طرزى غیرعادى خوب انجام دهید.
  • موقعیت، اغلب یا به‌صورت بدبختى ظاهر مى‌شود یا به شکل شکست‌هاى موقت.

در بخشی از کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید می‌خوانیم

یکى از تمرین‌هایى که مى‌تواند به‌خصوص در امر مدیریت یار و یاورتان باشد، «تجزیه و تحلیل 360 درجه‌اى» نام دارد. در این فرآیند، مدیران علاوه بر اینکه به دست مافوق‌هایشان ارزیابى مى‌شوند، تحت ارزیابى کارمندان زیردست خود قرار مى‌گیرند. پرسش‌هایى براى کارکنان فرستاده و از آن‌ها خواسته مى‌شود مدیرشان را در یک سلسله از مهارت‌ها ارزیابى کنند و در کنار آن، توانمندى‌ها و رفتارش را نیز تجزیه و تحلیل کنند. گاهى مى‌توان از یک مشاور خارج از سازمان نیز استفاده کرد. مشاور، پاسخ‌ها را خلاصه و آن را به رئیس مورد نظر تسلیم مى‌کند. انجام کامل این فرآیند، کمک شایانى به فردى مى‌کند که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتیجه، اغلب براى مدیرانى که گمان مى‌کنند قوى و موفق هستند، حیرت‌آور است؛ چون در بسیارى از موارد مشاهده شده که کارمندان و زیردستانشان، آنان را کاملاً ضعیف مى‌دانند.

مثلاً، چند سال پیش یک مدیر اجرایى داشتم که همواره خیال مى‌کرد مهارت خاصى در استخدام کارمندان نخبه و به‌دردبخور دارد. او نه با کسى مشورت مى‌کرد و نه نصیحت‌پذیر بود و کارمندان را فقط بنا بر سلیقه‌ى شخصى خودش استخدام مى‌کرد؛ و عجیب اینکه هر کارمندى که استخدام مى‌کرد، دیر یا زود به معضلى بزرگ تبدیل مى‌شد. سرانجام او را از استخدام کارمند جدید منع کردیم. ناتوانى او در یافتن روشى صحیح براى مصاحبه و گزینش کارمندان جدید باعث شده بود که نتواند بهترین‌ها را استخدام کند و همین امر سبب شد در حرفه‌اش شکست بخورد. او از آن دسته افرادى بود که باید در تنهایى کار کنند، چون نمى‌توانست فرد مناسبى را براى همکارى برگزیند. جدا از وجوه مثبت دیگرى که داشت، همین ضعفش براى سازمان من بسیار دردسرساز شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. هنجار جدید
2. شرکت خدمات شخصى شما
3. درآمد بالقوه‌ى خود را افزایش دهید
4. روى توانایى‌هایتان سرمایه‌گذارى کنید
5. حرفه‌اى مناسب برگزینید
6. آینده به افراد شایسته تعلق دارد
7. بهره‌ورى‌تان را دو برابر کنید
8. مدیریت پروژه‌ى علمى
9. انسان‌ها را در اولویت قرار دهید
10. چاره‌اندیشى مقتدرانه و تصمیم‌گیرى
11. درآمدتان را بیشتر و پیشرفت‌تان را سریع‌تر کنید
12. تلقى یعنى همه‌چیز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-5138-99-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

سحر برازنده
۱۴۰۲/۱/۲
این کتاب بهت یاد میده که با افزایش سطح خود فرد لیاقت و شایستگی خواسته‌ها و آرزوهاش رو زدست میاره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید

برای دریافت کتاب همانقدر به دست می‌آورید که شایستگی دارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.