معرفی و دانلود کتاب هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال

عکس جلد کتاب هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال
قیمت:
62000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال

مارک شفر در کتاب هنر برند شدن، در چهار گام ساده توضیح می‌دهد که چگونه نام خود و یا کسب‌وکارتان را تبدیل به برندی سرشناس کنید. او در این کتاب کاربردی، با دنبال کردن عادات و رفتار افراد برجسته در زمینه‌های مختلف کاری و مرور تجربه‌های خود و دیگران، شیوه‌های برند شدن در دنیای رقابتی را قدم‌به‌قدم آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب هنر برند‌ شدن

در دنیای امروز مفهوم قدرت تا حد زیادی تغییر کرده. دیگر صرف داشتن پول و مقام سیاسی معادل قدرتمند بودن و تأثیرگذاری نیست. در جهان مدرن، مفهوم برند هم وجود دارد که نمی‌توان آن را فقط به شهرت یا محبوبیت معنا کرد. برند دارای معنایی پیچیده‌تر، عمیق‌تر و پویاتر است که آن را فراتر از قدرتمندی یا ثروت معرفی می‌کند. برای مثال اینکه اپرا وینفری با حمایت از اوباما باعث شد حداقل یک میلیون رأی به آرای او اضافه شود، همین مثال کوتاه نشان‌دهنده‌ی قدرت یک برند شخصی و اعتبار اوست. اپرا به خاطر ثروتش تبدیل به برند نشده، بلکه کاملاً برعکس، قدرت برند او بود که هم ثروت و هم اعتبار اجتماعی را برایش به همراه آورد. اما آیا هر شخص یا هر کسب‌وکاری قادر است تبدیل به یک برند شود؟ مارک شفر (Mark Schaefer) معتقد است که همه می‌توانند به این جایگاه برسندد و در این راستا کتاب هنر برند‌ شدن (Known) را برای تشریح مسیر برندسازی و رساندن شما به این هدف مهم تألیف کرده است.

مارک شفر متخصص بازاریابی است و چندین دهه در بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به‌عنوان مدیر کار کرده. با تمام اعتبار، پول و قدرتی که این جایگاه برایش داشت، یک روز تصمیم گرفت همه‌ی این کارها را کنار بگذارد تا برای خودش کار کند. شروع این مسیر برای او سخت و ناامیدکننده بود. انگار همه‌ی اندوخته‌هایش را ازدست‌داده بود. اما او مصمم بود کسب‌وکاری که برای خود به راه انداخته تبدیل به یک برند شناخته‌شده شود. این راه طولانی بود اما سرانجام، پس از پنج سال تلاش به مقصد رسید. حالا شرکت او در مشاوره‌ی بازاریابی و ترسیم استراتژی بازاریابی چنان معتبر و معروف شده که با ابرشرکت‌هایی مثل آدیداس، فایزر و جانسون اَند جانسون همکاری می‌کند. کتاب هنر برند‌ شدن حاصل تجربیات و آموخته‌های شفر در تمام این سال‌هاست. اما این کتاب قرار نیست یک زندگی‌نامه باشد بلکه می‌خواهد مسیر صحیح برندسازی را به شما آموزش دهد نشان دهد. برای این منظور او در کتاب هنر برند شدن تجربیات خود و عملکرد دیگر برندهای سرشناس را بیان می‌کند و از دل همه‌ی آن‌ها، به چند گام ساده‌ی آموزشی می‌رسد. گام‌هایی که اگر یک‌به‌یک و با دقت طی شوند، می‌توانند هر کسی را به نتیجه‌ی مطلوب برسانند.

پیش از خواندن این کتاب یادتان باشد مهم نیست که هدف‌تان برندسازی شخصی است یا برجسته کردن برند یک شرکت، اهمیتی ندارد الان در چه سطحی هستید و یا در برندسازی تجربه دارید یا خیر، با کمک این کتاب راهنما می‌توانید این مسیر را به‌سرعت طی کنید و به مقصد برسید. شفر، یعنی برند شدن را رسیدن به جایگاهی می‌داند که به کمک آن، شما به «قدرت، اعتبار و مخاطبانی» دست می‌یابید که «به ظرفیت‌های شما توجه و در راه رسیدن به اهداف کمکتان می‌کنند.»

کتاب هنر برند‌ شدن از آثار پرفروش و موفق در زمینه‌ی بازاریابی و از معدود کتاب هایی است که در مورد برندسازی نوشته شده. انتشارات برآیند این اثر را با ترجمه‌ی الهام نیک‌سیرت به بازار عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب هنر برند‌ شدن

  • شاهکاری استثنایی در برندسازی، بازاریابی و زندگی. (دنیل راجرز، مدیر بازاریابی)
  • کتابی که هر تاجر حرفه‌ای باید آن را بخواند. (رابرت کواچ، از مدیران سیسکو)
  • بهترین کلاس برندسازی شخصی. (آندرو گریل، آی‌بی‌ام)
  • اگر قرار است یک کتاب درباره‌ی معروف شدن در زندگی حرفه‌ای بخوانید، آن کتاب باید هنر برندسازی باشد. (جاناتان میلز پاتریک، کارآفرین)

کتاب هنر برند‌ شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید نام‌تان را تبدیل به برند کنید و آوازه‌ی شرکت‌تان در همه‌جا بپیچد، این کتاب بهترین راهنما برای شماست.

با مارک شفر بیشتر آشنا شویم

مارک دبلیو شفر (متولد 1960) استراتژیست، استاد، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی آمریکایی است. شفر در زمینه‌ی بازاریابی سابقه‌ای طولانی دارد و نزدیک به سی سال در شرکت‌های مختلف به‌عنوان مدیر بازاریابی و فروش کار کرده است. او از شاگردان پیتر دراکر، بنیان‌گذار مدیریت مدرن بوده. مارک شفر به عنوان متخصص و مشاور برای کمپانی‌های بزرگی مثل آدیداس، فایزر، جانسون اَند جانسون استراتژی‌های بازاریابی تعریف نموده. او سخنران محبوب و سرشناسی محسوب می‌شود و تا کنون در شرکت‌های بزرگی مثل دِل کنفرانس برگزار کرده. شفر تا امروز چندین کتاب تألیف کرده که به بیش از 14 زبان ترجمه شده‌اند و بعضی از آن‌ها در دانشگاه‌ها هم تدریس می‌شوند. «شورش بازاریابی»، «مزایای انباشته» و «بازگشت تأثیر» از جمله آثار موفق و پرفروش او به‌شمار می‌روند.

جملات برگزیده‌ی کتاب هنر برند شدن

  • می‌خواهم در این جهان، اثری هرچند کوچک از خود به یادگار بگذارم. (استیو جابز)
  • متفاوت‌بودن از بهتر‌بودن بهتر است. (سالی هاگشید)
  • اکثر انسان‌ها فرصت‌ها را غنیمت نمی‌شمرند؛ چراکه فرصت‌ها در لباس کار ظاهر می‌شوند و نیازمند تلاش‌اند. (توماس ادیسون)

در بخشی از کتاب هنر برند شدن می‌خوانیم

چرا می‌خواهید برند شوید؟ هنگامی که شروع به کار کردم، راه‌های موجود برای تأثیرگذاری بر دیگران، در مقایسه با امروز، بسیار متفاوت و ناکارآمدتر بود. در آن زمان، برای برند‌شدن باید وارد دانشگاهی خوب می‌شدید، در شرکت یا بانکی معتبر مشغول به کار می‌شدید، با افراد مهم ارتباط برقرار می‌کردید یا شاید با خانواده‌ای بانفوذ وصلت می‌کردید تا بتوانید از نام و ثروت آن‌ها بهره ببرید. زمانی که برای اولین شغلم درخواست کار دادم، پذیرفته نشدم؛ چراکه آن شرکت افرادی را استخدام می‌کرد که از دانشگاه‌های معتبر کشور فارغ‌التحصیل شده بودند. البته هرطور بود، توانستم به این شرکت راه پیدا کنم! پیش از عصر اینترنت، افراد کنترل کمتری بر سرنوشت خود داشتند. در دوران جوانی‌ام، اثری از عصر دیجیتال و ارتباطات نبود و افراد برای موفقیت مجبور بودند زمان زیادی را صرف غلبه بر موانع موجود بر سر راه کنند. به نظر می‌رسید رفع تکلیف و تملق و چاپلوسی نزد مدیران، تنها راه ممکن برای پیشرفت و جلب‌توجه بود!

آن دوران دیگر گذشته و ما در دوران شگفت‌انگیزی به سر می‌بریم. اکنون دیگر قدرت در دستان شماست. اگر به یک دستگاه متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید، این فرصت را دارید که به‌خاطر یک چیز خاص معروف شوید و با افرادی که به شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید، افرادی که می‌خواهند از شما بیاموزند یا شبیه شما شوند. امروزه هرکسی می‌تواند محتوایی تولید کرده، منتشر کند و اثر منحصربه‌فردی در جهان بگذارد. مثال‌های این کتاب برگرفته از مردم عادی هستند: بانکداران، کارگران ساختمانی، کارگزاران املاک، معلمان و کسانی که پیش از برند‌شدن، مسیرهای پرپیچ‌وخمی را طی کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها در این راه با رنج‌ها و اتفافات شخصی فراوانی دست‌وپنجه نرم کرده‌اند؛ اما پس از برند‌شدن توانسته‌اند این مشقات را به یک زندگی پرافتخار، موفق و منحصربه‌فرد تبدیل کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
پیشگفتار: قاعده‌ی تأثیرگذاری
فصل اول: آیا هرکسی می‌تواند برند شود؟
فصل دوم: جایگاه
فصل سوم: یافتن علاقه‌ی ایدار
فصل چهارم: گام دوم: تعیین فضا
فصل پنجم: استراتژی‌های تعیین فضا
فصل ششم: گام سوم: محتوای مدنظرتان را بیابید
فصل هفتم: گام چهارم: جذب مخاطبان بالقوه
فصل هشتم: ارتقای برند
فصل نهم: پنج داستان الهام‌بخش درباره‌ی برند‌شدن
فصل دهم: تغییر جهت و سرسختی
فصل یازدهم: مراقبت از برند
منابع
ضمیمه‌ی یک
ضمیمه‌ی دو
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال
نویسنده
مترجمالهام نیک سیرت
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-600-6466-70-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
62000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر برند شدن

حامد سیف
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب خوب از انتشارات خوب با طراحی جلد زیبا
خیلی دوست داشتم نسخه‌ی کاغذیش رو داشته باشم بخاطر طراحیش، اما نشد و ترجیح دادم سریعتر بخونمش تا اینکه حتما چاپیش رو بخرم. چون کتاب خوب و کاربردی هست از انتشارات معتبری
majidreza
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
یاد بگیریم برای برند خودمون فعالیت کنیم و آن را بزرگ کنیم و نه برای دیگری
Aqil Kamel
۱۴۰۲/۹/۱۵
تا اینجا که دارم مطالعه میکنم عالی بوده.
پردیس حقیقت
۱۴۰۲/۲/۱۹
باعث شد کلی ایده به ذهنم برسه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب هنر برند شدن

برای دریافت کتاب هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.