معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال

عکس جلد کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال

چه چیزی برند شخصی هست و چه چیزی برند شخصی نیست؟ آیا می‌خواهید در کارتان به‌عنوان یک مرجع شناخته شوید؟ برند شخصی همان شخصیت شماست؟ مارک شفر در کتاب صوتی هنر برند شدن به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر برند شدن

در دنیای امروز کسب‌وکارها، یک مزیت دائمی برای این که خود را از رقبایتان متمایز کنید وجود دارد. کسانی که خود بخشی از برند کسب‌وکارشان هستند، فرصت بیشتری برای دیده شدن در خیل رقبا و مشتریان خود دارند. اما چگونه می‌توان برند شخصی خود را داشت؟ مارک شفر (Mark Schaefer) در کتاب هنر برند شدن (Known: The Handbook for Building and Unleashing Your Personal Brand in the Digital Age) یک برنامه‌ی عملی گام‌به‌گام در پاسخ به این سؤال ارائه می‌دهد که تاکنون در مشاغل مختلف مانند بانکداری، آموزش، املاک، ساخت و ساز، مد و موارد دیگر به کار گرفته شده است. یک مسیر چهار مرحله‌ای که به شما می‌گوید چگونه موفق‌ترین افراد تلاش خود را متمرکز می‌کنند، برای رسیدن به هدف خود برنامه‌ای تنظیم می‌کنند و برند شخصی خود را به روشی قابل اندازه‌گیری فعال می‌سازند.

شناخته شدن به‌عنوان یک برند شخصی می‌تواند به‌مثابه برگ برنده‌ی شما عمل کند. اما این شناخته شدن با معروف بودن یکی نیست. ما اینجا درباره‌ی سلبریتی‌هایی با چندین میلیون طرفدار و فالوور و حضور در فرش قرمز جشنواره‌ها حرف نمی‌زنیم. مقصود ما شناخته شدن به معنای نزدیک شدن به اقتدار، شهرت و مخاطبی است که مسیر را برای دستیابی شما و کسب‌وکارتان به هدف تعیین‌شده هموارتر می‌سازد.

بیش از پنجاه مطالعه‌ی موردی که نشان می‌دهد چگونه افراد برای شناخته شدن بر موانع بزرگ غلبه کردند، ده‌ها تمرین و چندین داستان الهام‌بخش، این اثر را به پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی برندسازی شخصی تبدیل کرده است که راهی برای موفقیت کسب‌وکار شخصی در عصر دیجیتال فراهم می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر برند شدن

  • یک کتاب درخشان. آن را دوست خواهید داشت. (پم بروسمن)
  • یک کتاب عملی، واضح و معتبر. من آن را سه بار خوانده‌ام. (کیت جنینگز)
  • یک مسترکلاس برندسازی شخصی که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. (اندرو گریل)
  • یک راهنمای الهام‌بخش و واقعی که امتحان شده و آزمون پس داده. (دوری کلارک، نویسنده)
  • یک منبع معتبر. خواندن این کتاب مقدس برای ساختن یک برند شخصی امروزی لازم است. (جی بائر، نویسنده)
  • هنر برند شدن مرا مجاب کرد از مارک شفر و توصیه‌هایش در مورد بازاریابی قدردانی کنم. (برایان هانیگمن، استاد دانشگاه نیویورک)
  • به معنای واقعی کلمه هنر برند شدن یکی از بهترین کتاب‌های کاربردی و مرتبط در این زمینه در بازار امروز است. (دکتر کارن فربرگ، دانشگاه لوئیزویل)
  • این کتاب یک سروگردن بالاتر است از کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی که درمورد معروف شدن، معرفی یک چهره‌ی تأثیرگذار، موفقیت و موفق بودن نوشته شده‌اند. (تاتیانا ناتزکه)

کتاب صوتی هنر برند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ساخت و پرداخت برند شخصی خودتان هستید، و یا حتی اگر این کلمه برای نخستین بار به گوشتان می‌خورد اما می‌خواهید در کسب‌وکارتان موفق باشید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی هنر برند شدن می‌شنویم

به قدری خوب باشید که نتوانند شما را نادیده بگیرند. (استیو مارتین، کمدین، نویسنده و نوازنده) حتماً تاکنون متوجه شده‌اید در تمام فصل‌ها و مطالعه‌های موردی این کتاب، بر این موضوع مهم تأکید کرده‌ام. محتوایی که تولید می‌کنید به منزله‌ی سوختی است که باعث می‌شود همه‌ی این اتفاقات رخ بدهد. اگر سیاستمدار، ورزشکاری مشهور یا سلبریتی هستید، لازم نیست این فصل را بخوانید. حتی لازم نیست این کتاب را بخوانید. اما اگر فردی عادی هستید، برای برند شدن باید چیزی خلق کنید. در مسیر پیشرفت، محتوا نقش پله‌های نردبان را ایفا می‌کند. شاید بسیاری از خوانندگان، با رسیدن به این نقطه از کتاب، فنجان قهوه‌شان را بر زمین بگذارند، کتاب را ببندند و از ادامه‌ی آن منصرف شوند. آن‌ها ممکن است با خود بگویند: «من نمی‌توانم چیزی بنویسم.» یا «وقت کافی برای آن را ندارم.» اما اگر چنین قصدی دارید، از شما خواهش می‌کنم نفسی عمیق بکشید. پیش از سرد شدن قهوه‌تان یک جرعه از آن بنوشید و چند دقیقه‌ی دیگر با من همراه شوید. در ادامه پرسش‌هایی را می‌بینید که در این فصل به آن‌ها پاسخ خواهم داد. فکر می‌کنم اگر خواندن این فصل را ادامه دهید، نه‌تنها آرامش خواهید یافت، بلکه شاید انگیزه‌ی بیشتری هم پیدا کنید. این‌ها همان پرسش‌هایی هستند که ممکن است در ذهنتان مرور کنید: چه نوع محتوای خاصی به شما کمک می‌کند تا برند شوید؟ چه نوع محتوایی دقیقاً مناسب شماست؟ چطور می‌توانید وقت کافی برای تولید محتوای خود را به دست آورید؟ چطور باید شروع کنید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
1 دقیقه
پشت جلد
5 دقیقه
سخن ناشر
4 دقیقه
سخن مترجم
21 دقیقه
پیشگفتار: قاعده‌ی تأثیرگذاری
48 دقیقه
فصل اول: آیا هرکسی می‌تواند برند شود؟
19 دقیقه
فصل دوم: جایگاه
48 دقیقه
فصل سوم: یافتن علاقه‌ی پایدار
20 دقیقه
فصل چهارم: گام دوم؛ تعیین فضا
60 دقیقه
فصل پنجم: استراتژی‌های تعیین فضا
30 دقیقه
فصل ششم: گام سوم؛ محتوای مدنظرتان را بیابید - بخش یک
35 دقیقه
فصل ششم: گام سوم؛ محتوای مدنظرتان را بیابید - بخش دو
59 دقیقه
فصل هفتم: گام چهارم؛ جذب مخاطبان بالقوه
56 دقیقه
فصل هشتم: ارتقای برند
41 دقیقه
فص نهم: پنج داستان الهام‌بخش درباره‌ی برند شدن
55 دقیقه
فصل دهم: تغییر جهت و سرسختی
32 دقیقه
فصل یازدهم: مراقبت از برند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال
نویسنده
مترجمالهام نیک سیرت
راویپارسا موسوی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر برند شدن

Z.J
۱۴۰۱/۸/۱۰
یه کتاب که اگر با دقت بخوانید میتونه ایده‌های خیلی خوبی را برای مطرح و برند شدن در اینده نزدیک بهتون بده برند شدن کار سخت و زمان بری هست که اگر به سرانجام برسه نتیجه فوق العاده‌ای داره مثل اپل و مایکروسافت و......
فاطمه عبداله زاده
۱۴۰۱/۸/۱۲
کتاب خوبی بود اما زیادی حاشیه داشت و من رو جذب خودش نکرد به عنوان کتاب‌های رده ۳یا۴ برای بازاریابی و برند شدن مناسبه بهتره اولویت شما این کتاب نباشه
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
مارک شفر یه کتاب جالب دیگه هم داره اون هم عصیان بازاریابیه
حتما مطالعه کنید
M.h.f Fayazi
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
چندان حرفه‌ای نیست، صداپیشه خوبی هم ندارد
امیر صومایی
۱۴۰۱/۱۱/۹
حالا بدک نیست. به خریدش تقریبا میارزه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر برند شدن

برای دریافت کتاب صوتی هنر برند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.