معرفی و دانلود کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه: چگونه دنیای زناشویی خود را دگرگون کنید؟

برای دانلود قانونی کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه: چگونه دنیای زناشویی خود را دگرگون کنید؟

کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه یک راهنمای گام‌به‌گام در ازدواج است که توسط تونی دی لورنزو و آلیسا دی لورنزو نوشته شده است. این کتاب به‌عنوان یک اثر جامع و بسیار کاربردی به زوج‌ها برای غلبه بر مشکلات مختلف در زندگی زناشویی کمک می‌کند. زوج‌ها حین خواندن این کتاب، هفته‌ای طلایی و پر از چالش را تجربه می‌کنند که به آن‌ها این فرصت را می‌دهد با ایجاد تنوع در رابطه‌ی عاطفی خود، باعث ایجاد عشق، محبت و صمیمیت بیشتر در زندگی زناشویی شوند.

درباره‌ی کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه

انسان برای داشتن یک زندگی سالم و شاد، علاوه بر تغذیه‌ی مناسب، ورزش و مراقبت از بدن، به محبت، عشق، ارتباط عاطفی با دیگران، دوست داشتن و دوست‌داشته‌شدن نیز نیاز دارد. این‌که چگونه می‌توان یک رابطه‌ی عمیق عاطفی ایجاد و سپس از آن مراقبت کرد، کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد. درحقیقت، هیچ تضمینی برای دوام همیشگی هیچ رابطه‌ای وجود ندارد، اما روش‌هایی هست که با آن می‌توان -تا جای ممکن- به بهتر و طولانی‌تر شدن یک رابطه‌ی عاشقانه کمک کرد.

کتاب چالش هفت ‌روزه‌ زندگی عاشقانه (The 7 Days of Sex Challenge) اثر تونی دی لورنزو (Tony DiLorenzo) و آلیسا دی لورنزو (Alisa DiLorenzo)، یک راهنمای بسیار عالی برای داشتن یک رابطه‌ی عاطفی پر از هیجان است. زندگی پرسرعت امروزی، به‌جای اینکه باعث نزدیک‌تر شدن انسان‌ها به یکدیگر شود، آن‌ها را از هم دور کرده است. حتی زوجین که باید ساعات زیادی از روز را صرف یکدیگر کنند، درگیر زندگی روزمره و کاری می‌شوند. نویسندگان اثر معتقدند زوجین برای فرار از یک‌نواختی و روزمرگی، باید امور جدیدی را در زندگی، به‌ویژه زندگی جنسی خود امتحان کنند؛ وگرنه ممکن است درنهایت، دست‌کم یکی از زوجین از رابطه خسته شود. تجربه نشان داده است این بی‌حوصلگی و خستگی منجر به انواع اثرات مخرب در سایر زمینه‌های زندگی مشترک خواهد شد. با نگاهی به علت طلاق‌ها در یک بازه‌ی زمانی متوجه خواهید شد که مشکلات مربوط به مسائل جنسی، یکی از شایع‌ترین دلیل‌های طلاق زوج‌های جوان است.

تغییرات کوچک در رفتار و محیط اطراف شما می‌تواند تغییری بزرگ در کیفیت روابط ایجاد کند. با در نظر گرفتن این اصل، تونی و آلیسا دی لورنزو، در کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه، پس از یک مقدمه‌‌ی مفصل و شرح مسائل مربوط به زنان و مردان، مانند شش نوع صمیمیت در همسران، همسر پرشور و همسر کم‌اشتیاق، نعوظ آقایان و ارگاسم خانم‌ها، به‌سراغ کارهایی که زوجین در طی این هفت روز باید انجام دهند می‌روند. عمل به این کارها، خواه‌ناخواه، زوجین را ملزم به توجه بیشتر به همدیگر می‌کند. به‌علاوه، استرس ناشی از فهمیدن کارهایی که باید به مدت 7 روز انجام دهند، هیجان خوشایندی به زندگی آن‌ها می‌بخشد.

کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه، شبیه به یک بازی سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد. جامعه‌‌ی هدف تونی و آلیسا دی لورنزو، بیشتر زوج هایی هستند که با کمبود زمان، کمبود ارتباط یا صمیمیت با همسرشان دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها با چالش‌هایی که برای این افراد ایجاد می‌کنند، به زندگی آن‌ها تنوع و رنگ و بوی صمیمانه‌تری می‌بخشند. نویسندگان با ایجاد این چالش، موجب تقویت صمیمیت جنسی، ارتباط عمیق‌تر بین زوجین، هفت روز متوالی رابطه جنسی و ابزاری برای درمان دردهای گذشته می‌شوند.

کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه توسط سمیه محمدی تیله نویی، مهدی عرب کلمری و خدیجه ابراهیم‌زاده ترجمه و در نشر آپریس منتشر شده است.

کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب حول محور ازدواج، زناشویی و مهارت‌های مربوط به آن‌ها است. زوجین -به‌ویژه زوج‌های جوان- مخاطبان اصلی اثر هستند. افرادی که به دنبال بهتر شدن رابطه‌ی عاطفی با شریک زندگی خود هستند، از طرفداران کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه محسوب می‌شوند.

با تونی و آلیسا دی لورنزو بیشتر آشنا شویم

تونی دی لورنزو و آلیسا دی لورنزو، نویسندگان کتاب چالش هفت روزه زندگی عاشقانه، یک زوج ساکن در کالیفرنیا هستند. این زوج با ارائه‌ی راهکارهایی برای بهتر‌شدن زندگی عاطفی افراد تلاش می‌کنند. پادکست موفق آن‌ها، «ONE Extraordinary Marriage»، یکی از برترین پادکست‌های مربوط به ازدواج در آی تونز است. تلاش تونی و آلیسا دی لورنزو، منجر به خلق بیش از چهارصد قسمت پادکست، چندین سخنرانی، کارگاه و دوره‌های مربوط به ازدواج موفق شده است. کتاب «عامل اعتماد: چگونه اعتماد را در ازدواج خود بازسازی کنیم؟» اثر دیگر این زوج نویسنده است.

در بخشی از کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه می‌خوانیم

به اولین روز از چالش زناشویی 7روزه خوش آمدید! برخی از شما شاید احساس هیجان‌زدگی یا اشتیاق برای اجرای این برنامه دارید، هر احساسی که دارید را با همسر خود در میان بگذارید. یادتان باشد که هم درک احساسات و هم تعهدی که به روابط زناشویی خود دارید را در این هفته در نظر بگیرید و در بهبود رابطه خود طی این 7 روز تلاش کنید.

اتاق‌خواب و خودتان را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده کنید و آتش عشق خود را در سراسر این هفته روشن نگه دارید!

در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای این چالش هستید، اما تعهداتی که به همسرتان دارید را به یاد داشته باشید. مسئولیت‌پذیری شرط موفقیت شما است. بی‌توجهی نسبت به یکدیگر در این برنامه موجب شکست شما و به هدر رفتن وقت و انرژی شما خواهد شد. در این چالش سعی کنید به شکل متفاوتی رابطه خود را تجربه کنید و به دنبال بهبود آن و دستیابی به صمیمیت بیشتر باشید.

روز اول همیشه عالی و سرگرم‌کننده است. مسلماً برنامه‌های هیجان‌انگیز زیادی برای آن تدارک دیده‌اید و با انرژی این چالش را شروع کرده‌اید. لازم است در این مدت نسبت به هم متعهد باشید. در روز اول، رفتار رمانتیک و فوق‌العاده‌ای با هم داشته باشید، شمع‌ها را روشن کنید، دوش بگیرید و لباس‌های جذّاب بپوشید. طی امروز و شش روز آینده باید توجه کامل به همدیگر داشته باشید. بدن همسر خود را مانند هدیه‌ای در نظر بگیرید که به شما داده شده است و از این‌که در کنار یکدیگر هستید، همدیگر را در اولویت قرار می‌دهید و برای هم اهمیت قایل هستید، به خودتان افتخار کنید.

حالا کمی وقت بگذارید و به همدیگر نگاه کنید. امروز و شش روز آینده غرق در تماشای همسرتان شوید و به همدیگر کاملاً توجه کنید. طی این هفت روز شما فرصت خوبی برای عشق‌ورزی به یکدیگر دارید. در حالت نشسته، ایستاده یا خوابیده در کنار همسرتان، به همه این موارد توجه کنید. کارها و نوازش‌های عاشقانه و رُمانتیک موجب صمیمیت بیشتر شما می‌شوند.

نیمی از زوجین فقط حالت‌های محدود و مشخصی در حین رابطه زناشویی اجرا می‌کنند. مثل این‌که شما به رستوران می‌روید و همیشه یک نوع غذا سفارش می‌دهید. این غذا خوشمزه است و گرسنگی شما را برطرف می‌کند، اما بعد از مدتی اشتیاقی به خوردن آن نخواهید داشت. چالش امروز، امتحان روش‌های جدید برای برقراری رابطه زناشویی است که هر دوی شما از آن لذّت ببرید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
از این برنامه چه انتظاری می‌توانید داشته باشید؟
مهم‌ترین مسأله این است که چالش را به خوبی سپری کنید
مرحله بعدی چیست؟
6 نوع صمیمیت در همسران
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
آمادگی برای چالش
زمان‌بندی چالش زناشویی 7روزه
همسر شما
توانایی شما
سلامت شما
برنامه ازدواج من
رابطه جنسی
صمیمیت عاطفی
جاهایی که می‌توانیم درباره رابطه زناشویی صحبت کنیم
رابطه جنسی چیست؟
همسر پُر شور و هیجان و همسر کم‌اشتیاق
گفت‌و‌گو در مورد زمان‌بندی چالش
آغاز کردن
نعوظ آقایان
ارگاسم خانم‌ها
روز اول: موقعیت جدید
بعضی از حالت‌ها برای رابطه زناشویی
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این کار را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
روز دوم: خاطرات قدیمی و جدید
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
روز سوم: رابطه سریع
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این کارها را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
روز چهارم: به بیرون از اتاق‌خواب خود فکر کنید
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
زن
بیش از نیمی از راه را گذرانده‌اید!
ما این کار را انجام دادیم
روز پنجم: لذّت بردن از کارهای عاشقانه و رُمانتیک
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
روز ششم: چه بپوشیم
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
زن
روز هفتم: خداوند به ما کمک می‌کند
نکته
سؤالاتی برای گفت‌و‌گوی عمیق‌تر بین همسران
ما این را انجام داده‌ایم
برنامه ازدواج من
شوهر
زن
تغییرات
حالت‌های تکراری در روابط زناشویی
زمان رابطه زناشویی
پشت این درب چیست؟
کارهای جالب و شگفت‌انگیز
یک برنامه سالانه
سالگرد ازدواج
روز ولنتاین
تعطیلات
مرحله بعدی: سبک زندگی صمیمانه
پیوستن به انجمن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه: چگونه دنیای زناشویی خود را دگرگون کنید؟
نویسنده،
مترجمسمیه محمدی تیله نویی، مهدی عرب کلمری، خدیجه ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-660156-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه

برای دریافت کتاب چالش هفت روزه‌ زندگی عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.