معرفی و دانلود کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی

عکس جلد کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی

کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی نوشته‌ی پاتریشیا فیپس، با ارائه مطالب کاربردی به وضعیت آموزش و رشد ذهنی دانش‌آموزان کمک می‌کند.

همه‌ی کودکان با عشق و علاقه وارد مراکز آموزشی پیش‌دبستانی می‌شوند. مخصوصا آن‌هایی که تجارب یادگیری طراحی شده را برانگیزنده و کاربردی می‌دانند و دائم در جذب علم و دانش در تلاشند؛ تجارب یادگیری مثبتی که به کودکان فرصت انتخاب کردن، تصمیم‌گیری و کاوش را می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا توانایی‌هایشان را بالا ببرند.

از قدیم تا به امروز، افراد و نهادهای گوناگونی برای پاسخگویی به شور آموختن کودکان و هم برای پشتیبانی از آنان جهت رشد بهتر کوشیده‌اند. برخی از اثربخش‌ترین، پایدارترین و تا حدودی علمی‌ترین کوشش‌های آنان در قالب رویکردهایی مانند رویکرد والدرفی، رجیو املیایی، های اسکپی و... در ادبیات برنامه درسی جای خود را باز کردند.

با در نظر گرفتن همه رویکردها در پاسخ به اشتیاق کودکان برای یادگیری و یاری به کودکان برای ساختن زندگی راست و استوار در سال‌های اولیه زندگی، برنامه درسی پیش دبستانی مبتنی بر مغز طراحی و تولید شد. افزون بر این، تلاش شد برای تربیت مربیان پیش‌دبستانی مواد یادگیری متناسب با برنامه درسی نیز تولید گردد. برای تربیت مربیان پیش‌دبستانی از سه منظر دانشی، مهارتی و نگرشی، سه جلد کتاب تألیف و یک جلد ترجمه شد.

کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی (Multiple intelligence in the early childhood classroom, resource guide) اثر پاتریشیا فیپس (Patricia A Phipps) جزو چهار کتابی است که برای تربیت مربیان پیش‌دبستانی به نگارش درآمده.

کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای هر دو گروه مربیان و والدین کاربردی و خواندنی است و به آن‌ها کمک می‌کند تا به راحتی توصیه‌های موردنظر را پیگیری کنند و به کار ببندند.

در بخشی از کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی می‌خوانیم:

فرد دارنده‌ی هوش تصویری، توانایی درک درست جهان بصری - فضایی مثل یک شکارچی، یک دیده‌بان، یک راهنما) و ایجاد تغییراتی بر پایه آن ادراکات را دارد (مثل یک طراح داخلی، یک مهندس معمار، یک هنرمند، یک مخترع). هوش فضایی دربرگیرنده حساسیت نسبت به رنگ، خط، شکل، فرم، فضا و ارتباط موجود بین این عناصر است. این هوش شامل توانایی تجسم و ارائه گرافیکی ایده‌های بصری یا فضایی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: درآمدی بر هوش‌های چندگانه
فصل 2: شناخت هوش‌های چندگانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی
نویسنده
مترجممحرم آقازاده، افسانه سنه
ناشر چاپیموسسه مدارس یادگیرنده مرآت
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-600-464-014-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی

برای دریافت کتاب کاربرد هوش‌های چندگانه در آموزش‌های پیش دبستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.