معرفی و دانلود کتاب یخ شکنان: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟

عکس جلد کتاب یخ شکنان: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یخ شکنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یخ شکنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یخ شکنان: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟

کتاب یخ شکنان نوشته‌ی تام شرایتر به شما نحوه‌ی معرفی مؤثر کسب‌وکارتان را می‌آموزد. با خواندن این اثر کاربردی یاد می‌گیرید که در قالب یک محاوره‌ی اجتماعی و با استفاده از چند کلمه‌ی اثرگذار محصول یا خدمات خود را به مشتری‌های بالقوه بفروشید.

درباره‌ی کتاب یخ شکنان

بازاریابی شبکه‌ای یکی از مهارت‌هایی است که برای فروختن محصول یا متقاعد کردن مشتری به آن نیاز دارید. کتاب یخ‌شکنان (Ice breakers) اثر تام شرایتر (Tom Schreiter) کتابی در همین حوزه است که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد و نسخه فارسی آن با ترجمه امیر انصاری در سال 1396 به همت نشر آموزنده به چاپ رسید. نویسنده در کتاب یخ‌شکنان مطالب اثربخشی را در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به مخاطب می‌آموزد. تام شرایتر که در این حوزه تجربه‌‌ی زیادی دارد، در کتاب نامبرده نحو‌ه‌ی معرفی کسب‌وکار در قالب یک مکالمه‌ی اجتماعی را به خواننده آموزش می‌دهد.

نویسنده در اثر حاضر چندین فرمول مؤثر را به همراه مثال‌های فراوان ارائه کرده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با به کار بستن فرمول‌های معرفی‌شده در کتاب یخ‌شکنان می‌توانید با چند کلمه در قالب یک گفتگوی ساده به‌شیوه‌ای دیگران را متقاعد کنید که خودشان از شما بخواهند محصول یا درخواستتان را ارائه دهید. باید بدانید اظهارات تصادفی شانس شما را برای تحت‌تأثیر قرار دادن دیگران از بین می‌برد. باید کلمات را اصولی و استاندارد به کار ببرید تا مشتری بالقوه به مشتری پروپاقرصی تبدیل شود که تشنه‌ی محصول شماست.

نویسنده‌ی کتاب یخ‌شکنان معتقد است مشتریان بالقوه‌ی شما همه‌جا حضور دارند، فقط کافی است شما بلد باشید چطور با آن‌ها صحبت کنید و به آن‌ها چه بگویید تا همه‌چیز به نفع‌تان پیش برود. با استفاده از برخی واژگان و عبارات کلیدی می‌توان به نتایج مثبت و سریعی دست پیدا کرد. کتاب یخ‌شکنان راه‌حل خوبی برای ایجاد تحول در بازاریابی شبکه‌ای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد؛ با یادگیری مهارت یخ‌شکنی در کسب‌وکار خود نتیجه‌‌ی بهتری خواهید گرفت

نکوداشت‌های کتاب یخ شکنان

  • تام شرایتر در این اثر به شما کمک می‌کند تا ترس‌های خود را پشت‌سر بگذارید و به شما می‌آموزد چه بگویید و چگونه بگویید. کتاب یخ‌شکنان برای افراد تازه‌کار یا آن‌هایی که در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مشکل دارند، مناسب است. (Sandi S)
  • کتاب یخ‌شکنان توضیح مختصر و درعین‌حال جامعی از مکالمات بی‌دردسر و یخ‌شکن را به مخاطب آموزش می‌دهد. این آموزش‌ها موجب می‌شود مشتریان بالقوه بدون خجالت از شما بخواهند محصولتان را به آن‌ها ارائه دهید. (Christine A. Sutherland)
  • نکته‌ی مهم در بازاریابی شبکه‌ای داشتن منبع بی‌پایانی از مشتریان بالقوه برای نشان دادن فرصت‌های خود است. اگر وارد بازار شده‌اید و به این فکر می‌کنید که چطور به افرادی نزدیک شوید که هنوز درباره کسب‌وکار شما نمی‌دانند، کتاب یخ‌شکنان را بخوانید. (J. Blydenburgh)

کتاب یخ شکنان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی بازاریابی مناسب است. همچنین، اگر شما هم دوست دارید روی دیگران تأثیر بگذارید و آن‌ها را متقاعد کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب یخ‌شکنان را بخوانید.

با تام شرایتر بیشتر آشنا شویم

تام شرایتر معروف به «بیگ ال» چهل سال تجربه در بازاریابی شبکه‌ای دارد. او تاکنون در نَود کشور مختلف جهان سخنرانی‌هایی را در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای ارائه کرده است. علاوه بر این، مجموعه‌کتاب‌های آموزشی مرتبط با این حوزه را نیز به رشته‌ی تحریر درآورده.

از برجسته‌ترین آثار تام شرایتر می‌توان به کتاب‌های «یخ‌شکنان»، «راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه‌ای»، «روش جست‌‌وجوی نیروهای بالقوه، فروش و ساخت کسب‌‌وکار بازاریابی شبکه‌ای به کمک داستان‌ها»، «اصول و تکنیک‌های مؤثر پیگیری مشتریان در بازاریابی شبکه‌ای»، «صمیمیت، نفوذ و تأثیرگذاری در بازاریابی شبکه‌ای»، «شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی» و «51 روش پشتیبانی از توزیع‌کنندگان تازه‌کار» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب یخ شکنان می‌خوانیم

پس از جلسه‌ی فرصتی که عصر در هتل برگزار کرده‌اید، ممکن است بایستید و با کارمند شیفت شب پذیرش صحبت کنید. پس از ایجاد رابطه‌ی دوستانه، می‌توانید بگویید: «متوجه شده‌ام راهی هست که دیگر هرگز عصرها کار نکنی. اگر دوست داری بدانی چطور، خوشحال می‌شوم برایت بگویم. ضمناً سرویس‌های بهداشتی کجاست؟»

و اگر کارمند پذیرش شیفت شب شوخ‌طبع باشد، می‌توانید بگویید: «سلام. متوجه شده‌ام راهی هست که حقوق تمام‌وقت بگیری و دیگر هرگز در شیفت شب کار نکنی. اگر دوست داری بدانی چطوری، خوشحال می‌شوم برایت بگویم. ضمناً امیدوارم از کارت تا چه ساعتی؟ 5 صبح؟ لذت ببری».

اکنون، به کارمند پذیرش شب بستگی دارد که بخواهد شب‌ها کار کند یا فرصت جدیدی را امتحان کند. اگر زمان درستی را انتخاب کرده باشید، می‌دانیم که درخواست اطلاعات بیشتری را از شما خواهد کرد.

آیا دارید به این باور می‌رسید که یخ‌شکن‌ها به معنای چیزهایی هستند که می‌گوییم؟ و آیا دارید به این باور می‌رسید که به کلمات آموزش‌دیده نیاز داریم؟

حالا، در مقابل کسی که برخوردی عالی و چشم‌اندازی درست دارد، اظهاراتش آهنگین است، ترانه‌ی شرکت را می‌خواند، در همایش‌ها بلندتر می‌پرد، و... چیزی برای گفتن ندارم. همه‌ی این‌ها خیلی خوب است.

اما حتی اگر با مهارت انگیزشی شخصی و شگفت‌انگیزتان درست در مقابل نیروی بالقوه پرواز کنید، باز هم باید چیزی بگویید. و این کلماتی که برای گفتن انتخاب می‌کنید است که تفاوت ایجاد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار نویسنده
فصل اول: اه! آخ! ناله!
فصل دوم: با اینکه ثروتمند و شادم، چرا رنج می‌کشم؟
فصل سوم: اگر بدانید چه بگویید، نیروهای بالقوه همه‌جا حضور دارند
فصل چهارم: به هر جایی در جهان سفر می‌کنم، این مشکل وجود دارد
فصل پنجم: فریب این افسانه‌ها را نخورید
فصل ششم: آن چند کلمه‌ی پرحرارتی که به خواهرتان می‌گویید
فصل هفتم: فرمول 1
فصل هشتم: بیایید کمی با این فرمول تفریح کنیم
فصل نهم: آیا این روش برای افراد غریبه هم جواب می‌دهد؟
فصل دهم: زمان مهمانی!
فصل یازدهم: این را امتحان نکنید! فقط یک مثال است.
فصل دوازدهم: فرمول 2
فصل سیزدهم: فرمول 3 (بهترین مشتریان و نیروهای بالقوه)
فصل چهاردهم: فرمول 4 (خلق مشتری و نیروی بالقوه)
فصل پانزدهم: فرمول 5
فصل شانزدهم: توزیع‌کنندگان بسیار خجالتی می‌توانند به این روش عمل کنند
فصل هفدهم: فرمول 6
فصل هجدهم: و در نهایت ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یخ شکنان: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟
نویسنده
مترجمامیر انصاری
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-600-8237-27-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یخ شکنان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یخ شکنان

برای دریافت کتاب یخ شکنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.