معرفی و دانلود کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم

عکس جلد کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم

کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم نوشته‌ی ست گودین، به شما یادآوری می‌کند که هرکسی می‌تواند ایده و شغل مخصوص به خود را داشته باشد؛ کارهایی که ممکن است عجیب و غیرنرمال به نظر بیایند، اما همین عجیب‌وغریب‌ها می‌توانند شما را به موفقیت و ثروت برسانند.

درباره کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم:

همه آدم‌ها به نوعی غیرطبیعی هستند و کارهای منحصر به فردی می‌کنند و علایق خاصی دارند که آن‌ها را از دیگران متفاوت می‌سازد. کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم (We are all weird) این سوال اساسی را از شما می‌پرسد که چرا هنوز مانند دیگران و توده‌ها عمل می‌کنید؟ آیا دقت نکرده‌اید که همه شرکت‌ها هنوز در تلاشند تا محصولات‌شان مبتنی بر علایق توده‌های مردم باشد؟ با این مسئله روبه‌رو شوید! همه‌ی ما عجیب هستیم و این مسئله امری طبیعی محسوب می‌شود.

ست گودین (Seth Godin) به شما یادآوری می‌کند که همه‌ی ما عجیب و غریبیم و فقط شرکت‌هایی که به این موضوع پی می‌برند، شانس زنده ماندن و رقابت با دیگران را دارند. در این کتاب می‌آموزید که چگونه روش‌های جدید بازاریابی را برای کسب‌وکار خود اعمال کنید و برای توسعه و موفقیت آن از بازار انبوه فاصله بگیرید. می‌توان به نوعی این اثر و کتاب «قبایل» از همین نویسنده را پیش نیاز همدیگر دانست.

کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم نه تنها آموزش‌هایی را برای بازاریابی و مدیریت کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد، بلکه نکاتی مفید درباره زندگی عادی نیز به شما می‌آموزد. برای مثال گودین به شما پیشنهاد می‌دهد، اگر فرزندتان در مدرسه موفق نیست و وقت و هزینه زیادی را صرف آن می‌کنید، ناامید نشوید؛ چرا که می‌توانید موردهای عجیب و غریب فرزندتان را کشف کنید و آن‌ها را به سمت آن کار تشویق کنید.

عجیب و غریب بودن به این معناست که بر چیزی که باور دارید، پافشاری می‌کنید و به کار دلخواهتان ادامه می‌دهید؛ کاری که منجر به تشکیل گروه‌های کوچک‌تر می‌شود و به دور از توده و اکثریت مردم است.

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده دوازده کتاب پرفروش، وبلاگ نویس محبوب و کارآفرینی موفق به شمار می‌رود که کتاب‌هایش به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده است.

او در زمینه توسعه و ایده‌پردازی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند و به غیر از کار در فضای تبلیغات و مدیریت، به خاطر مطرح کردن مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) شناخته می‌شود.

«بازاریابی اجازه‌ای، گاو بنفش، تمام بازاریاب‌ها دروغگو هستند، کوچک بودن نوع جدیدی از بزرگ بودن است، دره موفقیت (شیب)، مهره‌ی حیاتی و به جعبه دست بزن» از جمله آثار ترجمه شده او هستند.

کتاب‌های ست گودین زبانی ساده و روان دارند و به راحتی با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می‌کنند و توانسته شیوه تفکر مردم درباره موضوعاتی همچون رهبری و بازاریابی را تغییر دهند. امروزه این نویسنده محبوب آمریکایی را کارآفرین عصر اطلاعات می‌نامند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم:

- این یک کتاب لعنتی است که به همه ما یادآوری می‌کند که عجیب هستیم و هرکسی می‌تواند ذهنیتی خلاق داشته باشد و کارهای مورد علاقه‌اش را انجام دهد. (کریس تیلور، بنیانگذار ActionableBooks. com)

- هر صفحه از این کتاب را که بخوانید، باعث می‌شود فکر، کار و زندگی‌تان را تغییر دهید و هنر و حرفه خود را بهتر نشان دهید. عجیب است که چگونه ست گودین این کار را انجام می‌دهد، نه؟ (VisionDay. com)

- این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد گروه و قبیله‌ای را رهبری کند، مناسب است. کسانی که می‌خواهند در جهان تغییر ایجاد کنند و از اعتبار کافی برخوردار باشند. اگر از درون این احساس را داشتید که کارتان به اندازه کافی خوب نیست و سپس فکر می‌کنید که چه کسی چه می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد، پس وقت آن است که به سراغ این کتاب بروید. (شرولد بار، نویسنده)

کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر مدت‌هاست که ایده‌ها و آرزوهایی در سر دارید، اما هربار با مطرح کردن آن‌ها، بیشتر مردم آن را عجیب و غیرعملی می‌دانند، پس حتما این کتاب مناسب شماست تا بتوانید روش‌های جدید و جذاب بازاریابی و کسب‌وکار را یاد بگیرید.

در بخشی از کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم می‌شنویم:

توده بر مرکز متمرکز است؛ مرکز نشانه پذیری که بزرگ، فربه و آبدار است. دولت‌ها، بازاریابان و معلمان حول محور خدمات‌دهی و انتفاع از توده سازماندهی می‌شوند و حالا مرکز دارد آب می‌شود.

تاریخچه‌ای از ماهیگیری: در عجبم او که بود؛ اولین مرد، مطمئنم که مرد بود که برای سرگرمی ماهی گرفت و مطمئنا ماهیگیری در سه هزار سال پیش سرگرمی نبود؛ ماهیگیری کار بود.

با این حال یک جایی در میانه راه، آنقدر ثروتمند شدیم که توانستیم، کارهایی را که قبلا شغل بودند، انجام بدهیم و آنچه را که می‌گرفتیم به آب برگردانیم. صبر کن! از این هم عجیب‌تر می‌شود. ثروت اجازه داد تا سرگرمی‌های گران و زمان‌بری مثل ماهیگیری پیدا کنیم اما به شکل سنتی به سمت سرگرمی‌هایی که انتخاب می‌کردیم، ترغیب می‌شدیم و سنتی را صاحبان قدرت تعریف می‌کردند.

رسانه‌ها و بازاریابان مطمئن می‌شدند که بیشتر مردم به همان روشی مشغول ماهیگیری، این سرگرمی جدید می‌شوند که بقیه مشغول می‌شوند. فیلد اند استریم و سایر مجله‌هات، راه درست انجام کارها را به سرگرمی دوستان یاد می‌دادند. تولیدکنندگان همه را تشویق می‌کردند که سرگرمی‌های باب روز پیدا کنند و لوازم باب روز بخرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
مقدمه / فصل اول: سرمایه داری، صنعت و قدرت توده و افول اجتناب ناپذیر آن
30 دقیقه
فصل دوم: نیروهای چهارگانه آدم‌های عجیب و غریب
40 دقیقه
فصل سوم: بسط تدریجی و بی‌وقفه منحنی زنگوله‌ای
53 دقیقه
ادامه فصل سوم: بسط تدریجی و بی‌وقفه منحنی زنگوله‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم
نویسنده
مترجمامیر انصاری
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم

Mohammadamin Jamali
۱۳۹۹/۹/۲۳
کتاب بسیار خوبی بود. دیدگاه ادم رو نسبت به جامعه تغییر میده. حداقلش اینه که یاد گرفتم میشه جور دیگه‌ای هم به جامعه نگاه کرد. به کسانی که هنوز تو فکر کپی کردن امثال دیجی کالا و اسنپ میگردن بشدت توصیه میکنم.
آذین شهسواری
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتابی پر ثمر و سودمند است....
مینا حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
عام نباشید خودت باش
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم

برای دریافت کتاب صوتی همه‌ی ما عجیب و غریبیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.