معرفی و دانلود کتاب صوتی شیب

عکس جلد کتاب صوتی شیب
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیب

کتاب صوتی شیب نوشته‌ی ست گودین، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌رود؛ ابن کتاب به شکلی صریح و ساده به شما نشان می‌دهد که چگونه با گذر از موانع و تغییر مسیرها به سرعت به موفقیت برسید.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی شیب:

کتاب صوتی شیب (The dip) مفهوم مهم و کاربردی جا زدن را بررسی می‌نماید و به شما ثابت می‌کند که گاهی جا زدن بهترین تصمیم است. اگر برای دستیابی به موفقیت با چالش‌های بسیاری روبرو هستید، این کتاب و قوانینش می‌تواند به شما یاری برساند.

همه انسان‌ها در بعضی مواقع حس می‌کنند که باید تسلیم شوند، حتی افراد بسیار موفق و برجسته هم به همین صورت هستند. اما آیا افراد موفق یا برنده‌ هرگز جا نمی‌زنند؟ خوب است بدانید که آن‌ها همیشه جا می‌زنند. با این تفاوت که آن‌ها می‌دانند در چه جایی و در چه زمانی این کار را انجام دهند.

این اثر به شما نشان می‌دهد که جا زدن امری بسیاری کاربردی و در مواقعی ضروری است که به کمک آن می‌توانید زندگی و کار‌های خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید. شاید در کتاب‌ها، مجلات، نشریه‌ها و دیگر رسانه‌ها دیده‌ و یا شنیده‌ باشید که جا زدن کار درستی نیست و همیشه باید برای بهبود اوضاع کوشید؛ اما ست گودین (Seth Godin) نویسنده‌ی این کتاب درخشان با این سخنان مخالف است. از نظر او «جا زدن» امری است که باید در مکان و زمان مناسب دائما تکرار شود.

شاید برای شما پیش آمده باشد در وضعیتی قرار بگیرید که در ترک کردن، ماندن و ادامه دادن، شک ‌کنید. اگر بدانید دقیقا در چه زمانی، چه کاری را ترک نمایید و کجا با اراده‌ی قوی راه خود را پیش بگیرید، چندین قدم به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد. نویسنده در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چه زمانی کار را رها کنید و چه زمانی با ادامه دادن آن به موفقیت و پیشرفت برسید.

هنگامی که برای نخستین‌بار خود را برای انجام کاری آماده می‌کنید آن کار برای شما دل‌نشین و سرگرم ‌کننده‌ است و شما به طور حتم انرژی‌های مثبتی از اطراف خود کسب می‌کنید. گذر زمان و کسب تجربه‌ کمک‌تان می‌کند تا در ادامه‌ راه خود قدم‌های بهتری بردارید. فارغ از اینکه آن کار جدید چه چیزی است، به راحتی خود را درگیر آن می‌کنید. حال درست در همین لحظه دره‌ی موفقیت اتفاق می‌افتد.

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

ست گودین کارآفرین و سخنران برتر آمریکایی و نویسند‌ه‌ی چهار اثر پرفروش در جهان است. او چند شرکت موفق دارد که خودش راه‌اندازی نموده و در حال حاضر آن‌ها را مدیریت می‌کند. او سالیان زیادی در بخش بازاریابی فعالیت کرده و در کتاب گاو بنفش از راهکارهای خودش بهره برده است. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه کسب‌وکار است و به کارآفرینانی که در مسیر موفقیت خود با مشکل روبرو شدند، مشاوره می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی شیب می‌شنویم:

«هوشمندی به تلاش دائمی کورکورانه نیست. گاهی هوشمندی به تشخیص لحظه‌ی مناسب قطع کردن تلاش است. در را اگر بکوبیم، دیر یا زود باز خواهد شد. اما دیوار را هر چه بکوبیم، در نخواهد شد. بسیاری از سوانح کوهنوردی، در مواردی روی می‌دهند که فرد کوهنورد، در تصمیم‌گیری بین ماندن و رفتن، به‌جای آنکه به آذوقه و مسیری که پیش روی دارد توجه کند، به مسیری که طی کرده است توجه می‌کند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
قسمت اول
32 دقیقه
قسمت دوم
25 دقیقه
قسمت سوم
35 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیب
نویسنده
مترجمامیر انصاری
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیب

رضوان مرادی
۱۴۰۱/۱/۱۰
کتاب حول محور این میگرده که هر کاری که شروع میکنیم به انجامش، راه کفی و صاف رو طی نمیکنه بلکه با چالش‌هایی رو برو ست که نویسنده اون رو تشبیه به شیب می‌کنه. ولیکن موضوع مورد ممارست یا به صورت شیب در نظر گرفته میشه که در این حالت باید سماجت رو کنار نگذاشته تا به نقطه نهایی برسیم و به اصطلاح جا سویی و نزنیماز دیگر در دو حالت کار رو باید رها کرد وقت خود رو تلف نکردشیب رو که گفتم، اون دو حالت رو بعد ک خوندید یا شنیدید خودتون متوجه میشوید ک کجا‌ها نباید ادامه داد بلکه باید رها کنید و برید سراغ کار بعدیولیکن کتاب در مورد این که چطور تشخیص بدیم عمل مورد نظر شب ه یا اون دو تای دیگه متاسفانه چیزی نگفته و قدرت تشخیص رو به عهده فرد گذاشته. طبق تجربیات خودم، من به شخصه کار رو به قدرت و نیروی برتر که به عنوان خداوند از اون یاد میکنم میسپارم که تشخیص درستی یا نادرستی شو از گردن خودم ساقط کنم و همیشه جواب داده. تا نظر محترم دوستان دیگر چه باشد
امین قدس
۱۴۰۰/۱/۱۰
خیلی باهاش ارتباط نگرفتم اونقدر که تعریف میکردن اون اندازه نبود
سعید هرمزی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
کتاب پر محتوا و پر از محتوای مفهومی هستش خیلی عالللللللی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیب

برای دریافت کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.