معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب: تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب: تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب: تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید

افراد زیادی را می‌بینیم که با تصمیم به شروع برنامه‌ای جدی در زندگی خود، از مدت و کیفیت خوابشان می‌کاهند. اما آریانا هافینگتن در خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب این کار را اشتباه و بی‌ارتباط به پشتکار بالا و جدیت در پیگیری اهداف می‌داند. از نظر او خواب که یک نیاز مهم انسانی است، تابه‌حال مورد بی‌توجهی زیادی قرار گرفته و نقش آن در کیفیت و سطح زندگی افراد به درستی بررسی نشده است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب

زندگی پرهیاهوی امروزی بسیاری از مسائل حیاتی، ازجمله خواب ما را قربانی خود می‌کند. اما به اعتقاد آریانا هافینگتن (Arianna Huffington) در خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب (The Sleep Revolution) برای رقابت بهتر در همین دنیای فعلی باید بدانیم که خواب مناسب از اهمیتی بسیار بیشتر از آنچه تصور کنیم برخوردار است.

آریانا هافینگتن در خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب هشدار می‌دهد که اعتیاد به کار و کم‌خوابی چه اثرات مخربی بر روحیه و جسم ما و در نهایت کارایی و توانایی‌مان می‌گذارند. او به ما کمک می‌کند میزان خواب خود را با معیارهای درست بررسی کنیم تا مطمئن شویم که به اندازه‌ی کافی می‌خوابیم یا خیر. آریانا هافینگتن در کتاب خود گروه‌های مختلف (مثل کارمندان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و زوج‌ها) را در حالت داشتن خواب کافی و خواب ناکافی مقایسه می‌کند و با مثال‌های عینی نشان می‌دهد که خواب و استراحت کافی چه تأثیر چشمگیری بر عملکرد افراد دارند.

برای مثال آریانا هافینگتن در خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب از اهمیت خواب کافی برای دانش‌آموزان صحبت می‌کند. هر کدام از ما وقتی به دوران مدرسه‌ی خود فکر می‌کنیم می‌توانیم تأیید کنیم که اگر در بین ساعت‌های کلاسی، فرصت کوتاهی برای چرت زدن وجود داشت، یا اگر صبح‌ها می‌توانستیم کمی دیرتر از خواب بیدار شویم و به مدرسه برویم، چه‌قدر عملکرد بهتری داشتیم.

البته آریانا هافینگتن تأکید می‌کند که خواب ناکافی همیشه اختیاری و ناشی از باورهای غلط یا اعتیاد به کار نیست. خیلی از اوقات و حتی در اکثر موارد، خواب ناکافی امری اجباری و گریزناپذیر است. اقشار کم‌درآمدتر مثل کارگران برای افزایش سودشان نیست که از خواب خود می‌زنند، این گروه از مردم ناچارند برای درآوردن هزینه‌ی اقساط و سایر امور زندگی خود کمتر بخوابند. او در خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب نسبت به شرایط موجود که مدام در حال کاستن از فراغت انسان‌هاست هشدار می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای دکتر محمد نظری و براساس ترجمه‌ی مهرنام سپهری منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات کتاب کوچه به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب

  • آریانا هافینگتن به‌عنوان سردبیر و یکی از مؤسسان نشریه‌ی هافینگتن پست، در این کتاب پرفروش نشان می‌دهد که دست‌کم گرفتن خواب در فرهنگ ما با این عبارت که وقت تلف کردن است، چطور سلامت، قدرت تصمیم‌گیری، بهره‌وری در کار و حتی زندگی جنسی ما را به خطر می‌اندازد. (آمازون)

  • آریانا هافینگتن نشان می‌دهد که خواب فقط برای سلامتی ضروری نیست، بلکه نقشی اساسی در دست‌یابی ما به اهدافمان دارد. (شریل سندبرگ، نویسنده‌ی کتاب «قدم در راه بگذارید»)

  • این یکی از آن کتاب‌هایی است که اگر نخوانیدشان، وقتی بمیرید پشیمان خواهید شد. (بیل میهر)

  • آریانا هافینگتن کتابی عمیقاً ارزشمند را به نگارش درآورده است... می‌توانیم از توصیه‌های هوشمندانه‌ی آریانا هافینگتن استفاده کنیم و رابطه‌ی خود را با خوابمان بهتر کنیم و زندگی‌مان را تغییر دهیم. (مارک ویلیامز، استاد بازنشسته‌ی روان‌شناسی بالینی در دانشگاه آکسفورد)

  • انقلاب خواب یک دستاورد خارق العاده و بهترین کتاب در مورد خواب در چند سال اخیر است. (راجر اکیرچ، نویسنده‌ی کتاب «در پایان روز»)

خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید بدانید خواب در زندگی ما انسان‌ها تا چه حد اهمیت دارد، گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب را به شما توصیه می‌کنیم. این خلاصه کتاب صوتی برای مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی و راهنمای رسیدن به موفقیت و خودسازی مناسب است.

با آریانا هافینگتن بیشتر آشنا شویم

آریانا هافینگتن ستاسیناپولوس (Arianna Huffington Stassinopoulos) سردبیر نشریه‌ی هافینگتن‌ پُست (Huffington Post) است که در سال 2005 تأسیس شد و وب‌سایت آن با سرعت زیادی تبدیل به یکی از پربازدیدترین نشریه‌های اینترنتی شد. سایت این نشریه در سال 2012 برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر در بخش گزارش و اخبار ملی انگلستان شد.

آریانا هافینگتن سال 1950 در شهر آتن یونان متولد شد و وقتی شانزده سال داشت به انگلستان مهاجرت کرد. او در رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. مجله‌ی تایم نام آریانا هافینگتن را در لیست تأثیرگذارترین صدنفر جهان وارد کرده و نشریه‌ی فروبس (Forbes) هم او را یکی از قدرتمندترین زنان نامیده است. آریانا هافینگتن که یک روزنامه‌نگار، تحلیلگر سیاسی و عضو حزب دموکرات است تابه‌حال کتاب‌های مختلفی به نگارش درآورده که «بی‌باک شدن در عشق، کار و زندگی» و «آمریکای جهان سومی» ازجمله‌ی آن‌ها هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب: تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید می‌شنویم

اعتیاد به کار، خواب بسیاری از انسان‌ها را ربوده و کم‌درآمدها از این موضوع آسیب بیشتری می‌بینند. گوپتا، تحلیل‌گر بیست‌ودوساله‌ی گلدمن ساکس، دو شب متوالی نخوابیده بود که ساعت دووچهل دقیقه‌ی بامداد یک شب، از اتاق کارش با پدرش تماس گرفت. گرچه پدر گوپتا سعی کرد او را آرام کند، تنها چند ساعت بعد جسدش را روی سنگفرش بیرون ساختمان بلند آپارتمانش پیدا کردند. او از پنجره بیرون پریده بود، چون دیگر توان تحمل فشار کار را نداشت. مانند گوپتا آدم‌های زیادی امروزه به دلیل کار زیاد اجباری یا اعتیاد به کار از کمبود خواب رنج می‌برند. اعتیاد به کار درحال افزایش است. بین سال‌های 1990 و 2000 میانگین بار کاری سالانه‌ی آمریکا، یک هفته‌ی کاری کامل افزایش یافت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
انقلاب خواب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب: تصمیم بگیرید یک شب زندگی خود را متحول کنید
نویسنده
مترجممهرنام سپهری
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب

علی رضا اعظمی
۱۴۰۲/۶/۳۰
در حد کتاب نبود. نیم‌ساعت تعدادی مقاله و در حد یک گزارش. به نظرم فقط اسم کتاب پرطمطراق بود. ‌گفتم ببینم چی توش نوشته که اسم انقلاب رو آورده!
آرزو محمد
۱۴۰۲/۹/۲۳
در واقع کتاب نمیشه بهش گفت و اینکه خیلی مطلب جالب توجهی نداره!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی انقلاب خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.