معرفی و دانلود کتاب گام‌های آگاهی: از آیین آورندگان نور تا هنر بازآفرینی

عکس جلد کتاب گام‌های آگاهی: از آیین آورندگان نور تا هنر بازآفرینی
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام‌های آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام‌های آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام‌های آگاهی: از آیین آورندگان نور تا هنر بازآفرینی

کتاب گام‌های آگاهی به شما کمک می‌کند تا پیام‌آور نور باشید و زندگی خود را از نو خلق کنید. نیل دونالد والش، با بیانی ساده و توضیحاتی گام به گام یکی از پیچیده‌ترین مفاهیم معنوی را ارائه می‌کند و به شما نحوه به کارگیری آن را به عنوان ابزاری قدرتمند می‌آموزد.

درباره کتاب گام‌های آگاهی

نیل دونالد والش (Neale Donald Walsch) در بخش‌های یک و دو کتاب حاضر دیدگاه خود درباره‌ی زندگی را برای ما روشن می‌کند؛ اینکه برای مراقبت از ارزشمندترین هدیه پروردگار باید هدف زندگی خود را مشخص کنیم. او ناسازگاری‌های روزگار را موهبت‌های زندگی برمی‌شمارد که به ما کمک می‌کنند تا رشد کنیم. والش در ادامه ما را با ارتباط ناگسستنی زندگی و حرکت آشنا می‌کند و آن را منشا تغییرات پیوسته در جهان هستی می‌داند. آنگاه درمی‌یابیم که اگر در زندگی خود تغییر نکنیم و سکان زندگی خود را در دست نگیریم خواه، ناخواه امواج زندگی سد راهِ ما خواهند شد.

کتاب گام‌های آگاهی (ReCreating Your Self) به ما یادآور می‌شود که با تغییر و حرکت در زندگی می‌توانیم آرزو و رویاهای خود را دنبال کنیم. والش به ما می‌آموزد زمانی می‌توانیم به رویاهای قلبی خود دست یابیم که کارهای خودمان را در زندگی به پایان برده باشیم. در این مسیر باید آگاهانه انتخاب و تصمیم‌گیری کنیم تا تجربه‌های آینده زندگیمان به درستی شکل بگیرند. این گونه است که ما نقش آفرینِ زندگی خود می‌شویم.

نیل دونالد والش با منطق نوشتاری خود تلاش می‌کند تا ما را از سردرگمی و بی‌اراده بودن در زندگی نجات دهد و کمک کند تا در مسیر استقلال و اهدافمان زندگی کنیم. مطالب‌ کتاب‌ گام‌های آگاهی در دو دسته‌ی اصل‌ها و گام‌ها جای‌ می‌گیرند. برای‌ آن‌ که‌ آورنده‌ی نور شویم، لازم است نُه گام‌ برداریم و در این‌ راه‌ ضروری‌ست دوازده‌ اصل‌ را رعایت‌ کنیم. لازم است هر دوازده اصل‌ را درک‌ کنیم تا بتوانیم گام‌های‌ لازم‌ را برداریم و آن‌ کسی‌ بشویم که‌ آرزویش را داریم.

با کتاب گام‌های آگاهی،‌ می‌توانیم تقدیر خود را مقدر کنیم. با این حرکت،‌ ما، آن کاری را که برای انجام آن به این دنیا آمده‌ایم، یعنی مأموریت و‌ رسالت خود را انجام می‌دهیم. گفتنی‌ست بخش نخست کتاب حاضر برگردانی از کتاب ReCreating Your Self و بخش دوم برگردانی از کتاب Bringers of the light از همین نویسنده است که در یک کتاب پیش روی شما قرار گرفته است.

کتاب گام‌های آگاهی مناسب چه کسانی است؟

اگر در زندگی احساس سردرگمی می‌کنید و به دنبال یافتن معنای زندگی خود هستید، مطالعه‌ی کتاب گام‌های آگاهی را از دست ندهید تا به قدرت فوق العاده‌ی انسان در آفرینش سرنوشت خود پی ببرید.

نیل دونالد والش را بیشتر بشناسیم

نیل دونالد والش به عنوان یک پیام‌آور معنوی امروزی شناخته می‌شود که مطالبش همچنان جهان را به شیوه‌های عمیقی تحت تاثیر قرار می‌دهد. او قبل از اینکه گفتگو مشهور خود با خداوند را تجربه کند، در جستجوی معنای معنوی زندگی بود. مجموعه کتاب «گفتگو با خدا» برگرفته از تجربیات زندگی شخصی اوست که تاکنون به 37 زبان ترجمه شده، میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده و تحولات مهمی در زندگی روزمره آن‌ها ایجاد کرده است. کتاب «گفتگو با خدا» به تعریف دوباره خدا پرداخته و پارادایم‌های معنوی را در سراسر جهان تغییر داده است. نیل دونالد والش تلاش کرده تا درک جدیدی از زندگی و خدا برای مردم ایجاد کند.

جملات برگزیده کتاب گام‌های آگاهی

- «گذران‌ درست‌ زندگی‌»، همان‌ آورندۀ نور بودن‌ است‌.
- «انجام‌ دادن‌» کار بدن‌ است‌، «بودن» کار روح است.
- اگر برای لحظه‌ای‌ هراسان هستید، برای‌ آن‌ است‌ که‌ هراس را انتخاب‌ کرده‌اید. اگر شاد هستید، به‌ این‌ دلیل‌ است‌ که‌ چنین‌ انتخابی‌ دارید.
- همۀ تجربه‌ها از آگاهی حاصل می‌شوند. تمامی آگاهی‌ها از انتخاب‌های هشیارانه - انتخاب‌هایی که در بیداری شکل گرفته‌اند - به دست می‌آیند.

در بخشی از کتاب گام‌های آگاهی می‌خوانیم

فرایند بازآفرینی یک تصمیم است، نه یک کشف. یعنی ما چیزی را در بارۀ خودمان کشف نمی‌کنیم، بلکه آن را برای خود انتخاب می‌کنیم.

وقتی دست و پای ما با افکار، عقاید و ساختارهای کهنۀ ذهنی در بارۀ گذشته بسته است، تصمیم‌های جدید برایمان دشوارتر خواهد بود. برای همین است که پایان دادن به کارهای ناتمام ضروری‌ست. پس از انجام این کار، فضا برای ما باز می‌شود تا آفرینشی تازه، عقیده‌ای تازه و مفهومی تازه را از کسی که هستیم‌، ایجاد کنیم.

دیگر مجبور نیستیم از موقعیتِ «من بدشانس هستم»، «زشت‌ هستم»، «خوب نیستم»، «همیشه به من ظلم می‌شود» یا «بی‌ارزش هستم» عمل کنیم. سرانجام می‌توانیم از موقعیتِ «من عالی هستم‌! من قدرتمند هستم! من باشکوه هستم!» وارد عمل شویم. حتی می‌توانیم از جایگاهِ «من علت تجربه‌هایم هستم و هر تجربه‌ای که برای خودم پیش آورده‌ام، برای آفرینشِ آن کسی که هستم و آن کسی که انتخاب می‌کنم هم‌اکنون باشم، کامل و بی‌نقص بوده است»، عمل نماییم.

این عبارت، بسیار نیروبخش است. این عبارت، ما را از موقعیت مظلوم و معلول زندگی بودن بیرون می‌آورد و در فضای آفرینش ناب قرار می‌دهد.

این مرحله، آغاز بازآفرینی‌ به شمار می‌آید.

ما وقتی به لحظۀ آفرینش ناب می‌رسیم که متوجه شویم و اعلام کنیم که همواره و در همۀ عمر در این لحظه بوده‌ایم.

لزومی ندارد که بفهمیم چرا آن چه را آفریده‌ایم، آفریده‌ایم یا چرا انتخاب کردیم که آن پیشامدها را این گونه تجربه کنیم. ما این کار را کردیم، همین! دیگر خودتان را سؤال‌پیچ نکنید. مدام از خودتان نپرسید: «آخر چرا؟!» بی‌ربط‌ترین پرسش در همۀ ماجرای بشری همین چون و چراهاست. پرسیدن «چرا»، بی‌معنی، بی‌نتیجه و بی‌فایده است و تنها کار آن، این است که پرسش‌های بی‌فایدۀ بیش‌تری ایجاد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
بخش یکم: آورندگان نور
هدف زندگی
گام‌ یکم آورندگان: روشن کردن هدف زندگی
اصل یکم: والاترین هدیۀ خدا
گام‌ دوم آورندگان: از انجام دادن تا بودن
اصل‌ دوم: بودن یا انجام دادن؟
گام‌ سوم آورندگان: اهمیتِ «بودن»
اصل‌ سوم: انتخابِ چه کسی بودن
گام‌ چهارم آورندگان: مشاهدۀ مخالفت به عنوان فرصت
اصل‌ چهارم: هجوم ناهمانندها
گام‌ پنجم آورندگان: پذیرشِ شکل‌گیری
اصل‌ پنجم: شکل‌گیری بودن
بخش دوم: بازآفرینی
معنای زندگی
اصل ششم: رابطۀ زندگی و حرکت
اصل هفتم: حرکتِ تغییردهنده
اصل هشتم: خاستگاه واقعیت
اصل نهم: هر تغییر، یک آفرینش
گام یکم بازآفرینی: آفرینندۀ آرزوها
گام دوم بازآفرینی: تکمیل کارهای ناتمام
اصل دهم: تفسیری از آفریننده و آفرینش
اصل یازدهم: مهم نبودن و معنا نداشتن
گام سوم بازآفرینی: تصمیم درست
اصل دوازدهم: انتخاب آگاهانه، آگاهی تازه و تجربۀ نو
گام چهارم بازآفرینی: تصمیم دربارۀ تجارب آتی
اصل‌ها و گام‌های این کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام‌های آگاهی: از آیین آورندگان نور تا هنر بازآفرینی
نویسنده
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-7974-89-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام‌های آگاهی

پروانه صبورمروتی
۱۴۰۲/۶/۲۲
یکی از بهترین کتابهایی است که خوانده‌ام واقعا عالیست پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید
مهرداد احمدی
۱۴۰۱/۷/۵
فوق العاده است، برای پیدا کردن مسیر زندگی تون حتما این کتاب رو بخونید..
Raziyeh Rahmani
۱۴۰۲/۸/۱۳
اثر واقعا تاثیر گذار برای خودشناسی
نیلوفر
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتابی بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب گام‌های آگاهی

برای دریافت کتاب گام‌های آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.