کتاب‌های انتشارات کتاب کوچه

درباره‌ی انتشارات کتاب کوچه

انتشارات کتاب کوچه از اسفندماه سال 1388 فعالیت خود را در حوزه‌ی چاپ و نشر کتاب آغاز کرد. این ناشر در ابتدا با عنوان «سیوا» به فعالیت در این زمینه می‌پرداخت، اما در سال 1396 نام خود را به کتاب کوچه تغییر داد. عمده‌ی کتاب‌های منتشرشده از سوی انتشارات کتاب کوچه در حوزه‌های عمومی و علوم انسانی از جمله رمان، داستان و جستار جای می‌گیرند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب کوچه

کتاب «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می­‌کردی؟» نوشته‌ی کلوئه بنجامین، «گوگل چگونه کار می‌کند؟» تألیف اریک امرسون اشمیت، جاناتان روزنبرگ و الن ایگل، کتاب «طنزیمات رولت روسی» با موضوعی طنز نوشته‌ی فریور خراباتی، اثر داستانی «سال سیل» نوشته‌ی مهرداد صدقی، کتاب «خبرچین‌ها: سیا چگونه نویسندگان مشهور را فریب می‌داد» نوشته‌ی جوئل ویتنی، و «آخرین دختر» اثری از نادیا مراد و جنا کراجسکی در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب کوچه قرار دارند.

کتاب کوچه

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات کتاب کوچه

در آذرماه 1396 بود که انتشارات کتاب کوچه با ناشران دیجیتال و صوتی وارد همکاری شد. تهیه‌ی نسخه‌ی صوتی آثار این ناشر را نشر صوتی نوین کتاب گویا بر عهده دارد.

از میان آثار این ناشر، نسخه‌ی صوتی و متنی کتاب «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌­کردی؟»، کتاب «جاناتان مرغ دریایی» اثر ریچارد باخ، کتاب «هنر رزم» اثری از سون تزو، کتاب مشهور «تمرین نیروی حال» نوشته‌ی اکهارت تله، و اثری الهام‌بخش و پرطرفدار از جیمز آلن تحت عنوان «تو همانی که می‌اندیشی» در سایت و اپلیکیشن کتابراه از بالاترین میزان فروش برخوردار هستند.

از اینکه برای خرید نسخه‌های الکترونیکی و صوتی کتاب‌های انتشارات کتاب کوچه کتابراه را انتخاب کرده‌اید، از شما ممنونیم.

کتاب چانه زنی با شیطان

کتاب چانه زنی با شیطان
رابرت منوکین، وکیل و نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی، در کتاب چانه زنی با شیطان، مهم‌ترین اصول فن مذاکره را با علاقه‌مندان در میان گذاشته است. به طور خلاصه می‌توان چنین گفت که با مطالعه‌ی این اثر، خواهید آموخت که چه وقت بهتر است تن به مذاکره و معامله دهید، و چه وقت، شایسته‌تر آن است که رویگردانی پیشه کنید و بحثی خاص را به پایان بَرید.
48000 تومان
دریافت کتاب

کتاب طنزیمات رولت روسی

کتاب طنزیمات رولت روسی
خواندن اتفاقات تاریخی، آن هم از زبان نویسنده‌ای که هم تسلط خوبی بر تاریخ دارد و هم طنز در کلامش موج می‌زند، تجربه‌ای شیرین خواهد بود. این دقیقاً سبک‌وسیاقی‌ست که در کتاب طنزیمات رولت روسی، نوشته‌ی فریور خراباتی شاهدش خواهید بود. به بیان دیگر، نویسنده در این اثر با بیان غیرجدی و کنایه‌آمیز تناقض‌های تاریخی، لبخندی تلخ و شیرین بر لب شما می‌نشاند.
38000 تومان
دریافت کتاب

یدکی: شاهزاده هری

یدکی: شاهزاده هری
پرتره‌ای تماشایی از یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های خاندان سلطنتی انگلستان. دوک ساسکس در کتاب «یدکی: شاهزاده هری» می‌کوشد به ناگفته‌های زندگی پرفرازونشیب خود بپردازد و خودزندگینامه‌ی مفصل و پرجزئیاتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این اثر در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.
68000 تومان
دریافت کتاب

کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها
دنیس تریو، نویسنده‌ی برجسته‌ی کانادایی - فرانسوی، در کتاب زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها، داستان زندگی بیلودو را روایت کرده؛ پستچی‌ای جوان که پس از خواندن شماری از نامه‌هایی که ارسالشان بر عهده‌ی او گذاشته شده، خود را درگیر ماجرایی عاشقانه می‌یابد. لازم به ذکر است که رمان پیش رو، در سال 2006 جایزه‌ی ادبی کانادا - ژاپن را برای خالق خود به ارمغان آورد.
38000 تومان
دریافت کتاب

توییتر: داستانی واقعی برآمده از دل پول، قدرت، دوستی و خیانت

توییتر: داستانی واقعی برآمده از دل پول، قدرت، دوستی و خیانت
در سیلیکون ولی چه گذشت و چطور شرکتی کوچک توانست به یکی از بازیگران عرصه‌ی سیاست جهان تبدیل شود؟ نیک بیلتون در کتاب «توییتر» ما را به پشت‌صحنه‌ی شرکت توییتر می‌برد و نتیجه‌ی چندصد ساعت مصاحبه با افراد دخیل در این کسب‌وکار را با ما درمیان می‌گذارد.
58000 تومان
دریافت کتاب

مرد دونده

مرد دونده
دویدن برای زنده ماندن! قهرمان رمان «مرد دونده» یک انسان کاملا معمولی است اما به یک بیماری خاص مبتلا می‌شود، بیماری‌ای که برای کنترلش باید بدون لحظه‌ای توقف بدود. این مرد به شهرت می‌رسد و مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد؛ او با استفاده از این فرصت، عقاید خود را با مردم در میان می‌گذارد و طرفدارن وفاداری هم پیدا می‌کند. اگر به دنبال مطالعه‌ی داستانی متفاوت با درونمایه‌ای عمیق هستید، فرصت مطالعه‌ی رمان «مرد دونده» را از دست ندهید.
48000 تومان
دریافت کتاب

اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی

اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی
اگر از تقدیر خود مطلع شوید و بدانید چه زمانی می‌میرید چه می‌کردید؟ آیا آگاهی نسبت به آینده باعث می‌شود بهتر زندگی کنید و تصمیمات بهتری بگیرید؟ «کلوئه بنجامین» با خلق داستانی مسحورکننده، چنین موقعیتی را توصیف کرده است. آغاز داستان از جایی است که زنی ادعا می‌کند توانایی پیشگویی زمان مرگ انسان‌ها را دارد. با خواندن این رمان جذاب دیدگاهی نو درباره زندگی و مرگ پیدا می‌کنید.
48000 تومان
دریافت کتاب