معرفی و دانلود کتاب یدکی: شاهزاده هری

عکس جلد کتاب یدکی: شاهزاده هری
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یدکی: شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یدکی: شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یدکی: شاهزاده هری

پرتره‌ای تماشایی از یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های خاندان سلطنتی انگلستان. دوک ساسکس در کتاب یدکی: شاهزاده هری می‌کوشد به ناگفته‌های زندگی پرفرازونشیب خود بپردازد و خودزندگینامه‌ی مفصل و پرجزئیاتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این اثر در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب یدکی: شاهزاده هری

یکی از هولناک‌ترین تصاویر قرن بیستم در ششم سپتامبر 1997 در یک مراسم تشییع جنازه‌ با حضور دست‌کم پنج میلیون نفر رقم خورد: دو پسر نوجوان، دو شاهزاده، پشت تابوت مادرشان راه می‌رفتند و جهانی با اندوه و وحشت این صحنه را به تماشا نشسته بود. هنگامی که پرنسس دایانا به خاک سپرده شد، میلیاردها نفر به این پرسش فکر می‌کردند که شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری چه احساسی را تجربه می‌کنند و زندگی آن‌ها از این پس چگونه پیش خواهد رفت. پرسشی که پاسخی مفصل به آن را در کتاب یدکی (Spare) به قلم شاهزاده‌ی ساسکس می‌خوانید.

شاهزاده هری، نویسنده‌ی کتابی که اکنون پیش روی شماست و نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های سلطنتی در سراسر جهان، دوران کودکی سرخوشانه‌ی خود را با اقبال یک وارث جدی برای سلطنت سپری کرد. اما این سرمستی کودکانه دوام چندانی نداشت و شاهزاده هری دوازده‌ساله بود که واقعه‌ای دلخراش، اندوه‌بار و رازآلود، زندگی او را برای همیشه تغییر داد. او پس از مرگ مادرش، دیانا، در سال‌های نوجوانی با خشم، اندوه و تنهایی خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد و چون مطبوعات را مقصر مرگ مادرش می‌دانست، همواره با پذیرش زیستن در کانون توجه‌های جهانی درگیر بود.

در کتاب یدکی: شاهزاده هری برای اولین بار شاهزاده هری داستان زندگی پرفراز و نشیب خود را روایت می‌کند، و سفر پرپیچ و خم زندگی خود را، از سال‌های کودکی گرفته تا ایام جوانی و دوران بزرگسالی، با صداقتی تأمل‌برانگیز و تزلزل‌ناپذیر شرح می‌دهد. حاصل، کتابی است که اکنون نسخه‌ی الکترونیکی آن در اختیار شما قرار گرفته و اثری مملو از بینش، مکاشفه، خودآزمایی و خرد است که قدرت عشق و اندوه را به تصویر می‌کشد.

تصویری که مخاطب با خواندن این کتاب از شاهزاده هری به دست می‌آورد، شخصیتی آسیب‌پذیر است که داستان‌هایی را از دوران کودکی‌اش، درباره‌ی رابطه با مادرش، و پیرامون زندگی به عنوان عضوی از خانواده‌ی سلطنتی روایت می‌کند. او سپس به سراغ توضیح حرفه‌ی نظامی‌گری خود و کارهای خیریه‌اش می‌رود، ماجرای عاشق شدن و ملاقاتش با مگان را شرح می‌دهد، و دست آخر به درگیری‌های خود به عنوان عضوی از یک خانواده‌ی سلطنتی و در نهایت تصمیم به ترک کاخ می‌پردازد. او می‌کوشد در سراسر کتاب یدکی پرتره‌ای کامل و بی‌نقص را از خود به تصویر کشیده و در اختیار مخاطبان پرسشگر قرار دهد.

انتشارات کتاب کوچه ترجمه‌ی مهرنام سپهری را از این اثر برگزیده و آن را منتشر نموده است.

نکوداشت‌های کتاب یدکی: شاهزاده هری

  • اثری تزتزل‌ناپذیر و درون‌نگر که به خوبی نوشته شده است. (تایم)

  • گزارشی پرسوز و گداز از زندگی درون قفسی از جنس طلا. (آتلانتیک)

  • کتاب یدکی روان نوشته شده است و تمرکز آن در وهله‌ی اول بر رابطه‌ی بین هری و مادرش دیاناست. (آنیتا سینگ)

  • این کتاب به شکل متقاعدکننده‌ی هنرمندانه است و می‌توان آن را یک کتاب خاطرات پرفروش قلمداد کرد. (نیویورکر)

  • این کتاب ارزش خواندن دارد. نه فقط به دلیل جزئیات توجه‌برانگیز آن، بلکه به دلیل نیروی روایی قدرتمند و شوخ‌طبعی شگفت‌انگیزش. از همه مهم‌تر ارزش خواندن این کتاب به دلیل اهمیت بالقوه‌ی تاریخی آن است. (ربکا مید)

کتاب یدکی: شاهزاده هری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه پیرامون زندگی شخصیت‌های مهم سلطنتی جهان علاقه دارید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با شاهزاده هری بیشتر آشنا شویم

شاهزاده هری (Prince Harry)، با نام کامل هنری چارلز آلبرت دیوید، یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا است. او در تاریخ 15 سپتامبر 1984در لندن به دنیا آمد. شاهزاده هری پسر کوچکتر دیانا، شاهزاده‌ی فقید ولز و نوه‌ی ملکه الیزابت دوم است. پس از تکمیل تحصیلات در رشته‌ی مطالعات جغرافیا، شاهزاده هری به خدمت سربازی درآمد و فعالیت خود را به عنوان یک افسر نیروی هوایی در بریتانیا از سال 2005 آغاز نمود. در سال 2008 بود که هری به افغانستان اعزام شد و در آنجا به عنوان یک خلبان هلیکوپتر در نبرد‌های مختلف شرکت کرد. تجربه‌ای که خود از آن به عنوان یکی از حوادث بزرگ زندگی‌اش یاد می‌کند.

ازدواج شاهزاده هری در سال 2018 با مگان مارکل، بازیگر آمریکایی، حواشی بسیاری را در پی داشت. آن‌ها در سال 2019 صاحب پسری به نام آرچی شدند و یک سال بعد تصمیم گرفتند که از وظایف سلطنتی خود استعفا دهند و باقیمانده‌ی عمر خود را به عنوان اعضای غیرفعال خانواده‌ی سلطنتی ادامه دهند. شاهزاده هری با تلاش‌های خیرخواهانه و تجربیات شخصی خود، به عنوان یک چهره‌ی الهام‌بخش برای جوانان به‌خصوص در انگلستان شناخته می‌شود و در سراسر جهان او را پیش از هر چیز به عنوان یک صدای قدرتمند در مبارزه با تبعیض و حفظ حقوق بشر می‌شناسند.

در بخشی از کتاب یدکی: شاهزاده هری می‌خوانیم

درست هنگامِ شروع سال جدید 2009، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد. من، به عنوان دانشجو، سه سال قبل، با دانشجویان دیگر نشسته بودم. در یک فرودگاه، شاید قبرس. یا شاید جایی دیگر در انتظار پرواز به قبرس. ویدیو را من گرفته بودم. برای گذراندن زمانی که تا پروازمان داشتیم، وقت‌کشی کردم، گروه را به هم ریختم، مرتب کردم، درباره هر پسری یک توصیف بداهه ساختم، و وقتی به هم‌دانشجویی و دوست خوبم احمدرضا خان پاکستانی رسیدم، گفتم: آه، دوست کوچک پاکی‌مان...

من نمی‌دانستم که پاکی یک توهین است. پیش از آن، شنیده‌ بودم که بسیاری از مردم از این کلمه استفاده می‌کنند و هرگز ندیده‌ بودم کسی از شنیدن آن یکه بخورد یا واکنشی نشان دهد، هرگز به نژادپرستی بودن این کلمه مشکوک نشده بودم. چیزی هم درباره تعصب ناخودآگاه نمی‌دانستم. من بیست‌و‌یک‌ساله بودم، غرق در انزوا و شرایط خاص، و اگر اساساً درباره این کلمه فکر می‌کردم، فکر می‌کردم مانند استرالیاست. بی‌ضرر. این فیلم را برای یک دانشجوی دیگر که در حال ساختن ویدیوی پایان سال بود، فرستاده بودم.

از آن زمان به بعد، پخش شد، از رایانه‌ای به رایانه دیگر رفت و در نهایت به دست کسی رسید که آن را فروخت. محکوم کردن‌های بی‌رحمانه شروع شد. مردم گفتند که من هیچ چیز یاد نگرفته‌ام... گفتند که من بعد از افتضاح نازی، یک ذره هم بالغ نشده‌ام... گفتند که شاهزاده هری بدتر از یک کودن است، بدتر از یک پسر خوش‌گذران؛ او یک نژادپرست است. رهبر حزب محافظه‌کار من را محکوم کرد. یکی از وزیران کابینه به تلویزیون رفت تا حساب مرا برسد. عموی احمد مرا در بی‌بی‌سی محکوم کرد. من در هایگرو نشسته بودم و این خشم را تماشا می‌کردم. درک آن برایم دشوار بود. دفتر پدر از طرف من عذرخواهی کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یدکی: شاهزاده هری
نویسنده
مترجممهرنام سپهری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات493
زبانفارسی
شابک978-622-7390-31-5
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یدکی: شاهزاده هری

M.H
۱۴۰۲/۶/۲۳
این کتاب بسیار طولانی زندگینامه یک شاهزاده که چون پسر دوم خانواده سلطنتی هست بهش یدکی میگن و این واقعا ناراحت کننده است. شاهزاده‌ای که مادرش رو در کودکی از دست میده و در عین حال که با برادرش رابطه بسیار خوب و نزدیکی داره، هر چقدر بزرگتر میشه متوجه میشه برادر بزرگش ازش فاصله میگیره. لحظه لحظه زندگی این شاهزاده با خبرنگارها و عکاس‌ها پیوند خورده و کوچکترین کارهاش تبدیل به تیترهای جنجالی میشه که خیلی ازین تیترها واقعیت نداره و رفتار شاهزاده یدکی رو جور دیگه‌ای نشون میده. من اصلا تصور نمی‌کردم یک شاهزاده از سوپرمارت‌های زنجیره‌ای خرید کنه و برای اینکار مجبور باشه از دست خبرنگارها فرار کنه. ارتباطش با دوستانش و یا دخترهایی که با اونا قصد ازدواج داره به شدت زیر نظر پاپاراتزی هاست تا اونجا که دختران به خاطر آزار و اذیت مطبوعات از عروس خانواده سلطنتی شدن منصرف میشن و ترجیح میدن یه زندگی معمولی ولی راحت داشته باشن. مدت‌ها مشغول یادگیری پرواز میشه و مدتی‌ها به جنگ در افغانستان و عراق میرهدر کل متوجه شدم که این آدم‌ها نمی‌تونن برای زندگی شون تصمیمی بگیرن چون همیشه از بالا (کاخ) بهشون دستور داده میشه چی کار کنند، حتی برای دیدن ملکه ممکنه کاخ بهشون اجازه نده مادربزرگ خودشون رو ببینن و باهاش صحبت کنن. خدایا شکرت که ما در یک خانواده معمولی به دنبا اومدیم و بزرگ شدیم، تا قبل از خوندن این کتاب فکر میکردم شاهزاده بودن یا عروس خانواده سلطنتی شدن چقدر عالیه ولی با خوندن این کتاب متوجه شوم چه زندگی سختی دارن
Mz
۱۴۰۲/۵/۳۱
از کتاب‌های اتوبیوگرافی خوشم میاد، این که یک فرد زندگی خودش رو روایت کنه. میشه با زندگی، فرهنگ، افکار، شرایط، چالش‌ها و... یک فرد دیگه یا یک کشور دیگه آشنا شد و این برای من لذت بخشه مخصوصا زندگی فرد که با چه چیز‌هایی روبه رو بوده و چه واکنش‌هایی داشته. و اما راجب این کتاب، قبل از خوندنش هیچ آشنایی با شاهزاده هری نداشتم حتی اسمش رو نشنیده بودم اما چند دقیقه از صحبت‌های مگان مارکل با اپرا وینفری رو دیده بودم و فک کردم شاید مرتبط باشه چون هر دو از خانواده سلطنتی انگلیس بودن. به نظرم این کتاب فرصت خوبی بود و خیلی کنجکاو بودم زندگی یک شاهزاده انگلیسی رو بخونم بخصوص این که میگفتن انتشار این کتاب جنجالی شده. از خوندنش لذت بردم و نسبت به خبرنگار‌ها و عکاس‌های ذکر شده در کتاب احساس نفرت کردم و همینطور کامیلا، اما در کل نمیدونم این کتاب چه قدر صادقانه بیان شده با این‌ که‌ در روایت کتاب برای هری دلسوزی کردم اما تضمینی ندارم که همه چیز رو گفته باشه و صادقانه گفته باشه همونطور که بقیه خاندان سلطنتی انگلیس به گفته هری دروغ میگن، اما یک نکته خیلی جال این بود که دو امکان برای شما وجود داره یا شخصیت‌های اصلی کتاب رو می‌شناسید و با گفته‌های کتاب چیز‌های جدید و جالب درباره شون می‌فهمید، یا نمی‌شناسید و با چند دقیقه جست‌وجو کردن در اینترنت به عکس، زندگی نامه و... اون افراد پی می‌برید، همونطور میتونید اتفاقات کتاب رو سرچ کنید و تصاویر و اطلاعات بیشتر راجبش بفهمید، اوایل خوندن کتاب راجب هری جستو جو کردم و چند ماجرا راجبش خوندم، و جالب بود که بعد روایت خودش از اون اتفاقات ۱۸۰ درجه تفاوت داشت. در آخر ایکاش یادبگیریم زودباور نباشیم.
مرضیه دردشتی
۱۴۰۲/۵/۲۳
سلام خیلی ممنون از کتابراه که کتاب‌های به این خوبی در دسترس خوانندگان قرار می‌دهد. کتاب یدکی شاهزاده هری کتاب خیلی خوبی بود که ما را با درون کاخ سلطنتی انگلستان و مسائل و مشکلاتی که آن جا وجود دارد آشنا کرد. درواقع می‌توان گفت که انطور که به نظر می‌آید و همه فکر می‌کنند که آن‌ها چه زندگی عالی و با شاهانه‌ای دارند اینطور نیست. انها مشکلات و مسائلی دست و پنجه نرم می‌کنند که آزاد نیستند. ونمی‌توانند مثل انسان‌های معمولی آزاد زندگی کنند. البته فکر می‌کنم خیلی از مسائلی که در کاخ وجود داشت و پشت پرده خیلی از ماجراها و مسائل و تصمیمات خیلی ددمنشانه که توسط ملکه و اطرافیان او گرفته می‌شد در این کتاب آورده نشده است. آن‌ها به کشورهای آسیا به چشم تروریست نگاه می‌کنند. یعنی واقعاً آن‌ها نمی‌دانند که جنگ عراق نتیجه کارهای خودشان است؟ بر این امر واقف نیستند که این گونه صحبت می‌کنند؟ من در این کتاب با دیدگاه ملکه، شاه و اطرافیان، شاهزادگان تا حدودی آشنا شدم و این نکته بسیار مهمی بود که در این کتاب وجود داشت. متشکرم.
فوآد شبانی
۱۴۰۲/۴/۱۹
شاید به جرات یکی از متفاوت‌ترین زندگی نامه‌های موجود از کاخ باکینگ هام باشد که آغشته است به صداقت از جنس هری کثیف. این جمله شاید در ابتدا بهترین و کوتاهترین تمجیدی باشد که میتوان از این اثر به قول بعضی‌ها فاخر نمود. بیان اعترافات بی شرمانه‌ای که پرده از کثافت تمام رخ درونیات یک پادشاه زاده از یک بر امپراطوری استعمارگر میاید که در بند بند کلماتش گفتمان تحقیر هر کس به غیر از خودش موج میزند... اعترافات حقیر و پست که اگر هر کس غیر از هری کثیف انرا بر زبان جاری می‌نمود شاید اینقدرها جذاب نبود، ولی چون پای او در میان است میتواند چشم خیلی‌ها را از کاسه در بیاورد! تا برایش دست بزنند و کف و هورا بکشند. او راحت در افغانستان ادم میکشد چون شاهزاده هری است، به هر کس دلش خواست باید برسد، مهم نیست که از او بزرگتر باشد! اصلا اگر لازم شد سر معشوقه دعوا هم خواهد کرد. ضمنا در کنار تمام این مکارم اخلاقی، شاهزاده نشان افتخار اعتیاد هر نوع مخدر و افیونی یا بهتر بگویم هر چه که به دستش رسید را هم بیافزایید. چون مگر میشود شاهزاده باشی و اهل فضانوردی ترکیبی نباشی!!!
واقعیت سبک زندگی یک جنتلمن بریتانیایی انگلوساکسون این است که میبینید، بدون سانسور و شفاف.
نسترن شمسى
۱۴۰۳/۱/۲۷
خواندن داستان زندگی فردی از خاندان سلطنتی انگلیس برای هر کسی می‌تواند جالب و جذاب باشد اما چند مورد در این کتاب وجود داشت که نظر من را به خود جلب کرد.. اول اینکه حجم کتاب خارج از حوصله خوانندگان است و مطالب اضافی و فضا سازی و دیالوگ‌های بی مورد زیادی در آن گنجانده شده. من فکر می‌کنم اگر خلاصه آن در دسترس قرار گیرد خوانندگان بیشتری را جذب می‌کند…دوم اینکه به نظر می‌رسد این کتاب توسط فردی به غیر از شاهزاده هری نوشته شده باشد چرا که فضا سازی‌ها و شرح و تفصیل‌های طولانی از یک نویسنده حرفه‌ای بر می‌آید نه کسی که با نویسندگی آشنایی چندانی ندارد…نکته دیگر توصیفات جزء به جزء وقایع است که امکان ندارد فردی این همه وقایع و دیالوگ را با این دقت به خاطر داشته باشد و این باز شک داستان پردازی یک نویسنده چیره دست را بیشتر می‌کند که آن نویسنده حتی می‌تواند یک پاپاراتزی باشد.
Mehrsa SafaeiDoust
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب رو حتما توصیه میکنم.
داستان از نویسنده که شخصیت اول داستان است بازگو می‌شود.
شاهزاده انگلستان و یکی از افراد مشهور با کتابش توانسته با خیلی از جزییات زندگی خوانندگان را آشنا کند.
فضاسازی کتاب به گونه ایست که میتوان تصویرسازی‌های خوبی از موقعیت‌های گفته شده در طول داستان داشت.
اینکه
چه طور توجه بیش از حد مردم باعث تغیر و مشکل در زندگی خصوصی شاهزاده شده است بسیار جالب و خواندنی است.
البته قسمت‌هایی از کتاب در تعارض با فرهنگ ما است ولی خواندن این کتاب باز هم بسیار سرگرم کننده و لذتبخش است.
ترجمه‌ی این کتاب نمره هشت و نیم از ده را به نظرم میگیرد و کاملا راضی کننده بود و بسیار روان ترجمه شده بود.
در نهایت از همه‌ی مهربانی‌های کتابراه تشکر میکنم🌹
آزاده رهاورد
۱۴۰۲/۶/۱۴
اینکه سلاطین باکینگهام واسه حفظ تاج وتختشون دست ب هرکاری میزنن جای تعجبی نداره، ازیک منظر حکایات هری مث اون دیونه ایی ک یه سنگ توچاه میندازه وصدعاقل نمیتونن درش بیارن، ولی خب
درهرصورت آفتاب هیچوقت پشت ابرنمیمونه ونوشتن وافشاگری هری ازرازهایه سلطنت تازه شروعشه، ومن احساس میکنم همین هری باعث نابودی
سلطنت انگلیس میشه، ب محض برملاشدن حقیقت قدرت اون دروغ ازبین میره وروزی نابود میشه، شایدم رسالت هری توزندگیش همینه، ازنظرمن اسم کتابو باید گذاشت پسرشجاع، گفتن حقیقت شجاعت میخواد، باتشکرازهدایایه ارزشمند کتابراه، شاد و پربرکت باشید
کلثوم نیک اندام
۱۴۰۲/۵/۲۹
سلام. کتاب بسیار خوبیه. هری واقعیت و بی پرده از زندگیش میگه و درباره‌ی کاخ و زندگی کاخ نشینی و سفرها خیلی واضح و روشن نوشته و درباره‌ی مادرش دایانا. و این نشون میده همه‌ی آدمها احساس دارند و به نوعی این احساس را بیان نمی‌کنند. درباره‌ی سفرها هم توضیحات کاملی نوشته که ما رو به آن جا می‌برد دیدن بکر طبیعت کشورهای دیگه و طبیعت و آرامش آن که به خوبی نوشته شده. بنظرم همه‌ی ما آدمها بنوعی گمشده ایم. و اما امان از دست خبرنگاران که هیچ آرامشی برای دیگران نمی‌گذارند و قسمت جنگ هم بسیار سخت است. کاش هیچ وقت هیچ جای دنیا جنگ نباشد.
محمودی
۱۴۰۲/۵/۲۴
صداقت شاهزاده قابل تحسینه، اما کمک‌های بشر دوستانه به ایدزی‌ها، مردم افغانستان ومردم وحیوانات آفریقا، آیا جز خود غربیها کسی آفریقیها رو مبتلا به ایدز کرد؟ یاچه کسانی حیوانات آفریقا را کشتند برای پوست وعاج وشاخ ودیگر مزایاشون ویا چه کسانی جنگ افغانستان ویا عراق را شروع کردند؟ که از ازرفتن به جنگ به وکمک مردم وحیوانات سخن میگن، کاش آن روی سکه رو هم میگفت، غصه وقصه اینها فقط رسانه‌ها هست ومراسمهای درباری،، ممنون از مترجم وکتابراه که من کتابو رایگان گرفتم وخواندم.
هنری جود
۱۴۰۲/۵/۳۰
کتاب خیلی خوب بود. ایشون با اینکه شاهزاده بودند و شغل اصلی شون هم نویسندگی نبوده خیلی خوب تونسته کتاب بنویسه. جملات کوتاه و روان بودند. سرگذشت جالبی داشتند. رسانه ها خیلی برای هری و مگر مزاحمت ایجاد میکردند همچنین برای مادر شاهزاده. تا حدی که موجب مرگ مادر هری و همچنین بچه ی به دنیا نیامده ی هری و شدند؛ این خیلی بد بود. صحنه ی دیدن کرگدن های مرده واقعا دردناک بود به امید روزی که آدمهای با درک و شعوری باشیم و انقد به محیط زیست آسیب نزنیم.
فائقه
۱۴۰۲/۴/۱۸
نمیدونستم یه شاهزاده بتونه کتاب بنویسه! کتاب هم روان وساده بود جالب بود یه شاهزاده دغدغه‌هایی ررای زندگیش داره وما تو زندگی بیشتر حرص میخوریم این شاهزاده بیشتر به راه مادرش دیانا میره که کتاب زندگینامه مادرش هم در این کتابراه وجود داره این کتاب چند درس به ما میده یکیش اینه که نژاد پرست نباشیم (در مورد افغانی ها) اگه اهل کتاب متنی هستی بخون در غیر این صورت صوتی کتاب بهتره این کتاب کتابیه که میشه چندین بار خوند
Shima
۱۴۰۲/۴/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود بخصوص زندگی نامه یه شاهزاده حال حاضر ترجمش عالی بود به نظرم شاهزاده هری دست رو تمام راز‌های خانوادگیش گذاشته و خیلی از داستان‌های پشت خبر‌های دروغ رو مشخص کرده البته به نظرم ترد کاملش از خانواده کار زیاد درستی نبود بخصوص خدماتش در ارتش نباید کنار گذاشته میشد به هر حال با تمام خصوصیات بد اخلاقیش در راه ارتش زحمات زیادی کشیده بوده
فاطمه علیزاده
۱۴۰۲/۵/۲۳
ارزش یکبار خوندن را دارد فقط یه سری اطلاعات میده در خصوص خانواده سلطنتی و خود مظلوم نمایی فراوان داره نکته جالب آزادی زیاد مطبوعات در ارائه اخبار راست و دروغ. ترجیح من خواندن زندگی نامه مانند شدن میشل اوباماست که علاوه بر بیان سرگذشت بسیار انگیزشی است. اما این کتاب چنین ویژگی را ندارد به همین دلیل میگم فقط ارزش یکبار خوندن را داره
سید ضیاءالدین حسینی
۱۴۰۲/۵/۸
کتاب جذابی بود، تمام مدت خوندمش و با اتفاقات و جریاناتش همراه شدم. خیلی خوب نوشته شده و خیلی خوب ترجمه شده. در بعضی موارد با احساسات نویسنده ارتباط نزدیکی برقرار کردم. آدم‌ها در سراسر دنیا به یک صورت شاد یا غمگین میشن. و مادری که همیشه همراه لحظه‌های پسرشه. اینکه روح آدما مثل پرنده‌ها برمیگرده، اونها شاهد ما هستن و کمکمون میکنن.
بچه اول خانواده
۱۴۰۲/۶/۱۴
کتاب بدی نبود ولی از نظر کلمات از کلمه‌های قلمبه زیادی استفاده شده بود که باعث اختلال در روان خوانی میشد و اینکه خیلی حجم کتاب زیاد بود همین باعث میشد از خوندن کتاب خسته بشیم و اینکه داستان چندان جالبی هم نداشت که برای شخص خواننده جالب باشه اما به هر حال داستان جالبی داشت که حداقل ارزش یک بار خواندن را دارد
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه کتاب یدکی: شاهزاده هری

برای دریافت کتاب یدکی: شاهزاده هری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.