معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید

مارتا پیرانو در خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید از لزوم اهمیت قائل شدن برای اطلاعات شخصی در عصر تکنولوژی و رسانه‌های اجتماعی سخن گفته است. اثر حاضر عنوانی دیگر از مجموعه‌ سخنرانی‌های تدتاک است.

درباره خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید:

اثری که پیش رو دارید نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی یک سخنرانی تد (TED) از مارتا پیرانو، روزنامه‌نگارِ فعال در حوزه‌ی فناوری و اطلاعات است. دغدغه‌ی وی در این سخنرانی کوتاه، تأکید بر ارزش اطلاعات شخصی و توصیه به پاسداریِ مسئولانه‌‌ از آن بوده است. در همین راستا، او با فاش ساختن نکاتی حیرت‌انگیز و باورنکردنی در باب شگردهای شرکت‌های خصوصی و یا دستگاه‌های دولتی در حفظ و طبقه‌بندی اطلاعات شخصیِ کاربران گوشی‌های موبایل و رایانه‌های هوشمند، به مخاطبین خود هشداری جدی داده و آنان را از نقض حریم شخصی و خطرات «زندگی در دنیای شیشه‌ای» آگاه نموده است.

گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید (The surveillance device you carry around all day) وقت چندانی از شما نخواهد گرفت. با این حال، مطالبی که از آن خواهید آموخت، شاید به دغدغه‌ای مهم و حیاتی در ذهن شما بدل شود...

خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث مربوط به فناوری و تکنولوژی مخاطبین اولیه‌ی این کتابند. اما از آنجا که موضوع این اثر اهمیت حفظ اطلاعات شخصی و پاسداری از حریم خصوصی‌ست، گوش سپردن به آن را به عموم افراد توصیه می‌کنیم.

با مارتا پیرانو بیشتر آشنا شویم:

وی روزنامه‌نگار، محقق تکنولوژی و متخصص حوزه‌ی فناوری و ارتباطات است. مارتا پیرانو (Marta Peirano) علاوه بر مقالاتی در نشریات گوناگون، کتابی را نیز با عنوان اصلی Collaborative Futures به انتشار رسانیده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید می‌شنویم:

به نظرتون چند تا چیپ شناسایی توی کیف پولمون داریم؟ باید بگم که خیلی زیادن. کارت شناسایی، گواهی‌نامه، بلیط‌های حمل و نقل، کارت‌های اعتباری یا بدهی، کارت‌های هدیه، مثل کارت هدیه‌ی سوپرمارکت‌ها و خیلی کارت‌های دیگه. بیست سال پیش، بزرگ‌ترین پایگاه داده‌ی جهان، نه مال آژانس امنیت ملی بود، نه اشتازی. بلکه مال والمارت، سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بود.

می‌دونین چرا؟ چون وقتی بهتون یه کارت هدیه می‌دن، شما همه‌ی اطلاعاتتون رو در اختیارشون قرار می‌دین. بهشون می‌گین کی هستین، کجا زندگی می‌کنین، چقدر درآمد دارین، چی می‌خرین، چی می‌خورین، چند تا بچه دارین، کی می‌رین تعطیلات و کی مریض می‌شین!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
6 دقیقه
قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ابزار ناظری که هر روز با خود حمل می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.