معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21

رابرت کیوساکی نویسنده مشهور و پرفروش نیویورک تایمز در خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21، به شما روش‌های جدید کسب درآمد را در نظام اقتصادی نوین جهانی می‌آموزد و درباره بازاریابی شبکه‌ای توضیحات مفیدی را ارائه می‌دهد.

درباره خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21:

بازاریابی شبکه‌ای یکی از روش‌های کسب جدید درآمد در دنیای تجارت است و هر کسب‌وکاری برای آنکه بتواند خودش را با شرایط اقتصادی قرن جدید هماهنگ سازد، باید به مهارت‌ها و روش‌های این حوزه تسلط پیدا کند. خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 (The Business of the 21st Century)، مجموعه‌ای از تجربیات و دانش بی‌نظیر رابرت کیوساکی‌ست که به شما کمک می‌کند تا در مسیر ثروت‌آفرینی قدم بردارید و از تمامی رقبایتان پیشی بگیرید.

کتاب حاضر به تمامی کارفرمایان و مدیران یادآوری می‌کند که برای آنکه به درآمد بیشتر برسند، باید به خلاقیت روی بیاورند و روش‌های جدید رهبری و مدیریت را بیاموزند. امروزه دیگر الگوهای تجاری قدیمی منسوخ شده‌اند و بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند به عنوان یک راه‌حل جدید و کارآمد، فرصت‌های بسیاری را برای یک کسب‌وکار خلق کند.

کتاب کسب و کارهای قرن 21 از سه فصل اصلی تشکیل شده که هرکدام از آن‌ها به بررسی وضعیت کنونی می‌پردازند. در بخش ابتدایی کتاب، شما متوجه می‌شوید که در قرن جدید دیگر مشاغل اداری نمی‌توانند نیازهای جامعه را پاسخ بدهند و حقوق بازنشستگی مانند گذشته، امری ایده‌آل محسوب نمی‌شود. همچنین در این فصل به کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان نیز پرداخته می‌شود.

رابرت کیوساکی در بخش‌های دوم و سوم نیز به بررسی مفهوم بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد و نقش و جایگاه آن را در اقتصاد نوین جهانی توضیح می‌دهد. در ادامه نیز از دارایی‌هایی می‌گوید که هر فردی می‌تواند با استفاده از آن‌ها یک تجارت بزرگ را آغاز کند.

خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید در دوران جدید به موفقیت شغلی برسید و کسب‌وکار خود را با آخرین تغییرات روز دنیا هماهنگ سازید، این کتاب صوتی انتخابی مناسب و شایسته است.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی (‏‫Robert Kiyosaki) نیست. او یک سرمایه گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه گذاری توانسته فکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد.

او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.

کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 می‌شنویم:

سال‌های زیادی رو سخت کار می‌کنید تا بتونید از نردبان ترقی بالا برید. شاید همین حالا به انتهای نردبان نزدیک شده باشید اما هرگز این سوال رو از خودتون نپرسیدید که این نردبان به کجا میره. استفان کاوی معتقده که سرعت ما در بالا رفتن از نردبان مهم نیست، اون چیزی که اهمیت داره اینه که این نردبان رو به کدوم دیوار تکیه دادیم و قراره ما رو به کجا برسونه.

چطور پول درمیارید؟ وقتی از وضعیت مالی حرف می‌زنم، بیشتر مردم فکر می‌کنند که وضعیت مالی یعنی میزان درآمدی که کسی به دست میاره یا ثروتی که داره. به همین دلیل ترکیب درآمد و ثروت، وضعیت مالی خوبی تلقی می‌کنن.

براساس نظر مجله فوربس، کسی ثروتمنده که بیش از یکی میلیون دلار در سال کسب کنه و فقیر کسیه که کمتر از 25 هزار دلار در سال درآمد داشته باشه. البته به نظر من میزان کیفی درآمد شما خیلی مهم‌تر از مقدار پولیه که درمیارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل اول: کنترل آینده را به دست بگیرید
38 دقیقه
فصل دوم: بازاریابی شبکه‌ای و هشت دارایی برای ایجاد آن
13 دقیقه
فصل سوم: آینده شما هم‌اکنون آغاز می‌‌شود
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21
نویسنده
راویدادبه دادمهر، شهره روحی
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21

سیامک شایان پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتابی بسیار اندیشمندانه از کیوساکی است که در آن ویژگی‌های قرن بیست و یکم و نمود آن در تجارت نوین بازاریابی شبکه‌ای باز می‌شود و به خوبی نیاز قرن بیست و یکم و کسانی که می‌خواهند به بازاریابی شبکه‌ای بپیوندند گفته میشود. تفاوت دارایی و سرمایه در درآمدسازی گفته می‌شود.
ویژگی بازاریابی شبکه‌ای برای و
کسب کار زنان واستقبال آنان بازمی شود. بسیاری نیازهای علمی و فرهنگی برای فعالان این کسب کار گفته می‌شود. یک منبع آموزشی بی همتا است بخوانید و بشنوید
حسین عباسی
۱۴۰۲/۹/۱۳
بنظرم توضیح واضحات بود بیشتر در مورد جایگاه‌های افراد اعم از کارگر و کارمند و سرمایه گذار که مشخصا معلوم کدوم جایگاه بهتره
راهکاری نداره این کتاب بیشتر توصیه و نصیحت بود
سحر نجفی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
میشه گفت یه کتاب خیلی عالیه که نه تنها واسه آشنایی با بازاریابی شبکه‌ای توصیه میشه بلکه واسه اینکه از خودتون یه رهبر بسازین عالیه
هادی خادمی
۱۴۰۲/۶/۲۸
موضوع کتاب بسیار خوب و با کتاب پدر پولدار پدر فقیر همپوشانی دارد اما با تأسف گوینده بسیار ضعیف بوده و اشتباهات متعددی در هر فصل دارد.
Matin shadi
۱۴۰۱/۷/۲
کتاب خیلی خوبیه اما من نمیدونم بازاریابی شبکه‌ای یعنی چی، حتی یک مثال هم درموردش نمیزنه در حالی که کل کتاب درمورد بازاریابی شبکه‌ای حرف میزنه. گویندش عالیه
نسترن مرادیانی
۱۴۰۱/۵/۶
این میکرو کتاب خلاصه و مفید، تاکید بر شیوه بازاریابی شبکه‌ای در کسب و کار دارهو نکاتی درباره اهمیت رهبری کردن در این شیوه مطرح کرده
Saeid09138294769
۱۴۰۲/۳/۲۶
کتاب خیلی خوبیه اما متاسفانه موضوع رو باز نمیکنه و نمیگه چرا بازاریابی شبکه‌ای خوبه
ناصر تیموریان
۱۴۰۱/۶/۲۵
خیلی عالی است برای کسانی که می‌خواهند کسب کار جدید به‌راه اندازن مخصوصا بازار یابی شبکه ای
کاوه محمدی
۱۴۰۰/۷/۱
کتاب خوبیه برای کسانی که میخوان کسب و کار جدید رو راه اندازی کنن مخصوصا بازاریابی شبکه ای
arash rad
۱۴۰۰/۷/۲۸
کتاب جامع وکاملی بود وبه بنده کمک کرد تا درک بهتری داشته باشم
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
مثل بقیه کتابهای کیوساکی کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم
امید زاهدی پور
۱۴۰۲/۴/۱۱
اول باید دانشکده کسب‌ و کار رو خوند. مکمل هم‌ هستن. عالیه
کاظم عبدی
۱۴۰۲/۲/۳۰
عالی بود استفاده کردم کتاب خیلی مفیدی هستش
سعید قربانپور
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
میتونه مارو سالها جلو بندازه و ازش درست استفاده کنیم
Hooman Salmasi
۱۴۰۱/۵/۳۰
این کتاب خیلی توی کسب و کارم بهم کمک کرد
میکرو کتابا عالین
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کسب و کارهای قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.