معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

پای اخلاقیات چگونه به حیطه‌ی مدیریت و رهبری سازمان باز می‌شود؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ به سراغ این مقوله رفته است و نکاتی را در این‌باره خاطرنشان می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

مدیریت مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و اصول برای مدیریت یک سازمان یا گروهی از افراد است. اجرای رویکرد مدیریتی شامل بسیج منابع انسانی و مادی برای دستیابی به یک هدف معین است. تعریف مدیریت اخلاقی کمی جزئی‌تر است: کسانی که مسئولیت بخشی از سازمان یا کل سازمان را بر عهده دارند، متعهد می‌شوند که شیوه‌ها و رویکردهای فضیلت‌آمیز را اجرا کنند. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ پیرامون چیستی این مقوله و راهکارهای دستیابی به آن به ارائه‌ی مطالب مفیدی و ارزشمندی می‌پردازد.

مدیریت اخلاقی بر دو اصل اصلی استوار است: انسان و سازمان، دو مفهوم بسیار مهم در شرکت‌ها و کسب‌وکارها که پیوندی عمیق و ناگسستنی با یکدیگر دارند. بیایید به این مقوله در محیط بیمارستان نگاهی بیندازیم: روابط انسانی سازمان در چنین محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. احترام و تعامل سالم بین کارکنان است که می‌تواند سازماندهی خوب و مدیریت کارآمد و اخلاقی بیمار را تضمین کند.

اخلاق در مدیریت را می‌توان مجموعه‌ای از اصول اخلاقی تعریف کرد؛ اصولی که بر اعمال یک فرد یا گروه حکمفرماست. هنجارهای رفتاری که به طرز فکر و عملکرد رهبران و مدیران جهت‌دهی می‌دهد. این رویکردها باید رفاه سازمانی کارکنان شرکت را ارتقاء ببخشند. هدف مدیریت اخلاقی ایجاد همکاری، افزایش انسجام تیمی و همچنین بهبود شناخت و تعامل میان کارکنان و مافوق‌های آن‌هاست. اما چگونه می‌توان برنامه‌ای مبتنی بر مدیریت اخلاقی را در یک سازمان اجرا کرد؟ در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهایی برای دستیابی به این ارزش سازمانی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مرضیه قریشی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را منتشر نموده است. این اثر را که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدیریت و رهبری گروهی از افراد را بر عهده دارید، شنیدن این کتاب صوتی کوتاه و مفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ می‌شنویم

این سناریو را تصور کنید: شما در جلسه‌ای با سایر مدیران اجرایی حضور دارید و یکی از همکارانتان شدیداً اغراق‌آمیز از عملکرد تیم خود تعریف می‌کند. مثلاً به‌جای اینکه بگوید که پروژه‌اش درآمد شرکت را 4 درصد افزایش می‌دهد، وعده‌ی افزایش 12 درصدی درآمد را می‌دهد. شما در این موقعیت چه‌کار خواهید کرد؟ او یک دوست و همکار صمیمی برای شماست، اما از سوی دیگر، صداقت ندارد. آیا باید از او حمایت کنید یا واقعیت را با مدیران اجرایی دیگر در میان بگذارید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

فاطمه کریمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب جالبی بود اما خیلی کوتاه بود تا شروع میشه تموم میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.