معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات

خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات نوشته‌ی تاد دوت، کتابی کوتاه، مختصر و مفید است که به شما نشان می‌دهد گرچه مواجهه با تغییرات و اجبار برای ادامه دادن زندگی به شیوه‌ای متفاوت کار آسان و لذت‌بخشی نیست، ولی راهکارهایی وجود دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توان تغییر را به درستی و سادگی مدیریت کرد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات

تاد دوت (Todd Dewett) در کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات (Embracing change) از اتفاقی غیرمترقبه و اجتناب‌ناپذیر می‌گوید که برای همه‌ی ما در زندگی رخ داده و باز هم اتفاق خواهد افتاد: تغییر! انسان ذاتاً موجودی ثبات‌جوست و همیشه به دنبال این است تا با ثابت نگه داشتن شرایط، امنیت روانیش را تأمین کند. این علاقه به عدم تغییر حتی تا آنجا پیش می‌رود که انسان‌ها ترجیح می‌دهند در یک موقعیت سمی و آسیب‌زا هم که شده باقی بمانند، اما دست به تغییر برای بهبود شرایطشان نزنند، زیرا که مغز آن حالت و موقعیت را به عنوان فضایی آشنا شناسایی کرده و تمایلی برای تغییر و وارد شدن به محیطی ناشناخته (هرچند سالم‌تر و بهتر) ندارد.

تغییر، جزئی جدانشدنی از زندگی ما انسان‌هاست. هیچ‌چیز در جهان برای همیشه ثابت و یک‌شکل باقی نمی‌ماند. پذیرفتن این موضوع برای ما کار آسانی نیست؛ چون این بدین معنی است که همه‌ی دستاوردهای باارزشمان و هر آنچه که در طول عمرمان ساخته‌ایم یا داشته‌ایم می‌تواند در کسری از ثانیه نابود شود و یا شبیه آنچه که بود نباشد. موقعیت شغلی یا تحصیلی ممتازمان می‌تواند از دست برود، سلامتیمان به سادگی توسط یک بیماری ساده به مخاطره بیفتد، عزیزانمان ترکمان کنند و... این فهرست تغییرات ناخوشایند می‌تواند تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند.

خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات به ما این حقیقت را یادآور می‌شود که ما در اغلب این موارد، اراده و کنترلی برای جلوگیری از تغییر نداریم، و باید این را بدانیم که تلاش برای ایستادن در برابر تغییر غالباً به هدر دادن وقت و انرژی و سلامت روانمان منجر می‌شود. آنچه در دایره‌ی کنترل و اختیار ما قرار می‌گیرد، درست واکنش نشان دادن به این تغییرات و هماهنگ شدن سریع‌تر با آن‌هاست. تاد دوت در این باره این‌طور می‌گوید که مواجهه با تغییر چند مرحله و اصول دارد. یک، نباید در زمانی که در حال تجربه‌ی احساسات مختلف و قدرتمندی در آنِ واحد هستید، تصمیم بگیرید. تصمیم‌گیری برای این شرایط را به زمانی موکول کنید که شعله‌ی احساساتتان فرو نشسته باشد. مرحله‌ی دوم ارزیابی کردن شرایط است، در این زمان باید ببینید که این تغییر تا چه حد بر شما تأثیر گذاشته، در ادامه چه راه‌هایی پیش روی شماست و چه تصمیمی می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. مرحله‌ی سوم و آخر، عمل کردن و یاد گرفتن است. در این مرحله شما یاد می‌گیرید که چطور باید با این شرایط تازه بسازید و با وجود آن، به زندگی ادامه داده و پیشرفت کنید.

خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات اثری از تاد دوت است که توسط گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای محسن زرآبادی پور می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که به کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی و توسعه‌ی فردی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب سود خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات می‌شنویم

مثال موردعلاقه‌ی من از کسی که از یه فرایند برای سازگاری مناسب با تغییر استفاده می‌کنه شامل یه شخص حرفه‌ایه که من چند سال پیش قبل از سخنرانیم به صورت اتفاقی دیدمش. من قرار بود به صورت داوطلبانه برای حرفه‌ای‌های بیکار که هر هفته در یه مدرسه‌ی محلی به عنوان بخشی از جلسات یه گروه حامی کارجویان دور هم جمع می‌شدند حرف بزنم. شغلم اون روزها انگیزه دادن و الهام بخشیدن به اون‌ها بود. ولی چیزی که می‌دونستم این بود که من کسی بودم که باید الهام می‌گرفت. وقتی رسیدم بیشتر از صد نفر رو توی یه آمفی‌تئاتر در حال گوش کردن به سخنران دیدم. خانمی که حرف می‌زد یه تاجر محلی و هماهنگ‌کننده‌ی داوطلب گروه بود. سخت مشغول توضیح دادن موضوعات و وب‌سایت‌هایی بود که ممکن بود مورد استفاده‌ی کارجوها باشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار نویسنده
5 دقیقه
قسمت یک
3 دقیقه
قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات

قاسم حاجی میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
ان قدر ضعیف است که میتوان گفت این کتاب نیست
Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۲/۷
عالی و پر محتوا حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پذیرفتن تغییرات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.