معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت نوشته‌ی روبرتا ماتوسان مطالب خوبی در رابطه با درک سبک مدیریتی هر مدیر و بهبود روابط کارمندان با رئیسشان ارائه می‌کند. این خلاصه کتاب به شما کمک می‌کند تا بفهمید هر مدیر با توجه به سبکش، چه چیزی از شما به عنوان کارمند می‌خواهد و اگر خودتان نیز افرادی را رهبری می‌کنید، در شناخت بهتر وظایفتان راه‌گشا خواهد بود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

کار کردن در فضای یک شرکت و یا یک سازمان، فارغ از میزان بزرگی و کوچکی آن، یک کار گروهی محسوب می‌شود. در این شغل، هریک از اعضای تیم وظایف خاص خودشان را دارند و بخشی از کار را جلو می‌برند. ممکن است فکر کنید اگر هرکس وظیفه‌اش را طبق آنچه به او گفته شده انجام دهد کار بی‌نقص جلو خواهد رفت، ولی همیشه این امر ممکن نیست. چیزی که درست پیش رفتن کارها را تضمین می‌کند، علاوه بر مسئولیت‌پذیری شخصی، ارتباط فعال و مؤثر میان اعضای تیم است.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت (Managing up) اثر روبرتا ماتوسان (Roberta Matuson) به رابطه‌ی میان مدیران و کارمندان می‌پردازد. این اثر به شما کمک می‌کند تا سبک مدیریتی رئیستان را بهتر درک کنید و با مطابقت دادن سبک کار خود با او، به پیشرفت سریع‌تر و رضایت شغلی بالاتر برسید. روبرتا ماتوسان ابتدا یک دسته‌بندی از انواع شیوه‌های مدیریتی به شما ارائه می‌کند. طبق این دسته‌بندی، بعضی مدیران ترجیح می‌دهند که به صورت منظم، حال یا هفتگی و یا روزانه با آن‌ها در ارتباط باشید و بهشان گزارش بدهید، و در مقابل بعضی دیگر تنها در صورت نیاز میل به جلسه گذاشتن و گرفتن گزارش دارند. بعضی مدیران وقت پرداختن به جزئیات را ندارند و تنها به کلیات می‌پردازند، و برعکس بعضی دیگر از مدیران نیاز دارند تا از جزئیات باخبر باشند. دسته‌ای از مدیران کارکنانشان را ترغیب به اظهار نظر می‌کنند و به نظراتشان اهمیت می‌دهند، و بعضی دیگر هم این‌طور نیستند و بیشتر به صورت خودرای عمل می‌کنند.

مدیران دیکتاتورمنش به دیگران دستور می‌دهند و همه‌ی تصمیمات را خودشان می‌گیرند. مدیران سهل‌انگار مدیرانی هستند که خودشان را خیلی درگیر کار نمی‌کنند و ارتباط فعالانه‌ای نیز با زیردستانشان ندارند و اعتقادشان این است که افراد خودشان بهتر می‌دانند چه کاری را باید انجام دهند. دسته‌ی دیگری از مدیران نیز هستند که به مدیران بروکراتیک معروف‌اند و جنون کنترل دارند. همه‌چیز در ذهن آن‌ها دارای ساختار و چارچوب است و نمی‌توان کارها را به شکلی خارج از این ضوابط انجام داد. آخرین دسته از رؤسا نیز مدیران مشورت‌جو هستند که دیگران را به صورت فعالانه شریک کار می‌کنند و برای نظر و بازخوردشان هم احترام و ارزش قائل‌اند. روبرتا ماتوسان در این خلاصه کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور باید مدیر خودتان را در این دسته‌بندی‌ها پیدا کنید و چگونه رفتارتان را با سبک مدیریتی او مطابقت دهید تا با راضی کردن رئیستان زودتر به ارتقاء شغلی دست پیدا کنید.

خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت اثری از روبرتا ماتوسان است که توسط گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک این اثر را منتشر کرده و شما آن را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

کارکنان و مدیران مجموعه‌ها با شنیدن این کتاب به بهره‌وری بالاتری در کار خواهند رسید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت می‌شنویم

اخیراً ایمیلی از یه سرپرست که تازه ارتقاء شغلی پیدا کرده بود دریافت کردم که اون‌قدر هوشمندی داشت که متوجه بشه به کمک نیاز داره. اون گفت که نمی‌دونه نظر رئیسش درباره‌ی اون چیه و گفت که احساس می‌کنه داره حمایت رئیسش رو از دست می‌ده. به همین خاطر ساعت‌ها در هفته کار می‌کرد تا این رو جبران کنه. ممکنه غیرطبیعی باشه که بخوایم کسی رو مدیریت کنیم که مدیر ماست اما این دقیقاً همون چیزیه که ما برای موفق شدن تو هر نقشی باید انجام بدیم. این نکات رو برای مدیریت رئیستون باید بدونید؛ مدیر شما قدرت ذهن‌خونی نداره. شما ممکنه فکر کنید که مدیرتون چیزی که از ذهن و احساس شما می‌گذره رو متوجه می‌شه اما از قول من مطمئن باشید که این‌طور نیست. این چیزها رو خودتون باید بگین. هرچند ممکنه این کار سخت باشه اما تا زمانی که افکارتون رو محترمانه و به شکل سازنده‌ای باهاش در میون بذارید مدیرتون حرف شما رو درک می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
پیشگفتار نویسنده
4 دقیقه
قسمت یک
3 دقیقه
قسمت دو
3 دقیقه
قسمت سه
3 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
4 دقیقه
قسمت شش
4 دقیقه
قسمت هفت
4 دقیقه
قسمت هشت
3 دقیقه
قسمت نه
4 دقیقه
قسمت ده
3 دقیقه
قسمت یازده
4 دقیقه
قسمت دوازده
3 دقیقه
قسمت سیزده
3 دقیقه
قسمت چهارده
4 دقیقه
قسمت پانزده
4 دقیقه
قسمت شانزده
4 دقیقه
قسمت هفده
4 دقیقه
قسمت هجده
2 دقیقه
قسمت نوزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رمزگشایی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.