معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟

به نظر شما چطور می‌توان بهره‌وری و پیشرفت را در سازمان‌مان نهادینه کنیم؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟ با آموزش کار تیمی و گروهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به اهدافی مشترک برسید و در کسب‌وکار خود پیشرفت کنید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم:

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقداماتی که در هر سازمان، تیم یا استارتاپی باید انجام شود، کار تیمی و گروهی است. اگر افراد یک تیم یا سازمان بدانند که چگونه و در چه مسیری در کنار هم کار کنند تا بتوانند به اهداف مشترک خود برسند، میزان بهره‌وری و پیشرفت آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

شاید تا به حال در مدرسه، محل کار یا در باشگاه‌های ورزشی کارهای تیمی را تجربه کرده باشید. تجربه‌هایی که داشته‌اید باعث می‌شوند تا شما به خوبی نشانه‌های عملکرد تیمی ضعیف را تشخیص دهید. نشانه‌هایی همچون انسجام ضعیف، ارتباطات ضعیف و کمبود اعتماد می‌توانند یک پروژه را به کلی نابود کنند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟ با ارائهٔ راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا کار تیمی را به آسانی یاد بگیرید و حتی به گونه‌ای برایتان سازنده و رضایت‌بخش باشد. با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید در سازمان یا کسب‌وکاری که در آن مشغول هستید به آسانی رشد کنید و با همکاران خود ارتباط سازنده‌ای برقرار سازید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه دارای فایل‌های صوتی است که هر کدام اطلاعات مهم و با ارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. موضوعاتی که در این فایل‌ها به آن‌ها اشاره می‌شود شامل موفقیت در کار و زندگی شخصی، سلامتی جسم و روح و رشد و توسعه فردی می‌شوند. کتاب‌هایی نیز که در این مجموعه به انتشار می‌رسند، توسط متخصصین مختلف ایرانی و خارجی نوشته و تالیف می‌شوند. علاوه‌براین راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب خود را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در کسب‌وکارتان پیشرفت کنید و به درجات عالی در سازمان خود برسید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم می‌شنویم:

در یک سازمان شما به عنوان عضوی از تیم باید قسمتی از یک کار بزرگتر را بر عهده بگیرید و در راستای اهداف مشخص شده قدم بردارید. تمام اعضا باید نسبت به هدف بزرگتر و مسئولیت یا نقشی که آن‌ها در این راستا دارند واقف باشند. طلب کمک کردن؛ به انجام رساندن کار بزرگتر نیازمند تمرکز بر روی کارهای زیرمجموعه و کوچکتر است. گاهی نیاز است که برای انجام تمام و کمال نقش‌های خود از مجموعه‌ها و کارهای بالا دست و زیر دست سوالاتی بپرسید و از آن‌ها برای بهتر انجام دادن کارها اطلاعاتی به دست بیاورید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟

فواد قرائتی
۱۴۰۱/۸/۲۹
خیلی خلاصه هست. نیاز به توضیحات بیشتر برای بیاندحق مطلب دارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فرهنگ کار تیمی ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.