معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران
قیمت:
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران

در دنیای کسب‌وکار، ما با انواع و اقسام افراد با ویژگی‌های مثبت و منفی مختلف روبه‌رو می‌شویم. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران، این برخوردها را ناگزیر می‌داند، اما تأکید می‌کند که نباید اجازه دهیم نقاط ضعف این افراد بر روی کار ما تأثیر منفی بگذارد. ما باید در فضای کاری خود، چهارچوب مشخص و محکمی داشته باشیم که بتواند در برخورد با افراد مختلف، نقش خود را به خوبی ایفا کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران

همگام ساختن افراد دیگر با خود برای رسیدن به اهداف کاری و شخصی، مهارتی است که مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران، تلاش دارد تا به ما بیاموزد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

مارک مک کورمک از تجربیات موفق خود و تکنیک‌هایی که سال‌ها به کار گرفته با ما صحبت می‌کند. همه‌ی مدیران و کارمندان برای رسیدن به اهدافشان برنامه‌ریزی مشخصی دارند که لازم است از آن تبعیت کنند. اما حرکت کردن طبق برنامه، همیشه آسان نیست. ایده‌آل‌ترین حالت این است که اطرافیانمان را افرادی تشکیل بدهند که با ما توافق نظر دارند و در فضای حرفه‌ای از نظم و انضباط کافی برخوردار باشند. بااین‌حال در واقعیت با افرادی روبه‌رو می‌شویم که مطابق انتظار ما نیستند و می‌توانند برنامه‌های ما را به‌هم بریزند.

آنچه که از خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران می‌آموزیم این است که لازم نیست تلاش کنیم دیگران را مطابق ایده‌آل‌های خود تغییر بدهیم. گزینه‌ی بهتر و عملی‌تر، تغییر دادن خودمان است. می‌توانیم فضای کاری اطراف خود را به‌نحوی مدیریت کنیم که برای همکاری با ما، رعایت نکات مدنظرمان ضروری باشد. مارک مک کورمک به ما می‌آموزد که چطور سیستم سازمانی خود را به دیگران نشان دهیم و بدون کمترین احتمال برخورد و بی‌احترامی، آن‌ها را متقاعد کنیم با نظم مشخصی کار کنند.

مارک مک کورمک به ما می‌آموزد که چطور بدون کمترین اصطکاک با دیگران و برنامه‌های کاری‌شان، در مسیر اهداف خودمان پیش برویم و کمترین میزان اثرپذیری از آن‌ها را داشته باشیم. او در خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران، تکنیک‌های خاص و جالبی را مطرح کرده است که با پیاده کردن آن‌ها، در ذهن دیگران به‌عنوان فردی ثبت می‌شویم که برای کار با او، باید از اصولش پیروی کنند.

خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «مهارت‌های مذاکره»، «مدیریت استرس»، «برنامه‌نویسی اندروید» و «اینشتین» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی برای تمام مدیران و کارمندانی که قصد دارند نظم بیشتری به کارهای خود ببخشند، توانایی مدیریت خود را بالاتر ببرند و از موانعی که دیگران بر سر راه اجرای منظم برنامه‌هایشان می‌تراشند پرهیز کنند، مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک به‌عنوان پیشگام بازاریابی در جهان ورزش شناخته می‌شود. او پس از تحصیل در رشته‌ی حقوق و چندین سال سابقه‌ی وکالت، تخصص خود را وارد حوزه‌ی ورزش کرد. مارک مک کورمک تابه‌حال در رویدادهای ورزشی بزرگی مثل المپیک، تور PGA (تور حرفه‌ای گلف) و ویمبلدون (Wimbledon) یا رقابت جهانی تنیس، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پشتیبانی مالی حضور داشته است. او پیش از هر کسی به این نتیجه رسید که شرکت‌های سرمایه‌گذار تمایل دارند مبالغ قابل‌توجهی را برای همکاری با ورزش‌کاران درجه‌یک و مشهور بپردازند. در طول سال‌های فعالیتش براساس این نگاه، مارک مک کورمک ایده‌ی خود را در مورد مدل‌ها، هنرمندان و بقیه‌ی افراد مشهور هم به کار گرفته است.

مارک مک کورمک سال 1930 در ایالت ایلینویز آمریکا به دنیا آمد و سال 2003 در نیویورک از دنیا رفت. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد»، «راه و چاه موفقیت» و «با خوک کشتی نگیر (Never Wrestle with a Pig)» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از او هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران می‌شنویم

ممکن است ملاقات با افرادی که از ابتکارات شما حمایت نمی‌کنند، گردهمایی‌ها را به جلسات گپ‌وگفت تبدیل کند یا بحث بر سر جزئیات جلسات را به بن‌بست بکشاند. برای اینکه این ملاقات‌ها و جلسات راحت پیش بروند، به دیگران اجازه دهید سیستم سازمانی شما را ببینند. حتی اگر این سیستم در حد قلم و دفتر و تعدادی فلش‌کارت باشد.

هنگامی که جلسه‌ای را در یکی از دفاترمان برگزار می‌کنم، هم‌پای گفت‌وگویمان، در دفترم جلوی جدول زمان‌بندی‌ام علامت می‌زنم. این عمل به سایر افراد در جلسه نشان می‌دهد که آن موضوع بحث فعلاً خاتمه یافته است. وقتی جلوی موردی در دفترم علامت می‌زنم، آن هم جلوی دیگران، همه‌ی حاضران حس می‌کنند که درباره‌ی موردی صحبت شده و حالا می‌توان به موارد دیگر پرداخت.

این اشارات ظریفند، ولی بدون کمک گرفتن از آن‌ها شاهد جلساتی بوده‌ام که به جلسات بی‌پایان بحث و گفت‌وگویی تبدیل شده‌اند که نه صورت‌جلسه، نه هدف و نه تمرکز روی چیزی داشته‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
15 دقیقه
همراه کردن دیگران
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰ ۹,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران

ناهید سلطانی
۱۴۰۲/۸/۲۲
بنظرم خیلی مختصر بود ایکاش این قدر مختصر نشده بود اما درکل پیامی که داشت حاوی نکته مهمی بود و اون هم زمان سنجی و ارزش نهادن به وقت و زمان در حیطه تجارته. اینکه باید همیشه زمان و وقت در بیزینس شما یه ارزش مهم باشه بطوریکه دیگران هم متوجه این امر بشن. واتفاقا یکی از عوامل منحصر بفرد بودن و پیشرفت چه در کارو تجارت و چه در زندگیه شخصی همین وقت شناسیه‌. درکل کتاب خوبیه و دیدگاه خوبی رو در اختیار خواننده نسبت به زمان و اثرش در بیزینس قرار میده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همراه کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.