معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زمان بندی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زمان بندی
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی

یک زمان بندی مناسب در زندگی، احساس خوشبختی و آرامش شما را افزایش خواهد داد و مسیرتان را به‌سمت موفقیت هموار خواهد کرد. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی، تکنیک‌های لازم برای به‌دست آوردن مهارت یک برنامه‌ریزی و زمان بندی دقیق را به مخاطبان خود خواهد آموخت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی

زمان بندی برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، چندان هم کار ساده و بی‌دردسری نیست. همه‌ی ما با مواردی روبه‌رو شده‌ایم که برای کاری زمان بندی کرده، ولی به انجام آن نرسیدیم. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی، نکات جزئی اما بسیار مهم و تأثیرگذاری که برای یک برنامه‌ریزی درست و قابل‌تحقق لازم است را به ما می‌آموزد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

بسیاری از اوقات مشکل برنامه‌ریزی‌ها و زمان بندی‌های ناموفق این است که زمان طراحی آن‌ها، خوش‌بین و ایده‌آل‌گرایانه عمل می‌کنیم. برای مثال قصد داشتیم به سفری برویم و هیچ‌کدام از چالش‌های ممکن، مثل به‌هم ریختن آب‌وهوا و ترافیک جاده را پیش‌بینی نکرده‌ایم. در چنین شرایطی نباید انتظار داشته باشیم که برنامه‌ی سفر دقیقاً مطابق با جدول زمانی از پیش تعیین شده پیش برود.

مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی با تعیین کردن دقیق انواع جدول‌های زمان بندی به ما کمک می‌کند انواع چالش‌های احتمالی را در نظر بگیریم و برنامه‌ریزی بهتر و واقعی‌تری داشته باشیم. با تمرین‌های این کتاب قادر خواهیم شد که علاوه‌بر داشتن برنامه‌ریزی‌های دقیق، بهترین و کارآمدترین حالت خودمان را پیدا کنیم. مارک مک کورمک به ما کمک می‌کند طلایی‌ترین ساعت‌های روزمان را کشف کنیم و با مدیریت صحیح زمان، نهایت استفاده را از روزهای خود ببریم.

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «فیلم‌سازی»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی برای افرادی که قصد دارند نظم بیشتری به برنامه‌های خود بدهند، فرایند زندگی خود را بهبود بخشند و به موفقیت برسند، راهنمای مناسبی است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

تولد حوزه‌ی بازاریابی ورزشی برمی‌گردد به روزی که مارک مک کورمک، حقوقدان و وکیل باسابقه‌ی آمریکایی قرادادی را با یک گلف‌باز جوان امضا کرد. مارک مک کورمک با امضای این قرارداد در سال 1960 میان خودش و آرنولد پالمر (Arnold Palmer) بنیان چیزی را گذاشت که بعدها تبدیل شد به کمپانی بین‌المللی IMG، یعنی بزرگ‌ترین کمپانی حقوقی و بازاریابی ورزشکاران و دیگر افراد مشهور در سرتاسر دنیا.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده کرد و آن جهان را متحول ساخت. «راه و چاه موفقیت» و «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زمان بندی می‌شنویم

برای آنکه به‌طور مؤثر جدول زمان‌بندی‌تان را مدیریت کنید، باید بدانید که سرعتتان در کامل کردن بعضی کارها چقدر است و زمانی را که در اختیار دارید با چه میزان کارآمدی کنترل می‌کنید. این آزمون به شما کمک می‌کند آگاهی بیشتری راجع‌به زمان‌بندی پیدا کنید.

یک: می‌دانید دوش گرفتن و لباس پوشیدن دقیقاً چقدر وقتتان را می‌گیرد؟

دو: می‌دانید که جمعه‌ی آینده چه ساعتی باید از خواب بیدار شوید؟

سه: برای تمام کارهای فهرست برنامه‌ی کاری فردایتان، ساعت‌های شروع و پایان اضافه کرده‌اید؟

چهار: اگر کارها مطابق برنامه پیش نرفت، برای جدول زمان‌بندی امروزتان زمانی اضافه نیز در نظر گرفته‌اید؟

پنج: در این هفته روزی هست که زودتر از هر کس دیگر در اداره حاضر شوید؟

شش: کارهایی در برنامه‌ی این هفته‌تان هست که در هم ادغامشان کرده باشید؟

هفت: کارهایی را هم به جدول زمان‌بندی‌تان اضافه کرده‌اید که تا چند هفته یا حتی چند ماه دیگر نیازی به اقدام شما ندارند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
36 دقیقه
زمان‌بندی
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زمان بندی
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زمان بندی

الهه شعبانی
۱۴۰۲/۴/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود. نسبت به تایم و اندازه کتاب واقعا خوب و کاربردی بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زمان بندی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زمان بندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.