معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم
قیمت:
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم به بررسی اصول صحیح بازاریابی تلفنی و مدیریت کسب‌وکارها می‌پردازد. این فایل صوتی جزو مجموعهٔ «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برداشته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب‌وکارهای B 2 B استفاده کنیم:

آیا می‌دانید اصول بازاریابی تلفنی چیست و در یک بازاریابی تلفنی چه چیزهایی باید بگویید؟ بازاریابی تلفنی یکی از شیوه‌های جذب مشتری در کسب‌وکارهای مختلف است. کسب‌وکارهای موفق معمولاً برای دستیابی به بازدهی مطلوب باید از کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی به‌صورت هم‌زمان استفاده کنند. بازاریابی تلفنی از روش‌هایی است که هم در زمان و هم در هزینه‌های نهایی باعث صرفه‌جویی می‌شود.

کسب‌وکارهای Business To Business معمولاً از بازاریابی تلفنی زیاد استفاده می‌کنند. این مدل کاری معمولاً بر روی فروش محصولات و عرضهٔ خدمات به شرکت‌های دیگر تمرکز دارد و به طور مرتب با صاحبان کسب‌وکارهای دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها اغلب بین سازمان‌ها، مؤسسات اقتصادی، تولیدکنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان انواع مختلف کالای مصرفی و ارائه‌کنندگان انواع گوناگون خدمات ارتباط ایجاد می‌کنند.

با یادگیری تکنیک‌های جدید مارکتینگ تلفنی، می‌توانید در امر بازاریابی و فروش موفقیت بیشتری کسب کنید و در مدت‌زمان کم به میزان فروش مطلوب خود دست پیدا کنید. درصورتی‌که با لحن و رویکرد جذابی با مشتریان خود صحبت کنید، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به مشتریانی بالفعل تبدیل نمایید.

پادکست چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب‌وکارهای B 2 B استفاده کنیم تکنیک‌های به‌روز و مؤثری را برای افزایش جذب مشتری از طریق تماس‌های تلفنی به بازاریابان در کسب‌وکارهای بیزینس تو بیزینس ارائه می‌کند. با شنیدن این راهکارها و عمل‌کردن به آن‌ها یاد می‌گیرید که در عرصهٔ تبلیغات و بازاریابی حوزه کاری خود به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه شامل فایل‌های صوتی مفید می‌شود که راهکارهای عملی و تکنیک‌های مؤثری را در حوزه‌های مختلف به شما آموزش می‌دهد. موضوعاتی مثل توسعه فردی و رشد شخصی، موفقیت، سلامت جسم و روان و موفقیت شغلی در این سری پادکست‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. محتوای این فایل‌ها را معمولاً افراد متخصص و باتجربه در آن زمینه نوشته‌اند یا ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات به‌روز این مجموعه به شما کمک می‌کند تا در مسیر درستی قرار گرفته و با افق دید روشن‌تری به سمت اهداف خود قدم بردارید. همچنین می‌توانید در حوزه‌های مختلف ارتقا پیدا کرده و عادت‌های مؤثر و مفید را جایگزین عادات بد کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب‌وکارهای B 2 B استفاده کنیم مناسب چه کسانی است؟

فعالان حوزه بازاریابی و مدیران و کارمندان بخش B2B سازمان‌ها می‌توانند از مطالب ارائه شده در این پادکست استفاده کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب‌وکارهای B 2 B استفاده کنیم می‌شنویم:

طی بیست و خورده‌ای سال گذشته خیلی از چیزها تغییر کرده است و به همین خاطر است که ما بهترین توصیه‌ها را برای پرزنت کردن محصولات و تماس‌های تبلیغاتی را برای کارآفرینان و نمایندگان فروش B2B که می‌خواهند فروش بیشتری داشته باشند و معاملات بیشتری را به سرانجام برسانند، فراهم کرده‌ایم. قبل از پرداختن به این بیست توصیهٔ مهم برای انجام بازاریابی تلفن شما کاربران باید با دو اصطلاح مدل کسب‌وکار B2B و اصطلاح تماس سرد یا تله مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
چگونه از بازاریابی تلفنی استفاده کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰ ۶,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم

mahdieh ss
۱۴۰۱/۷/۱۱
باورم نمیشه کتاب راه این مقاله بسیاااار مبتدی رو عرضه میکنه…
کلی گویی بیش از حد، ندادن راه حل، خلاصه بودن توضیحات و…از ایرادات این مقاله هست
اصلاراضی نبودم
پژمان اژدر
۱۴۰۲/۲/۱۰
اصلا کاربردی نبود این نکاتی که گفته شد بدون راهکار اصلا به درد نمیخوره، اصلا راضی نبودم پیشنهاد نمیشه
مهرداد زمانی
۱۴۰۱/۳/۵
عالی و کاربردی بود، بعنوان سرفصل و چک لیست کاربردی در بازاریابی تلفنی صادراتی میشه ازش استفاده کرد
سیده یسرا موسوی
۱۴۰۰/۸/۲۰
عالیی بود هرشخصی برای پیشترفت درکارخودبه این کتاب حتمانیازداره
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۸/۲۶
در این کتاب نحوه آموزش تلفنی را به روش ساده آموزش می‌دهد.
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۸/۶
مفید و کاربردی نبود - صرف وقت بیهوده
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از بازاریابی تلفنی در کسب و کارهای B2B استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.